Het Deelerhof

Maandag t/m Zondag

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Elise D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Wij kozen voor een weekmenu , maar die bleek inmiddels vervangen voor het wildmenu. Ter compensatie leven wij toen de koffie van het huis. Zeer. attent. Daarnaast was het alternatief zeker niet in te klagen. Wat een heerlijk vers eten. En ze zijn zeker niet zuinig! We hebben ons buikje rond gegeten en komen hier zeker terug!
JandL .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Na een schitterende herfstwandeling in het gebied tussen Hoenderloo en Kootwijk belandde ik op een maandagavond op het terras van het Deelerhof. Ondanks dat de herfst al ruimschoots was begonnen kon er nog prima buiten gegeten worden. De roodbaarsfilet was prima en rijkelijk voorzien van bijgerechten, zoals witlof met ham en kaas gegratineerd, spitskool met een kerriesausje, salade en naar keuze frites of gebakken aardappeltjes. Maar wat de meeste indruk op mij maakte was de mosterdsoep, heerlijk zacht van smaak. Ik heb regelmatig mosterdsoep gegeten, maar deze stak er met kop en schouders boven uit.
Me70 .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Gelegen aan de drukke dorpsstraat met gezellig terras. Enigszins gedateerd interieur, eenvoudig maar netjes. Het eten was prima, uitgebreid opgediend met verse groenten en in ruime hoeveelheden. Het bestelde mineraalwater wordt in een glas op tafel gezet evenals een vruchtensap, dat wekt dan weer argwaan. De bediening is vlot en gemoedelijk, het blijft wennen dat het bestek in een papieren envelopje op tafel gegooid wordt. Gezien de kwaliteit van het eten toch wel een aanrader.
Annelucas .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij dit restaurant. Het was niet onze eerste keuze; we kwamen hier terecht omdat twee andere restaurants al volgeboekt waren, maar we werden zeer verrast. De bediening was zeer vriendelijk en adequaat en het eten (ik een royale salade botervis als hoofdgerecht en mijn man kalfslever) was uitstekend. Voor herhaling vatbaar!
Els V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
We hebben lekker buiten op de terras gezeten bij het Deelerhof. Bosrijke omgeving, prima terras. Hoe het binnen is hebben we niet gezien. Bediening was vriendelijk en snel. Mijn vriend bestelde een 3 gangenmenu: heldere groentenbouillon, biefstuk met pepersaus en aarbeien met ijs. Pepersaus vond hij niet zo lekker, maar dat is kwestie van smaak. Verder prima gerechten. Ikzelf bestelde de uiensoep en varkenshaasmedaillons. De saus hierbij was erg lekker! We hebben prima gegeten. Prijs-kwaliteit is goed.
Hendrikrenkema .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Tijdens onze vakantie in Hoenderloo hebben wij hier heerlijk gegeten, de bediening was vriendelijk het eten eenvoudig maar prima .
Een keurig restaurant, waar je voor een nette prijs goed kan eten.
Hendrik en Alie.
Ben R.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Prima ongedwongen ontvangst. Het eten was goed en wat ons opviel was dat er groente bij het eten werd geserveerd wat wij zeer waardeerden. Bediening was vlot en netjes
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Bij dit restaurant geweest met 4 personen. Voor een woensdag avond was het nog best druk. Mooi ingericht en stijlvol. Ze hadden 2 weekmenu's en een gewone kaart. Mijn partner nam het week menu, de rest nam a la carte. Vooraf had ik de quiche. Deze was erg lekker en zeker aan te raden. Als hoofdgerecht had ik een veluwse rundvleesstoofpot. Deze werd opgediend in een schattig klein pannetje. De smaak was prima en het was zeker genoeg. Het vlees was mals. Er werden ook een aantal side disches opgediend. Aardappeltjes, frietjes, witlof met ham en kaas, broccoli in kerriesaus en een lekkere salade. Mijn partner was erg te spreken over de zalm, deze vond hij de lekkerste die hij gegeten heeft. Als desert nam ik een chocolde verrassing, echt heerlijk, de parfait was ook erg smakelijk, hierin was zelfs keuze tussen 2 verschillende. Jammer dat het restaurant een uur rijden bij ons vandaan is, maar als we in de buurt zijn gaan we zeker hier eten.
Smakkers .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
De bediening was zeer vriendelijk. Het eten viel ons helaas niet echt mee. De wildbouillon was zout en kwam wrsch uit een pakje, de hazepeper was goed klaargemaakt maar smaakte vooral sterk naar kruidnagelen. De hertebiefstuk was mooi, maar sausje stelde weinig voor. De spruitjes waren te ver doorgekookt. Dessert chocoladetaartje was ok. Al met al was het eten niet bijzonder voor 35 euro.
John V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
We waren een weekendje in Hoenderloo op het vakantiepark van Landal. Uit eten op zaterdag met schoonzus en zwager wilden per se niet in het park, maar in het dorp. We hadden op iens de recenties gezien van dit restaurant: nou, dit moest heel goed worden ! Helaas, we waren erg teleurgesteld. Het eten van één van ons was echt slecht, we kregen daarvoor ons geld terug. De kalfsbiefstuk was taai, en de opgediende groente van lof met kaassaaus en gewone lof was beetje saai. De frietjes ook niet echt bijzonder. De bediening was niet meer dan okay, al met al nu eenmaal geen toprestaurant.
Tvs290 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Het ziet er wat oubollig uit, vandaar dat we er nooit heen gingen. Maar mijn moeder was er toevallig geweest en enthousiast dus eergisteren met de familie hier gelunched. Ontzettend netjes geholpen door de snelle en vriendelijke bediening. Die zijn ook echt netjes gekleed! Als vegetarier is het altijd fijn als je wat te kiezen hebt en dat kan hier zeker. Mijn zusje bestelde een broodje speciaal maar dan zonder de spekjes, was echt heerlijk! daar kom ik nog eens voor terug. Verder hadden we kaaskroketten, quiches en een mosterdsoep. Smaakte allemaal heerlijk. Ook een leuk klein slaatje bij de kroketten. Hier kom ik zeker binnenkort terug voor een dinertje!
Lsst .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Heerlijk gegeten, super bediening.
Wij hebben op zaterdagavond hier gegeten. Een wildmenu en een weekmenu. Zowel het wildzwijn en de tournedos waren echt heerlijk. De bijgerechten klassiek met voor ieder wel iets lekkers erbij. De bediening was uitrmate vriendelijk, snel en alert, maar niet opdringerig. Het weekdessert, een chocoladetaartje was helemaal een verreassend goede (en mooie) afsluiting. Dit is voor ons een heel goed adres als wij weer in Hoenderloo belanden.
NvdAM .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Als uitval tijdens verblijf op bungalowpark zeker oké om aan te raden.
Zeer vriendelijke bediening, ook voor kinderen. Auto redelijk makkelijk te parkeren.
De inrichting doet gedateerd aan.
De soep, gemengde salade als voorgerecht, wild zwijn en schnitzel als hoofdgerecht zijn prima. De bijgerechten waren ook lekker, maar ook wat weinig fantasievol.
De desserts zijn echt de kers op de taart.
Wel een restaurant waar we met familie tijdens een volgend verblijf in een park weer zullen komen eten.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2014
Zo af en toe gaan we een paar dagen naar de Veluwe dan gaan we heerlijk uit eten. Deze keer bij De Deelerhof en dat was een hele goede zet. Ik had de Wienerschnitzel en mijn partner het wildmenu met zwijnenbiefstuk.
We hebben heerlijk zitten schransen en zowel het voorgerecht (Pompoensoep) en het toetje waren heerlijk en verzorgt.
De Bediening was ook helemaal top en de volgende dag zijn we weer bij De Deelerhof gaan eten. De mixed gril die we toen aten was ook weer helemaal top en er zat weer van alles bij en als we weer in Hoenderloo zijn, dan gaan we hier zeker weer eten.
Ik zag in vorige recensies wat commentaar over de inrichting, maar ook daar heeft de eigenaar iets aan gedaan en zonder al die eierdopjes overal is het een stuk sfeervoller.
Pascha1912 .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2014
Van het decor valt niets te zeggen.een zaak zoals zovelen.bediening is zonder meer vriendelijk,vlot en een probleem werd gelijk opgevangen.
Wildmenu was onze keuze.Over de wildbouillon waren onze meningen verdeeld tussen gwoon goed en heel goed.hazepeper bevestigde alles goede wat in de recensies over stoofpotjes geschreven werd en het hert was ook best in orde.over de bijgerechten minder enthousiasme:de rode kool was prima ,de

aardappeltjes hadden wat rozemarijn kunnen gebruiken en verder waren frietjes,sla met zoete slasaus,prei met spek en fritessaus een beetje te veel toegift aan toeristische smaak,maar ja misschien vragen de klanten er om en dan kan je het misschien best maar meteen op tafel zetten

Het dessertenpallet was buikvulling zonder eigen karakter .Met de hoofdschotel was er echter genoeg kwaliteit geboden om tevreden naar huis te gaan
Vakantiegangertjes .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2013
Heerlijk wildmenu gegeten op eerste kerstdag!!! Echt een enorme aanrader: heerlijke gerechten, fantastisch personeel en gezellige sfeer!!!
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2013
Het restaurant is een grote ruimte, die niet heel gezellig oogt. Gelukkig maakte de zeer attente bediening dat ruimschoots goed. De kaart biedt een ruime keuze, diverse soepen en koude en warme voorgerechten. Ons hoofdgerecht - een Veluws stoofpotje - werd leuk opgediend met schaaltjes met diverse bijlagen. Fijn om zelf te mogen 'kiezen' wat je bij je stoofpotje wilt eten.
De ober was heel alert maar zeker niet opdringerig. Jammer dat er slechts een paar tafels bezet waren. Wij komen zeker terug!
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2013
We hadden al eerder iets gedronken hier en namen daarbij wat bitterballen; ja echt zelfgemaakt, heerlijk!
Nu hebben we hier gegeten en het was werkelijk uitstekend! De varkenshaas was heerlijk zacht en ook de Hollandse biefstuk was zoals een biefstuk hoort te zijn. Ook de toetjes (parfait en grootmoeders toetje) waren zeer smakelijk en werden ook fraai opgediend. Een aanrader!
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2013
Na laat uit de prachtige Hoge Veluwe te zijn gekomen hier bij "Het Deelerhof" beland. Het restaurant is een klassiek voorbeeld va de "Hollandse Bistro" die je vaak genoeg ziet in de provincie. Al met al heb ik persoonlijk redelijk goed gegeten.

De mosterd soep was aardig maar een tikkeltje te zoet. Het hoofdgerecht echter was erg lekker..."Veluwse Runderstoof potje". Daarnaast kregen we verschillende klassieke bijgerechten die aardig waren. Spitskool, gebakken aardappelen, witlof met kaas en salade.

Kortom aardig om "oud Hollands" te eten maar verwacht er niet teveel van!
Marcoleon B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2013
Voor de categorie simpele Hollandse lunch kun je hier terecht.
Afgaand op de hoge cijfers die gegeven werden op Iens voor het diner besloten om hier te lunchen na een fietstocht.
We namen de kroketten, de panini formatio en de uiensoep.
Vooraf werd ons verteld dat alles vers wordt gemaakt, zonder pakjes of toevoegingen. De kroketten waren prima, het leek echter of het fabrieks brood was. De soep was eerder een krachtige runderbouillon dan een uiensoep.
De panini bevatte smakeloze tomaat en de mozorella leek van plastic. Dit was een totaal smakeloos geheel.
De cappuccino kwam toch echt uit een goed apparaat maar de smaak leek wel van een filter koffie.