Het Ei van Columbus

Stoppelbergweg 63 7361 TE Beekbergen Nederland Kaart

Over het restaurant Het Ei van Columbus

Omgeven door weelderig groen

Als je de omgeving van Beekbergen een beetje kent, dan weet je ook hoe prachtig de natuur daar is. Geniet in een bosrijke omgeving van een duizelingwekkend lekker diner bij Het Ei Van Columbus. Omgeven door groen is het hier zowel in het restaurant als op het terras goed toeven en de chef staat zijn mannetje in de keuken. Dit is echt culinair genieten op hoog niveau!

Meer informatie over restaurant Het Ei van Columbus

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 12:00 - 23:30
Zaterdag en Zondag 14:00 - 23:30

Jan D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
We kregen een plankje met brood en een saus was lekker.
De soep werd vlot opgediend wij vonden de soepkommen veel te groot van 1 kom kon je wel met 2 van eten.
Veel te veel dus hebben beiden dan ook +/- halve beker laten staan.
De tijd tussen de soep en het hoofd gerecht vonden we te lang meer als 1 uur.
Het gerecht was prima en ruim voldoende.
Daarna dessert gehad ijs met vruchten vonden we wel lekker.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Het is altijd weer fijn om bij het Ei van Columbus te eten. Het eten is lekker. Je krijgt ruim voldoende. We zaten buiten. Het was gewoon helemaal te gek. Warm aanbevolen!
Annette V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Zeer goed gegeten. Waren er met de AH actie en hadden keus uit 3 lekkere menu's.
Gezellig restaurant. Zeker een aanrader!
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Jammer, jammer, jammer..
Lekker voorgerecht en hoofdgerecht in leuke ambiance op het buitenterras. Maar door de AH actie was er een grote starheid en onnodige discussie over ons verzoek om het nagerecht te vervangen door een simpel kopje zwarte koffie.
Zo laat de sterke nadruk van restaurantmanagement op verdienmodel, winstmaximalisatie en aandacht voor opbrengst i.p.v. op de kwaliteitsbeleving van de gasten een behoorlijk bittere nasmaak achter...
Ellie V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Verder niets meer op aan te merken het was gewoon goed. Ga er vaker met familie en vrienden eten. En zal het iedereen gewoon aanraden.
m64scipio .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Mooie plek en uitstraling. Heerlijk gegeten, alleen de wachttijd tussen voor- en hoofdgerecht was drie kwartier, echt te lang.
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Goed verzorgd eten, smakelijk en voldoende.
De soep was lauw.
Vriendelijk personeel.
De zittingen op de stoelen zijn dun dus bij een lange zit erg hard.
Als1982 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Wat een tegenvaller!

Entourage geweldig maar daar bleef t helaas bij.

Vooraf, mosterdsoep:
Lekker maar waterig. Ieder zijn smaak.

Diner;
Biefstukpuntjes: droog/geen smaak.
Ceasersalade: verhouding niet juist. Te veel zoute smaken.

Dessert;
Crème brulee: geen krokante bovenlaag. Half koud, half lauw.
Drapperig.
Cheesecake: was een krokante bodem met een dikke laag slagroom en stroopwafelkruimels.
Totaal geen cheesecake!

Over ceasersalade en cheesecake beide aangegeven wat er scheelde. Hier werd niet op gereageerd.

Allebei hebben we zowel hoofd- als nagerecht laten staan.

Dat t eten onder de maat was, is verre van prettig maar vooral de reactie van t personeel heeft ons zeer verbaasd en vinden wij verre van professioneel.

Ons werd nog een fijne avond gewenst bij weg gaan en een 'tot ziens'. Dit laatste zal helaas niet gebeuren.
Marion B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Wij hebben gereserveerd via Albert Hein ! En dat is heel goed gegaan ! Verleden jaar zijn we naar het zelfde restaurant geweest ! Dat is ons heel goed bevallen , volgend jaar weer !!!
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Je kunt hier voor een redelijke goede prijs kwaliteit goed eten en drinken.
bediening goed. als iemand wijn besteld dan gelieven geen prijs berekenen voor een karaf kraanwater.
Word er alleen water gedronken is de prijs van een karaf ook iets te hoog.
Dist is gemeld bij afreken en er zou wat aan gedaan worden.
Het was een gezellige avond uit eten.
zoefi .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Gereserveerde tafel niet direct beschikbaar, maar niet zo'n probleem omdat er een leuk wachtplekje is rond de open haard. Snel van een drankje voorzien. AH menu prijziger dan andere menu's (werd wel verklaard op voorhand, maar leek mij meer goedpraterij). Na een half uur wachten maar eens gevraagd of we vast het op het menu staande brood konden krijgen. Er werd verzuimd te melden dat onze tafel gereed was. Dit gebeurde pas toen de voorgerechten eraan kwamen. Pas na drie keer vragen kregen we de beloofde kan water.
Ja, het was nogal druk, maar dan kan er toch wel een systeem zijn dat beloftes worden nagekomen?!!
De voorgerechten waren lekker. Toen de drie hoofdgerechten arriveerden was er een bij die niet was besteld.
Toen had ik even geen trek meer. Maar beloofd werd dat de zalm na vijf minuten gereed zou zijn. Dat klopte.
Excuses en het aanbod van een kopje koffie van het huis na afloop. Het eten smaakte prima, evenals de nagerechten. Voor mijn twee mannelijke metgezellen werd alles goedgemaakt toen het kopje koffie na ook een Irish koffie mocht zijn. Maar al met al voorlopig geen Ei van Columbus meer.
Wel een compliment voor de serverende jonge meiden voor de professionele manier waarop zij met onze boosheid (veroorzaakt door met name de eigenaresse) omgingen.
John B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Rustig gemoedelijk restaurant met leuke bediening en heel goed en lekker eten .Een eetlokatie om aan te bevelen.
Altijd gezellig druk maar toch snel eten op tafel.
miekegrob .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Prima gegeten, vriendelijke bediening. Restaurant was volgeboekt, de ruimte is niet heel groot dus toch al gauw problemen met de akoestiek.
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Alles was prima! Alleen weinig keuze met AH.
Dus niet gauw een tweede keer met de AH korting.
De originele menukaart hebben we niet gezien.
Dorien G.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk gegeten!! Vriendelijk personeel, gezellige ingericht. We zijn nog steeds aan het nagenieten omdat we zo lekker gegeten hebben. Echt een aanrader!!
Margriet S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Alles was prima in orde, gezellig op het terras, lekker eten, wachten tussen de gangen gewoon goed, alleen de rekening klopte niet, maar dat is recht getrokken, zoiets kan gebeuren.
velmou .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Mooie omgeving en vriendelijk personeel. Helaas kregen we een verkeerd drankje en het alcoholvrije biertje was lauw! Het eten was erg goed en de hoeveelheid ook.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Het was weer zeer goed. Het restaurant ligt er ook mooi bij . Makkelijk om te parkeren. De moezel is ook zeer lekker bij hun. Het is echt een restaurant om vaker heen te gaan.
Verita T.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Echt een aanrader. Heerlijk eten, prima bediening en een heel gezellige sfeer. Het ligt prachtig in de bossen. Een relaxte omgeving en zo is het restaurant ook. Wij komen hier graag!