Het Erfgoed

Dorpsstraat 5 7933 PA Pesse Nederland Kaart

Over het restaurant Het Erfgoed

Verenigde Staten van het gezin

Het Erfgoed combineert twee dromen: pannenkoeken en steak. In deze prachtige boerderij ademt alles "Amerika". Daarbij hoort natuurlijk ook een authentiek biertje, de Brooklyn Lager. Het decor van houten muren is versierd met hertengeweien, en in de hoek is een speelhoek voor kinderen opgetuigd. Dat maakt dit een ideale plek voor een gezellig familie uitje!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Het Erfgoed

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en donderdag 16:00 - 21:00
Vrijdag t/m zondag 12:00 - 21:00

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Alie H.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Heerlijk gegeten zaterdagavond. Komen graag nog een keer terug. Vriendelijk personeel. Zeker een aanrader. Wel erg druk, maar is was voor ons geen aanleiding om niet terug te komn de volgende keer.
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Met 3 jonge kinderen hebben we hier prima gegeten, ruime porties. Bijna 2,5 uur aan tafel voor 2 gangen is voor een familierestaurant wel wat te gortig. De attente bediening signaleerde dit zelf ook en bood uit eigen beweging een drankje van het huis aan.
M H.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Service was goed en het eten werd snel geserveerd, ondanks de drukte. Erg kindvriendelijk. Kinderen mochten na afloop een klein kadootje uitzoeken en er is een speelhoek.
Een klein minpuntje vond ik, dat het bestek van het voorgerecht ook gebruikt moest worden bij het hoofdgerecht.
Maar restaurant is zeker een aanrader!!!
Jaap W.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Ondanks de drukte goed opgevangen bij binnenkomst . Goed en lekker eten. En bijvullen was ook snel. Lekker toetje en. Lekkere Koffie na.
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Afgelopen week hier met een groep gezeten.
We hadden gekozen voor dit restaurant ivm kleine kinderen en de (op de site aangegeven) speel hoek.
In de speel hoek staat een tv, een spel apparaat voor oudere kinderen (rond de 10 tot 14 jaar), en een spel apparaat voor oudere kinderen waar nota bene geld in moet voor ze een spelletje kunnen spelen!
Geen kleurboek, potloodje, speelgoed item te vinden!
Schandalig om ermee te adverteren op je site.
H.J. J.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Leuke ambiance. Vriendelijk personeel en heerlijk gegeten. De NewYorker was precies goed en de pepersaus was om je vingers bij op te eten. We komen hier zeker terug.
johanklunder .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten , ik had de Lumberjack daar zat een heerlijke saus bij, ook de hamburger en de sparerib vielen in goede aarde, ook de nagerechten waren heerlijk ,met name de brownies, ruime porties, en prima service, wij komen zeker een keer terug, vriendelijk personeel, ongedwongen sfeer
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Dik in orde
Odile V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Erg vriendelijk personeel, en heerlijk gegeten! Ik heb meerdere keren met de Albert Heijn actie ergens gegeten, maar ik vond dat dit restaurant de actie het leukste gebruikte. Je kreeg echt 50% korting op de bon (op een 2 of 3 gangen menu). Wij hebben beide een heerlijke biefstuk gegeten. Ook de Chicken Wings vooraf (die hebben wij trouwens gedeeld, het was vrij veel) waren erg lekker en de Cheese Cake was ook zeer goed.
bigfoot02 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
het was geweldig ,we hoefden niet erg lang te wachten , ondanks dat het erg druk was .
het eten was prima . de sfeer was erg goed en gemoedelijk.
HARTEBEEST .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Aangepaste oude boerderij. Woensdag en bomvol, iets langere wachttijden waarvoor het personeel zich verontschuldigde. Voortreffelijke prijs/kwaliteit verhouding. Smaakvol en gezellig gegeten.
djbrant .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Via de AH actie weer naar Erfgoed met vrienden, wederom prima bevallen! De juiste mix van kwaliteit en gezelligheid en uitstekend personeel.
schrijf-janny .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
gezellig druk, eten lekker en bediening goed accommodatie leuk in gericht met oud gereedschap en dergelijk toiletten schoon vriendelijke personeel
peterokken .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Was een heerlijke maaltijd. Door grote drukte waren een aantal gerechten reeds uitverkocht, wat jammer was.
Eten was heerlijk, en we hadden een prettige plaats, uit de grote drukte
Herma64 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten en de service was ook helemaal dikke prima. De menukaart is zeer gevarieerd, voor jong en oud. Ondanks dat het best druk was, merkte je daar weinig van. Leuk en gezellig restaurant. Echt een aanrader. ????
Aly J.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het royale garnalen voorgerecht was top! Heerlijk gekruid evenals de salade. Mix grill biefstuk kippenvleugels en spare rib was ook lekker warm en okay. Nagerecht wederom mooi versierd en lekker. Complimenten voor de kok en de zeer vriendelijke bediening !!
Dick H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Prima bediening,leuk sfeervol ,eten prima,gaan zeker nog eens terug.Waren met 10 man om onze 20 jaar samen zijn te vieren. De A H kaarten konden 4 maal gebruikt worden en de 2 andere hebben we vol betaald,dat was na overleg en prima bevonden door ons.
openshaw .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Een leuk steakhouse! Een gezellige ongedwongen sfeer, vlotte bediening, veel keuze op de menukaart. Wat je ook kiest van de menukaart het zijn allemaal HELE grote (Amerikaanse) porties. De Carpaccio is lekker als voorgerecht. Bijzonder lekker Amerikaans bier! De brownies zijn echt een aanrader en de cheesecake was ook heerlijk!
Air57 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Het vlees is van erg goede kwaliteit. Helemaal niets op aan te merken.
Maar de groente is echt heel weinig. Onze groep bestond uit 6 mensen dan verwacht je toch wel een beetje meer groente op tafel. En wat mij echt heel erg tegenviel was de patat die geserveerd werd. De kwaliteit was echt heel erg goed maar de hoeveelheid was heel erg weinig. 1 schaal voor 6 personen. We hebben er nog 1x bij besteld. Er van uitgaande dat dat toch een service van het Restaurant is. Maar thuisgekomen keek ik de rekening na en zag tot mijn verbazing dat er 1 x patat extra was aangeslagen. Om het geld gaat het echt niet maar wel om een beetje service zeker als je met een groep bent en echt te weinig krijgt.
Monique741 T.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
wederom heerlijk gegeten, dit x voor de garnalen gegaan en dat is een grote kans hebber voor de volgende x, zo heerlijk, 1 nadeel echter wel....het mogen er wel meer zijn ;) Het eten is er lekker en in een gezellige omgeving. De ene x is de bediening sneller dan de andere x maar dat ligt er ook aan hoe laat je komt maar voor ons totaal niet storend ! Wij komen ongetwijfeld weer.