Het Dorpshart

Dorpsstraat 32 7391 DE Twello Nederland Kaart

Over restaurant Het Dorpshart

Waar de passie voor het pure leeft

Bij restaurant Het Dorpshart staat wederzijds vertrouwen hoog in het vaandel. Hier betaal je alleen voor een kop koffie als je ook echt denkt dat hij het waard was. Geniet op het terras of binnen in het sfeervolle restaurant van voortreffelijke gerechten die in de open keuken worden bereid. De scheidingswand tussen het fornuis en de tafeltjes van de gasten is opgebouwd uit verse producten die door het toegewijde keukenteam worden gebruikt om jouw maaltijd naar een hoger niveau te tillen!

Meer informatie over restaurant Het Dorpshart

Maandag 10:00 - 18:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 10:00 - 20:30

LupoSem .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We waren met een gezelschap van 4 personen en maakte gebruik van de AH spaaractie. We konden van de menu kaart kiezen. Er was geen apart menu. Het verblijf was naar tevredenheid. Het personeel was zeer vriendelijk en hulpvaardig.
Hans.roemer .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Een sombere zondagavond veranderde tijdens ons verblijf in het Dorpshart in een gezellige avond. Prima restaurant, niets mis mee. Zeker voor herhaling vatbaar!
L M.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Broodplankje waren 3 sneetjes brood van de albertheijn , biefstuk wou ik medium was veel en veeelste rood, koffie plankje was wel oke, bediening niet vrolijk / sociaal. Jammer!
De tafel van Roy J.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten!
MVS D.
Leuk restaurant. Klein maar fijn. Niet al te grote kaart, maar wel voor iedereen wat. We hebben allemaal wat anders gegeten en gingen met een goed gevoel weer naar huis.
Redmer D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Keurig restaurant, goede ontvangst en service. Menu had wellicht wat uitgebreider gekund, maar wat er op staat smakte prima
Pfrankvoort .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Er was voor een rustige plek gezorgd, nadat we dat gevraagd hadden. Een fijne warme ontvangst. Heerlijke sliptong gegeten.
Daphne D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Aardige gastvrouw voorgerecht van zalmcarpaccio was heerlijk net als de witte wijn Rundercarpaccio was minder lekker. Boerenschnitzel taai (aangegeven maar werd niks mee gedaan) en van de slibtong heeft mijn tafelgenoot waarschijnlijk dagje buikpijn overgehouden. Toetje was weer lekker.
Anoukkuper .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
De bediening was heel aardig en nam alle tijd. Erg relaxed. Goed gegeten. Echt een aanrader is Koffie plankje dorpshart! Voor ons was het de eerste keer maar zeker niet de laatste.
Janvanwezel .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten op het zonnige terras. Zeer goede kwaliteit en bediening.
Zeker een aanrader. We waren met zeven personen. De biefstuk was perfect. Salade met kip eveneens. We hadden opgegeven dat er iemand van het gezelschap notenallergie heeft. Daar werd zeer goed op gelet en alles ging wat dat betreft in overleg. Chapeau.!
B_Odink .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Wij hebben prima gegeten bij Het Dorpshart, mooi buiten kunnen zitten op het terras. De kaart is eenvoudig. De smaak was goed, de hoeveelheid was aan de kleine kant. Bij het hoofdgerecht wordt alleen friet/aardappeltjes en een eenvoudige salade geserveerd. Na het voorgerecht en het hoofdgerecht hebben we allebei nog genoten van een appel- en citroentaart. Normaal gesproken heb je daar na het diner geen zin meer in. De bediening was zeer vriendelijk en de prijs was dankzij de AH restaurantactie heel goed ;-)
Petravgoorgorsseling1 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Het eten was ok. De bediening was goed. Er waren beneden slechts 3 tafels bezet (op een soort van vide waren bij aankomst om 19.00 uur ook 2 tafels bezet) door de hoge ruimte voelde dit ongezellig aan.
Mpg .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Gebruik gemaakt van de ah restaurantactie. Weet niet of het daaraan lag, maar de carpaccio die mijn vriend vooraf had was erg klein. En we misten de peper op tafel. Desalniettemin was de smaak goed en hadden ruim voldoende gegeten met de drie gangen in zijn geheel. Als toetje de huisgemaakte appeltaart besteld en dat is echt een aanrader.
Ann92 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Lekker op het terras gegeten. Hoofd en nagerechten waren heerlijk; spareribs, biefstuk en de warme appeltaart zijn een aanrader. Als voorgerecht zijn de gebakken champignons ook lekker, de carpaccio was minder zonder dressing en pijnboompitten. Al met al prima gegeten en voor een mooi bedrag met de AH-actie!
Post16 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Een hele open en super gezellige plek om te gaan eten.
Ook gezellig om gewoon even wat te gaan drinken.
Een goede prijs kwaliteit verhouding
Ben.boer .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Heerlijk gegeten op het terras in dorpskern van Twello op een mooie zomerse avond.
Prettige bediening, lekkere voor- en hoofdgerechten (champignons in bierbeslag en kogelbiefstuk) en als aangename verrassing het koffieplankje.
Engel-glorie .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Gezellig restaurant in de dorpskern van Twello. Het prijs kwaliteit verhouding is prima. Top is de proeverij als voorgerecht. Bij het hoofgerecht misten we de warme groenten. De salade die erbij was geserveerd was lekker. Het nagerecht was prima. Bediening is hartelijk al hebben we wel een tip: de gastvrouw is niet echt herkenbaar als zodanig. Ik zou iets van een zwart schort voordoen of een soort uniform. Toen ze ons aansprak had ik zoiets van: bent u een gast of bent u de gastvrouw...?
KJK .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Heerlijk gegeten en gedronken. Mooie pure gerechten, lekker gezeten, leuke inrichting en vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar!
Alinebronkhorst .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten... Super bediening... Erg klantvriendelijk... Ik wilde graag champignonnensaus bij de schnitzel... Dat was niet standaard bij hun... Maar toch geregeld... Super gewoon... Wij zijn erg tevreden...
We vinden het leuk dat U heeft genoten, dank U.
Sietske G.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Het toetje met huisgemaakte appeltaart was het absolute hoogtepunt van de maaltijd. Erg lekker! Verder was het eten behoorlijk zout en de patat niet gaar. Prima om snel even een hapje te eten, maar verwacht geen culinair hoogtepunt.
Malewa .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Het eten was heerlijk. De bediening goed. Het voorgerecht van de kok was verrassend en lekker. De eigengemaakte appelgebak was super. Wij komen hier zeker weer.