Het Eetcafé Apeldoorn

Hoofdstraat 170 7311 BD Apeldoorn Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Het Eetcafé Apeldoorn

Suus90 .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Wij hebben hier super gegeten, hele vriendelijke bediening, en een hele gezellige sfeer! Gaan hier snel weer een hapje eten
Eva D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Goed gegeten, kindvriendelijk, speelhoekje voor de kids. Rustig, ruim, vriendelijke bediening. Echt een aanrader voor families met (kleine) kinderen.
Charlotte1994 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Al een aantal keer gezellig bij Het Eetcafe wezen borrelen. Wat een heerlijk sfeer en leuke bediening. Je kan hier terecht voor een kleine en grote hap en daarnaast ben je ook hartelijk welkom om lekker rond te hangen. Nu de koudere dagen aankomen is dit echt de plek om toch nog buiten te zitten. Lekker aanschuiven op het terras, de heaters zijn erg goed en zoals ik al zei, top sfeertje!