Over het restaurant Het Elfde Gebod

Vind de schat van Goes

Vlakbij de haven van Goes ligt een schat. Een schat zo belangrijk, dat ze hem Het Elfde Gebod hebben genoemd. Het is een sfeervol restaurant waar je als een vorst wordt onthaald. Op het menu worden parels uit de zee afgewisseld met juwelen van het vaste land. Bereid naar lokale en internationale recepten. De heerlijke gerechten kunnen geserveerd worden met het beste vloeibare rode goud denkbaar. Er is genoeg voor iedereen.

Meer informatie over restaurant Het Elfde Gebod

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:30

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi
kees C.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
je kunt met je actie kaart korting krijgen op het 3/4 gangen menu of gewoon van de kaart eten.
De porties zijn prima in orde , de bediening is uiterst vriendelijk. Standaard een karaf water en een mandje brood met kruiden boter op tafel. De gerechten die wij kozen waren uitstekend van smaak , en we zullen zeker een keer terug komen. wat ons betreft een aanrader.
Werner K.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Wederom erg lekker gegeten bij het Elfde Gebod. Blijft een feestje! En dat voor acceptabele prijzen op een mooie locatie in Goes
L J.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Het gaat uiteindelijk om het eten dit was uitstekend, voldoende keus uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Het is een leuk ingericht restaurant met een vriendelijke uitstraling. De bediening is attent en ontspannen. Complimenten voor het totale plaatje,
mailvandinten .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Was erg druk en de bediening moest flink doorwerken, maar het lukte allemaal. Gekozen uit het menu. Erg goed zeker in verhouding tot de prijs. Hier komen we weer terug.
weezewon .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten en het is zeker iets voor herhaling.
De bediening was prima dus wat willen we nog meer?
Ook mijn tafelgenoten zijn het hier mee eens.
Rien A.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Lekker eten, plezierige ambiance en uitstekende bediening. Wat wil een mens nog meer.
Voor ons in ieder geval aanleiding om deze zaak, die wij al kenden, meerdere keren te blijven bezoeken.
M R.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Vorige week zaterdag,heerlijk en gezellig gegeten!We hadden 4 verschillende menu's,en allemaal even lekker.De bediening was ook top!Gezellige avond gehad,komen zeker weer terug.
Wim W.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
vriendelijke vakkundige bediening, ongevraagd fles water, prima gerechten, echte servetten, redelijke prijs.
Puntje van kritiek, maar dat geldt voor bijna alle restaurants, geen tandenstokers
jadegeus .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Goed eten zonder overdreven streepjes en druppels. Bij binnenkomst leek het of Gaston van de postcodeloterij ons verwelkomde. Was tegelijk het enige persoonlijke van de bediening. Zelfs een simpel eet smakelijk kon er niet af. Niet dat het negatief was, maar meer aandacht voor de klant werkt stemming verhogend. Jammer anders was het allemaal perfect geweest.
Peter E.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
25-07-2017. Met 4 personen heerlijk gegeten. Bediening goed, sfeer goed. Vriendelijke bediening en schoon restaurant en toiltgroep. En dat tegen redelijke prijzen. Al met al een zeer geslaagde avond.
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Heerlijke smaakvolle gerechten ook voor de vegetariër n leuk menu.
Steeds wisselde kaart..................................
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
We hebben genoten van dit etentje. Het was beduidend beter dan bij eerdere AH etentjes in andere restaurants.
Ook de keuze mogelijkheid om reductie te krijgen bij gebruikmaking van de standaard menu's komt prettig over.
Eric O.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Na een lange fietstocht in het voor ons vrij onbekende Goes neergestreken en door de hoge waarderingen gekozen voor Het Elfde Gebod. Voor het 'segment' waarin dit restaurant opereert kan ik sommige waarderingen nog wel begrijpen, maar als er een 9 of 10 wordt gegeven, dan vraag ik mij af hoe een echt toprestaurant nog beoordeeld kan worden.
Het glaasje port vooraf was lauw op deze warme dag. De steak tartaar miste een eidooier, maar wellicht zat die er al doorheen, want de tartaar was vrij slap. De gamba's met (teveel) spek erom heen waren jaren '80. De sausjes bij het eten zijn erg zoet en lijken uit een pakje te komen. Mijn entrecote was, zoals gevraagd, perfect rood gebakken, maar behoort wel ook warm te zijn, etc. Hebben we slecht gegeten? Nee zeker niet, maar ik vind het elfde Gebod overgewaardeerd. Dit ondanks de erg ruime porties, het gezellige interieur en vriendelijke bediening.
Elly D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Alles was prima verzorgd. We komen zeker nog een keer terug! Zeker voor de toetjes die waren echt verrukkelijk!!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Prettig gestoord onthaal (net zoals we het graag hebben!) :-)
Paul G.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Heerlijk gegeten in Eetmosfeer het Elfde Gebod. Op een dinsdag avond geen volle zaak natuurlijk. Vriendelijk ontvangst en bediening door de eigenaar. Mijn vrouw heeft a la carte gegeten en ikzelf van het 3 gangen keuze menu wat een aanrader is! Bijpassend wijn arrangement en je avond is goed! Gezellig sfeer en net ingericht restaurant. Een aanrader!
marijbo47 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Een prima restaurant, eten lekker en verzorgd, de bediening heel attent en vriendelijk! Eindelijk een restaurant, waar ongevraagd een karaf water op tafel komt en die ook weer wordt bijgevuld zonder vragen. Een aanrader!
dewijsangela .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Een verrassing voor ons,heerlijk gegeten in een gezellige huiskamer sfeer. De familie, vader moeder en dochters zijn vriendelijk en gastvrij!
J.M. M.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Blijft leuk hier! We komen al jaren in dit restaurant, ook zonder de AH actie. Altijd even gezellig en ongedwongen waarbij de humor van de gastvrouw zeker niet onbenoemd kan blijven :-). Absolute aanrader!
derk K.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
We hebben genoten van heerlijk eten, zeer gastvrij onthaal, prima bediening in een fijne ambience. Dankjewel.