Het Elfde Gebod

Koningstraat 4 4461 AW Goes Nederland Kaart

Over het restaurant Het Elfde Gebod

Vind de schat van Goes

Vlakbij de haven van Goes ligt een schat. Een schat zo belangrijk, dat ze hem Het Elfde Gebod hebben genoemd. Het is een sfeervol restaurant waar je als een vorst wordt onthaald. Op het menu worden parels uit de zee afgewisseld met juwelen van het vaste land. Bereid naar lokale en internationale recepten. De heerlijke gerechten kunnen geserveerd worden met het beste vloeibare rode goud denkbaar. Er is genoeg voor iedereen.

Meer informatie over restaurant Het Elfde Gebod

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:30

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi
Tanjaja P.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
We hebben heerlijk gegeten! Het spiegel menu (wijzigt regelmatig) maakt een geweldig etentje toch betaalbaar.
Heerlijke wijn erbij!
De sfeer is ongedwongen in tegenstelling tot restaurants waar je bijna gaat fluisteren.
We hebben enorm genoten en komen zeker terug.
T en T
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Heerlijk gegeten! Vriendelijke, attente bediening. Goed gastheerschap met oog voor alle gasten. We komen graag in dit sfeervolle restaurant.
Gertjan V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Gezellig restaurant. Hartelijke ontvangst. Het eten heeft ons prima gesmaakt, Opmaak zag er ook aantrekkelijk uit. We komen bij gelegenheid zeker nog eens terug
Gijs W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Top!
Kees W.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heerlijk gegeten en enthousiaste bediening en koks! Niet te beroerd om wat extra's te doen, zeer gewaardeerd!
Een aanrader voor een leuke ongedwongen avond met heerlijke gerechten!
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Leuke avond gehad en genoten van het heerlijke eten. Zeer enthousiaste bediening die goed met ons meedacht. Goed bedacht is de fles huiswijn waarvan gedronken kan worden en aan het eind van de avond alleen voor de genuttigde wijn hoeft te worden betaald. Zijn hier met de AH-restaurantactie geweest. Was overigens een hernieuwde kennismaking omdat we er jaren geleden al eens hebben gegeten, maar vergeten waren hoe goed het Elfde Gebod is. Wij komen hier zeker nog een keer terug!
Gijsbert L.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wij hebben hier diverse keren heerlijk gegeten. Goede prijs-kwaliteit verhouding en een persoonlijke touch door de aanwezigheid van de eigenaren. Van harte bij u aanbevolen!
Els V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad en genoten van heerlijk eten. En het is een goed idee om de menu-adviezen van de enthousiaste gastvrouw op te volgen.
Jamie P.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Het eten en de bediening was top! Ik ben er al een paar keer geweest en het bevalt nog steeds. Ik heb de laatste 2x in de biechtstoel gezeten. Daar zit je rustig en heb je behoorlijk wat privacy als je dat fijn vind. Kortom gewoon een top restaurant!
Eva S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Via de AH Restaurantactie kennis gemaakt met dit restaurant. We hebben heerlijk gegeten, er was fijne service en het is zeker voor herhaling vatbaar!
Tony C.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij hadden gekozen voor het suggestiemenu, en het was heerlijk! Elk gerecht was top!
C.L. L.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
prima ontvangst, goede gastvrouw, voortreffelijk gegeten in het kader van de AHrestaurant actie. het driegangen keuzemenu is een aanrader!!!!! komen zeker nog eens terug.
C J V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wij hebben uitstekent gegeten ,het was er heel gezellig .Voor ons was het niet nieuw want we komen er wel meer .

En zullen er meer met kennissen naar toe gaan .

We zullen het zeker promoten ,want het is ook betaalbaar voor iedereen .
Debby H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Zeer goede, gepassioneerde vakmensen met veel kennis van de (kwalitatief hoogstaande) gerechten. Denken mee met de klant, geven duidelijke informatie wanneer gevraagd. Iedere klant wordt bij binnenkomst opgevangen.
De scampi's omwikkeld met Zeeuws spek is écht een aanrader, maar de andere gerechten waren ook top!
Eén van de weinige restaurants die tijdens de AH restaurantactie geen standaard menu heeft, maar de mogelijkheid voor een 3-gangen keuze menu of a la carte eten en aan het einde van de avond €32,50 van de rekening afhalen. Dit is blijkbaar zeer gewenst, want voor een tafeltje is toch wel minimaal een maand van te voren reserveren vereist. Wij komen hier zeker nog een keer terug!
Jacques D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Het is inmiddels de achtste keer dat we hier eten. Altijd prima en uitstekende bediening door gastvrouw Petra.
Tot de volgende keer!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Beslist een aanrader. Heerlijk eten, uiterst vriendelijk bediening die met veel passie werkt. Alle tafels waren bezet maar van enige stress was absoluut geen sprake. Kortom bent u in Goes dat is het elfde gebod beslist een aanraden. Een TOP adres!!
Nancy B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant, vriendelijke gastheer en bediening echt een aanrader! Wij komen hier zeker terug!
Mirjam T.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Wij hebben heerlijk genoten van zowel het eten als ook van de atmosfeer en entourage. Ook de bediening was uitstekend, zeer correct en heel erg vriendelijk. Een echte aanrader!
Sara D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten, alles was goed op elkaar afgestemd, en heel verzorgd. De gastheer en de serveerster krijgen van ons ook een dikke tien. Deze mensen hebben duidelijk plezier in hun werk. Super!
Philip S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
We werden hartelijk ontvangen en bij aankomst en vertrek met de jassen geholpen. Het eten was erg goed en bijzonder smakelijk. Bordjes kunnen gezien de prijs wel wat voller. hier en daar wat karig, maar totaal plaatje was wel voldoende wat dat betref.Heerlijk glaasje witte wijn gehad met wat stokbrood.Bij hoofdgerecht een rood glaasje wijn, welke zacht en bijzonder van afdronk was. Beetje noten-achtig, zeer lekker bij de eendenborst.Als voorgerecht de herfstsalade gehad Het hoofdmenu de eendenborst was voortreffelijk.Al met al zag de zaak ( ja inclusief de toiletten) er zeer proper uit , wat tezamen met de aardige vulling van de zaak zelf (aantal gasten) zelf ook iets zegt over een restau.Goede reden om nog es terug te komen!