Het Erfgoed

Dorpsstraat 5 7933 PA Pesse Nederland Kaart

Over het restaurant Het Erfgoed

Verenigde Staten van het gezin

Het Erfgoed combineert twee dromen: pannenkoeken en steak. In deze prachtige boerderij ademt alles "Amerika". Daarbij hoort natuurlijk ook een authentiek biertje, de Brooklyn Lager. Het decor van houten muren is versierd met hertengeweien, en in de hoek is een speelhoek voor kinderen opgetuigd. Dat maakt dit een ideale plek voor een gezellig familie uitje!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Het Erfgoed

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en donderdag 16:00 - 21:00
Vrijdag t/m zondag 12:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Het Erfgoed

Roy S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Gemoedelijk familie restaurant waar de lokale bewoners ook gaan eten....dan moet het wel goed zijn.
Meer dan voldoende keuze op de menukaart en naast de steaks en grill gerechten ook voldoende keuze uit pannenkoeken. Snelle bediening ondanks de drukte op de zaterdag.
richard-kim .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We konden niet met de AH kaart "betalen". We hebben van te voren gevraagd of de pannenkoek die onze zoon ging eten mee zou tellen in het 3-gangen menu, maar dat was niet het geval werd ons heel erg duidelijk gezegd.

Na te hebben gegeten en een gezellige avond te hebben gehad, kwam de domper bij het betalen. Omdat we een kind mee hadden en hij ook at, konden we niet betalen met de AH kaart. Dit om alleen een pannenkoek van €6,50. We hebben aangegeven bij het betalen dat we dit van te voren hadden besproken, maar het was niet zo volgens de bediening.
We zijn met een zeer naar gevoel naar huis gegaan en het heeft te hele avond, de verjaardag van mijn man, een rare na smaak gegeven.
John V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een leuke ambiance. Een aanrader, zeker omdat de ah actie tot eind januari bij hen doorgaat. Maar dan moet je rechtstreeks reserveren.
j-vermooten .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Prima eten goede prijs /kwaliteit, alleen het drinken is erg duur ( dit waarschijnlijk om het prijs van het eten wat te compenseren)
bert S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
voor de zoveelste keer hier wezen eten ,in een woord geweldig.
leuke sfeer ,geweldig personeel, redelijk snelle bediening,was behoorlijk druk maar wel heel gezellig
H B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de kinderen, goed eten vlotte en aardige bediening, ruime keuze van de kaart. kom zekers nog een keer terug.
Anneke Z.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Met de AHRESTAURANT aktie gereserveerd het 3 gangen menu voor een prijs van 25 euro wat vermeld wordt is niet haalbaar dus viel de rekening tegen.
De prijs kwaliteit verhouding vielen ons allemaal tegen.
bert S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
heerlijk gegeten met z'n zessen. goeie sfeer leuk personeel,
J. K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Reservering ging vlot. Ontvangst was prima. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Eten heerlijk op smaak. Al met al een prima diner gehad.
c.snyders4 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Samen met mijn vrouw heerlijk genoten. Kwaliteit was prima, alles ruim voldoende en een heel prettige en vriendelijke bediening. Het was de eerste keer dat we dit restaurant bezochten, maar zeer waarschijnlijk niet de laatste. Een aanrader je zult er geen spijt van krijgen.
J T.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Goede gelegenheid met een zeer goede kwaliteit .
Mooi verzorgde lokaties en eet gelegenheid.
Snelle en nette bediening.
Komen zeker hier terug .
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Gegeten mat AH bon bij het Erfgoed. Prettige ontvangst, vlotte bediening, gezellige omgeving om te zitten. Keuze uit alle menu's. Lekker gegeten en genoten van onze 3 gangen menu's.
Johnny F.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Personeel erg vriendelijk en behulpzaam, erg kleine portie friet en groente voor 4 volwassen, en vlees nagenoeg of niet gekruid.
Dee S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Wij zijn hier nu in korte tijd voor de 5e keer geweest. Dat zegt al genoeg. Je kunt hier heerlijk eten, vriendelijke bediening en een redelijke prijs.
henny T.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Misschien dat twee mandjes friet net wat aan de krappe kant is voor zes (volwassen) personen.
We hadden natuurlijk bij kunnen vragen ......
Leonard F.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Goed en smakelijk eten. Miste groente en een aardappel. Aangemaakte sla smakelijk, zo ook de patat en het vlees was helemaal top,precies zoals we wensten, alleen daarom is het restaurant een bezoek waard.
Zeer goede service en een prettige sfeer. Zijn al vier keer geweest en gaan vast en zeker voor de vijfde keer weer.
Prijs/kwaliteit in overeenstemming met elkaar.
Annelies V.
Wil L.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Het was wederom gezellig en bijzonder lekker.Deze keer aten we pannenkoek en die was voortreffelijk bereid!
Dunne bodem met heerlijke toevoegingen en vooral heel heet opgediend!Top!
willemremme .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Komen uit het westen van het land en waren twee dagen in Drenthe. Vooroordeel: kun je hier dan uitgaan? Werd op een geweldige manier gelogenstraft. Was wel even rijden door niemandsland (Van Witteveen naar Pesse) maar dit was zeer de moeite waard. Geweldige ambiance, leuke sfeer, ruim opgezet restaurant en heerlijk eten. Een aanrader voor iedereen die naar Drenthe gaat.
r K.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
via AH restaurant aktie hier gegeten woensdag 27 september 2017
heerlijk gegeten
vriendelijke bediening
zeker een aanrader om naar toe te gaan