Het Erfgoed

Dorpsstraat 5 7933 PA Pesse Nederland Kaart

Over het restaurant Het Erfgoed

Verenigde Staten van het gezin

Het Erfgoed combineert twee dromen: pannenkoeken en steak. In deze prachtige boerderij ademt alles "Amerika". Daarbij hoort natuurlijk ook een authentiek biertje, de Brooklyn Lager. Het decor van houten muren is versierd met hertengeweien, en in de hoek is een speelhoek voor kinderen opgetuigd. Dat maakt dit een ideale plek voor een gezellig familie uitje!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Het Erfgoed

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en donderdag 16:00 - 21:00
Vrijdag t/m zondag 12:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Het Erfgoed

Gerard Z.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Op het laatste moment besluiten we om uit eten te gaan, we hebben nog steeds zegels van de ah restaurantaktie en vinden het eten in Het Erfgoed altijd erg lekker, reserveren via de restaurantaktie lukt niet meer dus via iens gereserveerd, toen we aankwamen om 7 uur was het onverwacht erg druk geworden maar omdat we gereserveerd hadden kregen we toch een plaats toegewezen, deze keer boven, is ook leuk om te zitten, petje af voor de bediening die toch iedere keer maar weer de trap opmoeten, het eten was prima en we komen zeker weer een keer terug
Danielle M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Opnieuw heerlijk gegeten. Goede kaart met een ruime keuze. Goede kwaliteit/ prijs verhouding. We komen zeker weer terug.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Het was erg gezellig en beveel het restaurant aan bij familie en kennissen .
Bert E.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Informele sfeer, vlotte en vriendelijke bediening. De maaltijden zijn eenvoudig maar smakelijk. Goede prijs /kwaliteitsverhouding. Heel makkelijk bereikbaar vanaf de autoweg A-28 dus prima voor een stop onderweg
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlijk gegeten prima bediening erg vriendelijk we zaten in de voorkamer prima tafel en lekkere stoelen dik voor elkaar !
InaB B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Gisteren geweest met zijn vieren. Omgeving goed. Bediening vriendelijk. Eten karig. Het is een 3 gangen menu. Voorgerecht hadden we mosterd soep die kwam vlgs ons uit een pak of blik. Hoofdgerecht: de spareribs wordt op een houten plankje geserveerd ziet er gezellig uit maar waar laat je dan de frites en groente, bij de spareribs mist een dipsausje evenals een vingerkommetje. De frites in een klein mandje net genoeg voor 1 persoon zeg maar 1 portie wat je bij een cafetaria besteld. Dus een mandje erbij gevraagd, dit werd in rekening gebracht, €2,50. Groente bestond uit een klein tappas schaaltje waar een selderie salade in zat een geen verse salade maar kant en klaar ook niet voor 4 personen maar voor 2. En dat was het hoofdgerecht. Na gerecht bestond uit 3 ijsbolletjes welke goed opgemaakt waren. Het drinken is aan de hoge prijs wij moesten voor 5 consumpties ( gewone consumpties en 3 thee ( waaronder 2 munt thee) en 1 koffie €32,90 betalen.
Je ziet ons hier niet weer. Het is veel te duur voor wat je krijgt en voor de kwaliteit. Niet doen dus. Voor deze beragen kun je beter naar een ander restaurant gaan
Gerda S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten,de bediening was goed ,heerlijk gegeten,een aanrader voor iedereen.we komen vast nog een keertje terug
B.G. G.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Uitstekende kwaliteit eten. Bediening prima in orde. Aan het verzorgen en aanbieden van de drankjes had wel iets meer aandacht besteed mogen worden. Ook maakte de bediening een lichtelijk gehaaste indruk op ons maar dat is enigszins begrijpelijk vanwege de late reservering. Verder niks aan te merken en zeker voor herhaling vatbaar!
arendberg .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Erf goed een dikke 10 we hebben erg genoten van het diner super hoor tot de volgende keer dhr en mw van den Berg.
arendberg@planet.nl
Zwaantje P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het Was allemaal lekker en voldoende en de rode wijn was ook heel lekker en de bediening was top reden om nog een keer heen te gaan.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Gegeten met AH dinerbon met 4 personen, gezellig druk. Lekker gegeten met genoeg keuze van de menukaart.
Prettige en leuke, vlotte bediening. Zeker de moeite waard om Het Erfgoed nog een keer te bezoeken.
Roelie G.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We waren met 6 personen en iedereen heeft verrukkelijk gegeten van voorgerecht, hoofdgerecht en toetje. Dat zegt toch wel wat over dit restaurant! Cum laude!
PE W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Leuke avond gehad lekker gegeten ,het was gezellig druk,bediening deed goed haar best,om het iedereen naar de zin te maken.
Aly W.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We hebben lekker gegeten. Het was een gezellige avond. Dat kwam niet alleen door het eten en de leuke vrienden, waar we mee uit eten waren, maar zeker ook door het uiterst vriendelijk personeel.
avanechten .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Prima gegeten. Heel lekker en heel fijn alles op temperatuur. Voor herhaling vatbaar. Ik kan het iedereen aanbevelen om daar eens met het hele gezin te gaan eten.
Gerard Z.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Gisteravond hebben wij met familie in de auto overlegd om na een gezellige dag uit het af te sluiten met een etentje, waar gaan we naartoe? We bedenken dat we nog kortingsbonnen hebben van AH restaurantactie en besluiten om naar Het Erfgoed in Pesse te gaan, in de auto de reservering gemaakt en er was nog plaats. We hebben heerlijk gegeten en tot onze verbazing kregen wij onze zegelkaarten weer mee want die blijven nog geldig tot Januari 2018 zo werd ons verteld, dus kunnen we nog een keer lekker gaan eten.
a.m.hagelaars1 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Lokatie en restaurant ok, maar niet speciaal. Darankjes relatief duur.
ruime parkeer gelegenheid en personeel erg vriendelijk
bootgaudy .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Waren met de ah actie, heerlijk gegeten , mochten alles kiezen van de kaart. Bediening vriendelijk en gevoel voor humor.kortom we komen wel weer terug
anita H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Leuke vriendelijk mensen en ze luisteren goed wat wil nette bediening en vlot
Ik dacht dat je kort wat neer moets zetten moet je zeker 120 woorden typen
Woutje74 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Zeer lekker gegeten hier. Zeer vriendelijk personeel. Zelfs nog een kleine wijnproeverij gehad. Een aanrader!! Tevens veel parkeergelegenheid