Het Draakje

Jouw recensie over het restaurant Het Draakje

info140 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Alleen leuk voor kinderen

We aten hier in het kader van een jaarlijks familie-uitje met 9 kinderen (incl. partners) en 14 kleinkinderen.Er ging nogal wat mis : Drankjes werden pas na lang wachten geserveerd aan de verkeerde tafel, datzelfde gold voor de pannenkoeken. Die van mijn vrouw was voorzien van een laag te doorbakken kaas, die van mij zou dubbel spek bevatten doch dat was de keuken vergeten. De meeste kinderen aten gourmet, en vonden met name het vlees weinig smaak hebben.
De bediening was overigens wel vriendelijk, al was er één jongeman die wel erg populair wilde doen.

Met kinderen blijft het hier leuk, omdat er zoveel voor ze te doen is, maar ik zal hier nooit komen om eens gezellig met mijn vrouw alleen te gaan dineren.
Stefan P.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Ik ben gisteren wezen uiteten bij het draakje.
De bediening was goed.
Het zweer is goed.
Een leuke plek.
De woonzorg groep heb je geen last van.
Dus het was allemaal toppie.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Het Draakje in Hierden is het perfecte restaurant voor ons, we komen er geregeld terug als familie-uitje of voor een kinderfeestje. Er is altijd iets leuks te beleven voor de kinderen, zodat wij als ouders ook lekker rustig kunnen eten.

Er is een Grill/BBQ gedeelte waar je een grill voor je in de tafel hebt, de kinderen vinden dit leuk om te doen en zodoende hebben we altijd samen een leuk familiediner voordat ze van tafel gaan om te spelen.

Er is ook een Pannekoeken gedeelte, hier kunnen ook kinderfeestjes gehouden worden. Verder een groot terras voor een kopje koffie of lunch. Wat ik zelf ook leuk vind is het gedeelte bij de open haard en dan vooral in de winter voor een warme chocomelk.

De kinderen mogen overal gratis gebruik van maken en er is echt veel te doen, buiten is er midgetgolf, trampo's, groot schaakspel etc. en er is een hele grote kelder met allerlei vermaak en zelfs een bioscoop. Voor de kleinere kinderen zijn er 2 speelplekken waar je vanaf je tafel zicht op hebt. Dus je kunt de kleintjes mooi in de gaten houden, zonder lawaai van de kids direct naast je tafel.

De kwaliteit van het eten vind ik goed, er is veel keus zowel in vlees, vis als groenten, een aanrader zijn de spareribs uit eigen keuken die superlekker gemarineerd zijn en al voorgegaard. Voor de kids is het ijsbuffet natuurlijk een feest, lekkere grote sorbets maken, zoveel als ze lusten.

Het personeel is aardig en erg geduldig/ sympathiek naar de kinderen, aan het eind bieden ze de kids aan een speeltje uit te zoeken. Omdat het personeel beide kanten van het restaurant bedient, komen ze geregeld langs de receptie, waar je ook aan het eind kunt betalen. Je hoeft dus nooit lang te wachten.

Op de sfeer en interieur wordt goed ingezet door dit restaurant, fris kleurtje, nieuwe gordijnen in het restaurant en nieuwe muurtekeningen van 'Draakje' in de kelder Laatst nog even uitgebuikt op het nieuwe loungegedeelte dat buiten is getimmerd. Dit restaurant doet leuke dingen om bij de tijd te blijven, er liggen flyers van een GPS wandeltocht. Wie weet wat voor ons volgende bezoek...
Annet B.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
We hebben de paasbrunch er gedaan. Zeer slecht. Het was vanaf 12 uur maar de mensen stonden buiten te wachten de deuren zaten nog op slot. Toen we binnen kwamen moest alles nog klaar gezet worden . Al met al waren we bijna een half uur verder voor de soep werd opgenomen. Buffet zeer karig. Absoluut geen aanrader. Voor een kop koffie prima maar dit was het geld absoluut niet waard.
P
Wiegersma A.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Echt een zeer interessante plek als je wilt zien hoe mensen in de jaren 50 tot jaren 70 recreeerden! Het is echt de moeite waard om even rond te kijken want dit soort plekken is in rap tempo aan het verdwijnen om plaats te maken voor moderne zaken. Bezoek ook zeker de recreatiekelder, het hele pand is volledig onderkelderd en hier vind je speeldingen voor kinderen en vhs-televisie, pooltafels en dergelijke. Het ruikt er naar bejaardentehuis en alles is verouderd maar dat is het leuke. De bediening is niet professioneel. Het eten is verschrikkelijk slecht, zelfs normaal patat bakken kunnen ze niet. Hou het bij een biertje en gebruik deze locatie als tussenstop als je toevallig in de buurt bent, daar is niks mis mee. Afgezien van absurd slechte eten en het ontbreken van de meest basale service is het een aanrader. Het terrein zelf is vrij groot. Je vind er zwaar vervallen recreatiewoningen uit de jaren 50/60 die nu dienen als huisvesting voor een daklozenproject maar ook een heus zwembad (leuk voor kinderen), midgetgolf shetlandpony's (horen bij zorginstelling op het terren). Kortom, zeer aparte oostbloksfeer. Over een paar jaar gaat dit vast voorgoed tegen de vlakte en komt er vast een Vandervalk of iets dergelijks en had je gewild dat je het nog even bezocht had.
jeroendaar .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
tsja, wat moet ik er over kwijt zal je denken. Bij aankomst al geen medewerkers aanwezig of die de klanten niet zien binnenkomen. Ik had gereserveerd voor 4 personen pannenkoeken. Dus we liepen maar naar de grootste gedeelte van het pand. Hier stond zowaar een medewerker, Hij vroeg aan ons of we hadden gereserveerd. wij werden naar een tafel geleid waar gerust 20 man aan kan zitten. Het pand heeft verreweg een uitstraling van een pannenkoeken restaurant. ook duurde het 30 minuten voordat we onze pannenkoeken kregen. Na die 30 minuten kwamen de pannenkoeken. we kregen pannenkoeken die nergens naar smaakte en wat veelste veel was. Ook zijn ze veelte duur voor wat je terug kijkt. Erg jammer dat ik hier heen ben geweest. Vanuit de auto ziet het er veel beloven uit, maar eenmaal als je binnenloopt.... was ik liever weer omgekeerd.
Erg jammer!!! ik ga voortaan een andere zoeken.
leny S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Restaurant hoort bij het Parkhotel Hierden. We kozen de pannenkoeken, net als nog 2 stellen. Alles ingericht op kinderen, alsof alleen die pannenkoeken eten. Wij bestelden ieder een pannenkoek met spek, (1x salami en 1x champignons) Duurde heel erg lang, bleek dat ze 2x mislukt waren. Kregen toen wel gratis drankje. Pannenkoeken niet erg gaar. Bediening niet echt professioneel.
Marleenteamo .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Lekker gegeten bij Bosrestaurant het Draakje in Hierden. Ze hebben een ontzettend leuk barbecue concept waarbij je onbeperkt mag eten. De soepen zijn ontzettend lekker en ook de saladebar is goed. Aanrader voor de kinderen is het blauwe ijs! Prima vriendelijke en vlotte bediening.