Het Ei van Barneveld

Rijksweg 85A 3784 LV Terschuur Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Het Ei van Barneveld

Dick W.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Ik kom hier al van kinds af aan en voor mij serveren ze hier nog altijd de lekkerste kip. Gewoon weer lekker 3 stukjes kip gegeten met een drankje erbij. Helemaal top. Ik rij er zelfs voor om als ik in de buurt ben.
Timo B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2014
Erg gezellig gegeten niet al te duure heerlijke kippenboutjes met heerlijke patat gegeten patat was niet vet wat erg lekker was en inderdaad eten uit een plastic bakje en een tasje maar ja het is ook een afhaal restaurant verder goed verzorgd gezellig interieur kom zeker nog een terug
Mickwick .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2014
Deze cafetaria heeft beter tijden gekend. Het grote ei voor de deur is alles wat daar nog van over is. Satehschotel geprobeerd; platgeslagen kipsateh, droge patat die meermaals opgewarmd leek. Geen groenten of niks er bij. Zeer NIET aan te raden
Link .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2013
De kippenpootjes en de rug waren prima, de patat knappend, wel een opmerking over de tafels, deze moeten wel regelmatig schoon gehouden worden. Geen honden gezien, dus ook geen poep.
Schoonhoven55 .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2013
echt slecht. Het eten word opgediend in plastic tassen omdat de dienbladen op zijn . Terwijk wij de enige gasten waren avn de 4 personen van ons gezelschap heft niemand het opgegeten. Jammer voor Barneveld en omgeving dat de kip zo verprutst word en zoned van je tijd en geld