Het Erfgoed

Dorpsstraat 5 7933 PA Pesse Nederland Kaart

Over het restaurant Het Erfgoed

Verenigde Staten van het gezin

Het Erfgoed combineert twee dromen: pannenkoeken en steak. In deze prachtige boerderij ademt alles "Amerika". Daarbij hoort natuurlijk ook een authentiek biertje, de Brooklyn Lager. Het decor van houten muren is versierd met hertengeweien, en in de hoek is een speelhoek voor kinderen opgetuigd. Dat maakt dit een ideale plek voor een gezellig familie uitje!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Het Erfgoed

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en donderdag 16:00 - 21:00
Vrijdag t/m zondag 12:00 - 21:00

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Elzo Z.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Ik vindt de consumptie prijzen erg hoog.
De hoeveelheid van een glas wijn is afhankelijk van de hand van de in schenker.
Een goede prijs is prima een gelijke (goede) hoeveelheid ook.
Neem een voorbeeld aan de Duitse horeca en zet een markering op het glas voor de hoeveelheid!
abbe-abbe .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Ceekay M.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Hier gegeten via de AH restaurantactie (2e driegangen gratis). Eten scoorde een normale voldoende. Echter bij het afrekenen stond ik voor een verrassing, omdat beide hoofdmenu's op de rekening stonden. Blijkt dat men het goedkoopste "hoofdgerecht" gratis had gedaan: de pannenkoek die ik voor onze dochter had besteld. Helaas weinig aan de AH-actie gehad op deze manier; dit zijn eenmaal hun spelregels van de actie, en dat terwijl in de voorwaarden van AH/Iens staat dat kindermenu's uitgesloten zijn.

Als je dus met kleine kinderen hier naar toe gaat, deels met de AH-actie, houd er dan rekening mee dat je kind gratis eet ipv de volwassenen.
Natasja M.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Pascale G.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Prima gegeten. Goed verzorgde borden, smakelijk bereid. Niet echt western of typisch Amerikaans, maar dat vonden wij geen probleem! Erg vriendelijke en spontane bediening. Aanrader!
Lilian P.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Kennis gemaakt door de leukste deal. Was nog nooit geweest. Zeer leuke locatie en heel gezellig. Heel vriendelijk personeel en het eten was gewoon voortreffelijk alleen konde we het niet op. Zoveel. Alle complimenten en zou het restaurant zeker aanraden. Super.
Alie H.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Heerlijk gegeten zaterdagavond. Komen graag nog een keer terug. Vriendelijk personeel. Zeker een aanrader. Wel erg druk, maar is was voor ons geen aanleiding om niet terug te komn de volgende keer.
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Met 3 jonge kinderen hebben we hier prima gegeten, ruime porties. Bijna 2,5 uur aan tafel voor 2 gangen is voor een familierestaurant wel wat te gortig. De attente bediening signaleerde dit zelf ook en bood uit eigen beweging een drankje van het huis aan.
M H.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Service was goed en het eten werd snel geserveerd, ondanks de drukte. Erg kindvriendelijk. Kinderen mochten na afloop een klein kadootje uitzoeken en er is een speelhoek.
Een klein minpuntje vond ik, dat het bestek van het voorgerecht ook gebruikt moest worden bij het hoofdgerecht.
Maar restaurant is zeker een aanrader!!!
Jaap W.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Ondanks de drukte goed opgevangen bij binnenkomst . Goed en lekker eten. En bijvullen was ook snel. Lekker toetje en. Lekkere Koffie na.
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Afgelopen week hier met een groep gezeten.
We hadden gekozen voor dit restaurant ivm kleine kinderen en de (op de site aangegeven) speel hoek.
In de speel hoek staat een tv, een spel apparaat voor oudere kinderen (rond de 10 tot 14 jaar), en een spel apparaat voor oudere kinderen waar nota bene geld in moet voor ze een spelletje kunnen spelen!
Geen kleurboek, potloodje, speelgoed item te vinden!
Schandalig om ermee te adverteren op je site.
H.J. J.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Leuke ambiance. Vriendelijk personeel en heerlijk gegeten. De NewYorker was precies goed en de pepersaus was om je vingers bij op te eten. We komen hier zeker terug.
johanklunder .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten , ik had de Lumberjack daar zat een heerlijke saus bij, ook de hamburger en de sparerib vielen in goede aarde, ook de nagerechten waren heerlijk ,met name de brownies, ruime porties, en prima service, wij komen zeker een keer terug, vriendelijk personeel, ongedwongen sfeer
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Dik in orde
Odile V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Erg vriendelijk personeel, en heerlijk gegeten! Ik heb meerdere keren met de Albert Heijn actie ergens gegeten, maar ik vond dat dit restaurant de actie het leukste gebruikte. Je kreeg echt 50% korting op de bon (op een 2 of 3 gangen menu). Wij hebben beide een heerlijke biefstuk gegeten. Ook de Chicken Wings vooraf (die hebben wij trouwens gedeeld, het was vrij veel) waren erg lekker en de Cheese Cake was ook zeer goed.
bigfoot02 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
het was geweldig ,we hoefden niet erg lang te wachten , ondanks dat het erg druk was .
het eten was prima . de sfeer was erg goed en gemoedelijk.
HARTEBEEST .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Aangepaste oude boerderij. Woensdag en bomvol, iets langere wachttijden waarvoor het personeel zich verontschuldigde. Voortreffelijke prijs/kwaliteit verhouding. Smaakvol en gezellig gegeten.
djbrant .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Via de AH actie weer naar Erfgoed met vrienden, wederom prima bevallen! De juiste mix van kwaliteit en gezelligheid en uitstekend personeel.
schrijf-janny .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
gezellig druk, eten lekker en bediening goed accommodatie leuk in gericht met oud gereedschap en dergelijk toiletten schoon vriendelijke personeel
peterokken .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Was een heerlijke maaltijd. Door grote drukte waren een aantal gerechten reeds uitverkocht, wat jammer was.
Eten was heerlijk, en we hadden een prettige plaats, uit de grote drukte