Het Dorpshart

Dorpsstraat 32 7391 DE Twello Nederland Kaart

Over het restaurant Het Dorpshart

Waar de passie voor het pure leeft

Bij restaurant Het Dorpshart staat wederzijds vertrouwen hoog in het vaandel. Hier betaal je alleen voor een kop koffie als je ook echt denkt dat hij het waard was. Geniet op het terras of binnen in het sfeervolle restaurant van voortreffelijke gerechten die in de open keuken worden bereid. De scheidingswand tussen het fornuis en de tafeltjes van de gasten is opgebouwd uit verse producten die door het toegewijde keukenteam worden gebruikt om jouw maaltijd naar een hoger niveau te tillen!

Meer informatie over restaurant Het Dorpshart

Maandag 10:00 - 18:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 10:00 - 20:30

Jouw recensie over het restaurant Het Dorpshart

Petra V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Een fijne omgeving met prettig personeel om gezellig een avondje te eten, ook met een grotere groep.
Het eten was prima, de verrassende gerechten leuk.
De biefstuk was niet helemaal zoals gevraagd en misschien wat warme groente bij het hoofdgerecht?!
De sfeer was erg goed!
Eveline S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Waarschijnlijk aardige bediening, maar vriendelijkheid en service kon absoluut beter (in vergelijking met andere restaurants waar ik heb gegeten met de AH actie) . Inrichting en sfeer waren niet mijn smaak, maar goed, over smaak valt niet te twisten. De kwaliteit van het eten was prima maar karig.
Blijkbaar zaten we wat te lang na te tafelen en er werd ons duidelijk gemaakt dat ze toch wel graag wilden sluiten. Eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat ik het heel goed begrijp dat de laatste klanten in de weg zitten als je wilt sluiten, maar toch vond ik de manier van doen niet zo gastvrij. Misschien is het een tip om duidelijk van tevoren aan te geven wat je sluitingstijd is...
arjanet .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We hebben lekker en gezellig gegeten en zijn zeker niets te kort gekomen. De menukaart is gevarieerd en zo kan iedereen iets lekkers kiezen. Voor herhaling vatbaar! :-)
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en prima prijs-kwaliteitsverhouding. Tomatensoep was heerlijk, schnitzel lekker en het dessert was prachtig. Parkeren gratis bijna voor de deur. De zalm was heerlijk rosé, de varkenshaasmedaillon goed gebakken kortom we hebben alle drie heerlijk gegeten tegen een vriendelijke prijs. Aanrader!
Tony-Kerkhof .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Het is een leuke kleine locatie met vriendelijk personeel. Goed ingedeeld zodat er privacy is voor iedereen.
Uitstekend eten. zeker voor herhaling vatbaar.
Jacky B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Gewoon lekker gegeten, geklets en gelachen. De muziek staat niet te hard en de tafels staan niet op elkaar. Al meerdere keren geweest en het eten is wat je van een Grandcafé mag verwachten. Er is ook een grote keuze aan Speciaal Bieren en lekkere wijnen. Deze keer gebruik gemaakt vd ah restaurantactie 2e 3-gangenmenu gratis en je mag zonder beperkingen van de gehele kaart kiezen. Er hangt een ongedwongen sfeer en de service is goed. Met mooi weer kan je op het grote terras zitten en van de zon genieten, maar er zijn ook parasols.
jeannette fonville .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Goede ontvangst. Een heerlijke avond gehad. Was een goede keuze. Mooie gerechten voor ieder wat wils. Volgens ons kan je even wat eten of zoals bij ons avondvullend.
Cor H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wij zijn hier nu voor de 2e keer geweest en vinden het hier super gezellig. Lekker rustige muziek maar wel sfeervol. Heerlijke avond gehad waar bij alles lekker rustig verloopt. Voor een snelle hap lekker naar Mac Donalds of een pizza bestellen. Bediening zeer vriendelijk en ook het meisje in opleiding, super lekker van alles en nog wat oppakken, zo kom je er wel. Laat zien dat je er bent. Het eten is zeer smaakvol bereid en we hebben heerlijk gegeten. Wat ons betreft gaan we hier zeker nogmaals naartoe, ook al is het dan zonder AH actie. Bedankt voor de gezellige avond.
Tieme D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Lekker eten, rustige en informele sfeer wat erg fijn was zodat je ongestoord met elkaar kon praten. Het wachten op het eten duurde niet lang, maar lang genoeg zodat de vorige gang nog even kon zakken. De keuken is een open plek wat leuk is om te zien bij binnenkomst, maar heeft wel een nadeel. De kapstok hangt er tegenover, waardoor mijn jas behoorlijk stonk naar de frituur. Heeft de pret verder niet bederft!
Jet D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Bediening was goed. voorgerecht carpaccio was erg weinig voor dat geld. champignon was taai. Jammer dat er ook alleen maar rauwkost geserveerd wordt bij het hoofdgerecht. Vis en vlees komt erg kaal op het bord.
Een beetje beetgare groente zou beter staan en beter voor de gezondheid
soes1952 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wij hebben hier gegeten via de AH-restaureantactie.
Voldoende keuze-mogelijkheden wat betreft het menu.
Vriendelijke bediening.
De gerechten waren van goede kwaliteit.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Gegeten met ah actie. Keuze uit de gehele kaart. Goedkoopste gratis. Ruime keuze. Gekozen voor rubdercappacio en boerenschnitzel. De boerenschnitzel is "belegd" met warme groente, kaas, champignons en spekjes. Erbij heerlijke gebakken aardappels, frietjes, mayonaise en rauwkost. Ruim voldoende. Na het hoofdgerecht kun je de dessert keuze maken.
mary.reitsma .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Lekkere smaakvolle gerechten, porties groot genoeg, tomaten soep bijzonder smaakvol, prima bediening...tja de inrichting is wat sober, ik vond t prima, das kwestie van smaak....
soes1952 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Wij hebben hier gegeten via de AH-restaurantactie.
Voldoende keuze-mogelijkheden.
Vriendelijke bediening. De gerechten waren van prima kwaliteit.
Tonnie T.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Ik heb spareribs gegeten en die waren heerlijk en goed gaar .Mijn dochter had iets met kip en dat was ook super.
Verder was er voldoende salade en aard,/patat bij.Wij hebben genoten en zullen zeker terugkomen.
annette J.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Aangekomen bij Dorpshart denk je even verkeerd te zijn. Het lijkt alsof het een cafetaria is aan de buitenkant. En wat een verrassing als je binnenkomt! Erg leuk ingericht, gelukkig niet zo groot. Aangename stoelen en vlotte leuke bediening! We gaan zeker weer terug! Aanrader!
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Voor het eerst hier gegeten en toen we aan kwamen lopen wisten we niet wat we ervan moesten verwachten, zit tussen winkels in, maar de inrichting was prima en gezellig. De bediening was goed, echter wel jonge meiden die soms nog wat onervaren waren. Gezellige avond gehad met vrienden.
pweij .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten bij Het Dorpshart. Vriendelijke en snelle bediening. De gerechten zijn met zorg en verse producten bereid, top.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Het Dorpshart is gezellige en vriendelijke omgeving om te eten tegen een redelijke prijs. Eenvoudige doch goed afgestemde gerechten geven een voldaan gevoel aan het einde van de avond. Zeker aan te bevelen.
boodschappensmurf .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Sfeervol grand café, direct gelegen naast de Albert Heijn. Vriendelijke bediening en gerechten waren prima. Er kan a la carte gekozen worden en dat geeft meteen een goede indruk van wat een klant normaal krijgt. Aangezien de porties redelijk waren, is het zelfs mogelijk om het nagerecht te vervangen door koffie/thee. En daarmee komen ze mensen te goede die moeite hebben met drie gangen. Zeker voor herhaling vatbaar.