Het Ei van Columbus

Stoppelbergweg 63 7361 TE Beekbergen Nederland Kaart

Over het restaurant Het Ei van Columbus

Omgeven door weelderig groen

Als je de omgeving van Beekbergen een beetje kent, dan weet je ook hoe prachtig de natuur daar is. Geniet in een bosrijke omgeving van een duizelingwekkend lekker diner bij Het Ei Van Columbus. Omgeven door groen is het hier zowel in het restaurant als op het terras goed toeven en de chef staat zijn mannetje in de keuken. Dit is echt culinair genieten op hoog niveau!

Meer informatie over restaurant Het Ei van Columbus

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 12:00 - 23:30
Zaterdag en Zondag 14:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Het Ei van Columbus

Bas D.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Drukke Hemelvaartsdag, te weinig bediening. Na twee uur oas hoofdgerecht. Wel erg lekker, gezellige bediening, goede kwaliteit gerechten
Schouten S.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Goed eten en goede sfeer
Gerry V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Ik koos witloftaart, deze was erg machtig! Mij te zwaar voor de maag. Ik had juist vegatarisch gekozen om iets lichts te eten.
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Heerlijk gegeten en aardige en attente bediening.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Goed
Jur F.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Een leuke gelegenheid waar je een warm gevoel bij krijgt. Wachttijd was tussen voorgerecht en hoofdmenu iets te lang. Een aanrader om met vrienden te gaan eten.
Nico W.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
We hebben vaker gegeten in dit restaurant en het bevalt ons elke keer weer goed.
Natasja D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Fijne zaak. We waren wat te vroeg, maar lekker met aperitief bij de haard gezeten en daar kregen we alvast de kaart aangeboden zodat we vast rustig konden kijken. Heel vriendelijk personeel dat echt moeite voor je wil doen. Gerechten waren gevarieerd en allemaal goed klaargemaakt.
Jammer was dat blijkbaar honden in de zaak toegelaten worden, ik vind t heel onprettig zo’n grote hond aan de tafel naast je...
Nelly R.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, porties precies groot genoeg. Voor herhaling vatbaar.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Gezellige ambiance. Voortreffelijk weekmenu!
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Wat een aanrader, we baseerden ons op tripadvisor en terecht een uitstekende keuze. Prima kwaliteit, afwisseling en smaak. De weekmenu was uitmuntend, drie soepjes (alle drie sulbliem), biefstuk met rode portsaus was eveneens om duimen en vingers af te likken. Het dessert was ook een palletje van alles. Ijs, tiramisu, chocolade.... ook de moeite. Enig minpuntje er werd 20% korting beloofd omdat we reserveerden, doch daar was niets van te merken op de rekening. We hebben er echter geen punt vangemaakt omdat alles subliem was. De bediendster had dan een beetje minder drinkgeld want de korting was normaal integraal voor haar geweest.....
Thea A.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Sukade Black Angus was prima, in het witloftaartje met blauwschimmelkaas en walnoten ontbraken de walnoten en was de witlof ook niet echt anwezig. Helaas bleek er geen invalidentoilet aanwezig, terwijl dat volgens de Iens website wél zo zou zijn. Om de 20% korting moesten we zelf vragen, ondanks de reservering via Iens.
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
erg attente bediening en eten was goed, zoals het hoort
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
We hadden een leuk taffeltje, werden snel bediend, bepaalde menue's zoals op de site stonden waren er niet, maar we hebben een goede keuze kunnen maken, personeel was zeer vriendelijk, eten was heerlijk. al met al een dikke 9!!
Mieke R.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Het was heerlijk allemaal. De bediening was goed.
geert M.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Zo compleet en zo heerlijk gegeten. We zijn er allevijf van overtuigd dat we terugkomen.
Enig minpuntje: als de grote zaal vol zit is het nogal rumoerig.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Het eten was erg lekker en de bediening vriendelijk. Minpuntje vond ik dat je zelf om de 30procent korting moest vragen van de IENS actie . Daar was geen rekening mee gehouden .
Dat is inderdaad slordig, het stond namelijk wel bij uw reservering. Fijn dat u heeft genoten die avond. Graag tot ziens.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Verrassend menu voor twee personen, met een fraaie etagère met een proeverij van voorgerechten, daarna een heerlijke malse black angus en als dessert een schaal met proeverij van lekkere toetjes. Fijne wijn en vlotte, vriendelijke bediening.
We hadden een top avond!
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Mooi restaurant op een prachtige locatie. Zijn hier met de familie gaan eten na een wandeling tegenover in het bos. Zeer sfeervol met een prachtige openhaard waar we een drankje kregen en een lekker broodje met aioli. Wij namen met 12 personen het Special menu wat bestond uit een proeverij van voorgerechtjes op etageres, het hoofdgerecht was een steak van black angus met truffeljus en het nagerecht wederom een proeverij van allerlei heerlijke desserts. Hoofdgerechten werden geserveerd met puntzakken frites en een lekkere salade. Heerlijke huiswijn. Prijs kwaliteit zeer gunstig. Veel gratis parkeerplaatsen. Aanrader!!
Annemarie P.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Het restaurant ziet er erg gezellig uit en bij aankomst konden wij heerlijk een aperatief op de bank bij de open haard nemen.
Het eten is heerlijk en de borden zijn fraai opgemaakt. Compliment voor de chef ????
De bediening is helaas iets minder.
Na het hoofdgerecht werd ons niet gevraagd of wij nog een desssert wilden.
De serveerster was meer bezig met haar vriendje dan op de gasten te letten. Hierdoor werd de wachttijd op het laatst best lang.
Maar we hopen op verbetering en gaan hier nog wel eens terug komen