Het Ei van Columbus

Stoppelbergweg 63 7361 TE Beekbergen Nederland Kaart

Over restaurant Het Ei van Columbus

Omgeven door weelderig groen

Als je de omgeving van Beekbergen een beetje kent, dan weet je ook hoe prachtig de natuur daar is. Geniet in een bosrijke omgeving van een duizelingwekkend lekker diner bij Het Ei Van Columbus. Omgeven door groen is het hier zowel in het restaurant als op het terras goed toeven en de chef staat zijn mannetje in de keuken. Dit is echt culinair genieten op hoog niveau!

Meer informatie over restaurant Het Ei van Columbus

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 12:00 - 23:30
Zaterdag en Zondag 14:00 - 23:30

Willien P.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Piet S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
we hebben weer heerlijk gegeten. onze keus was goed. het personeel vriendelijk en behulpzaam. echt een aanrader.we gaan er binnenkort nog een keer naar toe.
Duncan B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het Ei van Columbus is een gezellig en sfeervol restaurant.
Je voelt je echt een avondje uit.
Het eten is gewoon goed en lekker en de bediening vriendelijk en professioneel.
Ik kan het restaurant aan iedereen aanbevelen.
Als1982 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk gegeten.
Alhoewel de carpaccio weinig smaak had (topping zorgde voor smaak).
Toetje niet gehad (was niet aanwezig; bleek beschimmeld).

Mooie ambiance. Wel erg druk waardoor de ruimte snel gevoeld was met 'lawaai'.

Gemiddelde leeftijd personeel lag onder de 20, hier was in benadering niets van te merken.
Toch zou een ouder persoon in aanwezigheid op een vrijdagavond een prettiger gevoel geven.
LiesbethApeldoorn .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Het was erg druk bij Columbus....vandaar dat het wat langer duurde dan normaal. Maar de kwaliteit was er niet minder om. Heel lekker gegeten !
Corinda V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten brood vooraf lekkere mooie producten . Aardige bediening mooi locatie echte ton met vuur heel sfeervol komen zeker nog eens terug
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wij hebben met vrienden 2x in 8 dagen bij het ei v Columbus in Beekbergen gegeten en het was top!!!
Gezellig, goed eten en goede bediening!
Zeker voor herhaling vatbaar!!!
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Afgelopen weekend hier heerlijk gegeten. Erg sfeervol ontvangst met een haardvuurtje en kaarsjes buiten. Binnen ook een prachtige openhaard en zeer sfeervol ingericht restaurant. Eten was verrukkelijk en de bediening attent en vriendelijk. Aanrader om hier te eten.
Nicole H.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Lekker gegeten, goede bediening was erg gezellig binnen heel sfeervol. Ze waren erg duidelijk over wat bii het Albert Heijn menu zat.
Wim U.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Prima avond. Heerlijk eten, ondanks de AH beperking, die dus eigenlijk geen beperking was.
Altijd weer gezellig en lieve vakkundige bediening.
Annemieke J.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Uit eten geweest met de restaurantactie van ah. Nou, dat laten ze je voelen ook. Wat een tent.

Zittend op een Spartaans bankje en 2 stoelen met vrij losse leuning kregen we de geplastificeerde menukaart met daarop in grote letters 'ah'. So far so good.

Tafel werd met hier en daar wat oberknuffels gedekt, slordig!

Bij het kiezen van de gerechten werd niet gevraagd hoe we ons stukje vlees gebakken wilden hebben. De eend was gortdroog. De friet was slap en koud daar werd niks mee gedaan door het personeel.
Een van m'n tafelgenoten bestelde een hoofdgerecht met saus maar kreeg heel andere saus. Toen hij dit aangaf, schoot de bediening hevig in de verdediging. Zo onprofessioneel.

Al met al: we voelden ons duidelijk 2e rangs. En dit zorgt er voor dat we hier niet nog eens gaan eten. Jammer, want de opzet van zo'n restaurantactie lijkt me er juist voor om nieuwe gasten te mogen verwelkomen. Maar nee, wat een teleurstelling en wat een tent.
Lydia V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Wij zijn al een paar keer met onze bewoners bij het Ei van Columbus geweest. Zij en wij, verzorgenden, hebben genoten van het 3 gangen menu. We zijn zeer gastvrij ontvangen. Het eten was heerlijk. Wat is het toch mooi om dit te kunnen doen!
Irmajager .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Het eten en de bediening is erg goed . Er is voor mij maar een minpuntje en dat zijn de rieten stoelen, die zitten niet fijn.
Marion K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Was hier nog nooit geweest, via en met vrienden geboekt met de AH aktie, maar kom zeker terug , ook zonder deze aktie. Top!
Nick V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
woensdag 26/10/2016. Prima gegeten, fijne bediening en redelijke ambiance. 't was best druk, nogal wat kinderen met het nodige gegil en geren.
Taeke V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Keurig klasse restaurant, met prettige bediening en correcte service. Genoeg keuze in menu's en het eten was verrassend (soepproeverij) en overheerlijk. Hier komen we zeker nog eens terug!
Stefano H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijk gegeten met ah-bonnen. Welkom ontvangst. Lekker gegeten, prima porties.
Gegeten met gezin met kleine kinderen (7/10).
Aanrader!
Evert S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Het was een prima avond. Het eten was van goede kwaliteit en een vlotte bediening. Het eten had iets warmer gekund, maar de temperatuur was voldoende.
Stefano H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Lekker gegeten met ah bonnen. Gastvrij onthaal, goede sfeer en prima eten.
Makkelijk bereikbaar en voldoende parkeergelegenheid.