Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Het Develpaviljoen

Hier begint het feest

Met een heerlijk terras aan het water, een keuken van kwaliteit en het aansluitende partycentrum maken Frans en Hanneke van het Develpaviljoen al tientallen jaren een succes. Door de persoonlijke aanpak voel je je hier helemaal gast! Ze organiseren tevens graag evenmenten zoals een bruiloft of bedrijfsfeest voor je.

Meer informatie over restaurant Het Develpaviljoen

T/m april
Za/Zo : Vanaf 15:00

Vanaf mei
Za/Zo : Vanaf 12:00

Buiten onze openingstijden zijn wij op aanvraag geopend

• Amex , Mastercard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Goed eten, is zeker de moeite waard om nogmaals te gaan. Bediening was goed. Wel vol in het restaurant maar niet storend.
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
We kwamen iets te vroeg aan voor onze afspraak, maar dat was geen enkel probleem. De gerechten zagen er mooi uit en waren heerlijk. De bediening was uitermate vriendelijk en voorkomend. Heerlijk gegeten dus.
IngridG-D .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Gegeten met 50 voucher met zijn zessen. Leuke, attente bediening. De bel op tafel vonden wij heel grappig ...
Het eten zag er mooi uit en was heerlijk. Gezien de aanbieding was de prijs kwaliteit meer dan uitstekend.
Ingrid
Alie K.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Alles was weer prima,iedereen vond t lekker,enkel ik vond speenvarken tegenvallen,niet omdat t vies was,maar had me t iets anders voorgesteld,maar daar kan niemand iets aan doen,we hebben t weer erg naar ons zin gehad en aanrader waard
kleinheuvelink .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
We kwamen voor de 50 jaar Develpaviljoenactie en zijn zeer tevreden over de kwaliteit van het eten en de bekwame service. Door deze actie was het erg druk, maar we kregen voldoende aandacht om bv. drankjes te bestellen. De kip piri piri had wat heter gekund voor één van ons!
JGAM D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Voorgerecht uitstekend, hoofdgerecht matig, zeker geen smaaksensatie v.w.b. de verschillende ingrediënten, te veel een nogal flauw geheel
Andalusie .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
heerlijk gegeten een 3 gangenmenu m.b.v. de korting voucher.
Hoofdgerecht zalmlasagne, heel bijzonder wel erg machtig
Komen zeker terug
--Vos-j- .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Geweldige ontvangst, die als thuiskomen wordt ervaren. Vriendelijk en je krijgt meteen de indruk: Hier zit het wel goed. Heerlijk gegeten na goed advies. Je krijgt de indruk dat je van harte welkom bent en dat het niet uitmaakt hoe lang je blijft. Wachttijd tussen de gangen goed. Kortom: Geen negatief puntje kunnen ontdekken.
Leon D.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Gewoon lekker eten. De kaart is ruim voldoende divers, het eten is prima bereid met de juiste garing en lekker op smaak gebracht met kruiden. De bediening is enthousiast en (positief) joviaal. De inrichting is wat ouderwets, maar we begrepen dat in april wordt verbouwd en de inrichting up to date wordt gebracht. Wij komen zeker terug!
dorinerienstra .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Weer een heerlijk etentje gehad bij het Develpaviljoen. Als altijd top kwaliteit eten en prettige en vriendelijke bediening in een rustige, gezellige sfeer!
Garagearka .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
zeer goed eten, kwaliteit , de hoeveelheid is goed en ook de keuze!
echt een aanrader. Deskundigheid van personeel en enthousiasme is top
H. D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Lekker eten in gezellige sfeer, uitstekende bediening ! Dit restaurant viert haar 50 jarig bestaan en zal moeiteloos er nog 50 jaar aan toe kunnen voegen !
j_neijman .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Zoals gewoonlijk heerlijk gegeten voor een strakke prijs. Gastvrouw en overig personeel zijn professioneel en zijn altijd in voor een praatje en doen graag suggesties.
petrasleurink .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Zijn hier diverse malen wezen eten en alles klopt het eten is perfect en de gastvrouw is alsof ze al jaren kent komen hier zeker terug.
Mvg.Petra en Hans Sleurink
Hans N.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Dit keer hebben we het Valentijnsmenu gekoen, een leuke variant op het "a la carte menu". Chef-kok Paul had weer zijn best gedaan om er een gevarieerd menu van te maken. Bijzonder geslaagd waarvoor onze complimenten. Tot ee volgende keer.
fam.kleppers .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Zo ,als elke keer als we komen,leuk welkom,goede bediening en uitleg niet te lange wachttijden tussen eten,lekker eten en service dus nog maar een keer terug komen Top
Andrea D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij Het Develpaviljoen! Na onze bruiloft en een high tea daar, nu een keer lekker samen uit eten geweest! Vriendelijk personeel en heerlijk eten. Goede snelle service!
Chita H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Begrijpelijk dat dit restaurant al 50 jaar bestaat. Niet hip maar gewoon goed eten en aardige bediening. Tot de volgende x
Miranda B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel.
Gezellige sfeer. We hebben een leuke avond gehad doordat alles goed was.
Voor herhaling vatbaar
KeKi .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten via de AH restaurantactie. Keus uit het hele menu.
Bediening zeer vriendelijk. Bezoek zeker voor herhaling vatbaar.