Het Dorpshart

Dorpsstraat 32 7391 DE Twello Nederland Kaart

Over het restaurant Het Dorpshart

Waar de passie voor het pure leeft

Bij restaurant Het Dorpshart staat wederzijds vertrouwen hoog in het vaandel. Hier betaal je alleen voor een kop koffie als je ook echt denkt dat hij het waard was. Geniet op het terras of binnen in het sfeervolle restaurant van voortreffelijke gerechten die in de open keuken worden bereid. De scheidingswand tussen het fornuis en de tafeltjes van de gasten is opgebouwd uit verse producten die door het toegewijde keukenteam worden gebruikt om jouw maaltijd naar een hoger niveau te tillen!

Meer informatie over restaurant Het Dorpshart

Maandag 10:00 - 18:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 10:00 - 20:30

Lidy K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
We zijn naar Paleis het Loo in Apeldoorn geweest en op de terugweg hebben we hier
heerlijk en gezellig gegeten echt een aanrader.
Nicolette W.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk gegeten in een mooie verzorgde zaak met vriendelijk personeel.
Ruime gratis parkeerruimte in de naaste omgeving.
Betty V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Goede bediening en sfeer. We komen zeker nog eens terug..............................................................................................................................................................
jvcapelleveen .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
De keuzes van de "Chef" gevolgd voor het voorgerecht: in een woord voortreffelijk van smaak en aankleding.
Hoofdgerecht was Kabeljouw maar dan aangekleed. Ook hiervan bijzonder lekker gegeten.
Al met al een fijne culinaire avond met een vriendelijke bediening.
willie.lenselink L.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Voorgerecht viel tegen de champignons in bierbeslag waren te lang gebakken. Het hoofdgerecht was simpel en er was alleen een salade met veel kool. Nagerecht Dame Blanche was niet veel werk van gemaakt.
david S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
champignon in bier beslag was erg lekker,
de rauwkost coleslaw erg lekker gemaakt met spitskool,
citroentaart met ijs een frisse nagerecht
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Gereserveerd nav de recensies, en we kunnen het alleen beamen. Gezellig, leuke bediening, simpele gerechten gemaakt met juist genoeg kruiden om de natuurlijk smaak recht te doen. Tip: de soep op kleiner bord te serveren of in kop, koelt nu snel af.
Dank, en graag tot ziens.
Lidy E.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Het was zeer teleurstellend. Wij komen zeker niet terug. De soep werd koud opgediend. Nadat de bediening vroeg hoe het smaakte hebben wij gezegd dat het te koude soep was . Het antwoord was dat ze het zou doorgeven. Vervolgens hadden wij kabeljauw besteld die was redelijk warm maar ook lauw. De gebakken aardappeltjes waren ook lauw. Conclusie alles was te koud en wij hebben niet lekker gegeten. Wij komen zeker niet terug. Vind het geen reclame. Ik zou ze willen aanraden wanneer de gerechten klaar zijn ze in een warme vitrine te zetten voor ze opgediend kunnen worden.
rieta.co.mondria .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Zoals gewoonlijk zeer tevreden. Een redelijke prijs voor goed eten. Vriendelijke bediening en we konden dit keer lekker buiten zitten
Barry V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Hier gegeten met de AH bon. Voorgerecht van zalm was erg lekker. De biefstuk was ook prima. De maaltijdsalade vis was daarentegen erg teleurstellend, ijsbergsla gemengd met tonijn, wat stukjes forel en wat halve tomaatjes vind ik geen maaltijdsalade. Als ik hier de volle prijs voor had moeten betalen had ik dit niet geaccepteerd. De toetjes waren weer prima. Bediening ook ok.
Hendrik N.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
"Hart van Twello" gelegen in het centrum heeft niet de uitstraling die het verdient. Zeer vriendelijke ontvanst.
Geen voorwaarden AH actie. Leuke, eenvoudige, kaart met enkele verrassingen. Prima sfeer. Gaan zeker nog eens terug zonder ahactie.
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Samen met mijn vriendin hier gegeten . Wij hebben gebruik gemaakt van de AH -restaurant bon. Konden kiezen uit het menu, zonder beperkingen. Warm welkom en vriendelijke bediening. Alles naar volle tevredenheid.
rensymeuken .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Varkenshaasmedaillons waren te doorbakken. Entrecote taai.
Champignons uit pot.
Wel vriendelijke bediening.
Prettig dat we buiten konden zitten met lekker weer.
Harmke B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Het eten was goed en de bediening evenzo. De locatie (buiten gezeten) was ook goed. Binnen was een aparte inrichting. Kom er wel eens terug als ik in de buurt zal zijn.
G.S. A.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
We hebben er heerlijk gegeten en een mooi en rustige plek om te zijn.Het is zeker voor herhaling vatbaar.
Je voelt je daar thuis, alles gaat relaxt.We zijn er zeker twee en een half uur geweest.Zelfs een vriend (hij is kok)vond het allemaal perfect en heel mooi gepresenteerd.
E B.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Geweldig vriendelijk, sfeervol en het eten was geweldig. Echt een aanrader. Kleine maar erg gezellig. Bediening was vriendelijk en doelgericht. Leuk klein plaatsje.
Ingrid A.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Het eten was heerlijk. Voor mij was het ontzettend fijn dat de gekozen gerechten al glutenvrij waren of glutenvrij gemaakt werden.
Marjolein E.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Leuke bediening en aardige koks. Het restaurant ligt rustig gelegen in het centrum van Twello. Gisteren was het nog zulk lekker weer dat we lekker buiten konden zitten. Echt een aanrader!
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Prima restaurant. Lekker buiten gezeten op het plein. Vriendelijke bediening vanaf binnenkomst tot vertrek. Lekker eten, keuze met AH actie uit de hele kaart.
Harry L.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Lekker gegeten. Aardige bediening. Gerechten werden met goede tussen pauzes opgediend. Uitstekende bierkaart.
Gaan zeker nog eens terug.