Het Dorpshart

Dorpsstraat 32 7391 DE Twello Nederland Kaart

Over het restaurant Het Dorpshart

Waar de passie voor het pure leeft

Bij restaurant Het Dorpshart staat wederzijds vertrouwen hoog in het vaandel. Hier betaal je alleen voor een kop koffie als je ook echt denkt dat hij het waard was. Geniet op het terras of binnen in het sfeervolle restaurant van voortreffelijke gerechten die in de open keuken worden bereid. De scheidingswand tussen het fornuis en de tafeltjes van de gasten is opgebouwd uit verse producten die door het toegewijde keukenteam worden gebruikt om jouw maaltijd naar een hoger niveau te tillen!

Meer informatie over restaurant Het Dorpshart

Tieme D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Jet D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Bediening was goed. voorgerecht carpaccio was erg weinig voor dat geld. champignon was taai. Jammer dat er ook alleen maar rauwkost geserveerd wordt bij het hoofdgerecht. Vis en vlees komt erg kaal op het bord.
Een beetje beetgare groente zou beter staan en beter voor de gezondheid
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Gegeten met ah actie. Keuze uit de gehele kaart. Goedkoopste gratis. Ruime keuze. Gekozen voor rubdercappacio en boerenschnitzel. De boerenschnitzel is "belegd" met warme groente, kaas, champignons en spekjes. Erbij heerlijke gebakken aardappels, frietjes, mayonaise en rauwkost. Ruim voldoende. Na het hoofdgerecht kun je de dessert keuze maken.
soes1952 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wij hebben hier gegeten via de AH-restaureantactie.
Voldoende keuze-mogelijkheden wat betreft het menu.
Vriendelijke bediening.
De gerechten waren van goede kwaliteit.
mary.reitsma .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Lekkere smaakvolle gerechten, porties groot genoeg, tomaten soep bijzonder smaakvol, prima bediening...tja de inrichting is wat sober, ik vond t prima, das kwestie van smaak....
soes1952 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Wij hebben hier gegeten via de AH-restaurantactie.
Voldoende keuze-mogelijkheden.
Vriendelijke bediening. De gerechten waren van prima kwaliteit.
Tonnie T.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Ik heb spareribs gegeten en die waren heerlijk en goed gaar .Mijn dochter had iets met kip en dat was ook super.
Verder was er voldoende salade en aard,/patat bij.Wij hebben genoten en zullen zeker terugkomen.
annette J.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Aangekomen bij Dorpshart denk je even verkeerd te zijn. Het lijkt alsof het een cafetaria is aan de buitenkant. En wat een verrassing als je binnenkomt! Erg leuk ingericht, gelukkig niet zo groot. Aangename stoelen en vlotte leuke bediening! We gaan zeker weer terug! Aanrader!
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Voor het eerst hier gegeten en toen we aan kwamen lopen wisten we niet wat we ervan moesten verwachten, zit tussen winkels in, maar de inrichting was prima en gezellig. De bediening was goed, echter wel jonge meiden die soms nog wat onervaren waren. Gezellige avond gehad met vrienden.
pweij .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten bij Het Dorpshart. Vriendelijke en snelle bediening. De gerechten zijn met zorg en verse producten bereid, top.
boodschappensmurf .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Sfeervol grand café, direct gelegen naast de Albert Heijn. Vriendelijke bediening en gerechten waren prima. Er kan a la carte gekozen worden en dat geeft meteen een goede indruk van wat een klant normaal krijgt. Aangezien de porties redelijk waren, is het zelfs mogelijk om het nagerecht te vervangen door koffie/thee. En daarmee komen ze mensen te goede die moeite hebben met drie gangen. Zeker voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Het Dorpshart is gezellige en vriendelijke omgeving om te eten tegen een redelijke prijs. Eenvoudige doch goed afgestemde gerechten geven een voldaan gevoel aan het einde van de avond. Zeker aan te bevelen.
Carla K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Voor de eerste keer hier gegeten met 7 gasten totaal. Heerlijk versgeperst appel- en sinasappelsap, maar dat zie je ook terug op de rekening. Varkenshaas medaillons volgens verzoek goed gebakken en zeer smakelijk, evenals de kogelbiefstuk en de boerenschnitzel. De burger viel tegen, geen burger maar "brok gehakt" en daardoor droog. Niet kenbaar gemaakt, dus puntje van aandacht misschien, maar geen kritiek. Al met al een fijne, smaakvolle en gezellige avond gehad. Komen zeker nog eens terug.
Willem L.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
geen commentaar,we eten er wel vaker met vrienden omdat het er goed is en lekker eten,dus wat wil een mens nog meer!!!!!!!!
sabri-0309 .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Laatste tafel bij de wc's vonden we niet zo prettig, maar bediening, sfeer en eten waren prima en ruim voldoende. Erg leuke kennismaking zo met de AH-restaurant-actie
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Zijn er geweest met de AH restaurant aktie! We konden kiezen uit de volledige kaart. Eten was erg goed en de bediening was vriendelijk en snel. De ambiance is echt grand café achtig maar niet ongezellig.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Op basis van de goede recensies zijn wij hier gaan eten. Het eten was erg lekker. Voorgerecht was heerlijk, hoofdgerecht was lekker met genoeg extra's. Bij het dessert voor koffie gekozen, met genoeg er bij. Al met al een prima ervaring en een aanrader!
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Prima restaurant voor een fatsoenlijke prijs. Nette bediening en een simpele kaart met lekkere gerechten.
Ik kom nog een keer terug om de dorpshart burger te bestellen. Die zag er n.l. biezonder lekker uit op het bord van de buurman.
hansdriessen .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
een heel fijn restaurant goed gelegen en goede parkeergelegenheid heel goed eten en goed opgediend nieuwsgierig ga er heen