Het Elfde Gebod

Koningstraat 4 4461 AW Goes Nederland Kaart

Over restaurant Het Elfde Gebod

Vind de schat van Goes

Vlakbij de haven van Goes ligt een schat. Een schat zo belangrijk, dat ze hem Het Elfde Gebod hebben genoemd. Het is een sfeervol restaurant waar je als een vorst wordt onthaald. Op het menu worden parels uit de zee afgewisseld met juwelen van het vaste land. Bereid naar lokale en internationale recepten. De heerlijke gerechten kunnen geserveerd worden met het beste vloeibare rode goud denkbaar. Er is genoeg voor iedereen.

Meer informatie over restaurant Het Elfde Gebod

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:30

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi
Nancy B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Mirjam T.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Wij hebben heerlijk genoten van zowel het eten als ook van de atmosfeer en entourage. Ook de bediening was uitstekend, zeer correct en heel erg vriendelijk. Een echte aanrader!
Sara D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten, alles was goed op elkaar afgestemd, en heel verzorgd. De gastheer en de serveerster krijgen van ons ook een dikke tien. Deze mensen hebben duidelijk plezier in hun werk. Super!
Philip S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
We werden hartelijk ontvangen en bij aankomst en vertrek met de jassen geholpen. Het eten was erg goed en bijzonder smakelijk. Bordjes kunnen gezien de prijs wel wat voller. hier en daar wat karig, maar totaal plaatje was wel voldoende wat dat betref.Heerlijk glaasje witte wijn gehad met wat stokbrood.Bij hoofdgerecht een rood glaasje wijn, welke zacht en bijzonder van afdronk was. Beetje noten-achtig, zeer lekker bij de eendenborst.Als voorgerecht de herfstsalade gehad Het hoofdmenu de eendenborst was voortreffelijk.Al met al zag de zaak ( ja inclusief de toiletten) er zeer proper uit , wat tezamen met de aardige vulling van de zaak zelf (aantal gasten) zelf ook iets zegt over een restau.Goede reden om nog es terug te komen!
Filip1607 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wij hadden gereserveerd naar aanleiding van de AH actie (2de persoon gratis). De ontvangst was heel hartelijk. Een mooie zaak, prachtig ingericht, met als hoogtepunt een biechtstoel, die dienst doet als intiem plekje om te eten. Het eten was zeer lekker. Wij kozen, gezien het seizoen, voor een wildmenu. Goede kruiding, originele smaken en steeds aantrekkelijk geserveerd. De prijs/kwaliteitsverhouding was echt top. Wij komen hier nog terug..
Hildea .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
We hebben lekker gegeten bij het Elfde Gebod. Ondanks de gastvrije mail die we kregen na reservering, leken we niet op de lijst te staan. Dat was even onprettig, maar werd later gelukkig recht gezet. Gastheer Bob maakte het meer dan goed door heerlijke wijnen te serveren bij de gerechten! We waren al heel lang niet meer bij het 11e gebod geweest (uit het oog verloren door allerlei nieuwe restaurants), maar we hebben het herontdekt en komen graag weer eens terug!
C. S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Heerlijk gegeten! Vriendelijk echtpaar runt dit restaurant. Informele gezellige sfeer. Wat ons betreft gaan we hier zeker vaker eten!
Nel D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten, het spiegelmenu met hertenbiefstuk. Mooie opmaak borden. Extra tussengerechtje was ook geen probleem. En zoals altijd een kan water zonder dat we dat hoeven te vragen!
jan-petra .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Leuke ontvangst en vriendelijke bediening. Hadden en AH bon, maar konden van heel de kaart kiezen. Hebben een 3-gangenmenu genomen waarvan het hoofdgerecht parelhoenfilet met Zeeuws spek was. Dit was bijzonder lekker. Ook voor en nagerecht waren prima!
Sylvia D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Wij hebben hier super lekker gegeten! Het elfde gebod is gezellig ingericht, je kunt hier heerlijk relaxed zitten. Een fijn en sfeervol restaurant!
J.a.nagtzaam .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Voor het eerst in 3 jaar zijn wij buiten onze eigen Provincie N.Br. in zeeland een AH-menu gaan consumeren, in Goes bij Het elfde Gebod. Het restaurant is er in principe een waar je terug naar toe wil, maar NIET voor een AH-menu. In tegenstelling tot alle Brabantse deelnemende restaurants waar je ook à la Carte kunt kiezen, bleek bij de afrekening dat men in Het Elfde Gebod de nota opmaakt in afwijking van de AH-reglementen.
Expliciet staat op de kaart aan de achterzijde onder de kop "Voorwaarden" vermeld: "dat je dan korting ontvangt ter grootte van het laagst geprijsde gerecht per gang als je minimaal 2 voorgerechten, 2 hoofdgerechten en 2 nagerechten afneemt. Dat hebben wij gedaan voor een optelsom per persoon van 45,- euro. Echter, men telde op de handgeschreven nota alle afgenomen gerechten bij elkaar op, uiteraard inclusief de drank, en gaf een korting van 32,50 euro (zijnde de prijs van het 3-gangen menu dat op hun kaart stond -> maar dat 3-gangen menu hebben wij dus niet afgenomen).
Ingeval men meent dat de AH-voorwaarden op die wijze genegeerd moeten worden, dan ware het beter dat dit ook kenbaar wordt gemaakt op de site; want als je er eenmaal bent, en het eventueel ter plekke vooraf uitgelegd zou krijgen, dan is er praktisch gezien op dat moment geen weg meer terug -> je bent nu eenmaal van huis gegaan op basis van een vooraf gemaakte reservering op de aangewezen site.
Ons reserveringsnummer was 14940748.
Muriel D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Na een eerste goede ervaring voor de tweede keer terug gekomen. Opnieuw was het genieten! De gastvrijheid en de goede gerechten hebben er voor gezorgd dat wij zeker terug komen.
TAMMIE75 .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
We hebben met de Appie actie heerlijl onbeperkt van de kaart kunnen eten. Aan het einde halen ze er dan gewoon 32.50 af. Dus je kunt het zo gek maken als je wil. En super lekker gegeten mooie opmaak en zeker niet te weinig. We komen terug
Afrvopdo .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
we waren hier met de AH-actie. Mochten alles van de kaart eten. tweede diner gratis of € 32,50 in mindering. Goed ontvangen in het knusse restaurant. Aanbevolen want mooie en lekkere gerechten en prima bediening.
Elke S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Wat hebben mijn partner en ik hier heerlijk gegeten, echt een aanrader. Het personeel is volgens mij een familie, erg gezellig en vriendelijke mensen. Einde van de avond was erg druk, toen werd het wat 'chaotischer', vooral met afrekenen had ik bijvoorbeeld niet echt kans om fooi te geven want de ene schreef de bon uit en de ander had de pin al klaargezet en was alweer met iets anders bezig. Jammer, want ik had hen graag fooi gegeven voor het heerlijke eten en de goede wijn die ze bij het eten hadden aangeraden. Zowel het vlees als de vis is van zeer goede kwaliteit.
Anne-Lies P.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Een super diner voor 15 personen. Goed rekening gehouden met 'afwijkende' wensen van 5 gasten. Geweldige afstemming van de whisky's bij de gerechten.
Anne-Lies P.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
3 september hadden we een diner met 15 personen van onze whiskyclub.
Een 5-gangen diner met daarbij 9 whisky's. Het eten was perfect, ook omdat er goed rekening was gehouden met 3 niet vis liefhebbers en 1 persoon die gen vlees eet. Ook met een notenallergie was rekening gehouden. De whisky's pasten perfect bij de gerechten. Omdat wij als leden e opdracht hadden om een diner te organiseren kwamen de reacties de andere dag bij ons terecht. Allen hadden ontzettend genoten van dit diner. Petje af voor de familie den
Engelsman en hun team.
Mardamarda .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Heerlijk gegeten, vooral voorgerecht, gamba's en procureur, SUPER.
Leuke bediening.
Sfeervol restaurant.
Voor herhaling vatbaar
Ineke R.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Bijzonder leuk en lekker gegeten. De steak tartaar was optimaal, met de hand gesneden en heerlijk aangemaakt toppie!
Mochten ook van de kaart uitkiezen en ik nam gebakken paling, ook weer heerlijk. Van de rekening werd uiteindelijk 32,50 (de prijs van het AH-menu) afgetrokken. Echt heel keurig.
Als we weer eens naar Goes gaan, gaan we daar zeker weer eten.
Nanda V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
ontvangst was al zeer vriendelijk.
Duidelijk . Mooi menu 3 gangen .
Heerlijk gegeten . Borden opmaak prachtig.
Echt geweldig gegeten .

Bedankt