Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Het Ei van Columbus

Omgeven door weelderig groen

Als je de omgeving van Beekbergen een beetje kent, dan weet je ook hoe prachtig de natuur daar is. Geniet in een bosrijke omgeving van een duizelingwekkend lekker diner bij Het Ei Van Columbus. Omgeven door groen is het hier zowel in het restaurant als op het terras goed toeven en de chef staat zijn mannetje in de keuken. Dit is echt culinair genieten op hoog niveau!

Meer informatie over restaurant Het Ei van Columbus

• Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
De tafel van Diny S.
Prima restaurant
RWM K.
iets betere kwaliteit van de papieren servetten.
Menukaart mag wel iets professioneler, ander drukwerk ipv A4 tjes
Kunststof stoelen buiten doen erg goedkoop aan.
Gelukkig was de kwaliteit van eten en bediening erg goed.
Kris T.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Wij komen al meer dan 10 jaar met enige regelmaat bij dit restaurant.
Tot onze spijt constateren we de laatste jaren wel dat de prijs-kwaliteit verhouding een neerwaardse trend te pakken heeft.
Veel écht mooie (bij)gerechten zijn van de kaart verdwenen en hebben plaats gemaakt voor middelmatige en 13-in-een-dozijn zaken.
Ook de bediening laat vaak op zich wachten. Zo duurde het vandaag 45 minuten voordat wij onze bestelde fles Chileense Chardonnay op tafel hadden. Die was overigens wel erg lekker.
Vooraf hadden wij beiden de rundercapaccio met pesto.
Een redelijk smakend en gepresenteerd voorgerecht, maar slechts een schaduw van de ooit geserveerde huisgemaakte met kruiden ingerolde carpaccio.
De daarop volgendege tournedos met pepersaus was eigenlijk te ver gebakken.
Wij hadden ‘medium’ gevraagd, maar overwegend grijs met een beetje roze in het midden is toch echt ‘medium-well’.
De meegeserveerde slappe frieten en kokommerpartjes waren ook niet echt overtuigend.
We hebben het hier maar bij gelaten.
Astrid K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Smakelijk eten, maar gezien de prijs mag je dat ook wel verwachten.
J.G. H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Ziet er zeer gezellig uit en vriendelijke bediening.
Renée V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
8 en half
Harry R.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Mooie locatie aan de Arnhemseweg. Vriendelijke ontvangst en nette bediening. Niet overdreven opdringerig wat drank betreft. Kwaliteit van de via AH reservering aangeboden gerechten en uitleg hierover uitstekend. Kortom nog een bezoek waard.
Han N.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Een zeer gezellige ambiance, waar met stijl een goed en zeer smaakvol gerecht wordt geserveerd. Een menukaart waar zeker een keuze uit kan worden gemaakt.
Lwa B.
Albert R.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Bediening had 1 klein foutje gemaakt maar zeer sympathiek opgelost. En dat telt!
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Het AH diner was heerlijk en creatief.
Leuke bediening.
Gezellige inrichting.
Veel riet, warm hout, sfeerverlichting en veel kaarsjes.
Kortom: warm aanbevolen.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Nvt
Wendy W.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Eten was goed, had wel meer groente/bijgerechten bij gemogen.
Zaten buiten, gezellig ingericht - weinig vliegen/wespen.
Claudia H.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening die alle ruimte geeft om rustig te eten. Geboekt met de AH restaurant actie, 2e diner gratis, dit klopt niet helemaal, de AH kaart is hier € 27,50 korting maar dan nog een 3 gangen diner voor twee met drankjes en koffie/thee na afloop onder de € 60,00. Een echte aanrader, jammer dat we te ver weg wonen anders zouden we hier zeker vaker gaan eten!
Laurens V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Voor de AH-restaurantactie zijn mijn partner en ik naar Het Ei van Columbus geweest. We hadden hoge verwachtingen van dit restaurant, welke helaas niet werden waargemaakt.
Het wachten op het eerste drankje duurde al erg lang (kwartier tot twintig minuten), dit was helaas een slechte voorbode voor de rest van het verloop. Voor het hoofdgerecht vroeg mijn vriendin nog of er alcohol verwerkt was in een bepaald gerecht, omdat zij dit niet mag hebben. Dit bleek niet het geval te zijn. Vervolgens kwam diezelfde serveerster met twee glazen wijn aanzetten in plaats van onze, in het begin bestelde drankjes.
Het voorgerecht was wel erg lekker, de carpaccio vind ik persoonlijk een aanrader.
Aan het eind ook ruim een half uur moeten wachten op het dessert, koffie was dan wel weer relatief snel bezorgd.
Uiteindelijk bleek dat de AH-restaurantactie 'slechts' 27.50 euro korting opleverde (een weekmenu), en niet zoals in de AH-actievoorwaarden vermeld van elke gang het goedkoopste gerecht gratis. Dat was toch wel jammer.
Ineke Z.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Prima eten. Zaten buiten en waren met 1 persoon meer dan gereserveerd. Dat was geen probleem! Het vlees was alleen wat koud, maar wel lekker! Het menu is een aanrader met verschillende voorgerechten en nagerechten
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Echt heerlijk gegeten op het prachtige terras. Zeker voor herhaling vatbaar. Top restaurant. Bediening zeer vriendelijk en zeer goede gerechten. Prijs kwaliteit uitmuntend.
Hanneke B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Voelde ons niet welkom! Andere gasten die later kwamen werden eerder geholpen. Kwam dit doordat wij van AH actie gebruik maken? Gerechten werden niet tegelijk opgediend. Kom hier nooit meer!!
Menzo M.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Uitstekende service, uitstekend eten, DE AANRADER voor iemand die bijv. AH bonnetjes heeft.