Over restaurant Het Develpaviljoen

Hier begint het feest

Met een heerlijk terras aan het water, een keuken van kwaliteit en het aansluitende partycentrum maken Frans en Hanneke van het Develpaviljoen al tientallen jaren een succes. Door de persoonlijke aanpak voel je je hier helemaal gast! Ze organiseren tevens graag evenmenten zoals een bruiloft of bedrijfsfeest voor je.

Meer informatie over restaurant Het Develpaviljoen

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 12:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 15:00 - 23:30

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Nat44 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Met ah actie hier gegeten konden uit heel de kaart een keuze maken. Eten was zeer goed. Borden waren mooi opgemaakt en goed warm.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Marja P.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Stonden niet op de res. lijst. Konden kiezen uit div. 3-gangen gerechten, w.o. dagmenu en partner de zeetong. Kruidenboter had te lang gestaan, zeetong werd geserveerd en hoofdgerecht (diamanthaas) van dagmenu was op en nu werd er kip gebracht zonder vooraf af te stemmen. Wilde geen kip, toen briefstuk (?) zeer taai gebracht nadat partner zeetong al op had. Biefstuk dan ook laten staan. Geen drankje om de boel te sussen, helemaal niets.
Voorgerecht zalm van dagmenu was ook niet al te best. Dessert was goed. Dame aan tafel was vriendelijk, eigenaresse (?) minder. Voor ons idee niet goed opgelost, helaas.
Jeroen Z.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Het eten was goed, ah restaurantactie bood voldoende mogelijkheden. Over de service niets te klagen. Wel mag er iets aan de inrichting worden gedaan: een beetje heel erg gedateerd. Voor de rest, uitstekende avond.
31simo .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
BS65 G.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
We waren 44 jaar getrouwd en wilden samen gaan eten. De keus viel op het Develpaviljoen in Zwijndrecht.
En we zijn niet beschaamd in ons keus.
Goede ontvangst, prettige mensen, service prima.
Eten perfect, zelfs iets te veel.
We zullen zeker nog een keer gaan eten in het Develpaviljoen.

met hart. gr.
Familie van Groningen
Rbrb .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
We hebben een heerlijke avond gehad. Het eten was prima! Erg lekker en goed verzorgd. Allemaal verse en heerlijke producten. Een mooie gevarieerde menukaart. Een hele prettige en gezellige bediening en een goede service! Niets was voor onze gastheer te veel. Met de AH actie keuze van de gehele kaart. Bedankt voor de fijne avond en we komen hier zeker nog eens terug!
Fam. Bal
Schoteltje1 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Het eten is verrassend goed evenals de bediening. Wel zal de inrichting door velen als oudbollig worden beschouwd. Alle tafels waren bezet en het was wel erg lawaaiig. Aan de geluidsisolatie mag nog wel wat worden gedaan.
Rika P.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Eten was weer top met Develdonderdag super gezellig. Bediening top en vriendelijk gezellige sfeer!!!!! Voor herhaling vatbaar en niet alleen met Develdonderdag,!!!
Pauline V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
We hebben hier gegeten met 10 personen met de AH-actie. We zaten helemaal achterin het restaurant, misschien dat we daardoor een beetje vergeten werden, maar we hebben regelmatig met lege glazen gezeten, het duurde ook een uur voordat we het voorgerecht kregen en de bediening liet nog wel meer steekjes vallen. Kwaliteit van het eten was uitstekend, de wijn matig en duur. Alle drankjes waren te duur, 4.,50€ voor een flesjes tafelwater, 3,95€ voor een klein glaasje wijn: dit maakt dat ik daar niet zo snel nog eens zou gaan eten.
Esther L.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wat een aanrader. Gastvrij ontvangst , superaardige bediening en fantastisch, heerlijk gegeten. En zelfs aan de rokers is gedacht. Een aparte rookruimte ipv buiten in de kou staan. Kortom echt een aanrader!
Huig T.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
we hebben lekker gegeten en het was heel gezellig. Het enige wat jammer was, is dat we bij de reservering aangegeven hadden dat we iemand met gluten-intolerantie hadden , maar dat er geen speciaal brood voor die persoon was.
Lianne V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Ik heb hier heerlijk gegeten samen met mijn vriend. De ruimte is mooi en netjes ingedeeld, het personeel vriendelijk en adequaat en het eten lekker. Er was ook ruime variatie aan gerechten, dus voor ieder wat wils. Mijn enige minpuntje is dat de borden bij het hoofdgerecht erg heet waren. Hier werden we voor gewaarschuwd, maar we hebben onze armen toch bijna verbrand.
WtFRhoon .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Onder vriendelijke bediening heerlijk gegeten. Kwalitatief zeer goed eten. Voorgerecht eendenborst en kiprollade, hoofdgerecht diamanthaas en dessert van de chef. Zeer goed. Bedankt.
kleinheuvelink .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Na jaren weer terug naar het Develpaviljoen middels de AH restaurant actie. Qua inrichting en sfeer weinig veranderd, maar het eten heeft ons positief verrast. We konden gewoon een willekeurig 3-gangenmenu bestellen, het goedkoopste gerecht werd eraf getrokken. De keuzes van de speciale wildkaart waren ontzettend lekker en onze gastvrouw Marian heeft ons een gezellige avond bezorgd. Die is goud waard voor deze zaak! Kortom, weer een restaurant om terug te komen....
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
bijzonder goede ontvangst.Bediening ook prima, het eten was erg lekker, Voor herhaling vatbaar.het paviljoen ligt mooi in een park en heeft voldoende parkeer plaats.
Joop B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Het voor geregt was heerlijk het hoofdgerecht was top en het toetje was top dus het is wel anteraden ik zal zeker nog wel eens gaan
HildeK0607 .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Via de AH-dineractie hier terechtgekomen met vijf personen. Onze eerste indruk van het restaurant, was dat het behoorlijk kaal is en vrij krap opgezet. Als het personeel langsliep, moesten we vaak de stoelen naar voren schuiven anders paste het niet. Dat is behoorlijk hinderlijk.

Vooraf hadden we brood besteld, maar dit was de bediening vergeten door te geven. Verder duurde het uitserveren van de andere gerechten ook vrij lang. De gerechten zelf waren van gemiddelde kwaliteit.
Sigridvandertor T.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten, we gaan snel weer.
Angeline E.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten vriendelijk personeel er werd zelf zonder te vragen pillen water gebracht hondje mocht mee ik vind het een dikke 10
Tjakoline S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten. De bediening was heel persoonlijk. Alles kan. We kenden het restaurant niet, maar dankzij de AH restaurant actie nu wel. We komen zeker terug.