Het Ei van Columbus

Stoppelbergweg 63 7361 TE Beekbergen Nederland Kaart

Over het restaurant Het Ei van Columbus

Omgeven door weelderig groen

Als je de omgeving van Beekbergen een beetje kent, dan weet je ook hoe prachtig de natuur daar is. Geniet in een bosrijke omgeving van een duizelingwekkend lekker diner bij Het Ei Van Columbus. Omgeven door groen is het hier zowel in het restaurant als op het terras goed toeven en de chef staat zijn mannetje in de keuken. Dit is echt culinair genieten op hoog niveau!

Meer informatie over restaurant Het Ei van Columbus

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 12:00 - 23:30
Zaterdag en Zondag 14:00 - 23:30

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Mir75 .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Prima gegeten, lang moeten wachten zonder wat aandacht te krijgen. bijvoorbeeld "het komt er zo aan hoor" of "we zijn u niet vergeten" want daar twijfelden we af en toe wel een beetje aan. Voorgerecht afgeruimd, een uur later kwam het hoofdgerecht en tussendoor zagen we niemand van de bediening. Vriendelijke dames overigens. Niets op aan te merken. Maar ze waren te druk denk ik. De vorige keer dat we hier aten ging het net zo, en reageerde de eigenaar met 'dit was omdat wij er zelf deze avond niet waren, een volgende keer zal dit anders zijn' helaas. Voor mij wel een reden om de volgende keer een ander restaurant te kiezen. Lekker eten is fijn, maar je verloren voelen in een restaurant is niet fijn.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Na een half jaar niet te zijn geweest zijn we met ons gezin weer eens naar Het Ei van Columbus gegaan. Ontvangst was goed en konden even lekker een wijntje drinken bij de openhaard. Je krijgt een heerlijk broodje met aioli vooraf (kostenloos) en nadat we onze keuzes hadden gemaakt konden we aan tafel. Heerlijk gegeten en gedronken. De bediening was zeer attent ondanks ze het ontzettend druk hadden. Wij hebben genoten van de avond en komen zeer snel weer terug..
Nicky P.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
We gaan heel graag samen of met vrienden cq familie naar restaurant het Ei van Columbus waarom? Uiteraard voor de heerlijke wisselende verse gerechten maar ook voor de gezellige sfeer en de ligging van het restaurant De altijd hartelijke gastvrouw Willemijn zorgt voor een welkom gevoel en haar man Jeroen die voor de overheerlijke gerechten zorgt komt ook regelmatig even aan tafel om te vragen of alles naar wens is Wij hopen nog lang van dit fijne restaurant te genieten !! ????????????????
gerrit P.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Het wachten tussen de gangen duurde te lang. Hoofdgerecht lauw. Vriendelijke bediening, zeer smaakvol ingericht.
Im H.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Op 1 April hier gegeten met vrienden en zelden zo een slechte ervaring gehad in een restaurant. Kwaliteit van de gerechten was ver onder de maat maar ook de service was abominabel slecht. We konden uitgebreid meegenieten hoe aan het tafeltje naast ons een onredelijke klant (dat wel) op een zeer onprofessionele, ja zelfs schofterige manier door de eigenaresse van de zaak van repliek werd gediend. Wachttijden tussen voor- en hoofdgerecht zo'n anderhalf uur. Dat is echte te lang en dat men dan het excuus gebruikt "maar u bent bij ons een avond uit" slaat net nergens op. Het moge duidelijk zijn, wij komen hier nooit meer!
Harry O.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Eten was goed, alleen werden we twee keer vergeten.... jammer.
arlette J.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant. Bediening heel rustig aanwezig dus in alle rust 3 uur zitten tafelen. Wij komen zeker terug
Ted D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Ondanks dat de gemiddelde leeftijd van de bediening vrij laag is verstonden de dames hun vak! Attent, juiste toon, al met al voor herhaling vatbaar.
Ciska K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Alles was top met Albert Heijn bonnen gegeten dus wel aangepast menu maar wel zo goed opgesteld dat er een gevarieerde keus was. Gezellig bediening, komen regelmatig langs je hoeft ze niet zelf te wenken. Zeker met de bonnen zeer goede kwaliteit/ prijs verhouding maar ze proberen ook zeker niet de prijs op te drijven met allerlei dingen. Betaalbare drankjes en lekker vers broodje vooraf. Wij hebben genoten. Erg sfeervol
zoefi .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Gezellig restaurant. Omdat het een van de laatste dagen was dat er met de AH spaarkaart gegeten kon worden, was het erg druk. Het personeel liep de benen uit het lijf. We hebben erg lekker gegeten en komen zeker terug.
Natonaty .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Het was gezellig. lekker en goed. Met name de winterse salade, om je vingers bij af te likken. Vriendelijke bediening en een goede sfeer.
Chantal T.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Het Ei van Columbus serveerde ons een smakelijke kaart, maar vergat ons tussen diner en toetje en met een te lange wachttijd scoor je nooit geen punten.
mjacgovers .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Gezellig en rustig restaurant met goede bediening en service. Voortreffelijk gegeten m.n. wintersalade en Argus biefstuk en toetje ijs met vruchten was een succes. Met AH-restaurantactie ook nog goed betaalbaar.
Hier ga ik zeker nog eens terug..
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Met AH actie hier naar toegegaan voor de 2e keer. Echter haalde het niet bij de vorige keer. Op het nagerecht moesten we bijna 3 kwartier wachten. Het was enorm druk misschien daardoor ??? Jammer ....
Sylvia Q.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Zoals altijd heerlijk gegeten.
Marjan G.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het Ei van Columbus is een restaurant op een mooie locatie met een goede sfeer. De bediening is precies goed, zeer vriendelijk en attent. Het eten was van een kwalitatief goed niveau , was goed bereid en smaakte heerlijk
Een aangename verrassing. We zullen zeker nog eens terugkomen.
E.M.A. V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Het ei van Columbus is een fijn restaurant om met familie of vrienden naar toe te gaan.
We hebben een kleine b&b en zullen het ei zeker blijven aanbevelen bij onze gasten.
Liesbethv .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
De herfstsalade en portobello waren heerlijk. Mijn disgenoot had een soep-proeverij als entree. De pompoensoep vond hij erg lekker. Echter de tomatensoep en de mosterdsoep vond hij niet smakelijk en hij heeft het niet opgegeten. Ik heb ook hapjes geproefd en was het geheel met hem eens. Toen we dit meldden werden uitgebreid excuses aangeboden en onmiddellijk een compensatie-voorstel gedaan. Prima service dus! Degene die ons bediende was so wie so erg voorkomend en aardig.
Gerben V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
gastvrije onthaal goed eten en mooie locatie
sylw .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Bij de open haard een aperitief gedronken en daarna heerlijk gegeten van AH actiemenu. Bediening was heel aardig en attent. Tip: geef de meisjes een schone donkere sloof.