Het Erfgoed

Dorpsstraat 5 7933 PA Pesse Nederland Kaart

Over het restaurant Het Erfgoed

Verenigde Staten van het gezin

Het Erfgoed combineert twee dromen: pannenkoeken en steak. In deze prachtige boerderij ademt alles "Amerika". Daarbij hoort natuurlijk ook een authentiek biertje, de Brooklyn Lager. Het decor van houten muren is versierd met hertengeweien, en in de hoek is een speelhoek voor kinderen opgetuigd. Dat maakt dit een ideale plek voor een gezellig familie uitje!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Het Erfgoed

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en donderdag 16:00 - 21:00
Vrijdag t/m zondag 12:00 - 21:00

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
openshaw .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Air57 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Het vlees is van erg goede kwaliteit. Helemaal niets op aan te merken.
Maar de groente is echt heel weinig. Onze groep bestond uit 6 mensen dan verwacht je toch wel een beetje meer groente op tafel. En wat mij echt heel erg tegenviel was de patat die geserveerd werd. De kwaliteit was echt heel erg goed maar de hoeveelheid was heel erg weinig. 1 schaal voor 6 personen. We hebben er nog 1x bij besteld. Er van uitgaande dat dat toch een service van het Restaurant is. Maar thuisgekomen keek ik de rekening na en zag tot mijn verbazing dat er 1 x patat extra was aangeslagen. Om het geld gaat het echt niet maar wel om een beetje service zeker als je met een groep bent en echt te weinig krijgt.
Wrister K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Hier heerlijk gegeten. Was wegens tijdgebrek even een 'vluggertje'. Zelf gekozen voor de spare-ribs. Deze waren zo mals, dat het vlees bij het optillen van de ribbetjes, van het bot viel en via mijn shirt en op mijn broek zijn beland.
Smaak was bijzonder goed en portie royaal en (ook niet onbelangrijk) heet geserveerd. Wij komen zeker weer terug!
karelvanandel .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Ondanks het feit dat de producten goed van kwaliteit en smaak waren, hebben we ons zitten ergeren aan de lange wachttijd tussen voor-en hoofdgerecht. Half zeven kregen we ons voorgerecht en om kwart over acht ons hoofdgerecht (gerechten overigens prima).
Goedenmiddag meneer van Andel,
Allereerst onze welgemeende excuses voor de lange tijd dat u heeft moeten wachten. Het was deze dag ongewoon druk voor een doordeweekse dag. Dit is overigens natuurlijk geen excuus.
Wij betreuren het dat u dit niet heeft aangegeven tijdens uw bezoek. Dan hadden we het ter plekke kunnen oplossen. Desalniettemin waarderen wij uw feedback en nemen we het mee.
Ik hoop dat de kwaliteit en smaak van onze gerechten er toch nog voor zorgen dat we u nog een keer kunnen verwelkomen, en dat we dan kunnen laten zien dat de wachttijden ook anders kunnen.

Met vriendelijke groet,
Marloes Noordkamp
''Het Erfgoed''
AstridenJan .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij Het Erfgoed. Niet te grote kaart, maar prima keuze. Absoluut nog eens langs voor pannenkoeken. En de lunchgerechten die op de kaart stonden waren ook aanlokkelijk.
Jenny D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant..
Enige nadeel was..we zaten vlakbij bij de koffieapparaat wat nogal lawaai maakte
We komen zeker een keer terug. .
renaten .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Restaurant in een Drentse boerderij; gezellige warme sfeer. Eten was prima, maar duurde helaas erg lang voordat het klaar was..
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Het 'medium' bakken van de biefstukken ging niet goed in de keuken, maar dit is uiteindelijk goed opgelost. We kregen excuses en 'koffie van het huis'.
Pearline G.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
We hebben het zeer goed ervaren, zeker een aanrader. Gezellig en knus. Eten was heerlijk en de bediening heel attent. Ruimte en muziek heel goed op elkaar afgestemd.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
de reservering verliep uitstekend ondanks dat wij op het laatste moment een wijziging moesten doorgeven. Bij binnenkomst werden we hartelijk welkom geheten. Een heel eigen inrichting van het restaurant waarbij je kon vermoeden dat de eigenaar veel in Amerika is geweest. Het voorgerecht was bijzonder goed. Het hoofdgerecht kon niet beter en het toetje heerlijk. De portie waren van ruim voldoende naar groot. De wachttijden waren kort en het personeel was bijzonder vriendelijk en ter zake kundig. Wij hebben een fijne avond gehad en komen zeker terug.
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Ondanks de ruime opzet is dit een gezellig restaurant. De bediening is vlot en hersteld kleine missers snel. Het eten is prima maar wel erg veel.
annemiekebaas .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk gegeten. We waren een uur te vroeg. Was geen probleem. Werd goed opgelost. Vriendelijk personeel. De burgers hebben we niet gegeten maar zagen er fantastisch en heerlijk uit bij de overige gasten. Jammer dat we ver weg wonen anders zouden we hier zeker terug keren. Maar als we in de buurt zijn komen we graag terug.
Hillie H.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, mooie ruime zaak waardoor het wel een beetje rustig leek, maar misschien moet het nog wat meer bekendheid krijgen. Aan het eten en personeel zal het in iedergeval niet liggen. We komen zekwes nog x terug.
janinehepping .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Lekker gegeten, helaas geen ruimte meer voor het toetje, genoeg keuze met ah-actie (je mag de hele kaart kiezen, 1,2 of 3 gerechten). Het was alleen een beetje fris, gelukkig zaten we naast de verwarming en we hebben deze stiekem even aan gezet. Zeker een aanrader!
boza .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Voortreffelijk eten.Goede en vriendelijke bediening .Kortom een heel goede ervaring.Een aanrader en voor herhaling vatbaar.
joleenflink .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Voor de tweede keer hebben wij bij het erfgoed gegeten.
Het was weer heerlijk en we mochten weer de AH kaart mee terug nemen.
Wij zullen zeker gebruik daarvan maken.
Nynke D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Het eten was heeerlijk! Het vlees was heerlijk mals en de bediening was ook goed! Niks op aan te merken en hier gaan we zeker weten weer eten!
Een aanrader!
peet61 .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Vlotte bediening, houden alles goed in de gaten. Eten was prima en ruime porties. Mosterdsoep lekker gebonden en goed van smaak.
Cheese cake erg lekker! Kortom plaats om terug te komen
Claire H.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Leuke ingericht restaurant, vriendelijke bediening, lekkere mosterdsoep, goede mixed grill (spareribs iets te droog, maar chicken wings goed en heerlijke black angus = aanrader als hoofdgerecht!), prima toetjes. Stoelen mogen iets comfortabeler.
nigge N.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Wat een leuke verrassing. Vanwege omstandigheden, hier terechtgekomen omdat het nabij ons verblijf was. We werden zeer gastvrij ontvangen in een gezellig restaurant. De kwaliteit van de gerechten was boven verwachting. Maar vooral de vriendelijke, efficiente en attente bediening was er een die ik nog weinig ben tegen gekomen!

Mocht ik weer in de buurt zijn, kom ik zeker terug!