Het Ei van Columbus

Stoppelbergweg 63 7361 TE Beekbergen Nederland Kaart

Over het restaurant Het Ei van Columbus

Omgeven door weelderig groen

Als je de omgeving van Beekbergen een beetje kent, dan weet je ook hoe prachtig de natuur daar is. Geniet in een bosrijke omgeving van een duizelingwekkend lekker diner bij Het Ei Van Columbus. Omgeven door groen is het hier zowel in het restaurant als op het terras goed toeven en de chef staat zijn mannetje in de keuken. Dit is echt culinair genieten op hoog niveau!

Meer informatie over restaurant Het Ei van Columbus

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 12:00 - 23:30
Zaterdag en Zondag 14:00 - 23:30

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Verita T.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Echt een aanrader. Heerlijk eten, prima bediening en een heel gezellige sfeer. Het ligt prachtig in de bossen. Een relaxte omgeving en zo is het restaurant ook. Wij komen hier graag!
basenilse .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Vriendelijke ontvangst, vlotte bediening en gerechten waren prima in orde! Fijn dat we na het voorgerecht naar buiten konden omdat het weer inmiddels wat beter was en voor het dessert weer naar binnen omdat het wat afkoelde. Serveerster stelde het zelf voor, erg attent! We hebben heerlijk gegeten, zaten leuk en de sfeer is gezellig. We wonen totaal niet in de buurt maar hebben hier tijdens een paar daagjes Veluwe gegeten, ongeveer een jaar geleden ook. Mochten we weer in de buurt zijn dan komen we zeker weer hier eten. Complimenten!!
Erna K.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten en de bediening was heel goed. De prijs-kwaliteitsverhouding was erg gunstig omdat we gebruik maakten van de AH-actie. Anders zou ik de prijs wel aan de hoge kant vinden.
Ina_netjes N.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Wij zijn hier vaker geweest,dus dat zegt al genoeg.
Wij vonden het personeel en de bediening een pluspunt.
Het enige minpuntje was dat het binnen iets te donker was.
Ik kom de volgende keer zeker terug!
Marzan .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
De ontvangst was vriendelijk, maar had wat professioneler gemogen. Het feit dat er 37,50 gevraagd werd voor een menu dat normaliter 29,50 kost, verbaast mij. De tartaar (voorgerecht) was goed, al zagen wij het oostelijke tintje wat minder. De ceasarsalade was echt niet wat je daar van mocht verwachten. De biefstukjes waren redelijk, de langzaam gegaarde varkenslende erg lekker. Kortom: nogal wisselend. Beetje vreemde combinatie van gerechten.

29,50 had ik een redelijk bedrag gevonden voor dit menu. Voor dat bedrag heb ik met de ah actie wel eens beter gegeten.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Vanavond hier gegeten met Ahrestaurantactie. Na stokbrood met saus voorgerecht gesreveerd, proeverij drie soepjes, leuk en goed en gehakte ossehaas, flauw van smaak,vervolgens biefstukjes van het huis,, waren goed vwn smaak alleen jammer dat garnituur zeer grof was gesneden met veel ui, frites waren goed en knapperig, sla was ruim met weinig garnituur en smaak. Het nagrecht was Coupe Columbus met vers fruit , alleen het ijs was erg gesmolten zodat het veel weghad van een milshake.
Wat als zeer slecht is te bestempelen is de enorme wachttijden tussen de gerechten. Voor een 3 gangen menu duurde dit ruim 2,5 uur. De serveersters waren vriendelijk en meegaand, maar de bitch van leidster jaagt klanten in het harnas. Ik kom hier nooit meer. Ook drie tafels rondom ons ergerden zich aan de wachttijden en kwaliteit en stuurden bovendien gerechten terug.
Tristan B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Het voorgerecht was top. Daarna 1 uur gewacht op hoofdgerecht dat veel te doorbakken was en patat dat veel te lang stond.
Roos H.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Een zeer aantrekkelijke ambiance waar je uitstekend kunt genieën van een heerlijk moment. Het personeel is uiterst correct en informeert ook tijdens het moment of alles naar tevredenheid is. Zorgvuldigheid is zeker aanwezig . Een aanrader
R.J. V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Prima kwaliteit op een prachtig terras. De wachttijd tussen voor- en hoofdgerecht was wat te lang, maar het mooie weer maakte dat goed.
Pieter-Metta .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Gezellig restaurant met uitermate vriendelijk personeel en je rustig kunt eten en niet weggekeken word dus bijna de hele avond gezellig getafeld.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
We hadden vrij weinig tijd en het team van het Ei van Columbus ging hier goed mee om. De kwaliteit leed er niet onder. De borden waren prachtig opgemaakt en zeker het voor- en hoofdgerecht waren heerlijk. De drie soepjes waren vooral ontzettend lekker! Het was een AH-keuzemenu, maar ondanks de hoge korting leverde het restaurant goed werk en goed eten af. Zeer tevreden en zeker nog eens terug!
lousia C.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijk gegeten bij Het Ei van Columbus! Super vriendelijk ontvangen door 1 van de meiden. Jassen werden netjes bij binnenkomst aangenomen. Daarna hadden we een keuze of we even bij de open haard wouden zitten of meteen aan tafel. We gingen gezellig bij de open haard zitten. daar namen we een drankje en hebben we de keuze doorgegeven van het eten. We kregen ook een heerlijk broodje met aioli vooraf. 2 minuten voor de voorgerechten kwamen werden we aan tafel gezet. We hadden een hele mooie tafel bij het raam. De voorgerechten waren heerlijk. Ongeveer een kwartier na het voorgerecht waren de hoofdgerechten er al. De hoofdgerechten waren uitstekend lekker. Je krijgt er ook friet en een salade bij die ook heerlijk waren. Daarna hadden we ook nog een dessert die waren ook heerlijk. Kort samengevat een hele leuk avond gehad met vriendelijke bediening en heerlijk eten!!
Zeker een aanrader!!!!
Ad D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Door file waren we vertraagd, maar.....geen enkel probleem!
Heel vriendelijke ontvangst en heerlijk gegeten.
Een aanrader!
duiken1 .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Het eten is zalig, wellicht wat kleinere porties dan zonder de AH actie. Vreemd is ook dat keuze menu zonder de AH actie €10,- minder kost en je dan ruimere keuze hebt. Echter, het eten is zalig, bediening vriendelijk en je zit heerlijk rustig in een gezellige ambiance.
Beste heer / mevrouw,

Hartelijk dank voor uw recensie met mooie cijfers. Jammer alleen dat u 2 dingen verkeerd suggereert.
Ten eerste zijn de porties bij ons zeker niet kleiner als normaal en ten tweede is dit menu niet €10 duurder dan het normaal zou zijn. Brood met aioli €3,50, voorgerecht €9,00, hoofdgerecht €18,50 en nagerecht €6,50 = €37,50. U eet dus bij ons voor €18,75 p.p. Ik hoop dat het zo duidelijk is en zie u graag weer terug.

Met vriendelijke groet,
Het Ei van Columbus
Mir75 .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Prima gegeten, lang moeten wachten zonder wat aandacht te krijgen. bijvoorbeeld "het komt er zo aan hoor" of "we zijn u niet vergeten" want daar twijfelden we af en toe wel een beetje aan. Voorgerecht afgeruimd, een uur later kwam het hoofdgerecht en tussendoor zagen we niemand van de bediening. Vriendelijke dames overigens. Niets op aan te merken. Maar ze waren te druk denk ik. De vorige keer dat we hier aten ging het net zo, en reageerde de eigenaar met 'dit was omdat wij er zelf deze avond niet waren, een volgende keer zal dit anders zijn' helaas. Voor mij wel een reden om de volgende keer een ander restaurant te kiezen. Lekker eten is fijn, maar je verloren voelen in een restaurant is niet fijn.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Na een half jaar niet te zijn geweest zijn we met ons gezin weer eens naar Het Ei van Columbus gegaan. Ontvangst was goed en konden even lekker een wijntje drinken bij de openhaard. Je krijgt een heerlijk broodje met aioli vooraf (kostenloos) en nadat we onze keuzes hadden gemaakt konden we aan tafel. Heerlijk gegeten en gedronken. De bediening was zeer attent ondanks ze het ontzettend druk hadden. Wij hebben genoten van de avond en komen zeer snel weer terug..
Nicky P.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
We gaan heel graag samen of met vrienden cq familie naar restaurant het Ei van Columbus waarom? Uiteraard voor de heerlijke wisselende verse gerechten maar ook voor de gezellige sfeer en de ligging van het restaurant De altijd hartelijke gastvrouw Willemijn zorgt voor een welkom gevoel en haar man Jeroen die voor de overheerlijke gerechten zorgt komt ook regelmatig even aan tafel om te vragen of alles naar wens is Wij hopen nog lang van dit fijne restaurant te genieten !! ????????????????
gerrit P.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Het wachten tussen de gangen duurde te lang. Hoofdgerecht lauw. Vriendelijke bediening, zeer smaakvol ingericht.
Im H.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Op 1 April hier gegeten met vrienden en zelden zo een slechte ervaring gehad in een restaurant. Kwaliteit van de gerechten was ver onder de maat maar ook de service was abominabel slecht. We konden uitgebreid meegenieten hoe aan het tafeltje naast ons een onredelijke klant (dat wel) op een zeer onprofessionele, ja zelfs schofterige manier door de eigenaresse van de zaak van repliek werd gediend. Wachttijden tussen voor- en hoofdgerecht zo'n anderhalf uur. Dat is echte te lang en dat men dan het excuus gebruikt "maar u bent bij ons een avond uit" slaat net nergens op. Het moge duidelijk zijn, wij komen hier nooit meer!