Het Duynhuys

Meer informatie over restaurant Het Duynhuys

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Onenle .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Na ooit eens een weekje op de camping te hebben gelogeerd i.v.m. verbouwing, vorig jaar dit restaurant ontdekt. Ook als je niet op de camping staat kun je hier prima aanschuiven. Onlangs weer wezen eten en weer een goede ervaring! Goed stukje vlees, lekkere saus en vriendelijke, creatieve bediening. En je komt meteen een beetje in de vakantiestemming...

Wij zijn altijd vrij kritisch op de wijn. De bediening gaf een goede tip bij het gerecht, was een heerlijke wijn. Ook met mijn allergie werd rekening gehouden en het nagerecht aangepast.

Wij komen hier zeker weer!
Rudielisabeth .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Per toeval kwamen we bij eetcafe het duynhuys terecht. Door het bord aan de weg bij het vakantiepark 'duynparc'. Het was ons eerst niet duidelijk of het eetcafe ook toegankelijk was voor gasten van buiten het vakantiepark. Maar dat bleek wel het geval.

Met onze kindjes van 4 en 6 jaar werden we hartelijk ontvangen door Frans, eigenaar van het eetcafe.
Mooi weer, dus lekker op het terras. De kinderen konden tussen de gerechten door heerlijk op het grasveld, met het levensgrote schaakbord of in de speeltuin 50 m verderop spelen.
Het was bbq avond. Vond ik een beetje spannend. Want ik vind een bbq niet gauw lekker. Ook al is het simpel, het gaat dan om goed vlees en goed braden.
Maar ik was blij verrast.
We hebben alle vier heerlijk en ontspannen gegeten.

Voor een eetcafe prima kwaliteit. En je merkt dat Frans zijn tent met veel plezier en passie runt.

Wij komen graag weer eens terug om bij mooi weer op jullie teraas te eten.
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Bijzondere eet ervaring in dit restaurant. Het begon goed, kleine van 2 stoten haar appelsap om. Kregen een nieuwe en voor de schrik kreeg ze watermeloen. Daarna vooraf soep. Het belooft brood ontbrak hoeveelheid soep was minimaal. Smaak was matig. Bediening was nogal onhandig. Serveerster wist het dagmenu niet uit haar hoofd. 2 serveersters liepen als een kip zonder kop rond. Meerdere tafels klachten over de trage service.

Uur moeten wachten op hoofdgerecht. Kipsaté met minimale hoeveelheid saté saus. Kip was redelijk. Bijna geen garnering. Hoeveelheid saus bij de gerechten van de kinderen was minimaal. Daarna begon het lange wachten om de nagerechten. Eerst lauwe koffie gekregen. Daarna wel warme koffie gehad. Na 1.5 uur eindelijk het ijs. Meerdere tafels hadden klachten. De prijs kwaliteit verhouding is hier niet op orde. We komen niet meer terug.