Het Erfgoed

Dorpsstraat 5 7933 PA Pesse Nederland Kaart

Over het restaurant Het Erfgoed

Verenigde Staten van het gezin

Het Erfgoed combineert twee dromen: pannenkoeken en steak. In deze prachtige boerderij ademt alles "Amerika". Daarbij hoort natuurlijk ook een authentiek biertje, de Brooklyn Lager. Het decor van houten muren is versierd met hertengeweien, en in de hoek is een speelhoek voor kinderen opgetuigd. Dat maakt dit een ideale plek voor een gezellig familie uitje!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Het Erfgoed

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en donderdag 16:00 - 21:00
Vrijdag t/m zondag 12:00 - 21:00

Jitske H.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten met onze vrienden in restaurant Het Erfgoed.
Leuke accommodatie. We waren er al bekend,
dus wisten wat ons te wachten stond.
Ook onze vrienden waren erg goed te spreken over het gebodene
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Het is een leuke locatie. Wij waren hier voor de tweede keer. Vriendelijk personeel en het belangrijkste het eten was zeer goed. Wij komen zeker weer terug.
p.peizel .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Dit is al de 4e keer dat wij hier komen en iedere keer weer genieten. Zeer leuke bediening en goede kwaliteit maaltijd. Vanwege de drukte was het deze keer wel wat lawaaierig, maar ondanks de drukte werd alles snel bezorgd
Ans W.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Het eten was heerlij en goed, voldoende groenten bijdehand gerechten. Komen nog een keer langs om heerlijk bij jullie te eten.
Renny D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
De bediening was vriendelijk alleen erg onrustig er wordt gerend door de zaal. Het eten was prima niets op aan te merken. Alleen kun je hier niet gezellig rustig eten maar met kinderen is het een aanrader.
HARTEBEEST .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heel lekker gegeten en zeer vriendelijke ontvangst en bediening. De akoestiek mag wel iets beter en het lichtniveau zou iets hoger mogen zijn.
H D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten voorgerecht, pannekoek, nagerecht
het was allemaal prima voor elkaar.
We gaan vast een keer weer
Tranched .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Vriendelijke ontvangst, snelle en vriendelijke servic en de gerechten waren erg smakelijk. we waren er in het kader van de AH actie, en kunnen gewoon van de gehele kaart kiezen. We kunnen het restaurant aanbevelen.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Gezellig restaurant. Vriendelijk en correct personeel. Het was erg druk op een zondagavond. Toch hoefden we niet hee erg lang te wachten voor ons voorgerecht. De tijd tussen het voor en hoofdgerecht was wel heel erg snel. Daar had iets meer tijd tussen mogen zitten. Zowel het voor- als hoofdgerecht (ckicked wings, pulled pork nachos, surf en turf en biefstuk) waren heerlijk. De biefstukjes waren perfect gegaard. Ook de garnalen waren heerlijk. Er werd lekkere krokant gebakken patat bij geserveerd en een rauwkost salade. De salade was oke. Al met al een heerlijke maaltijd.
Gezien de vakantietijd veel luidruchtige kinderen. Maar daar kan de uitbater niets aan doen. Dat is aan de ouders. Het is wel een kindvriendelijk restaurant.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Gewoon top en top bediening! Hebben prima gegeten. De bediening is zeer goed! Tafeltjes kunnen wat gzelliger gemaakt worden.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Weer heerlijk gegeten, alles was meer dan goed. We hebben de ossenhaas van de vernieuwde kaart geprobeerd en dat was een verrukkelijk stuk vlees. Voor en nagerechten waren als altijd ook goed.
Tijmen A.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Lekker gegeten, goede service, beetje rumoerig door de grote ruimte met kinderen maar dat hoort erbij. Komen zeker terug!
john E.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Met 6 volwassenen hier gegeten. Met A.H. restaurantactie. Keuze uit de gehele kaart. Goedkoopste gerechten van elke gang worden weg gestreept. We hebben lekker gegeten.
guusvrij .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Menukeuze voldoende. Voorgerechten Wild West Shrimp en Pulled Pork Nachos smakelijk. Lumberjack, Black Angus en Tenderloin goed bereid en prima van smaak. De Drunken Sailor en Coupe Aardbeien waren een mooie afsluiting.
Vriendelijk hard werkend personeel.
emjzuijdwijk .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
We werden vriendelijk ontvangen. Echt amerikaans ingericht, gezellig. Veel ouders met kinderen, wel een beetje rumoerig, maar heel gezellig. We hebben een currysoep vooraf genomen, erg lekker. Het hoofdgerecht een boerenschnitzel. Het vlees was niet zo lekker, de groenten wel. Het eten is niet zo duur, dus je kan ook niet alles verwachten. De bediening is erg vriendelijk en snel.
Mies C.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Wij waren heel tevreden over alles! Komen vast weer eens terug, want niet culinair maar heel goed! Voor herhaling vatbaar, temeer daar het restaurant waar we zaten lekker rustig was! Dank voor alles
B.C. V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Voorkamer rustig, achter gedeelte rumoerig. Gerechten te snel achter elkaar geserveerd.
Gerechten zijn heerlijk en meer dan voldoende.
Bediening gastvrij en correct.
iknoppersen .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
We vonden het eten erg lekker en ruime porties. Bediening was vlot en goed. Restaurant was goed te vinden. Ruime parkeerplaats.
dickenhennieblok .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Leuke bediening op het terras, maar veel tafels waar de gasten al vertrokken waren stond het glaswerk en smerige borden na 45 minuten nog op tafel. Terwijl ze en meerderen er met een leeg dienblad langs liepen en niks mee namen, vreemd want je neemt het in de loop zo mee naar binnen.
Het wachten op het voorgerecht, 2 soep, die overigens heerlijk was duurde erg lang, 30 minuten.
Het meisje dat ons bediende was zeer vriendelijk en kwam geregeld bij ons aan tafel.
Met wat meer begeleiding voor de leerlingen kun je hier meer van maken en kun je er je profijt van hebben.
Bert B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Wij hebben (4 senioren) voortreffelijk gegeten. Bediening was vriendelijk en attend. Zeker een reden om hier nog een keer weer te komen. Prijs kwaliteit verhouding was goed.
Bert