Het Dorpshart

Dorpsstraat 32 7391 DE Twello Nederland Kaart

Over het restaurant Het Dorpshart

Waar de passie voor het pure leeft

Bij restaurant Het Dorpshart staat wederzijds vertrouwen hoog in het vaandel. Hier betaal je alleen voor een kop koffie als je ook echt denkt dat hij het waard was. Geniet op het terras of binnen in het sfeervolle restaurant van voortreffelijke gerechten die in de open keuken worden bereid. De scheidingswand tussen het fornuis en de tafeltjes van de gasten is opgebouwd uit verse producten die door het toegewijde keukenteam worden gebruikt om jouw maaltijd naar een hoger niveau te tillen!

Meer informatie over restaurant Het Dorpshart

Maandag 10:00 - 18:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 10:00 - 20:30

rikus S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Bij binnenkomst het idee van een snackbar. Verder uitstekend eten, uitstekend personeel en goede sfeer. Zal er vast weer komen.
Ronnie W.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Aan de buitenzijde lijkt het bijna een snackbar, binnen was het wel sfeervol ingericht.
Blijft lastig met de AH-bonnen, helaas moest één van ons afzeggen en daardoor waren we met zijn vijven. Begrijpelijk dat dan slechts vier personen van de actie kunnen profiteren maar men had ook spontaner anders kunnen reageren.
Verder heel raar dat we er pas om half acht terecht konden terwijl er verder bijna niemand was.
Prima en lekker gegeten.
jetduring .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Onze eerste keer bij Dorpshart Twello. Aangenaam verrast. Kwamen voor de AH actie, mochten gewoon van de hele kaart kiezen.
lindamulder25 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Goede bediening en zeer vriendelijk.
eten is heerlijk en precies goed qua portie, spareribs zo gaar dat ze van het bot afvallen, heerlijk.
tafels lekker ruim opgezet.
Richard B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het beste restaurant waar we dit AH seizoen gegeten hebben. Geen "aangepast" menu. De keuze van de gerechten was gevarieerd. Het eten was erg goed. De bediening was top. We komen hier zeker terug.
Gerrit N.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Goede prijs/kwaliteit verhouding. Bij de wijn wordt een glaasje water geserveerd. Proeverij van de chef is aanrader. Bestaat uit 3 kleine gerechtjes van de voorgerecht kaart.
olayola .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Prima gegeten in een sfeervolle ambiance; als je er voor kiest om gezellig uit eten te gaan dan vind ik het geen probleem dat je daar tussen de 2 a 3 uur over doet, lekker relaxed. (H) eerlijke gerechten en een fijne bediening!
Ik kan het Dorpshart aanbevelen, zeker ook zodra het terrasjesweer wordt.
Rita M.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Een hele mooie locatie en de inrichting super mooi.
Dan ook nog eens dat de bediening super attent en vriendelijk was. Al met al een top restaurant.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Een gezellig restaurant met een vriendelijke bediening. Lekker eten en een goed glas wijn ????.
Een aanrader voor iedereen. ????☺
inpa .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
We hebben via de Albert Heijn restaurantactie gegeten bij Het Dorpshart in Twello. Gezellig restaurant met uitstekend 3-gangenmenu en vriendelijke bediening.
gerjannedejonge .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
De ontvangst was hartelijk. We hadden 1 persoon in ons gezelschap met een glutenvrij dieet en daar werd heel goed rekening mee gehouden. We waren wat laat (19.30 uur) dus daarom was de bediening waarschijnlijk erg snel. De volgende reservering is alweer gemaakt! Goed eten en prachtig opgediend!
Annelie D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Prima gegeten, kwaliteit in verhouding tot prijs was prima. Service kan wat beter, geef klanten de gelegenheid zijn menu te kiezen en zorg dat wanneer glazen leeg zijn er vanuit het personeel gevraagd wordt of er nog wat geschonken moet worden. Jammer dat je niets hebt tijdens het de gerechten en je zelf om drinken moet vragen.
Bediening deed zijn best, maar kan nog wel wat leren (ook hoe je wijnglazen aanreikt)
nataschafrank74 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
leuk restaurant, ongedwongen sfeer. erg vriendelijke bediening. wachttijd op voorgerecht was wat lang, maar daarna ging het prima. een aanrader.
LupoSem .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We waren met een gezelschap van 4 personen en maakte gebruik van de AH spaaractie. We konden van de menu kaart kiezen. Er was geen apart menu. Het verblijf was naar tevredenheid. Het personeel was zeer vriendelijk en hulpvaardig.
hans.roemer .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Een sombere zondagavond veranderde tijdens ons verblijf in het Dorpshart in een gezellige avond. Prima restaurant, niets mis mee. Zeker voor herhaling vatbaar!
L M.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Broodplankje waren 3 sneetjes brood van de albertheijn , biefstuk wou ik medium was veel en veeelste rood, koffie plankje was wel oke, bediening niet vrolijk / sociaal. Jammer!
De tafel van Roy J.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten!
MVS D.
Leuk restaurant. Klein maar fijn. Niet al te grote kaart, maar wel voor iedereen wat. We hebben allemaal wat anders gegeten en gingen met een goed gevoel weer naar huis.
Redmer D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Keurig restaurant, goede ontvangst en service. Menu had wellicht wat uitgebreider gekund, maar wat er op staat smakte prima
pfrankvoort .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Er was voor een rustige plek gezorgd, nadat we dat gevraagd hadden. Een fijne warme ontvangst. Heerlijke sliptong gegeten.
Daphne D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Aardige gastvrouw voorgerecht van zalmcarpaccio was heerlijk net als de witte wijn Rundercarpaccio was minder lekker. Boerenschnitzel taai (aangegeven maar werd niks mee gedaan) en van de slibtong heeft mijn tafelgenoot waarschijnlijk dagje buikpijn overgehouden. Toetje was weer lekker.