Over het restaurant Het Develpaviljoen

Hier begint het feest

Met een heerlijk terras aan het water, een keuken van kwaliteit en het aansluitende partycentrum maken Frans en Hanneke van het Develpaviljoen al tientallen jaren een succes. Door de persoonlijke aanpak voel je je hier helemaal gast! Ze organiseren tevens graag evenmenten zoals een bruiloft of bedrijfsfeest voor je.

Meer informatie over restaurant Het Develpaviljoen

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 12:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 15:00 - 23:30

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
HIAMB .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Sigridvandertor T.
Jan T.
Arthurkout .
Karin V.
Mart J.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
In het kader van de AH restaurantactie hier gegeten. We mochten alles van de kaart uitkiezen en we konden ook voor het menu van de dag gaan, diamanthaas en boeuf bourguignon. Ik had nog nooit diamanthaas geproefd, maar het is een voortreffelijk stukje vlees dat ook nog eens uitstekend bereid was door de kok. Het voorgerecht, in de oven gebakken champignons met Parmezaanse kaas was ook buiten gewoon lekker, wat ook gold voor het petit grand dessert waarmee we de maaltijd afsloten. Ook over de bediening niets dan positieve woorden. Ik denk met plezier terug aan deze avond.
Annie en John D.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Zijn op zondag 15 januari met 2 personen het AH.driegangen menu wezen proeven [vrije keus van de kaart].Voorgerecht rauwe zalm/kiprollade-Hoofdgerecht Black Angus/van de Chef met rundvlees-----Nagerecht ijs met car.sinas etc.Wij waren meer dan tevreden.Bediening was zeer prettig.Eten goed op temp.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
In het kader van de AH restaurant aktie gekozen voor dit restaurant. Bleek een uitstekende keuze, wij hebben heerlijk gegeten. Vooraf gekozen voor de mosterdsoep een heerlijk op smaak gemaakte soep met 3 bijlages en brood. Machtig maar heerlijk. Als hoofdgerecht gekozen voor de chateau briand een heerlijk mals stukje vlees met heerlijke gegrilde groentes en een aardappelpuree met pastinaak, een heerlijke combinatie. De bediening is super vriendelijk, niet gehaast. De huiswijn die wij er bij hadden besteld een Merlot mocht er ook zijn. Kortom wij hebben ruim 3 uur genoten in dit restaurant en komen zeker snel terug.
Huig T.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Na de vorige keer een verbeterpunt aangeven qua brood voor glutenvrij.
Nu is daar gehoor aangeven en was er ook brood voor de persoon met gluten allergie.

Super geregeld.
Karola V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten en de bediening was zeer vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar. Was wel een drukke avond en daardoor wat veel lawaai.
Marianne N.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Goede ontvangst, nette bediening, lekker eten, prijs kwaliteit ook goed, inrichting wat ouderwets en wij (33-39) waren de jongste gasten. Maar heerlijk gegeten en goede service.
Nat44 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Met ah actie gegeten met als voordeel dat er geen vast menu was. Maar dat je uit heel de kaart kon kiezen.
Gerechten waren erg lekker. De black angus was precies goed echt medium gebakken.
Zeker voor herhaling vatbaar ook zonder AH actie.
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Goed gegeten, menu van de chef gekozen en mn man de garnalen en de zalm. Goede ontvangst, zaten bij de terraskant dus rustig. Zijn hier met de AHactie geweest maar komen zeker nog eens terug.
ljcdegier .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Wat een lekker eten geven ze je hier! Heel vriendelijk personeel, gemoedelijke omgang met de gasten, entourage ook prima, maar wel lange wachttijd. We waren er te vroeg (16.45)en zijn daarom gestart met koffie. Voor we de kaart kregen duurde lang en op het voorgerecht hebben we echt lang moeten wachten. Vreemd dat we al desserts zagen passeren voor mensen die veel later gekomen waren, terwijl nog aan ons hoofdgerecht bezig waren. Al met al gingen we half negen weg, vrij snel na het dessert, dus drieëneenhalf uur voor een driegangenmenu, gerekend vanaf 17.00, het gereserveerde tijdstip. We hadden het heel gezellig, dus het gaf niet, maar het is wel een puntje voor verbetering.
Rien V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Na een vriendelijke ontvangst konden we kiezen uit de hele kaart met hier en daar een supplement. We hebben ons te goed gedaan na ons voorgerecht aan een heerlijk bereide tournedos en mooi gegaarde zeetong. Het petit grand dessert vormde een bekroning op deze heerlijke avond, waar ook de attente en vriendelijke bediening aan heeft meegewerkt.
genrvandalen .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Gebruik gemaakt van de ah actie
Leuke ontvangst en een ruime keuze in gerechten en meer dan genoeg
Ook geen gezeur over extra gangen of iets dergelijks
We snappen eigenlijk niet waarom we hier niet vaker komen, zeker in de zomer wanneer je heerlijk aan het water op het terras kan eten.
31simo .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Gisterenavond weer genoten van een prima diner bij het Develpaviljoen. Kok Paul en zijn brigade hadden er weer alles aan gedaan om 't ons naar de zin te maken. En dat is bijzonder goed gelukt De mosterdsoep en de carpaccio als voorgerecht waren al veelbelovend. De saté XL en de eendenborst waren bijzonder smakelijk. En de Riojawijn paste er uitstekend bij. Dit alles gevoegd bij de bijzonder hartelijke ontvangst en bediening hebben er voor gezorgd, dat 't voor ons weer een TOP avond was. Iedereen hartelijk dank en tot spoedig ziens. Fam. Simons Zwijndrecht
avdsteen .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Verrassend goede kwaliteit van de gerechten en een gezellige ontvangst. Hoop hier echt nog eens terug te komen. Een aanrader !
Tanneke- .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Heerlijk gegeten in ongedwongen sfeer in een weliswaar matige ambiance. Stokbrood krakend vers, forse hoeveelheden op juiste temperatuur aangeleverd, zowel de heerlijke soep als het hoofdgerecht (wild). Bediening prettig aanwezig: ze geven advies en zijn er als dat nodig is. Niet duur al dreef wijn de prijs aardig op, maar daar is men zelf bij.
debbie_panos .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Onlangs de 85ste verjaardag van mijn opa gevierd met de familie in het Develpaviljoen. Vooraf hadden we besproken wat we geserveerd wilden krijgen. Er zijn ontzettend veel opties en je kunt alle kanten opwij hebben gekozen voor 3 uur met diverse warme en koude hapjes en een klein gerechtje als afsluiting. Na een hartelijk ontvangst werden we naar onze tafels gebracht. Het was ontzettend leuk opgezet. We kregen zoals afgesproken koffie met gebak. Daarna kwamen de warme en koude hapjes. Alles zag er keurig uit en de wraps met carpaccio was zo lekker. Ook de warme hapjes waren heerlijk. Als afsluiting hebben we een bakje met sate gekregen,wat salade en brood. Iedereen was helemaal tevreden en de bediening was op en top! Niets ontbrak en van alles ruim voldoende!