het Eiland

Kerkstraat 60 5051 LC Goirle Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant het Eiland

Zoetelievegerritje .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Het Eiland heeft een interieur in tropische sferen. Zeker met deze temperaturen voel je je er dan meteen thuis! We hadden Saté in Indische marinade. Smaakte uitstekend! Heerlijk malse varkenshaas. Als toetje watermeloenijs met slagroom en watermeloen. Verfrissend!
Aanrader daar in Goirle!
GWielen .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Gegeten bij het Eiland waar we vriendelijk werden ontvangen door de eigenaar. Het was er erg druk maar er was gelukkig toch nog een tafeltje voor 2 vrij.
De kaart is eenvoudig maar de gerechten zijn goed. Wij hadden gekozen voor de gamba's en nadien een mixed grill. Vooral de spare-ribs zijn echt geweldig.
Wij hebben in de halloweenperiode gegeten waarbij het restaurant helemaal in sfeer wordt gebracht, dit is dan ook zeer uitbundig gedaan. Diverse gerechten werden ook griezelig gepresenteerd.
Ard K.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2015
Op een doord weeks avond, met een oud vriendin genoten van een eenvoudige doch voedzame maaltijd. Een gewoon goed klaar gemaakte Italiaanse tomatensoep, vervolgens een lekker stukje vlees, varkenshaas en afsluitende een verse (!) fruit salade maakte de avond geslaagd.
Miekevangorp .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2015
het Eiland! Erg favoriet bij ons in het gezin. Voor iedereen wat wils. En wat je ook kiest het is allemaal erg lekker.
Tomatensoep, varkenshaas, mixed-grill, spare-ribs.................... heerlijk.
De bediening is aardig en behulpzaam. De sfeer is super.
In de zomer heerlijk op het gezellige terras en met kouder weer binnen. Zoveel decoratie dat de kinderen daar lang naar kunnen kijken en zich zo ook vermaken.
Brian Z.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2014
Super gezellig eettentje met tropische aankleding en dito terras.prima eetcafee gerechten voor schappelijke prijzen.bediening vriendelijk en vlot
Pientje24 .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
Een heel gezellig eetcafé. Je voelt je er snel thuis. Lekkere gerechten voor een goede prijs. Aanraders zijn carpaccio, spareribs (ketjap) of gewoon, gamba's in looksaus. Wekelijks een bord met wisselende gerechten. Staat er iets niet op de kaart, vraag er naar en als het mogelijk is wordt je op je wensen bediend. Het team van Maurits staat klaar om je een heerlijke maaltijd voor te schotelen. Ook de kinderen zijn welkom en mogen een ijsje zelf in de keuken maken.