Het Dijkhuis

Waalbandijk 33 4061 AL Ophemert Nederland Kaart

Over het restaurant Het Dijkhuis

Van keuken tot keramiek

Maak van jouw avond een culinair festijn bij Het Dijkhuis in Ophemert. Het keukenteam maakt zoveel mogelijk gebruik van lokale en regionale producten en dat zie je terug in de gerechten op de kaart. Alles wordt hier op een pure en eerlijke wijze bereid met respect voor de natuur. Zelfs de kunstwerken van keramiek die aan de muren prijken, zijn van een lokale kunstenaar. Dan mag je met recht zeggen dat jouw restaurant oog heeft voor lokale producten!

Meer informatie over restaurant Het Dijkhuis

Dinsdag t/m Zondag
- Lunch vanaf 12:00
- Diner vanaf 17:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben gebruik gemaakt van de AH restaurant actie. Ze hadden daar een speciale kaart voor. Beperkte keuzemogelijkheid, maar het was geen probleem om iets anders te bestellen. We hebben allebei lekker gegeten. Hoewel het in de maand januari relatief rustig is in de meeste restaurants, was het gezellig druk.
marlies115 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Ondanks dat het erg rustig was (dinsdagavond; er waren twee tafel bezet in het restaurant) kwamen de gangen in een prettig tempo. Dus geen gehaast om ons snel weer weg te krijgen. Het menu was verrassend en erg goed. Carpaccio echt vers gesneden dus geen waterig ijskoud vlees wat je vaak krijgt. De rest van het menu was ook zeer lekker met veel huisgemaakte onderdelen zoals huis gerookte zalmmoot en een huisgemaakt hazelnoot taartje als dessert. Alles super vers met lekkere bijpassende wijn en/of bier. Complimenten!
Ab V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Zeer goede kwaliteit betreft eten, bediening prima, alle 8 mensen zijn zeer tevreden!! wij komen zeker teug, en we bevelen het aan bij onze vrienden enz.
Brenda V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Wederom heerlijk gegeten.
Was weer een culinair hoogstandje Hans en Kylian!
De kaart is klein, maar wisselend.
Top is ook het gebruik van plaatselijke producten.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Fijne ontvangst door de gastheer, heerlijk gegeten van het AH menu met fijne wijn maar ook bier passend bij het gerecht. Aanrader om te bezoeken
Renee S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Heerlijk gegeten, en een uitstekende service met veel kennis. Heel vriendelijk personeel! Echt een aanrader voor een avondje uit.
Marleen M.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Prachtig restaurant met heerlijke gerechten. Zelfs onze kinderen van 10 en 12 jaar hebben er heerlijk gegeten van het volwassen hoofdmenu. We waren met ons zessen en blij met de rust in het restaurant, zelfs toen het vol zat was het rustig en konden we elkaar prima verstaan.
Willem J V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Zeer attent, mail ontvangen omdat een telefoon vergeten was..
dinyvanleeuwen .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Wij hebben enorm genoten van ons etentje in het Dijkhuis! De ontvangst was allerhartelijkst. We voelden ons meteen thuis. De muziek was alleen achtergrondmuziek. De uitleg van de gerechten was zeer duidelijk. Mooi dat de meeste producten uit de streek komen! Het voorafje was van de plaatselijke bakker. Heerlijk! Zowel voorgerecht, hoofdgerecht als toetje werden mooi geserveerd en smaakten verrukkelijk. Petje af voor dit restaurant!!!
Will V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
te bereiken per fiets of per auto (voldoende parkeer plaatsen)
zoals altijd was de ontvangst plezierig, bediening vriendelijk, vlot en service gericht en het eten uitstekend.
Ester1960 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
WE hebben met vrienden heerlijk gegeten met AH kortingsactie. De bediening was geweldig en het eten super. Tevreden klanten uit Hedel
Marijke J.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
We waren hier met de restaurantactie van AH. De bediening was zeer kundig en vriendelijk. Het eten was gewoon lekker en de portie groot. Er werd ook rekening gehouden met dieetwensen. Buiten op het gezellige terras zitten vonden we toch iets onrustig door het verkeer wat langs rijdt. Helaas viel het uitzicht wat tegen. Je kijkt tegen de dijk aan. De aankleding binnen zag er gezellig uit.
p.f.swart .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
We waren er met de AH restaurantactie, jammer genoeg was tussen de datum waarop we boekten en de datum waarop we aten op de site van Iens "a la carte" veranderd in "keuzemenu" en konden we alleen uit twee hoofdgerechten kiezen.
Eten was op zich verder lekker.
p.e.leeuwis .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
We hebben hier goed gegeten. De bediening was correct en vriendelijk. We hadden gerookte big, die was zo lekker sappig, maar de messen waren zo bot dat je er bijna niet door kwam. Ook jammer van de dijkverzwaring, zodat het uitzicht niet zo mooi is. We konden lekker buiten zitten.
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Leuk plekje aan de dijk! Eten overtrof alle verwachtingen...alles is 'lekker gewoon' bij het dijkhuis, maar het eten zeker niet...dat is subliem!
osvanmarco .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Een aanrader om lekker rustig te zitten en van de heerlijke vis te genieten. Prima service en vriendelijke bediening.
Hier gaan we terug komen.
Marloes1108 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heerlijk gegeten met super bediening!!! Mijn man was jarig en er was een feestelijk toetje en er werd voor hem gezongen. We konden lekker buiten zitten. We hebben genoten!!!
leovanzoelen .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Mooi opgemaakt en kwalitatief goed eten. Mooie omgeving. We zaten buiten. Saus van appelstroop met knoflook was verrassend!
J.n.veldhuijzen V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Op alle fronten hebben wij een goede ervaring overgehouden aan ons diner bij het Dijkhuis in Ophemert en wij kunnen deze gelegenheid bij al onze kennissen goed aanbevelen.
betty.van.zijderveld .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
We waren met 9 personen ze waren allemaal zeer tevreden zelfs de negende persoon kreeg de maaltijd voor de halve prijs alles werd heel mooi geserveerd