Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 31.5€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Aardpeersoep/uitgebakken spekjes
      Pompoensoep/cocosmelk
      Tomatensoep zonder ballen (vegetarisch)
  • Hoofdgerechten
    • Kabeljauwfilet/seizoensgroente/moeterd-wasabi saus
      Krokant gebakken Kalfssukade/Madeira roomsaus
      Kroketten van couscous/gebakken Quorn/groenten/maïs saus
  • Nagerecht
    • Gewoon lekker
      Dame Blanche 2.0
      Liever van de kaart eten? Ook dat kan, wij trekken dan € 31.50 af van de eindafrekening
      LET OP : Tevens wijzen wij u er op, dat het mogelijk is dat uw tafel nogmaals gereserveerd is voor een gast die gebruik maakt van de AH actie. ( Max. 2 uur)
      Indien u met 4 personen wilt komen (of meer) kan dat, maar u kunt 'slechts' één voucher inleveren!

Over het restaurant Het Elfde Gebod

Vind de schat van Goes

Vlakbij de haven van Goes ligt een schat. Een schat zo belangrijk, dat ze hem Het Elfde Gebod hebben genoemd. Het is een sfeervol restaurant waar je als een vorst wordt onthaald. Op het menu worden parels uit de zee afgewisseld met juwelen van het vaste land. Bereid naar lokale en internationale recepten. De heerlijke gerechten kunnen geserveerd worden met het beste vloeibare rode goud denkbaar. Er is genoeg voor iedereen.

Meer informatie over restaurant Het Elfde Gebod

• : Betaald parkeren in de buurt; kies altijd voor de Oostwal (parkeerterrein)

Zondag en maandag gesloten!!
Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 17:30

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi
Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant Het Elfde Gebod

Cor D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
M. D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
Het was top! Vriendelijke ontvangst en een superuitleg over de gerechten.
Alleen al voor de soep ga je hier naar terug = Aardpeersoep met spekjes. Overheerlijk
Sjaak H.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
lekker gegeten en vriendelijk ontvangen. We hebben het AH-menu niet uitgeprobeerd maar a la carte gegeten. De kosten van het gratis tweede AH-menu werden netjes van de rekening afgetrokken,
Hilde A.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Het Elfde Gebod is echt een aanrader. Het eten is van zeer goede kwaliteit, begeleid door heerlijk, passende wijnen. We maakten gebruik van de AH-actie, maar konden kiezen wat we wilden van de kaart. Het bedrag van het AH-menu werd van de rekening afgehaald. We werden goed geadviseerd qua wijn en spijs. Prima!
Laurence H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Heerlijk gegeten in een informele, gezellige ambiance. In een volle zaak was er toch persoonlijke aandacht. Goede, verrassende bijpassende wijnen gedronken. De scampi’s met Zeeuws spek en de dry-aged entrecote zijn heerlijk, de huisgemaakte crème brûlée is het omrijden waard!
Arjen F.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Sfeervolle ruimte, de tafel was gezellig opgesteld voor 8 pers. Eten was echt goed, met smaakvolle combinaties van ingredienten. Wat lang wachten voor het nagerecht, maar dat was zeker de moeite waard!
Marc B.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
Hier eet je altijd goed! Gezellig, lekker, goede kwaliteit-prijsverhouding, no-nonsense beleid. Een aanrader.
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Het eten is voortreffelijk; geen gezeik over water, er staat gewoon een kan met water op de tafel en daarvoor hoef je niet te betalen. Zeker een aanrader.
Frans W.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Ter kennismaking 11e gebod te Goes bezocht met AH-actie. We namen het keuzemenu (per gang ca 4 keuzes). Prijs AH-menu werd keurig van de nota afgetrokken. Zeer vriendelijke ontvangst en bediening. Correct en toch niet stijf. Zelfs jassen aanreiken en aan de deur uitlaten was inbegrepen. Deze service kom je niet veel meer tegen. Gerechten waren verfijnd en erg mooi opgemaakt. Tempo konden we min of meer zelf aangeven. De inrichting is erg mooi en er gaat rust vanuit. Ook de wat gedempte verlichting prima. Ook was bijzonder de enorme keuze aan whiskys. Het 11e gebod hoort zeker bij de top van Goes. We komen nog eens terug en kunnen het iedereen aanbevelen.
Miranda D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Heerlijk eten, mooi opgemaakte borden, leuke sfeer, fijne bediening! En voor ons ook belangrijk..goede stoelen. Wij komen hier nu zeker vaker!
Elly L.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke ontvangst en bediening in een fijn restaurant!
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Prima gegeten. Gezellige locatie
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Plezierig restaurant. Lekker eten, goed warm en smakelijk en vers. Gastvrije ontvangst.
Conja V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten de bediening was erg gastvrij.
Mooie gezellige locatie .
Een echte aanrader on hier een keer te gaan eten.
Erik M.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Heerlijk gegeten en super personeel!
J W.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
we hebben 3 gerechten op waarvan niet 1 keer werd gevraagd of het had gesmaakt !! niets van heeft u genoeg we hebben 3 woorden uitgewisseld heel erg zonde van m,n kaart wy gaan hier nooit meer naar toe .
Patrick K.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Eten zeer goed. Gastvrouw (eigenaar?) kwam wat kleinerend over,vond het nodig op vrij luide toon uitleg te geven over waarom men zich eigenlijk wel aan de gereserveerde aankomsttijd moet houden(wij waren iets te vroeg...).Maar nogmaals,we hebben echt lekker gegeten.
Jennyvanmechelen D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
We hebben heerlijk gegegeten en het was weer geweldig !
Carine D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Eerlijke keuken, goede prijs kwaliteitsverhouding . Heel vriendelijke bediening, wij komen terug.
Jacqueline T.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Heerlijk gegeten, vriendel8jke bediening.