Het Dijkhuis

Waalbandijk 33 4061 AL Ophemert Nederland Kaart

Over het restaurant Het Dijkhuis

Van keuken tot keramiek

Maak van jouw avond een culinair festijn bij Het Dijkhuis in Ophemert. Het keukenteam maakt zoveel mogelijk gebruik van lokale en regionale producten en dat zie je terug in de gerechten op de kaart. Alles wordt hier op een pure en eerlijke wijze bereid met respect voor de natuur. Zelfs de kunstwerken van keramiek die aan de muren prijken, zijn van een lokale kunstenaar. Dan mag je met recht zeggen dat jouw restaurant oog heeft voor lokale producten!

Meer informatie over restaurant Het Dijkhuis

Dinsdag t/m Zondag
- Lunch vanaf 12:00
- Diner vanaf 17:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Gretha T.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Voor het vijfgangen menu was de prijs kwaliteitsverhouding uitstekend. Was een leuk en vooral lekker etentje.
M T.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Super super super slecht!!! We waren met 13 personen, en het was niet mogelijk om aan 1 tafel te zitten. Was het wel, maar het kon volgens hun niet. Heel ongezellig. Bediening slecht, je moest constant vragen om drinken. Toen we het hoofdgerecht bijna op hadden kwam de friet. Ongezellige sfeer. Om 10.00 uur was het restaurant leeg op zaterdagavond. Dat zegt genoeg volgens mij. Nooit meer!
ImhofB .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Met de AH actie van Iens 2e menu gratis. Speciaal menu € 37,95 op een schoolbordje geschreven. Keuze uit 2 voor-hoofd- en nagerechten. Ik ging voor de visgerechten mijn man voor de vleesgerechten. De carpaccio is natuurlijk een klassieker, maar zo'n vers gesneden van Bommelerwaards rundvlees is wel fantastisch. Zelden zo'n lekkere carpaccio geproefd! De warm gerookte zalm met couscous was ook geweldig. Ik ben geen couscousliefhebber, maar deze koude met paprika's was lekker en die zalm was zo heerlijk!!!! Daarna had mijn man gegrild varkensvlees, echt super mals met een heerlijke rooksmaak. Het groentengarnituur bestond uit diverse soorten biet, echt lekker. Ik had rode poonfilet met bospaddestoelensaus. Heerlijk met haricots vers en wortelpuree. De eigengemaakte frietjes geserveerd in een frietzakje zijn ook niet te versmaden. Niet te zout, perfecte beet. Ik had het hazelnoottaartje met ijs en mijn man wilde graag een kaasplankje wat niet op het menu stond. Voor een kleine meerprijs was dit geen enkel probleem. Lekker flesje wijn voor een redelijke prijs en ook nog koffie met lekkers na genomen. Een heerlijk avondje uit voor een leuke prijs. Uiteraard hielp het dat het 2e menu gratis was. Het zat behoorlijk vol. Mijn complimenten voor de organisatie en de bediening.
Ivo K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Leuke zaak. Ik kom er graag. Eten is echt prima. Top tent. Mooie locatie en inrichting is sfeervol.
Personeel is uiterst vriendelijk, Veelal lokale producten worden er toegepast.
Marion K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Ontvangst was goed. Mooie gezellige gelegenheid, met lekker eten. Deze locatie kan ik aanbevelen. 1 minpunt: het was er erg koud, wat ik mensen aan de tafel voor mij ook hoorde zeggen. Maar met een handomdraai aan de knop van de thermostaat naar rechts is dit zo opgelost zou ik zeggen!!!
Hellen S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Ik weet niet wat het restaurant wil uitstralen, het interieur en kleding bediening gaat richting eetcafe.
het voorgerecht was heerlijk maar simpel, carpaccio. Het hoofdgerecht lekker en nagerecht was super, zag er ook mooi uit.
joostmuller .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Prettige ontvangst en gesprek aan tafel met de bediening. Duidelijke (deskundige) uitleg van de gerechten.
Carpaccio als voorgerecht excellent. Dessert eveneens.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben gebruik gemaakt van de AH restaurant actie. Ze hadden daar een speciale kaart voor. Beperkte keuzemogelijkheid, maar het was geen probleem om iets anders te bestellen. We hebben allebei lekker gegeten. Hoewel het in de maand januari relatief rustig is in de meeste restaurants, was het gezellig druk.
marlies115 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Ondanks dat het erg rustig was (dinsdagavond; er waren twee tafel bezet in het restaurant) kwamen de gangen in een prettig tempo. Dus geen gehaast om ons snel weer weg te krijgen. Het menu was verrassend en erg goed. Carpaccio echt vers gesneden dus geen waterig ijskoud vlees wat je vaak krijgt. De rest van het menu was ook zeer lekker met veel huisgemaakte onderdelen zoals huis gerookte zalmmoot en een huisgemaakt hazelnoot taartje als dessert. Alles super vers met lekkere bijpassende wijn en/of bier. Complimenten!
Ab V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Zeer goede kwaliteit betreft eten, bediening prima, alle 8 mensen zijn zeer tevreden!! wij komen zeker teug, en we bevelen het aan bij onze vrienden enz.
Brenda V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Wederom heerlijk gegeten.
Was weer een culinair hoogstandje Hans en Kylian!
De kaart is klein, maar wisselend.
Top is ook het gebruik van plaatselijke producten.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Fijne ontvangst door de gastheer, heerlijk gegeten van het AH menu met fijne wijn maar ook bier passend bij het gerecht. Aanrader om te bezoeken
Renee S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heerlijk gegeten, en een uitstekende service met veel kennis. Heel vriendelijk personeel! Echt een aanrader voor een avondje uit.
Marleen M.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Prachtig restaurant met heerlijke gerechten. Zelfs onze kinderen van 10 en 12 jaar hebben er heerlijk gegeten van het volwassen hoofdmenu. We waren met ons zessen en blij met de rust in het restaurant, zelfs toen het vol zat was het rustig en konden we elkaar prima verstaan.
Willem J V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Zeer attent, mail ontvangen omdat een telefoon vergeten was..
dinyvanleeuwen .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Wij hebben enorm genoten van ons etentje in het Dijkhuis! De ontvangst was allerhartelijkst. We voelden ons meteen thuis. De muziek was alleen achtergrondmuziek. De uitleg van de gerechten was zeer duidelijk. Mooi dat de meeste producten uit de streek komen! Het voorafje was van de plaatselijke bakker. Heerlijk! Zowel voorgerecht, hoofdgerecht als toetje werden mooi geserveerd en smaakten verrukkelijk. Petje af voor dit restaurant!!!
Will V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
te bereiken per fiets of per auto (voldoende parkeer plaatsen)
zoals altijd was de ontvangst plezierig, bediening vriendelijk, vlot en service gericht en het eten uitstekend.
Ester1960 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
WE hebben met vrienden heerlijk gegeten met AH kortingsactie. De bediening was geweldig en het eten super. Tevreden klanten uit Hedel
Marijke J.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
We waren hier met de restaurantactie van AH. De bediening was zeer kundig en vriendelijk. Het eten was gewoon lekker en de portie groot. Er werd ook rekening gehouden met dieetwensen. Buiten op het gezellige terras zitten vonden we toch iets onrustig door het verkeer wat langs rijdt. Helaas viel het uitzicht wat tegen. Je kijkt tegen de dijk aan. De aankleding binnen zag er gezellig uit.
p.f.swart .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
We waren er met de AH restaurantactie, jammer genoeg was tussen de datum waarop we boekten en de datum waarop we aten op de site van Iens "a la carte" veranderd in "keuzemenu" en konden we alleen uit twee hoofdgerechten kiezen.
Eten was op zich verder lekker.