Het Elfde Gebod

Koningstraat 4 4461 AW Goes Nederland Kaart

Over het restaurant Het Elfde Gebod

Vind de schat van Goes

Vlakbij de haven van Goes ligt een schat. Een schat zo belangrijk, dat ze hem Het Elfde Gebod hebben genoemd. Het is een sfeervol restaurant waar je als een vorst wordt onthaald. Op het menu worden parels uit de zee afgewisseld met juwelen van het vaste land. Bereid naar lokale en internationale recepten. De heerlijke gerechten kunnen geserveerd worden met het beste vloeibare rode goud denkbaar. Er is genoeg voor iedereen.

Meer informatie over restaurant Het Elfde Gebod

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:30

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi
hildea .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
We hebben heerlijk genoten bij 't Elfde Gebod. We werden zeer gastvrij ontvangen en hadden volop keus: of een speciaal AH-keuzemenu, of het spiegelmenu of het 'gewone' keuzemenu. Er werd steeds €25,- van de rekening afgetrokken. Hierdoor wordt de prijs-kwaliteitsverhouding wel erg gunstig, maar ook zonder de korting is deze goed. De verschillende gerechten waren heerlijk. De begeleidende wijn bij het hoofdgerecht was ook bijzonder lekker en mooi op temperatuur, dankzij het enomatic wijnsysteem. Kortom: een echte aanrader, het elfde gebod!
jolanda L.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Mijn ouders mee uit eten genomen voor vaderdag en voor de verjaardag van mijn moeder en vriend. Ik heb ze nog nooit zo zien smullen! Ze waren zeer tevreden over de gastvrijheid en hoe stijlvol het in was gericht, ook vonden ze het eten heerlijk. Dus namens mij, mijn vriend en mijn ouders mag ik een dikke 10 plaatsen!
Ans S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Enthousiaste bediening, prima menu! Er werd rekening gehouden met het feit dat ik geen suiker eet. Er werd een prima alternatief geboden! Een echte aanrader!????
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Op vrijdag 16 juni proefden wij van de zaligheden van Het Elfde Gebod. De reservering was op een vroeg tijdstip, namelijk 17.30 uur, want andere tijden waren niet meer beschikbaar of te laat voor ons. Het was nog erg rustig in het restaurant en toen dat opgemerkt werd, zei de eigenaar: ‘Nog wel’.
Het driegangenmenu via de AH restaurantactie bood voldoende keuzemogelijkheden. We kozen de aspergesoep (heel lekker), de scholfilet in saus Lavas (heerlijk). Het dessert Gewoon Lekker (verrukkelijk) werd ongevraagd geserveerd, terwijl er op de kaart toch echt staat dat er een keuze gemaakt kan worden uit Gewoon Lekker of koffie/thee. Bij het hoofdgerecht hoorden heerlijke verse frieten en een salade. Alle gerechten waren mooi opgemaakt en smaakten voortreffelijk. Alle lof voor de kok! De bediening was vriendelijk en correct en het restaurant is bijzonder sfeer- en smaakvol ingericht.
De storende factor was dat er twee grote groepen aan lange tafels in dezelfde ruimte zaten vanaf 18.00 uur. Vanaf dat moment was van een normale conversatie aan onze tweepersoonstafel geen sprake meer, want het geluid van de twee groepen overtrof echt alles. Aangezien er nog een tweede ruimte aan de achterzijde van het restaurant is waar gegeten kan worden, is het wellicht een aanrader om grote groepen in het vervolg bij elkaar te plaatsen? Dan kunnen de overige gasten ook nog gewoon met elkaar converseren tijdens het eten. Dit was het enige minpunt en daarom besloten we de koffie/thee ergens anders te gaan drinken.
Conny G.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Eten was prima. Prijs kwaliteit verhouding minder. Bediening zeer correct maar onpersoonlijk.
Dorien B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Het was verrukkelijk! Ik had carpaccio als voorgerecht. Heerlijk zacht vlees en de Rotterdamse kaas was echt super lekker in het geheel! Hoofd was vegetarisch, de quinoa was geweldig op smaak waardoor de combi met de gegrilde groenten heerlijk was. Als nagerecht had ik "gewoon lekker". Wat een verrassing! Alles wat ik lekker vond. Zeker een aanrader.
Ook mijn tafelgenoten hebben heerlijk gegeten van vis en vlees.
De zaak zelf is heel gezellig, de schilderijen waar ik op keek hebben me erg gefascineerd. De stoelen zitten heerlijk daar kun je een hele avond prima op zitten.
De bediening was vriendelijk en attent. Meneer ging steeds door de knieën zodat we niet onze nek hoefden te vedraaien. We kwamen met onze ah bonnen maar daar heb ik niets van gemerkt qua gastvrijheid of kwaliteit van het eten. Dit restaurant is echt een aanrader!
Johan05 .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Genoten bij Het Elfde Gebod. Vooraf aspergesoep en aardappelsoep met saffraan. Als hoofdgerecht procureur. Een royale portie super mals vlees met een wat zoetige saus, begeleid met wat zuur van verschillende soorten groente. Plus gebakken aardappels. Daarnaast ook nog frites.
Als dessert een schaaltje met drie kleine zoete gerechten, waaronder een voortreffelijke crème brûlée.
De bediening ongedwongen, vriendelijk en attent.
Prijs-kwaliteitverhouding uitstekend.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Cisca Z.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Ik heb al meerdere keren in dit restaurant gegeten omdat ze heel goed om gaan met voedselallergie en -intolerantie. Wel op tijd je beperkingen via mail of telefoon doorgeven en dan maken ze van je maaltijd een feestje. De allergenen worden namelijk niet alleen weggelaten maar vervangen door zaken die je wel mag waardoor je gewoon gezellig mee doet.
Hier snappen ze het wat het is om uit eten te gaan met zo'n beperking. Echt een aanrader!
wiertsema .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Het eten was niet denderend, mijn biefstuk was slecht. Het is mooi gelegen, en de bediening was vriendelijk en lekker snel. De inrichting was naar onze smaak
Mj. K.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Het eten was erg goed. De inrichting was erg smaakvol en de bediening heel vriendelijk. Onze kennismaking al was het door de actie van AH is prima bevallen. We komen zeker terug.
jan-petra V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Wij hebben bijzonder lekker en goed gegeten, Heel veel aandacht voor het eten en een attente en vriendelijke gastvrouw. Dit is zeker een aanrader.
Erica V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Hier staat gastvrij voorop! Wat een geweldig lief team met oog voor detail. Prachtig opgemaakte borden, bijzonder lekkere smaken. Deze keer at ik het spiegelmenu en mijn vriend a la carte. Hier weten ze echt wat koken is. Als we Goes bezoeken gaan we hier eten, zonder twijfel! Heel veel complimenten aan de zwarte en witte brigade, dank voor een heerlijke avond!
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Een gezellige plek, mooi ingericht. Vriendelijk personeel en heerlijk eten! Gewoon lekker! Niet heel veel, maar uiteindelijk precies genoeg!! Voldaan naar huis!
P. V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Heerlijk gegeten, en vriendelijke ontvangst en bediening.
Smaken van het menu waren doordacht en goed op elkaar afgestemd.
Telkens weer viel op met hoeveel aandacht hier het eten klaargemaakt wordt.
Van begin tot eind was een positieve ervaring kortom een aangename verassing!
Zeker een aanrader en we komen graag een keer terug.
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Altijd heerlijk en gezellig om bij familie den Engelsman te eten..........................................................
Lia G.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Wij hebben hier woensdag 17 mei heerlijk gegeten. Hier wordt gekookt met fijne ingredienten. Mooie rustige muziek op de achtergrond. Kortom het was prima.
Jeroen N.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Op 16 mei hebben we hie reen 3 gangen menu gegeten, het was uitstekend,

De soep was lekker, en zo ook de rest van het menu ( beenham met asperges), en toe een Prince of Wales coffee.

We hebben genoten van de leuke inrichting van het restaurant, voola de biechtstoel zag er leuk uit.

De service was uistekend.

Ik kom er zeker terug, alleen al omdat ik de Whisky's en Grappa's wil proberen.
Paulus V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Waterige soep vooraf en bij het hoofdgerecht (kabeljauw) 4 soorten volstrekt smakeloze derrie op het bord. Enige pluspunt: het wijnarrangement was prima.
RIchard_beatrix .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Leuke ambiance, heerlijk gegeten en prima wijn. Scampi spek aanrader! Verder hoofd en na gerecht van de spiegel. Irisch koffie na