Het Experiment

Rotterdamseweg 272 2628 AT Delft Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Het Experiment

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Na bij de Heeren van Soetermeer de creaties van kok Bas Hoog geproefd te hebben, besloten we direct te reserveren bij het Experiment (locatie Lijm en Cultuur) in Delft voor het diner. We werden wederom niet teleurgesteld en vonden de vrije keuze bij het samenstellen van je eigen menu heel fijn. Ik vond wat ik zelf heb gegeten heerlijk, en de andere gasten in mijn gezelschap waren net zo enthousiast over hun eten als ik. De attente en vriendelijke bediening, en de ambiance maakten mijn verjaardagsdiner helemaal af! Vanaf 19 mei is dit resaturant 10 weken lang ook open voor het diner, dus liefhebbers, grijp je kans. Wij gaan er zeker nog een keer heen!
Lies S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2015
Met het mooie weer een paradijselijke plek aan het water met een uiterst vriendelijke bediening.
De koffie is lekker maar de wortelsoep is beneden alle peil. De basis van de soep lijkt een opgewarmd, waterig kant-en-klaar product met daarin wat stukjes rauwe taugé, paksoi en champignon. Op de bodem krast wat zand. Een beetje kok maakt zo'n soep van verse wortelen: 10 keer zo lekker en ook niet heel lastig om te bereiden.
Ana M.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2015
Lovely casual atmosphere, delicious healthy food and not expensive at all. I wish they could open for dinner. I have been several times and the quality of the food is always good.
Vera S.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2014
Heerlijke plek aan het water met een eenvoudige maar prima lunchkaart. Er wordt heerlijk gekookt en de ambiance is uitstekend. Zowel buiten in de tuin als binnen met een sort lounge banken en leuke hoekjes. Bediening is hier en daar wat onwennig, maar uiterst vriendelijk.