Het Ei van Columbus

Stoppelbergweg 63 7361 TE Beekbergen Nederland Kaart

Over het restaurant Het Ei van Columbus

Omgeven door weelderig groen

Als je de omgeving van Beekbergen een beetje kent, dan weet je ook hoe prachtig de natuur daar is. Geniet in een bosrijke omgeving van een duizelingwekkend lekker diner bij Het Ei Van Columbus. Omgeven door groen is het hier zowel in het restaurant als op het terras goed toeven en de chef staat zijn mannetje in de keuken. Dit is echt culinair genieten op hoog niveau!

Meer informatie over restaurant Het Ei van Columbus

E.M.A. V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Liesbethv .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
De herfstsalade en portobello waren heerlijk. Mijn disgenoot had een soep-proeverij als entree. De pompoensoep vond hij erg lekker. Echter de tomatensoep en de mosterdsoep vond hij niet smakelijk en hij heeft het niet opgegeten. Ik heb ook hapjes geproefd en was het geheel met hem eens. Toen we dit meldden werden uitgebreid excuses aangeboden en onmiddellijk een compensatie-voorstel gedaan. Prima service dus! Degene die ons bediende was so wie so erg voorkomend en aardig.
Gerben V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
gastvrije onthaal goed eten en mooie locatie
sylw .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Bij de open haard een aperitief gedronken en daarna heerlijk gegeten van AH actiemenu. Bediening was heel aardig en attent. Tip: geef de meisjes een schone donkere sloof.
Sven W.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Laatst goed heerlijk gegeten bij het Ei van Columbus. De bediening was zeer vriendelijk en attent. Het eten was van een goede kwaliteit en de wachttijd was niet al te lang. Voor herhaling vatbaar!
Gerrie K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Het was een gezellig avond alleen was er te veel dressing op de salade en soep voor mij te pittig.
Vriendelijk bediening en mooie gezellige restaurant
Sven W.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Laatst goed gegeten bij het Ei van Columbus! Bediening erg vriendelijk en attent. Het eten was heerlijk niks op aan te merken, zeker voor herhaling vatbaar
Willien P.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Vanavond hier gegeten met 4 personen via de AH actie.
Top gegeten, knus restaurant en vriendelijke bediening.
Echt, alles was zeer smaakvol, gezellig gezeten op fijne stoelen,
niks mis mee!!
Aanrader!!!
Piet S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
we hebben weer heerlijk gegeten. onze keus was goed. het personeel vriendelijk en behulpzaam. echt een aanrader.we gaan er binnenkort nog een keer naar toe.
Duncan B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Black angus vol met zenen en was taai.
ik heb het bord met oa een stuk gekauwd vlees aan de serveerster teruggegeven. deze bracht mij 2 minuten later een vleesmes voor het snijden omdat de kok waarschijnlijk vond dat het niet aan het vlees lag.5 minuten later kreeg ik mijn bord terug met daarop hetzelfde vlees maar iets langer gebakken.Daarbij zat ook het al gekauwde stuk vlees wat ik teruggeven had.dat opnieuw gebakken stuk gekauwd vlees heb ik wederom teruggeven maar de serveerster kwam pas na 15 minuten terug of alles gesmaakt had terwijl het bord nog vol lag met taai vlees. toen heb ik de rekening maar gevraagd. en ja de black angus was gewoon in rekening gebracht.
bij weggaan kon er niet eens een tot ziens vanaf.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het Ei van Columbus is een gezellig en sfeervol restaurant.
Je voelt je echt een avondje uit.
Het eten is gewoon goed en lekker en de bediening vriendelijk en professioneel.
Ik kan het restaurant aan iedereen aanbevelen.
Als1982 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten.
Alhoewel de carpaccio weinig smaak had (topping zorgde voor smaak).
Toetje niet gehad (was niet aanwezig; bleek beschimmeld).

Mooie ambiance. Wel erg druk waardoor de ruimte snel gevoeld was met 'lawaai'.

Gemiddelde leeftijd personeel lag onder de 20, hier was in benadering niets van te merken.
Toch zou een ouder persoon in aanwezigheid op een vrijdagavond een prettiger gevoel geven.
LiesbethApeldoorn .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Het was erg druk bij Columbus....vandaar dat het wat langer duurde dan normaal. Maar de kwaliteit was er niet minder om. Heel lekker gegeten !
Corinda V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten brood vooraf lekkere mooie producten . Aardige bediening mooi locatie echte ton met vuur heel sfeervol komen zeker nog eens terug
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wij hebben met vrienden 2x in 8 dagen bij het ei v Columbus in Beekbergen gegeten en het was top!!!
Gezellig, goed eten en goede bediening!
Zeker voor herhaling vatbaar!!!
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Afgelopen weekend hier heerlijk gegeten. Erg sfeervol ontvangst met een haardvuurtje en kaarsjes buiten. Binnen ook een prachtige openhaard en zeer sfeervol ingericht restaurant. Eten was verrukkelijk en de bediening attent en vriendelijk. Aanrader om hier te eten.
Nicole H.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Lekker gegeten, goede bediening was erg gezellig binnen heel sfeervol. Ze waren erg duidelijk over wat bii het Albert Heijn menu zat.
Wim U.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Prima avond. Heerlijk eten, ondanks de AH beperking, die dus eigenlijk geen beperking was.
Altijd weer gezellig en lieve vakkundige bediening.
Annemieke J.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Uit eten geweest met de restaurantactie van ah. Nou, dat laten ze je voelen ook. Wat een tent.

Zittend op een Spartaans bankje en 2 stoelen met vrij losse leuning kregen we de geplastificeerde menukaart met daarop in grote letters 'ah'. So far so good.

Tafel werd met hier en daar wat oberknuffels gedekt, slordig!

Bij het kiezen van de gerechten werd niet gevraagd hoe we ons stukje vlees gebakken wilden hebben. De eend was gortdroog. De friet was slap en koud daar werd niks mee gedaan door het personeel.
Een van m'n tafelgenoten bestelde een hoofdgerecht met saus maar kreeg heel andere saus. Toen hij dit aangaf, schoot de bediening hevig in de verdediging. Zo onprofessioneel.

Al met al: we voelden ons duidelijk 2e rangs. En dit zorgt er voor dat we hier niet nog eens gaan eten. Jammer, want de opzet van zo'n restaurantactie lijkt me er juist voor om nieuwe gasten te mogen verwelkomen. Maar nee, wat een teleurstelling en wat een tent.