Het Dorpshart

Dorpsstraat 32 7391 DE Twello Nederland Kaart

Over het restaurant Het Dorpshart

Waar de passie voor het pure leeft

Bij restaurant Het Dorpshart staat wederzijds vertrouwen hoog in het vaandel. Hier betaal je alleen voor een kop koffie als je ook echt denkt dat hij het waard was. Geniet op het terras of binnen in het sfeervolle restaurant van voortreffelijke gerechten die in de open keuken worden bereid. De scheidingswand tussen het fornuis en de tafeltjes van de gasten is opgebouwd uit verse producten die door het toegewijde keukenteam worden gebruikt om jouw maaltijd naar een hoger niveau te tillen!

Meer informatie over restaurant Het Dorpshart

Maandag 10:00 - 18:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 10:00 - 20:30

Ingrid A.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Marjolein E.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Leuke bediening en aardige koks. Het restaurant ligt rustig gelegen in het centrum van Twello. Gisteren was het nog zulk lekker weer dat we lekker buiten konden zitten. Echt een aanrader!
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Prima restaurant. Lekker buiten gezeten op het plein. Vriendelijke bediening vanaf binnenkomst tot vertrek. Lekker eten, keuze met AH actie uit de hele kaart.
Harry L.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Lekker gegeten. Aardige bediening. Gerechten werden met goede tussen pauzes opgediend. Uitstekende bierkaart.
Gaan zeker nog eens terug.
Herman M.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Helaas was het vlees bar slecht. Zowel de schnitzel als de spare ribs waren slecht. We hadden ook niet de indruk dat een beter resultaat mogelijk was dus we hebben het zo gelaten. De vriendelijke serveerster reageerde meelevend en rekende voor beide hoofdgerechten niets.
Ria E.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
We hebben heerlijk rustig op het terras gezeten. De bediening was erg vriendelijk en vlot. We hadden keus uit de gehele kaart die vol stond met overheerlijke gerechten. Vooral de zalmcarpaccio is erg aan te bevelen evenals de stroopwafelcoupe! We komen zeker terug om nogmaals heerlijk te genieten van deze verwennerij.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Prima eten en goede bediening! Inderdaad zoals anderen al zeiden, aan de buitenkant (en deels ook aan de binnenkant) lijkt het op een luxe snackbar (er zouden misschien wat grote planten in de zaak gezet kunnen worden) maar wat maakt het uit, het eten is erg lekker!
S.J.M. K.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Prima service. Jammer dat de warme gerechten op een koud bord geserveerd worden. Snel koud eten hierdoor, tenkoste van de smaak.
Tatiana F.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Het eten was super!
rikus S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Bij binnenkomst het idee van een snackbar. Verder uitstekend eten, uitstekend personeel en goede sfeer. Zal er vast weer komen.
Ronnie W.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Aan de buitenzijde lijkt het bijna een snackbar, binnen was het wel sfeervol ingericht.
Blijft lastig met de AH-bonnen, helaas moest één van ons afzeggen en daardoor waren we met zijn vijven. Begrijpelijk dat dan slechts vier personen van de actie kunnen profiteren maar men had ook spontaner anders kunnen reageren.
Verder heel raar dat we er pas om half acht terecht konden terwijl er verder bijna niemand was.
Prima en lekker gegeten.
jetduring .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Onze eerste keer bij Dorpshart Twello. Aangenaam verrast. Kwamen voor de AH actie, mochten gewoon van de hele kaart kiezen.
lindamulder25 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Goede bediening en zeer vriendelijk.
eten is heerlijk en precies goed qua portie, spareribs zo gaar dat ze van het bot afvallen, heerlijk.
tafels lekker ruim opgezet.
Richard B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het beste restaurant waar we dit AH seizoen gegeten hebben. Geen "aangepast" menu. De keuze van de gerechten was gevarieerd. Het eten was erg goed. De bediening was top. We komen hier zeker terug.
Gerrit N.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Goede prijs/kwaliteit verhouding. Bij de wijn wordt een glaasje water geserveerd. Proeverij van de chef is aanrader. Bestaat uit 3 kleine gerechtjes van de voorgerecht kaart.
olayola .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Prima gegeten in een sfeervolle ambiance; als je er voor kiest om gezellig uit eten te gaan dan vind ik het geen probleem dat je daar tussen de 2 a 3 uur over doet, lekker relaxed. (H) eerlijke gerechten en een fijne bediening!
Ik kan het Dorpshart aanbevelen, zeker ook zodra het terrasjesweer wordt.
Rita M.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Een hele mooie locatie en de inrichting super mooi.
Dan ook nog eens dat de bediening super attent en vriendelijk was. Al met al een top restaurant.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Een gezellig restaurant met een vriendelijke bediening. Lekker eten en een goed glas wijn ????.
Een aanrader voor iedereen. ????☺
inpa .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
We hebben via de Albert Heijn restaurantactie gegeten bij Het Dorpshart in Twello. Gezellig restaurant met uitstekend 3-gangenmenu en vriendelijke bediening.
gerjannedejonge .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
De ontvangst was hartelijk. We hadden 1 persoon in ons gezelschap met een glutenvrij dieet en daar werd heel goed rekening mee gehouden. We waren wat laat (19.30 uur) dus daarom was de bediening waarschijnlijk erg snel. De volgende reservering is alweer gemaakt! Goed eten en prachtig opgediend!