Het Dorpshuis

Dorpsplein 1 2995 BN Heerjansdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Het Dorpshuis

Bennit .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Vanavond "gegeten" bij het Dorpshuis. We bestelden een drankje en vroegen er een stukje stokbrood bij. Het drankje wordt geserveerd en het stokbroood wordt bijna gelijktijding met de maaltijd geserveerd.
We hadden sliptong besteld a 20,80 per persoon voor. Ik kreeg 1 slibtongetje en 1 zeer klein sliptongetje. De manier waarop deze gebakken was verdient zeker niet de schoonheids prijs.
De kleinste sliptong was niet eens gaar want deze was niet van de graat te krijgen.
De Ober vroeg mij of het smaakte en daarop heb ik hem geantwoord dat de tong niet gaar was.
Het antwoord daarop : dit is zoals wij het serveren. Daar moet je het maar meedoen

Wij eten zeer geregeld buiten de deur maar deze ongeïnteresseerde reactie heb ik nog nooit meegemaakt.
Ekee .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2014
Prettige sfeer en vanwege de kerstdagen alles mooi versierd en verlicht. Bediening is aardig, flexibel (kinderen!) en snel. Eenvoudige kaart maar erg lekker bereid allemaal. Relaxt natafelen met een dessert (aanrader: kaat mossel) en koffie. We gaan zeker terugkomen!
Christiaan F.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2013
Lekker eten in een rustige sfeer. De bediening was goed en vriendelijk, het brood bij de kruidenboter lekker warm en het eten ook erg lekker.
Klein nadeel is dat er in de zaak mag worden gerookt, alleen bij de bar maar je ruikt het door het hele pand.