Het Ei van Columbus

Stoppelbergweg 63 7361 TE Beekbergen Nederland Kaart

Over het restaurant Het Ei van Columbus

Omgeven door weelderig groen

Als je de omgeving van Beekbergen een beetje kent, dan weet je ook hoe prachtig de natuur daar is. Geniet in een bosrijke omgeving van een duizelingwekkend lekker diner bij Het Ei Van Columbus. Omgeven door groen is het hier zowel in het restaurant als op het terras goed toeven en de chef staat zijn mannetje in de keuken. Dit is echt culinair genieten op hoog niveau!

Meer informatie over restaurant Het Ei van Columbus

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 12:00 - 23:30
Zaterdag en Zondag 14:00 - 23:30

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
arlette J.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant. Bediening heel rustig aanwezig dus in alle rust 3 uur zitten tafelen. Wij komen zeker terug
Ted D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Ondanks dat de gemiddelde leeftijd van de bediening vrij laag is verstonden de dames hun vak! Attent, juiste toon, al met al voor herhaling vatbaar.
Ciska K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Alles was top met Albert Heijn bonnen gegeten dus wel aangepast menu maar wel zo goed opgesteld dat er een gevarieerde keus was. Gezellig bediening, komen regelmatig langs je hoeft ze niet zelf te wenken. Zeker met de bonnen zeer goede kwaliteit/ prijs verhouding maar ze proberen ook zeker niet de prijs op te drijven met allerlei dingen. Betaalbare drankjes en lekker vers broodje vooraf. Wij hebben genoten. Erg sfeervol
zoefi .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Gezellig restaurant. Omdat het een van de laatste dagen was dat er met de AH spaarkaart gegeten kon worden, was het erg druk. Het personeel liep de benen uit het lijf. We hebben erg lekker gegeten en komen zeker terug.
Natonaty .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Het was gezellig. lekker en goed. Met name de winterse salade, om je vingers bij af te likken. Vriendelijke bediening en een goede sfeer.
Chantal T.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Het Ei van Columbus serveerde ons een smakelijke kaart, maar vergat ons tussen diner en toetje en met een te lange wachttijd scoor je nooit geen punten.
mjacgovers .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Gezellig en rustig restaurant met goede bediening en service. Voortreffelijk gegeten m.n. wintersalade en Argus biefstuk en toetje ijs met vruchten was een succes. Met AH-restaurantactie ook nog goed betaalbaar.
Hier ga ik zeker nog eens terug..
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Met AH actie hier naar toegegaan voor de 2e keer. Echter haalde het niet bij de vorige keer. Op het nagerecht moesten we bijna 3 kwartier wachten. Het was enorm druk misschien daardoor ??? Jammer ....
Sylvia Q.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Zoals altijd heerlijk gegeten.
Marjan G.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het Ei van Columbus is een restaurant op een mooie locatie met een goede sfeer. De bediening is precies goed, zeer vriendelijk en attent. Het eten was van een kwalitatief goed niveau , was goed bereid en smaakte heerlijk
Een aangename verrassing. We zullen zeker nog eens terugkomen.
E.M.A. V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Het ei van Columbus is een fijn restaurant om met familie of vrienden naar toe te gaan.
We hebben een kleine b&b en zullen het ei zeker blijven aanbevelen bij onze gasten.
Liesbethv .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
De herfstsalade en portobello waren heerlijk. Mijn disgenoot had een soep-proeverij als entree. De pompoensoep vond hij erg lekker. Echter de tomatensoep en de mosterdsoep vond hij niet smakelijk en hij heeft het niet opgegeten. Ik heb ook hapjes geproefd en was het geheel met hem eens. Toen we dit meldden werden uitgebreid excuses aangeboden en onmiddellijk een compensatie-voorstel gedaan. Prima service dus! Degene die ons bediende was so wie so erg voorkomend en aardig.
Gerben V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
gastvrije onthaal goed eten en mooie locatie
sylw .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Bij de open haard een aperitief gedronken en daarna heerlijk gegeten van AH actiemenu. Bediening was heel aardig en attent. Tip: geef de meisjes een schone donkere sloof.
Sven W.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Laatst goed heerlijk gegeten bij het Ei van Columbus. De bediening was zeer vriendelijk en attent. Het eten was van een goede kwaliteit en de wachttijd was niet al te lang. Voor herhaling vatbaar!
Gerrie K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Het was een gezellig avond alleen was er te veel dressing op de salade en soep voor mij te pittig.
Vriendelijk bediening en mooie gezellige restaurant
Sven W.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Laatst goed gegeten bij het Ei van Columbus! Bediening erg vriendelijk en attent. Het eten was heerlijk niks op aan te merken, zeker voor herhaling vatbaar
Willien P.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Vanavond hier gegeten met 4 personen via de AH actie.
Top gegeten, knus restaurant en vriendelijke bediening.
Echt, alles was zeer smaakvol, gezellig gezeten op fijne stoelen,
niks mis mee!!
Aanrader!!!
Piet S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
we hebben weer heerlijk gegeten. onze keus was goed. het personeel vriendelijk en behulpzaam. echt een aanrader.we gaan er binnenkort nog een keer naar toe.
Duncan B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Black angus vol met zenen en was taai.
ik heb het bord met oa een stuk gekauwd vlees aan de serveerster teruggegeven. deze bracht mij 2 minuten later een vleesmes voor het snijden omdat de kok waarschijnlijk vond dat het niet aan het vlees lag.5 minuten later kreeg ik mijn bord terug met daarop hetzelfde vlees maar iets langer gebakken.Daarbij zat ook het al gekauwde stuk vlees wat ik teruggeven had.dat opnieuw gebakken stuk gekauwd vlees heb ik wederom teruggeven maar de serveerster kwam pas na 15 minuten terug of alles gesmaakt had terwijl het bord nog vol lag met taai vlees. toen heb ik de rekening maar gevraagd. en ja de black angus was gewoon in rekening gebracht.
bij weggaan kon er niet eens een tot ziens vanaf.