Het Draakje

Erg rustig
Erg lang
Wiegersma A.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Echt een zeer interessante plek als je wilt zien hoe mensen in de jaren 50 tot jaren 70 recreeerden! Het is echt de moeite waard om even rond te kijken want dit soort plekken is in rap tempo aan het verdwijnen om plaats te maken voor moderne zaken. Bezoek ook zeker de recreatiekelder, het hele pand is volledig onderkelderd en hier vind je speeldingen voor kinderen en vhs-televisie, pooltafels en dergelijke. Het ruikt er naar bejaardentehuis en alles is verouderd maar dat is het leuke. De bediening is niet professioneel. Het eten is verschrikkelijk slecht, zelfs normaal patat bakken kunnen ze niet. Hou het bij een biertje en gebruik deze locatie als tussenstop als je toevallig in de buurt bent, daar is niks mis mee. Afgezien van absurd slechte eten en het ontbreken van de meest basale service is het een aanrader. Het terrein zelf is vrij groot. Je vind er zwaar vervallen recreatiewoningen uit de jaren 50/60 die nu dienen als huisvesting voor een daklozenproject maar ook een heus zwembad (leuk voor kinderen), midgetgolf shetlandpony's (horen bij zorginstelling op het terren). Kortom, zeer aparte oostbloksfeer. Over een paar jaar gaat dit vast voorgoed tegen de vlakte en komt er vast een Vandervalk of iets dergelijks en had je gewild dat je het nog even bezocht had.
Jeroendaar .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
tsja, wat moet ik er over kwijt zal je denken. Bij aankomst al geen medewerkers aanwezig of die de klanten niet zien binnenkomen. Ik had gereserveerd voor 4 personen pannenkoeken. Dus we liepen maar naar de grootste gedeelte van het pand. Hier stond zowaar een medewerker, Hij vroeg aan ons of we hadden gereserveerd. wij werden naar een tafel geleid waar gerust 20 man aan kan zitten. Het pand heeft verreweg een uitstraling van een pannenkoeken restaurant. ook duurde het 30 minuten voordat we onze pannenkoeken kregen. Na die 30 minuten kwamen de pannenkoeken. we kregen pannenkoeken die nergens naar smaakte en wat veelste veel was. Ook zijn ze veelte duur voor wat je terug kijkt. Erg jammer dat ik hier heen ben geweest. Vanuit de auto ziet het er veel beloven uit, maar eenmaal als je binnenloopt.... was ik liever weer omgekeerd.
Erg jammer!!! ik ga voortaan een andere zoeken.
Leny S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Restaurant hoort bij het Parkhotel Hierden. We kozen de pannenkoeken, net als nog 2 stellen. Alles ingericht op kinderen, alsof alleen die pannenkoeken eten. Wij bestelden ieder een pannenkoek met spek, (1x salami en 1x champignons) Duurde heel erg lang, bleek dat ze 2x mislukt waren. Kregen toen wel gratis drankje. Pannenkoeken niet erg gaar. Bediening niet echt professioneel.
Marleenteamo .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Lekker gegeten bij Bosrestaurant het Draakje in Hierden. Ze hebben een ontzettend leuk barbecue concept waarbij je onbeperkt mag eten. De soepen zijn ontzettend lekker en ook de saladebar is goed. Aanrader voor de kinderen is het blauwe ijs! Prima vriendelijke en vlotte bediening.