Het Erfgoed

Dorpsstraat 5 7933 PA Pesse Nederland Kaart

Over het restaurant Het Erfgoed

Verenigde Staten van het gezin

Het Erfgoed combineert twee dromen: pannenkoeken en steak. In deze prachtige boerderij ademt alles "Amerika". Daarbij hoort natuurlijk ook een authentiek biertje, de Brooklyn Lager. Het decor van houten muren is versierd met hertengeweien, en in de hoek is een speelhoek voor kinderen opgetuigd. Dat maakt dit een ideale plek voor een gezellig familie uitje!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Het Erfgoed

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en donderdag 16:00 - 21:00
Vrijdag t/m zondag 12:00 - 21:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Hfk K.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Voortreffelijke maaltijd,zowel voor- als hoofdgerechten uitzonderlijke klasse. Tip: franse frietjes zijn lekkerder als belgische brokstukken patat. Drankjes nog al aan dure kant. Bediening snel en attent, ondanks warmte en drukte.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Katja V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
vriendelijke bediening en goed gegeten. Wij komen zeker terug! Het eten was meer dan voldoende in kwantiteit. De steak van mijn man was perfect, mijn hamburger vers maar een beetje droog.
amtuin .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Als wij uit eten gaan, willen wij het liefst binnen zitten, maar wat ons gisteren weer opviel is dat er veel vliegen binnen waren. Is er niets in de horeca in de handel wat vliegen buiten houd.
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Eten was erg lekker, wachttijd dusdanig kort dat we hebben gevraagd om een pauze tussen hoofd- en nagerecht.
Personeel vriendelijk. Het is wel een grote open ruimte waar het voor mensen met kinderen heerlijk toeven is, maar wat niet rustig is voor mensen die samen komen, of ouderen die wat slechter horen.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlijk zitten eten, prima bediening, goede sfeer. Een restaurant om zeker nog eens terug te komen.
En bovenal een prima presentatie van wat we gegeten hebben.
p T.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Alles was prima, alleen hebben wij een ander idee bij een salade nl verse sla en wat ei en tomaat en geen kwak kant en klare klebber uit een bak.Dus graag verse producten.
Agnes M.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Onze kids zijn geslaagd en dat mag gevierd worden. Via AH bonnen in dit restaurant. Dik tevreden. Ook werd er goed rekening gehouden met glutenvrij dieet. Het eten was goed, goed van temperatuur en mooie porties. Bediening ook prima.
We kijken terug op een heerlijke avond
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk gegeten, erg geschikt voor gezinnen met kinderen en familie-uitjes. dus wel heel levendig. De voor ons gereserveerde tafel bevond zich in te lawaaiige ruimte en bij reclamatie, is dat direct verholpen en kregen we een andere tafel. Prima!
B. B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
We hadden er iets meer van voorgesteld, informele indeling, tafels niet gedekt, maar verder was de sfeer prima. vriendelijk personeel en we konden kiezen van de kaart. prijs is naar wat je krijgt prima in orde. biefstuk was te doorbakken terwijl we om medium hadden gevraagd, overig eten was goed en het ijs na was echt heerlijk. met de korting van AH actie was het leuk om te eten hier, maar zou hier niet heengaan als ik de volle pond moest betalen.
S_J .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijk gegeten gisteravond met de AH actie! Groot voordeel ook dat je gewoon van de kaart mag kiezen wat je wilt, zo hoort dit ook te zijn vind ik ondanks dat het een actie is. Vriendelijke goede bediening die ons net zo behandelden als alle andere gasten!
Gerechten waren heerlijk ook goede prijs kwaliteit verhouding en voor ieder wat wils.
Het hoofdgerecht volgde helaas te vlot op ons voorgerecht, dit was wel jammer, maar hebben wij ook netjes aangegeven en hier werd weer goed op gelet met het serveren van het toetje. Wij komen zeker terug!
Swaalfsr .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Amerikaans getint. Een uitstekend stuk vlees, inderdaad een mediium rare en een medium zoals gevraagd.
Zowel voorgerecht als nagerecht voldeden meer dan verwacht.
De bediening was vriendelijk en attent.
Senior 09-06-2017
willy O.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Ilona K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
We hadden een soep (mosterd soep en kippesoep) en als hoofdgerecht een mixed grill. Enkel vanwege de soep hebben ze een slecht gekregen. Want als die niet lekker was geweest dan was het helemaal een onvoldoende.
De kip was erg vochtig en het biefstukje taai en de spareribs redelijk droog, maar qua smaak wel lekker.
De vliegenplaag was vervelend.
De dames van de bediening waren netjes en oprecht.
Goedenavond mevrouw Klopping,
We vinden het erg jammer dat u niet van uw bezoek aan ons restaurant heeft kunnen genieten.
Wij zouden graag contact met u opnemen, om u tegemoet te komen en te laten zien dat het ook anders kan.
Zou u een mailtje kunnen sturen naar info@heterfgoed.eu zodat we dit nader kunnen bespreken?

We horen graag van u,
Met vriendelijke groeten,
Darwin Barkhuysen
''Het Erfgoed''
Leny V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Vriendelijke bediening, prima keuken. Jammer dat juist het goedkoopste gerecht onder de a.h.actie valt. Wel een erg vol bord bij de hamburger, teveel frites bij een hamburger op broodje.
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Prima eten, de rest is dan minder belangrijk. De bediening zeer vriendelijk kinderen zijn daar van harte welkom en dan op Pinksterzondag is dat begrijpelijk.
jjbb .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
goede ontvangst en bediening.
Prima eten voor een redelijke prijs. Blijkbaar met zorg bereid en opgediend.
Voor herhaling vatbaar.
M N.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Vriendelijke ontvangst. M'n partner heeft goed gegeten, ik had besloten een rib-eye te nemen maar viel erg tegen!
Na het hoofdgerecht moesten we wel heel lang wachten op het ijs en de cappuccino die ik dan als tegemoetkoming gratis kreeg!
Beste meneer, mevrouw,
Indien u direct had aangegeven dat uw Rib-Eye niet naar wens was, hadden we ter plekke een nieuw gerecht voor u kunnen regelen.
We hopen u nog een keer te mogen ontvangen in ons restaurant om te laten zien dat het ook anders kan.

Met vriendelijke groet,
Darwin Barkhuysen
''Het Erfgoed''
J.H. C.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
gezellige zaak, vriendelijke bediening. hadden geboekt met de AH actie, alles werd keurig verwerkt, bij elke gang werd het goedkoopste gerecht gratis geteld.
zeer tevreden, we komen niet uit deze buurt anders kwamen we zeker terug
dejonkies .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Prima restaurant. Met de AH-dinerbon was alles mogelijk. Helaas maken we dat vaak anders mee. Dit restaurant is een aanrader.
Jeannet M.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Al vaker hier geweest en ook nu was het weer erg lekker. Kaart is vernieuwd en de ribeye is een aanrader!
Als je echt lekker wil eten moet je zeker een bezoekje brengen aan het Erfgoed!