Het Eethuys Efteling Bosrijk

Eftelingsestraat 7 5171 Kaatsheuvel Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Het Eethuys Efteling Bosrijk

Mondgevoel .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
We zaten op een prachtige nazomeravond gezellig buiten met een groep en bestelden een tomatensoep die nogal consistent was en waarvan de croutons er ietwat bleek uitzagen. Als hoofdgerecht kwamen er een Houthakkerspan en een Visserspan op tafel. Een leuke manier om als groep te eten. De vis in laatgenoemde pan was goed, stukken roodbaars, gamba´s en zalfilet. Het vlees in de Houthakkerspan was wisselend: de worstjes waren sappig en goed gekruid, de spareribs waren goed, maar de biefstuk was te ver doorgegaard, onvermijdelijk wanneer je deze in zo’n pan presenteert. De bijkomende frietjes waren lekker. Het personeel vroeg attent of we een schuifje citroen bij ons water wilden. Alleen jammer dat er geen zout en peper op tafel stond. Maar je kunt niet alles hebben, dat merkten ook de kinderen die we tevergeefs aan de waterpomp zagen trekken in het verder idyllische park van de Efteling Bosrijk, vrij toegankelijk overigens.
Darin W.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Restaurant aangekleed in de stijl van de efteling. Mooi,oud en sprookjesachtig. Een restaurant voor volwassenen en met extra aandacht naar kinderen. Heel leuk is de interactie van de medewerkers naar de gasten en zeker naar de kinderen, chapeau!!
Het eten was prima. Gekozen voor de houthakkersschotel. Als grote eter had ik hier zelfs voldoende aan. Heerlijke malse biefstuk, een lekkere worst uit grootmoeders tijd en een heerlijk speklapje. De spare ribs waren als enige van mindere kwaliteit.te draderig en geen mals vlees. De groente en vooral de aardappelen uit de pan waren over heerlijk!!
Een smakelijke en vooral leuke beleving ervaren.
Buikie .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Ik kom hier al 6 jaar 1x perjaar. Het eten is aardig, over het algemeen goed bereid. Kaart is simpel en over de jaren nauwelijks veranderd. Nieuw, eindelijk een beetje anders, en lekker was de kreeftsoep. Vlees envis worden goed bereid, groente erbij was dit jaar goed en niet doorgekookt. Bediening vriendelijk en geduldig met kinderen, maar vergat wel ook verscheidene drankjes. Decoratie is een beetje afgetrapt en donker. Niet geschikt voor romantisch diner, wel als gezellig met groep en kinderen uit eten als je toch in het bosrijk bent.
Tamara V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Tijdens ons verblijf in Bosrijk hebben we hier 1 avond gegeten. Leuke ambiance, we zaten in de serre. Als hoofdgerecht gekozen voor een pannetje met diverse vlees en aardappels/groenten. Voor het geld is het echt goed. Je krijgt genoeg eten. Het was 1 grote pan, waar alles inzat. Maar naast de aardappels kregen we ook nog een grote bak met friet. Als ik het vergelijk met de restaurants in Disneyland is de prijs/kwaliteit verhouding stukken beter.
De kinderen kregen ieder een setje potloodjes, dus die konden de achterkant van hun placemat inkleuren (op de achterzijde staat een tekening). Lekker gegeten voor een leuke prijs.
Giny J.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
In een woord: geweldig! Zeer kindvriendelijk restaurant met speelhoek, een magische omgeving (rond 18.30 uur kom je er op sommige dagen zelfs Klaas Vaak tegen). Fantastisch personeel; ze leggen contact met de kinderen, zijn opgewekt, proberen je echt in de watten te leggen. En heerlijk eten voor en prima prijs. Alles tot in de puntjes verzorgd (alles in de stijl van de Efteling). Wij komen graag terug.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Zoals alles rond de Efteling is dit restaurant (onderdeel van het Poorthuys, de toegang tot Bosrijk) ingericht met allerlei sprookjes attributen.

We waren met onze kinderen en kleinkinderen (de jongste nog maar 2 jaar). En dat de kleinkinderen nog zo jang zijn is hier geen probleem. Er is een speelhoek en het personeel is er duidelijk aan gewend dat ze overal en nergens over de kids struikelen.

Het menu is best uitgebreid en biedt voor vlees-, vis en vegetarische eters voldoende keus. En natturlijk is er ook aan de kleintejs gedacht.

Je moet er geen haute cuisine verwachten, maar het eten is met smaak bereid en veel beter dan van de fast-food-ketens (wat ik eigenlijk een beetje als niveau verwacht had). Best een knappe prestatie in zo'n druk restaurant.

Leuk zijn bijvoorbeeld de toetjes, die de kinderen zelf mogen bereiden. Ze krijgen een eigen koksmuts en mogen in een vormpje (een zandloper, hoe kan het ook anders in het park van Klaas Vaak) met ijs, slagroom en allerhanden snoepjes een lekkere combinatie maken.

En de rekening is
Femke G.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Gegeten tijdens ons verblijf in de Efteling.. Het restaurant leek toch wel erg versleten hoewel het in eerste instantie best goed gestyled zal zijn geweest. De vriendelijke dame in de bediening maakte er buiten eenfeestje van.. Voor de Houthakkersschotel hoef je het niet te doen maar voor deze prijs kun je wellicht ook niet meer verwachten.. We hadden gedacht dat de Klaas Vaak keuze ook nig iets meer aan het thema had toegevoegd ( wel bij de bezorgpizza's namelijk) morgen kiezen we een ander restaurant wslk in Waalwijk city
Heidi D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2015
Lekker gegeten, maar wees op je hoede wanneer je een allergie/intolerantie hebt! Helaas werd mij verkeerde allergie informatie gegeven (ik proefde dat het niet klopte) en dit werd pas na veel doorvragen toegegeven (helaas legde men de fout bij anderen neer en durfde men niet zelf de schuld op zich te nemen). Slecht! Zeker omdat ze aangeven juist veel aandacht te hebben voor klanten met een voedselovergevoeligheid.
Dennis K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2014
Tijdens ons verblijf in Bosrijk hebben wij hier gegeten. Wij hadden niet veel tijd omdat wij met onze zoon naar de voorstelling van Klaas Vaak wilden. Het personeel was behulpzaam en duidelijk gewend aan kinderen. Het decor is in de stijl van Bosrijk en dat ziet er gezellig uit. Het eten is eenvoudig (saté, steak etc) maar goed bereid. Knapperige groenten, sappig vlees en lekkere friet. Kortom een goed adres om te gaan eten. Het is wel aan te raden om te reserveren.