Over het restaurant Het Develpaviljoen

Hier begint het feest

Met een heerlijk terras aan het water, een keuken van kwaliteit en het aansluitende partycentrum maken Frans en Hanneke van het Develpaviljoen al tientallen jaren een succes. Door de persoonlijke aanpak voel je je hier helemaal gast! Ze organiseren tevens graag evenmenten zoals een bruiloft of bedrijfsfeest voor je.

Meer informatie over restaurant Het Develpaviljoen

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 12:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 15:00 - 23:30

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
H. D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
j_neijman .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
petrasleurink .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Hans N.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Dit keer hebben we het Valentijnsmenu gekoen, een leuke variant op het "a la carte menu". Chef-kok Paul had weer zijn best gedaan om er een gevarieerd menu van te maken. Bijzonder geslaagd waarvoor onze complimenten. Tot ee volgende keer.
fam.kleppers .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Zo ,als elke keer als we komen,leuk welkom,goede bediening en uitleg niet te lange wachttijden tussen eten,lekker eten en service dus nog maar een keer terug komen Top
Andrea D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij Het Develpaviljoen! Na onze bruiloft en een high tea daar, nu een keer lekker samen uit eten geweest! Vriendelijk personeel en heerlijk eten. Goede snelle service!
Chita H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Begrijpelijk dat dit restaurant al 50 jaar bestaat. Niet hip maar gewoon goed eten en aardige bediening. Tot de volgende x
Miranda B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel.
Gezellige sfeer. We hebben een leuke avond gehad doordat alles goed was.
Voor herhaling vatbaar
KeKi .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten via de AH restaurantactie. Keus uit het hele menu.
Bediening zeer vriendelijk. Bezoek zeker voor herhaling vatbaar.
Sjakkie63 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Na een aantal jaren niet bij het Develpaviljoen te zijn geweest (we waren hier heel vaak geweest; ook met grote groepen) hadden we de keuze gemaakt om met de AH-actie weer naar dit restaurant te gaan. En daar hebben we geen moment spijt van gehad. We voelden ons zeer welkom, we mochten uit de gehele menukaart kiezen, de gerechten waren lekker tot heel lekker en de service was prima. Alle tafeltjes waren zo goed als bezet en daardoor was het wel wat rumoerig in het restaurant maar dat was verder geen probleem. We hebben ze weer een kans gegeven en die hebben ze wat ons betreft met beide handen aangegrepen.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Prima eten, vriendelijke bediening. Alleen kwamen de gerechten wel erg snel na elkaar. De parfait van het toetje was veel te koud! dat hoort toch geen ijs te zijn!
petrasleurink .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Een prima gelegenheid om heerlijk te eten met een gastheerschap dat hoog in het vaandel staat hebben met 4 personen gekozen voor het menu van de chef wat ons werd aangeprezen en dat was meer dan de moeite waard.kortom we hebben er van genoten bedankt voor een topavond

Ingrid, Joop, Petra en Hans
DM G.
Anton M.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Leuke inrichting: vele oude scheepvaart gerelateerde attributen. Eigenaar legde mij er alles over uit. Leuk personeel, iedereen betrokken. Ik gooide een glas verse jus om en alles over de vloer. Netjes werd alles opgeruimd en ook nog eens gratis een nieuwe glas jus!! We komen zeker terug
Corry K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was super!! De sfeer was erg goed en zeker was het niet te druk en konden we rustig genie ten van ons drie gangen menu . Zeker voor herhaling vatbaar .
Sigridvandertor T.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk met onze zonen er gegeten, complimenten naar de kok en bediening het was weer super lekker. Een heerlijk vegetarisch gerecht speciaal voor onze zoon gemaakt. Bedankt
Andalusie .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
hier geluncht met ah actie
Konden alles van de kaart kiezen,
Heerlijk pompoensoepje en een dessert wat de calorieën zeker waard was.
Vriendelijke bediening
adaholst .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Inrichting is erg ouderwets, hoorde wel dat dit ws gaat veranderen.
Zelf er lang geleden getrouwd, maar er was niet veel veranderd
HIAMB .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Eerste maal dat we van restaurant gebruik gemaakt hebben. Kennen de locatie van feesten (gpede verzorging). We gaan hier vast terug. Makkelijk bereikbaar. Uitstekende keuken, heerlijk gegeten, mooi opgediend en goed warm. Gebruik gemaakt van 3 gangenmenu. Prijs kwaliteit goed voor het eten. Een glas huiswijn voor 5 euro is dat naar onze mening niet.
Donna D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Vriendelijke gastvrouw, fijne bejegening. Menu van de dag goed uitgelegd en (moeilijke) vragen werden geduldig en humorvol beantwoord. Mooi opgemaakte borden en alles goed op smaak. Puntje voor gebruik van de dressing: het mag iets minder overheersen op de salades en voorgerecht. Verder gezellige fijne avond gehad met verrassende culinaire hoogstandjes op een fijne locatie met fijn personeel (ondanks de drukte later op de avond). Zeker voor herhaling vatbaar.