Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 31.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Bisque van garnalen/bieslook
      Bloemkoolsoep/aardappelkaantjes/truffelroom
      Tomatensoep zonder ballen (vegetarisch)
  • Hoofdgerechten
    • Kabeljauwfilet/risotto/Beurre blanc/paddo's
      Krokant gebakken Kalfssukade/Madeira roomsaus
      Kroketten van couscous/gebakken Quorn/groenten/maïs saus
  • Nagerecht
    • Gewoon lekker
      Dame Blanche 2.0
      Liever van de kaart eten? Ook dat kan, wij trekken dan € 31.50 af van de eindafrekening
      LET OP : Tevens wijzen wij u er op, dat het mogelijk is dat uw tafel nogmaals gereserveerd is voor een gast die gebruik maakt van de AH actie. ( Max. 2 uur)

Over het restaurant Het Elfde Gebod

Vind de schat van Goes

Vlakbij de haven van Goes ligt een schat. Een schat zo belangrijk, dat ze hem Het Elfde Gebod hebben genoemd. Het is een sfeervol restaurant waar je als een vorst wordt onthaald. Op het menu worden parels uit de zee afgewisseld met juwelen van het vaste land. Bereid naar lokale en internationale recepten. De heerlijke gerechten kunnen geserveerd worden met het beste vloeibare rode goud denkbaar. Er is genoeg voor iedereen.

Meer informatie over restaurant Het Elfde Gebod

• : Betaald parkeren in de buurt; kies altijd voor de Oostwal (parkeerterrein)

Zondag gesloten!!
Maandag t/m Zaterdag vanaf 17:30

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi
Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant Het Elfde Gebod

Ger H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Agnes V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Heerlijk gezeten en lekker gegeten bij het Elfde Gebod. Zeer vriendelijke dames in de bediening; top avond gehad!
Chantal H.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Geweldig eten en geweldige mensen. Het was gewoon perfect: eten, wijn, bediening. Mooie locatie!
Jeanette W.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Eindelijk ook eens heel lekker vegetarisch gegeten. Heel fantasierijke gerechten. We gaan zeker terug
PETER P.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
ik vind het een super restaurant eten super lekker bediening zeer goed alleen bij de rekening snapte ik het ni goed ivm ah gedoe van 31 50 vermindering ik had deze avond al een maand ervoor gereserveert en heb geen 31 50 korting gehad was dat omdat ik dat papier ni bij had toen ??? oke kan maar moet dan wel eens gezegt worden dat het zover is dat ge dat bewijs de dag of avond moet afgeven dat vind ik het ennigste probleem van die avond maar voor de reste perfeckt grtjs
Geachte heer,

Ook na controle via het reserveringsysteem van IENS kunnen wij geen reservering vinden dat u gebruik wilde maken van de AHrestaurantactie. We begrijpen de teleurstelling....
M.L.P. N.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Weer heerlijk gegeten. Was de 5e keer dat we hier kwamen. Blijft verrassend.
Ina V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Alles was goed, maar wij vonden het jammer dat de eigenaresse TE veel verschil maakt tussen de gasten die met de AH-aktie komen en de a-la-carte gasten. Wie vandaag met een AH-aktie komt, kan over een paar maanden wel een feestje willen geven in dat restaurant. Jammer, gemiste kans!
Hartelijk dank voor uw reactie en waardering. Een onvoldoende voor service vinden wij altijd jammer. De aanname dat wij onderscheid maken tussen onze gasten (A-la-carte OF AHrstaurantactie) vinden wij erg spijtig, dat doen we nadrukkelijk niet. We geven de volledige kaart MET daarbij een kaartje waarop wij uitleggen wat de mogelijkheden bij ons zijn. Een kan water, dezelfde gerechten als alle andere (ze komen namelijk van onze reguliere kaart). Dat u wellicht minder aandacht hebt gekregen of deze indruk had kunnen wij niet wegnemen, dat is namelijk persoonlijk. De AHrestaurantactie is opgezet (en vandaar onze deelname) om gasten te laten kennismaken met ons bedrijf, wij onderschrijven uw mening dan ook dat een AHrestaurantactie gast een gast kan zijn voor de toekomst..
In het reserveringsysteem kan ik zien dat dit de tweede keer is geweest dat u gebruik hebt gemaakt van de AHrestaurantactie, uw vorige bezoek was op 20 september 2017, helaas heb ik een recensie van dit bezoek niet kunnen vinden; gemiste kans!
Miranda W.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Eten was mooi gepresenteerd en erg lekker. Sfeervol restaurant.
Bernadette M.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Het elfde gebod was geheel onbekend maar we gaan er zeker nog eens heen het was goed.
Geertje D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Mooi restaurant leuke sfeer en goede bediening
Inke G.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Altijd lekker eten bij het Elfde Gebod
Marijke S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Heerlijk gegeten en gezellige bediening. Echt een aanrader.
Detje D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Heel aangenaam verrast, zeker voor herhaling vatbaar ????
Theo Van Bennekom T.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Het is wel bijzonder dat je met een AH spaarkaart kunt liezen tussen een vastgesteld menu en 31,50 korting, als je een ander menu kiest. Zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht was culinaire verrassend. Waar ik me nog aan gewaagd had, was ondermeer heerlijk en van prima kwaliteit. Het toetje was letterlijk en figuurlijk wat mondjesmaat.
Corina B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijke gerechten, lekkere wijn, leuke vrolijke bediening, lekker no-nonsense, mooi ingericht. Ik was weg van het effect achterin het restaurant door de foto van de wijnkelder met wijnvaten. Simpel maar heel doeltreffend qua sfeer. Restaurant zat vol, levendige sfeer. Een aanrader!
Corrie D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Leuke sfeer en prachtig opgemaakte bordjes. Gaan hier zeker weer heen. Is trouwens niet de eerste keer dat we hier komen.
Lindsay O.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Lekker gegeten, leuke ambiance.
J. B.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Het dessert "gewoon lekker" was zeer verrassend en meer dan gewoon lekker.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
lekker gegeten, vriendelijke ontvangst
Lianne V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
De kok en de serveersters zijn TOP . De gastvrouw vroeg ons na 2 uur het restaurant te verlaten , daar de tafel weer gereserveerd was !!!!!
Geachte mevrouw van Haperen,

Hartelijk dank voor uw reactie en waardering, een 4 als cijfer op twee onderdelen vinden wij wel erg jammer. Deze is waarschijnlijk voornamelijk gebaseerd op het feit dat u na twee uur de rekening kreeg met de mededeling dat de tafel weer gereserveerd was.... Dat klopt namelijk, u heeft van ons op 4 september een bevestiging gekregen m.b.t. uw reservering op zaterdag 15 september om 17.30. Er staat duidelijk in deze bevestiging dat de bewuste tafel wederom gereserveerd kan zijn door iemand die OOK gebruik maakt van de AHrestaurantactie. Daarnaast staan deze voorwaarden ook duidelijk vermeld op de AHrestaurantactiepagina. Dat u onaangenaam verrast was begrijpen wij uiteraard, we hebben er in onze ogen wel alles aan gedaan om dit vooraf kenbaar te maken. Uw reactie echter via dit medium begrijpen we dan weer niet....