Over restaurant Het Erfgoed

Verenigde Staten van het gezin

Het Erfgoed combineert twee dromen: pannenkoeken en steak. In deze prachtige boerderij ademt alles "Amerika". Daarbij hoort natuurlijk ook een authentiek biertje, de Brooklyn Lager. Het decor van houten muren is versierd met hertengeweien, en in de hoek is een speelhoek voor kinderen opgetuigd. Dat maakt dit een ideale plek voor een gezellig familie uitje!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Het Erfgoed

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en donderdag 16:00 - 21:00
Vrijdag t/m zondag 12:00 - 21:00

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Cor L.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Goede ontvangst.Heerlijk eten.Komen zeker een keer terug.
Porties zijn groot genoeg.Alleen de salade vonden wij niet zo lekker.
Wijgaanuiteten .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Opnieuw, nu met familie bij het erfgoed gegeten op een drukke vrijdagavond. Verwacht geen culinaire hoogstandjes hier, maar goed eten, vooral vlees en pannenkoeken, voor een redelijke prijs. Vanwege de goede herinneringen aan de Black angus biefstuk kozen we hier deze keer weer voor en deze voldeed 100% aan de verwachtingen. Een buitengewoon goed (groot) stuk vlees , heerlijk bereid en verzorgt opgediend! De keuze voor vegetariërs beperkt zich tot slechts één gerecht, als je geen pancakes wilt eten. Deze vegetarische quiche was overgens prima. Tip: We zagen prachtige burgers langs komen, zet ook zo`n leuke burger in een vegetarische verzie op de kaart.
Tot slot, de nagerechten, alleen ijs, veel met chocolade, maar wel lekker. Aanrader dit erfgoed dus!
Jeroen W.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een prima restaurant. Carpaccio echt ontzettend lekker. Behulpzaam personeel. Stoelen kunnen wat comfortabeler. Dikke dikke voldoende.
Hulse359 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Plezierig en ontspannen gegeten. AH menu met een prettige formule die we niet kenden. Voorgerecht voor beiden carp. Met gerookte amandelen. Leuke combinatie. Lekker. Tonijn en spareribs ook lekker en heerlijk toetje. Prettige bediening van jonge enthousiaste mensen. Kortom met plezier gegeten.
Linda A.
Fam.bennink .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We hebben heerlijk en gezellig gegeten!..Alles was goed voor elkaar!
We hadden vergeten door te geven dat onze kinderen bepaalde producten niet mogen hebben maar dat was geen probleem!! Ze hebben ook heerlijk gegeten!
Kortom het was top!!
Karin E.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Was heerlijk eten. Met het voorgerecht waren ze erg snel, met hoofd en nagerecht duurde iets langer.
Erg leuk om te zien dat de baas ook gewoon meedraait met het bedrijf.
Vriendelijk personeel en leuke sfeer!
Info267 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Ik ben zeer te spreken over Het Erfgoed. Ik was vergeten door te geven dat ik lactosevrij eet. En toch kreeg ik een andere salade erbij nadat ik vroeg wat er in de sellerie salade zat (wel lekker maar lactose..een beetje geproefd). Verder, vriendelijke mensen. Het eten was TOP. Al met al, ik ga vaak uit eten, maar op een of andere manier was dit echt leuk en lekker! De kinderhoek bekeken en besloten om nog een keer te gaan eten met de kinderen. Deze keer was ik met mijn partner. Omdat ik zo te spreken was, mocht ik de AH bon houden, voor de volgende keer. Nou, ik verheug me nu al, en ik weet zeker dat mijn kinderen van 11 en 12 het ook gezellig gaan vinden. We komen dus zeker weer, ook als de actie is afgelopen. Vriendelijkheid van het personeel vond ik erg uitnodigend. Toppers!
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We hebben echt heerlijk gegeten en zijn goed geholpen! Een gevarieerde kaart met voor ieder wat wils. We komen zeker nog eens weer.
Aaldert N.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijk gegeten , nette en vriendelijke medewerkers.
Gezellige inrichting en vlotte bediening.
Zeker aan te bevelen.
Klein aandachtspuntje is dat wij nog aan het stokbroodje met kruidenboter zaten, toen het hoofdgerecht al werd gebracht. Dit had wel iets later gemogen of in ieder geval overlegd kunnen worden.
Sanne S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We hebben met z'n vieren heerlijk gegeten. De sfeer was goed. Het is erg gezellig in het restaurant. We konden alles van de kaart kiezen en het goedkoopste gerecht van elke gang krijg je dan gratis! Het was allemaal top geregeld.
Janet V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
We werden vriendelijk ontvangen. De keuze was goed en het eten heerlijk. We hebben met ons vieren een fijne, gezellige avond gehad. Ons bezoek aan Het Erfgoed is zeker voor herhaling vatbaar!!
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Wij hebben hier nu een paar keer gegeten. Dikke 10. Vlot en accuraat personeel.
Fijne entourage.
En het eten wat uit de keuken komt is kwalitatief goed.
Derk Jan H.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Leuk restaurant. Met een druk gedeelte en een rustig gedeelte. Prima sfeer en heerlijk gegeten. Als voorgerecht een heerlijke soep en als hoofdgerecht een prima mixed grill. Biefstukje, spareribs en Kippenvleugels. Lekker.
Robby B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Vrijdag met ons gezin heen geweest . Erg leuke en vriendelijke bediening ook voor de kinderen ! Lekker eten en handige drinkbekers voor de kids . Komen cker nog weer terug !
Anneke H.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
We waren met zes volwassen en kregen (op verzoek) een plekje in de voorkamer, heerlijk alsof we in onze eigen woonkamer zaten. De bediening was vriendelijk en geduldig. Het eten was goed en voldoende. Wat betreft vegetarisch eten hadden we graag wat meer keuze gehad. We maakten gebruik van de AH-restaurant-actie en ook dat is hier heel fijn geregeld, je kunt gewoon kiezen van de kaart en krijgt dan het goedkoopste gerecht van het huis. Super.
Cor L.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Lekker voorgerecht, uitstekend hoofdgerecht en een lekker toetje. De kringeltjesfriet is een leuke afwisseling op de obligate patat. Wel was er nogal rumoer, het was druk en er waren nogal wat kinderen, gelukkig in een aparte speelhoek. Bediening was vlot en zeer vriendelijk. Het was de derde kennismaking, twee maal met de A.H.-kaart, maar we komen vast nog eens terug.
Mbakker83 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Na overname hebben de nieuwe eigenaars zich moetenbewijzen en dat is gelukt! Heerlijk (vlees) gegeten. Alle gerechten lekker klaargemaakt. Vriendelijke medewerkers en een gezellige sfeer. Een aanrader als je lekker 'even' ergens wil gaan eten. Ook aan de kids is gedacht. Die kunnen prima mee. Als ze uit gegeten zijn lekker spelen in de speelhoe in het restaurant.
Geerts_sandra .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijk gegeten met mijn zusje en zwager. Gezellige sfeer en goede bediening. Komen we zeker nog een keer weer terug als ze weer een leuke aanbieding hebben.