Het Curry huis

Meer informatie over restaurant Het Curry huis

Voordelig
Mart Jan H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
We eten hier al jaren met regelmaat, en het blijft altijd heerlijk. De eigenaar is erg vriendelijk en het is helemaal niet duur! De ambiance is simpel maar wat ons betreft heel gezellig. Een echte aanrader.
Scampi123 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Als je van Indiaas eten houdt moet je absoluut gaan eten bij het Curryhuis. Met vier vriendinnen hebben we de hele avond genoten van het eten. Zeker voor herhaling vatbaar. Wel een kleine tip: van ons had er wel een muziekje aan gemogen. Ondanks dat is het Curryhuis een aanrader
Gerrit E.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Vandaag voor de 1e keer gegeten bij het Curryhuis en de eindconclusie is dat dit zeker niet de laatste keer is geweest. De sfeer is heel relaxed in dit leuke kleine restaurant. De bediening is vlot en zéér vriendelijk. En dan het eten..... De menukaart is zeer omvangrijk. Er is zoveel te kiezen.
Dus we hebben nog voldoende excuses om weer terug te komen want het eten is overweldigend lekker. Als "toetje" de Indiaase yoghurt met verse mango. Heel lekker fris en daarna afsluiten met de lekkere Indiaase koffie. Dit restaurant is een aanrader voor wie super lekker Indiaas wil eten in een gezellige kleine entourage!
Ingridlb B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Met z'n vieren gegeten, waarvan 1 een indiaas eten kenner. Wat een Indiase verrassing. Het tentje oogt niet aan de buitenkant. Maar de curry's (oa kashmiri) zijn voortreffelijk. De lassie (yoghurtdrank) is zoet maar past goed bij het eten. De gemengde groente met kruiden als bijgerecht was ook uitzonderlijk lekker.
Decor en service zoals je verwacht hier.
Jammer dat Groningen zo ver weg is voor ons anders zaten we hier wekelijks.
Elizabeth V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Wat hebben wij een leuke avond gehad bij het Curry Huis. Op een zonnige avond op het terras genoten van de gerechten die de eigenaar (?) ons had aanbevolen. Ik ben geen kenner van de Indiase keuken maar ik houd wel van lekker eten, en dit was heerlijk! Wat we vooral geweldig vonden is hoe gastvrij de eigenaar ons heeft bediend, super. De prijs-kwaliteit verhouding was ook nog eens dik in orde. Bedankt voor de leuke avond!

Een aanrader!
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Leuk, leuk om uit eten te gaan leuk om er bediend te worden leuk om te genieten van het eten.
Voorgerecht mooie hoeveelheid en lekker van smaak.
Hoofdgerecht vlees prima, currie palok, subliem verfijnde smaak.
Garlic naam kon beter maar daarom een 8 en geen 9 of 10, maar 8 zeer verdiend.
Bediening erg vriendelijk lastige vragen geen probleem.

Decor! Ja. Daar kan je ook een 4 voor geven maar dat is een kwestie van smaak, ik geef het een 8 het is weer eens wat anders.....

Mike V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Vanavond met 4 personen gegeten. Het was niet druk (niet gek op een warme dinsdag), dus het eten werd snel geserveerd. Het was gewoon veel, erg lekker en goed. Twee gerechten die niet op de kaart stonden werden zonder moeilijkheden bereid, vriendelijkheid alom. Vaak hebben we bij andere 'Indianen' gegeten, deze is niet de goedkoopste, maar zeker de beste. Omdat we niet alles konden opeten (qua hoeveelheid) kregen we het restant in een bakje mee. En wat bleek bij thuiskomst? Er zat ook nog -ongevraagd- een bak rijst bij. Super!
Heel erg bedankt voor deze aardige recensie! Dank voor het compliment. Tot een volgende keer!
Ambskie .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Samen met mijn vriend heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening (hoe hij het allemaal zo snel deed, geen idee!) en ondanks de drukte werd het eten dus enorm snel geserveerd. Erg fijn dat de gerechten veel puurder waren (minder olie etc.) dan je vaak ziet! Heerlijke kruiden, groenten en 't lekkerste garlic naanbrood dat is dusnog in NL heb mogen eten.

Decor is anders dan de meeste mensen gewend zouden zijn, juist erg leuk waardoor het restaurant z'n eigen charme en uitstraling heeft. Straalt een warme sfeer uit! Weer wat anders dan alle moderne "grijze tegel met sloophout" restaurants!

Ik begrijp dat mensen een bepaalde smaak hebben qua interieur maar voor mij is een doel van buiten de deur eten juist ook dat je je ook even in een andere sfeer waant, zowel proeven ruiken als zien. En de sfeer was erg fijn:)
Bedankt Ambskie voor je complimenten! Heel erg leuk. Wij zijn heel blij met je recensie. Geweldig om te lezen!!
Jarno D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Vrijdagavond hier gegeten, en het was weer geweldig; echt Indiaas. Ik herken ook niet die ene reactie die zei dat dit niet echt Indiaas zou zijn.
Smaak is heerlijk (van alle gerechten) en je proeft dat het met zorg is gemaakt. In iedere gerecht zit er echt veel variatie in de smaak. En als je naar de prijs kijkt krijg je "veel smaak voor weinig". Decor is sober en basic. Bediening is erg vriendelijk. Tikka Massala is aan te raden en de Kurma met Nan. Zelfs in een simpel gerecht als nan zit erg veel smaak.
Wauw, heel erg bedankt voor deze reactie. Zijn wij heel erg blij mee!
Siem V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
En authentiek Indiaas restaurant. Dat geldt voor het eten, maar evenzeer voor de toiletten en de keuken... De gerechten zijn goed klaargemaakt, stevig gekruid en goed van smaak ('spicy' is ook echt heet). Heerlijke garlic naan (met oranje gekleurde knoflook!). De pilau rijst was droog. Als voorafje kregen we een paar stukjes papadum met twee gebruikte en bijna lege bakjes saus; niet echt fris.
De prijzen zijn 'normaal', vergelijkbaar met andere Indiase restaurants in de stad, het Curry Huis is echter zeker niet goedkoop. Service was vriendelijk maar wat chaotisch.
Geachte heer SiemV; bedankt voor uw reactie. Wij hebben uw complimenten doorgegeven aan de kok!
Wat u schetst over de bakjes saus herkennen wij niet, maar we zullen hier nogmaals scherp op zijn. Een ongelukje zit in een klein hoekje misschien? Wij hanteren in ieder geval altijd goede regels over hygiene. Bedankt voor uw antwoord; hopelijk geeft u het de volgende keer rechtstreeks aan aan de bediening, dan kunnen we het samen direct oplossen. Dank!
Gizmi .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2015
We hebben hier al meerdere keren gegeten. Eten is erg lekker!, goed betaalbaar en een heerlijk kitsch interieur wat je helemaal in de Indiase sferen brengt. Goede uitleg en advies over de gerechten en de porties zijn ook ruim voldoende. Aanrader om een keer te proberen!
Huizinga006 .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2013
Erg fijn om een vergelijking te kunnen maken, aangezien ik 2 weken hiervoor bij een ander Indiaas restaurant in Groningen ben geweest (hetgeen wat teleurstellend was).

Om met de deur in huis te vallen: het beste Indiase restaurant van Groningen!

Het interieur is zoals zo vaak, erg interessant: zelfs voor liefhebbers van kitsch is dat zwaar over de top, echter het heeft dan ook wel weer zo zijn charme.

De tweehoofdige bediening is buitengewoon vriendelijk en efficient.

Wij werden bepaald niet teleurgesteld. Onion bajee, samosa's tandoori murgh, catchumber salade, oramje garlic nan (waardoor onze vingers de volgende dag nog steeds oranje waren) pappadumes met tamarinde- en mintsaus.
Omdat 1 van onze disgenoten niet van lamsvlees houdt, waren de meeste curry's bij het hoofdgerecht gemaakt met rundvlees, bepaald geen misser. Ongeveer 6 verschillende curry's (rund, kip en vegetarisch) passeerden de revue, uiteraard voorzien van Indiase rijst. Werkelijk allemaal heerlijk.

Ik kan iedereen Het Curryhuis dan ook warm aanbevelen.
Noor_a .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2013
Al een paar keer heb ik hier met mijn vriend gegeten, deze keer samen met zijn comissiegenoten. We hadden niet gereserveerd en waren met 9 in totaal. Dit was geen probleem, er werden gelijk wat tafels aan elkaar geschoven. Dit was al een pluspunt voor de eigenaar.

Aangezien ik zelf geen vlees eet (wel vis) heb ik vaak weinig keus in restaurants, hier is echter keus in overvloed! De eigenaar vond het ook geen probleem om uit te leggen wat alles was.

Het decor van het restaurant is ietsje minder. Tafels verschillen van hoogte, het ziet er een beetje geïmproviseerd uit.

Al met al zeker een aanrader om te gaan eten! Het eten is heerlijk, bediening zeer vriendelijk en snel. Daar komt bij dat het (ook voor studenten zoals ik) heel erg betaalbaar is. Wij gaan zeker nog een keer terugkomen!

Kausalaya .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2013
Ik heb hier eten gehaald en ik vond het tegenvallen als Indiër. Dit is absoluut niet echt Indiaas,
Ik kom bijna elk jaar weer terug in mijn geboorteland en het eten valt echt niet te vergelijken met het eten wat je hier krijgt. Geen enkel Indiaas restaurant trouwens in Nederland en ik heb heel veel Indiase restaurants gehad in Nederland.

Maar ik snap het ook wel, niet alle kruiden en dingetjes kun je in NL krijgen wat je in India wel kan krijgen en ze proberen het zo goed mogelijk natuurlijk.
Ze zijn erg aardig en vriendelijk, ze proberen je zo goed mogelijk te helpen en het is niet duur, dus zelfs als student zou je er kunnen eten!
Beste Kausalaya,

Bedankt voor je reactie. Mooi dat je de service weet te waarderen.
Ieder heeft zijn / haar eigen smaak, en dat is maar goed ook. Toch willen wij graag benadrukken dat er bij ons in de keuken authentiek Indiaas gekookt wordt. De kok is zelf afkomstig uit India en kent dus alle traditionele gerechten. We hopen dat je snel weer eens komt proeven en dan een hoger cijfer zult geven. Tot snel!
Janke S.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2013
Na een verhuisdag van hard werken konden we hier na negenen na een telefoontje nog wel komen eten. We waren de laatste gasten.
De eigenaar zelf zorgde snel voor een bord lekker eten.
(ik had vegetarisch: rijst met groente, Indiase kaas en cashewnoten in room).
Een betere service kon ik me niet wensen.
De zaak is leuk ingericht, met Indiase attributen, erg origineel ook.