Over het restaurant Het Elfde Gebod

Vind de schat van Goes

Vlakbij de haven van Goes ligt een schat. Een schat zo belangrijk, dat ze hem Het Elfde Gebod hebben genoemd. Het is een sfeervol restaurant waar je als een vorst wordt onthaald. Op het menu worden parels uit de zee afgewisseld met juwelen van het vaste land. Bereid naar lokale en internationale recepten. De heerlijke gerechten kunnen geserveerd worden met het beste vloeibare rode goud denkbaar. Er is genoeg voor iedereen.

Meer informatie over restaurant Het Elfde Gebod

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:30

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi
Uitmuntend
9,1

Jouw recensie over het restaurant Het Elfde Gebod

Pierredelamontagne V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Prima restaurant met goede service. Vlees was zeer mals en van goede kwaliteit. Gerechten werden met goede passende wijnen begeleid. Leuk ingerichte zaak. Aanrader om hier eens langs te gaan is absoluut de moeite waard.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Gezellig, vriendelijke bediening, kortom: prima! misschien is het goed om wat algemenere gerechten op de kaart te zetten, zoals bijv tomatensoep, groentesoep.
wiel N.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Wij hadden een 3 gangen menu waarvan het voor en nagerecht zeer smakelijk was prima.De biefstuk daarin tegen zeer taai het geld niet waard jammer de rest was prima verzorgd.
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Heerlijk genoten van voortreffelijk lekker eten in een mooi restaurant met leuke ambiance ..een echte aanrader voor iedereen die geniet van een avondje uit eten????
Patricia L.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heerlijk gegeten, mooi opgemaakte borden, vriendelijk gastheer/ Gastvrouw
We gaan zeker nog eens terug
Voldoende parkeergelegenheid in de buurt
Marlies N.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Je kon ook via de AHactie het speciale AHmenu kiezen of van de vaste kaart kiezen met een korting van € 29,00. Wij hebben voor het laatste gekozen een 4 gangen keuzemenu. We hebben heerlijk gegeten. Dit was de 4e keer dat we hier kwamen eten. Een topper. Alleen de eigenaar moet gewoon blijven staan bij het opnemen vd bestelling en niet door de knieën gaan.
Marleen G.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Super gegeten! Gezellige avond gehad. Maar restaurant zat bijna vol en er werd door 1 man bediend. Die heeft echt super zn best gedaan maar duurde best wel heel lang.
Ton & Riet V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Gezellige sfeer, mooie inrichting en heerlijk eten, wat wil je nog meer? We komen graag wéér! Ton en Riet
Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Het was ff geleden dat we zo lekker hadden gegeten...Ontvangst was goed en de prijs kwaliteit is ook goed, het is er wat duurder , maar betaal liever wat meer voor goed en lekker dan goedkoop en niet te eten
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Op vrijdag 15 september hebben wij voortreffelijk gedineerd in dit sfeervolle restaurant. Wij genoten van de volgende gerechten uit het AH keuzemenu: Rode punt paprikasoep met chorizo, gebakken pladijs in Peelander witbier saus en dessert 'gewoon lekker'. Alle gerechten waren smaakvol bereid en werden mooi opgemaakt door de eigenaar geserveerd. Zegt het voort: Aanrader!
Babs V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Het was geen standaard menu, maar erg lekker. Ik ben met mijn vriend geweest en hebben verschillende gerechten gekozen om meer te kunnen proeven. Beide 3 gangenmenu's waren goed bereid en smaakte heerlijk!! De service was goed, eigenaresse ontving en bediende de mensen. Ze was erg vriendelijk en paste zich aan aan de mensen. De inrichting is huiselijk en sfeervol. Zeker een aanrader om naartoe te gaan!!
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Sfeervol gezellig restaurant, bediening is top. Gevarieerde kaart. Smaakvol eten voor een goede prijs. Aanrader. Kom hier zeker terug.
Susan V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Prima kwaliteit eten en bediening in een zeer gezellige ambiance. Heerlijke wijnen en whisky's. We gaan zeker op herhaling.
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Het driegangen menu bevat voldoende keuzes. De bediening is in een gemoedelijke sfeer.
jaan-piet .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Wij kozen als vegetariers het vegetarisch menu: mosterdsoep/puntpaprikasoep en de groentetaart met lekkers als dessert. Soep prima, de taart liet heel lang op zich wachten, maar was uitstekend: fantasierijke opmaak van twee stukken taart met twee vegetarische loempia's. Gelardeerd met verse groenten zoals broccoli, boontjes en zeekraal. Mousse van pastinaak en biet en een basilicumsaus completeerden de schotel. De frites met mayonaise erbij vond ik wat overbodig en minder verfijnd. Liever een passende salade vooraf. Het lekkers was een smaakbeleving van zoet/ zuur zacht en krokant, heerlijk.
wiesbrahim .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Wij hebben heerlijk genoten van een verrukkelijk menu. Nergens iets op aan te merken. Wij hebben zelf 30 jaar ervaring in de horeca dus weten we hoe of het hoort en moet te zijn. Velen horeca ondernemers kunnen hier een voorbeeld aan nemen. DIKKE PROFICIAT !!!
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
De zaak was vol. Dat gaf rumoer, maar niet hinderlijk. De wachttijd was niet lang, gezien de drukte.
Wij hebben een gezellige avond gehad.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Ondanks dat er een apart menu is met de Ah zegels, kan je ook iets anders bestellen en dan wordt de AH menuprijs van het totaal bedrag afgetrokken. Dat hebben we gedaan. Prima gegeten in een rustig restaurant met zeer vriendelijke bediening. Alle aandacht en alle tijd voor de klant. Top.
kees C.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
je kunt met je actie kaart korting krijgen op het 3/4 gangen menu of gewoon van de kaart eten.
De porties zijn prima in orde , de bediening is uiterst vriendelijk. Standaard een karaf water en een mandje brood met kruiden boter op tafel. De gerechten die wij kozen waren uitstekend van smaak , en we zullen zeker een keer terug komen. wat ons betreft een aanrader.
Werner K.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Wederom erg lekker gegeten bij het Elfde Gebod. Blijft een feestje! En dat voor acceptabele prijzen op een mooie locatie in Goes