Het Drechthuis

Bloklaan 22A 1231 AZ Loosdrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Het Drechthuis

Gelijk aan de rivier de Drecht te midden van prachtig poldergebied vind je Het Drechthuis. De tafels staan in een ring rondom een enorme openhaard. Franse uiensoep, gegrilde lamsracks en garnalencocktail: een fijne klassieke kaart. Voor groepen zijn er veel mogelijkheden, van walking diner tot een groepslunch. Huur een sloep om rond te dobberen op de Loosdrechtse Plassen!

Meer informatie over restaurant Het Drechthuis

Iedere dag behalve dinsdag

9,1
Anneke H.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Dit restaurant met uitzicht op het water , een vriendelijke alerte bediening, heerlijk eten, is gewoon een aanrader! Wij komen er graag!
Fam S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk gegeven met Familie. En super vriendelijke bediening. Echt een aanrader
Robert G.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
De kok is indrukwekkend goed. Rib eye was perfect mals. Lang geleden dat ik zo lekker heb gegeten. Geldt ook voor de desserts.
Marco W.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Prima eten, grote porties. Groot verschil in aandacht/vriendelijkheid serveersters.
Nelly H.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijke plek, mooi uitzicht, goed eten, vriendelijke service. Fijne avond gehad
RWB .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Gelegenheid waar je niet zomaar langskomt omdat het achter een camping, achter een slagboom en naast een haven ligt. Direct aan het water en opvallend ruim van opzet. Gelegenheid voor binnen en buiten en open terrasdeuren. Drankjes behoorlijk prijzig, maar glaasje water is gratis (tijd niet gezien). Gerechten fatsoenlijk geprijsd en de kwaliteit goed. Warme gerechten Pikante kip brood en Agnus hamburger. Aanrader.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Al eerder schreef ik over de goede kwaliteit van het eten. Meestal zijn we met ons tweetjes, maar nu met acht personen en dan zie je de gevarieerdheid en de positieve waardering van onze tafelgenoten. De glimlach en vriendelijkheid waarmee de medewerk(st)ers hun werk doen is opvallend. En plezier in je werk (of gewoon hard werken) gebeurt vast ook in de keuken. Mooi gelegen aan de Drecht en even bellen bij de slagboom van de camping die vanaf Het Drechthuis bediend kan worden. Eten in het Drechthuis leek wel een feestje.
henny W.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heel goed alleen de toiletten in ieder geval de dames toiletten ,waren vies als het druk is of is geweest zou ik als het moest elk uur schoonmaken en mag de vloer in het toilet niet plakken .
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
De hoeveelheden zijn voor ons te veel (geserveerd op bord) de bijgerechten waren goed
Te veel sla producten op voorgerecht (carpaccio)
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
vriendelijke bediening, het eten werd heerlijk warm opgediend(portie erg groot)je kwam in dit restaurant niets tekort.
Een echte aanrader!!
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Het is een heerlijk restaurant. Wij komen er graag eten. Het eten, is heel goed, personeel vriendelijk.
Echt een aanrader.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Erg gezellig rond de grote open haard. Niet te warm, doch geeft een aparte sfeer. Bediening gaf je alle ruimte om rustig aan te doen (top). Mooie en goede gerechten. Mooi buiten terras aan het water waar het op een mooie zomerse avond lekker zal zijn, nu nog iets te fris.
edwin V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Gezelig en goed eten
Kacheltje .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Heerlijk eten, leuk ingericht. 's winters bij de openhaard, 's zomers op het terras. Vriendelijk personeel, heerlijk eten. Ook met de boot bereikbaar. Gelegen aan het water, geeft meteen een vakantiegevoel.
Rowena D.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Afgelopen weekend voor het eerst bij Het Drechthuis gegeten. Heerlijk rondom de openhaard gezeten. De ossenhaas en mixed grill waren heerlijk, ossenhaas was heel mals. Alles was leuk opgediend.

Goed verzorgd door bedienend personeel, zijn niks te kort gekomen. Wij komen zeker een keer terug.
_Ike_ V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Op Iens staat dit restaurant bovenaan de lijst. Mijn verwachtingen waren daarom wat hoog. Ik vond het te vlak en gewoontjes.
rowena D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Prachtige locatie aan het water, deze winter gedineerd aan de openhaard, nu heerlijk op het terras de lunch genoten, niet gereserveerd dus we moesten wel even wachten voor er een plekje was. Ruime lunchkaart, mijn man nam de Angus burger en ik de clubsandwich,echt zeldzaam lekker! vaak is deze nogal eens droog, maar dit was echt een Topper, bediening ook zeer vriendelijk en behulpzaam, wij gaan hier onze vaste stek van maken in de zomer....
Monique E.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heel sfeervol restaurant en een hele vriendelijk en vlotte bediening. Met 4 personen gegeten. Voorgerecht ,hoofdgerecht en nagerecht. Alles werd heel smakelijk opgediend en smaakte voortreffelijk. Hier komen we xeker en graag terug.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Herfst en winter zijn voor ons redenen in Het Drechthuis te gaan eten. We kennen het bijna 25 jaar. Zowel sfeer, ontvangst en het eten zijn in die periode van blijvende goede kwaliteit. De laatste jaren valt op dat ook het restaurant qua inrichting aangepakt wordt. Gisteren troffen we in een vrij vol restaurant nieuw meubilair aan. Met zorg uitgekozen en het zit heerlijk. Luciene (vrouw van Dennis de kok) heeft een oog voor details en dat is merkbaar, of het nu de muziekkeuze is of servies- en glaswerk en overige details. Ook de keuken kent dezelfde oog voor details en alles (vegetarisch en mixed-grill) smaakten weerperfect. De Franse uiensoep blijft een toppertje. Ik heb vergeten te vragen of nog speciale aandacht aan de maand december geschonken. Vorige jaar inrichting haast een sprookje.
Greetje S.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Lekker gegeten met de familie voor de verjaardag van mijn 65 jarige vader. De carpaccio als voorgerecht viel mij eerlijk gezegd wat tegen. Teveel sla en te weinig vlees en de smaak heb ik wel eens ergens anders beter geproefd. Jammer! Gelukkig was het hoofdgerecht (varkenshaas) beter. Het toetje was mijn favoriet. Het marsepein met frambozenijs. Heerlijk was het! Erg attent dat de bediening het opmerkte dat we voor een verjaardag er waren en we slagroom met vuurwerk kregen. Helemaal top ;-)