Het College

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras
7,1
Anton S.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Knus restaurant met jazzthema. Biefstuk was helaas wat doorbakken en taai. Frietjes waren ok. Sla was goed op smaak. Let op: ze hebben geen pinapparaat! Weinig aan te merken op de bediening.
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Verrassend goede steak: de Herman Brood biefstuk met friet (mag wat langer doorbakken) prima salade erbij , echt top voor 14,50. Serveertijd en service super! Geen wonder dat het hier altijd vol zit...
Judithz15 .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Op zaterdag 4 april bij Het College in Utrecht gegeten met drie personen. Dit jazz eetcafe is leuk ingericht met persoonlijk en attent personeel. We hadden gereserveerd en kregen een leuke tafel toegewezen bij de tussendeuren , door het mooie weer van die dag stonden de tussendeuren open waardoor het voor ons eigenlijk te fris was. Maar met de jas aan, was het prima te doen.
De kaart is simpel maar wat er wordt opgediend is zeer goed! Zo hadden wij de biefstuk saté en runderhamburgers besteld. Met verse friet en lekkere mayonaise een prima hap! Door de simpele kaart is dit misschien niet voor iedereen, maar voor een eetcafé hap is dit een prima locatie!
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2015
Kan mij alleen maar aansluiten bij eerdere recensies. Vanavond hier voor de tweede maal uitstekend gegeten, inderdaad op sate-avond (maandag en dinsdagavond). Heerlijke sate van biefstuk, met goede saus, lekkere frietjes en salade, en dat in een sfeervolle ambiance. Bediening was attent en correct. Ruime keuze ook in lekkere biertjes van de tap. Wil je snel en goed een hapje eten moet je Het College een kans geven. Als ik 1 minpuntje mag noemen: helaas blijft het vooraan in de zaak niet geheel rookvrij vanwege het overkapte terras waar gerookt wordt - daar zou nog iets op verzonnen moeten worden met een goede afzuig. Verder niets dan lof. Goede binnenkomer in mijn lijstje Utrechtse favorieten.
Outhouse .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2015
Woon ik toch al zo lang in Utrecht en heb ik dit pareltje pas recent ontdekt. Toegegeven, ik was er op een maandag en dan is het (net als dinsdag) saté-avond. Heerlijke saté (belangrijk, met ruim voldoende saus!) geserveerd met lekkere patat en salade. En nog brood vooraf ook. Voor werkelijk een schijntje. Prijs/kwaliteit verhouding meer dan goed! In een gezellige en intiem decor word je door attente bediening vlot geholpen. Enige noemenswaardige nadeel is dat je niet kan pinnen, daarvoor heb ik een punt van de service afgetrokken want dat vind ik in deze tijd niet meer kunnen. Als je dat niets interesseert, kun je bij service gewoon een 8 lezen!
Victor K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2014
Zeer gezellig café met een snelle en vriendelijke bediening. Jazz & Blues muziek en een uitgebreide kaart maken een bezoek meer dan waard. De maaltijdsalades en de sate zijn een aanrader!

Tot snel!
Nienke S.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2014
Lekkerste Club Sandwich van Utrecht kun je hier eten....hmmm! De bediening is ook top, altijd vriendelijk en weten hoe het werkt. Je wordt direct geholpen en ze komen ook regelmatig even checken of je nog blij bent.
Falun V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2014
Onze favoriete tent! Heel gezellig, fijn publiek een heel lekker eten voor een lage prijs. Attente bediening, vaak staat er maar 1 persoon in de bediening, waardoor het eventjes duurt. Maar altijd vriendelijk en er wordt de tijd voor je genomen.

Helaas staan er geen voorgerechten op de kaart.
Wij nemen vaak de maaltijdcarpaccio om te delen als voorgerecht en de sateavond op maandag en dinsdag (9,50) is een aanrader!
Valerie A.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2014
Geweldig, jazzy sfeertje. Het eten, de bediening, de muziek, decor en verlichting, alles klopt gewoon. Heel vriendelijke gastheer. Heel erg goed allemaal, een aanrader wat ons betreft!

Fijn om een nieuwe, fijne locatie te hebben ontdekt, hier komen we zeker terug.
Charles1979 .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2014
Zeer gezellig eetcafé in de binnenstad van Utrecht, heerlijk om even na het werk of het shoppen een drankje te doen. Zeer relaxte sfeer (met bijbehorende kat) en vooral 's zomers een geweldige locatie om op het terras te ontspannen. Mocht het wat later worden dan kan er altijd een snack of een maaltijd worden besteld. Vooral de burgers en de saté kan ik aanbevelen. Zeer vriendelijk en oprecht personeel, maar zoals gezegd een nadeel dat je er niet kan pinnen. Ik kom al jaren in Het College en kan het iedereen van harte aanraden!!
Suze V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2014
Echt gezellig eetcafe. Leuk publiek. Bediening attent en vriendelijk. Laatste keer dat ik er was broodje hamburger gegeten, was echt super lekker.
Isabelle F.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2014
Wij vonden de saté t lekkerst. Top bediening en goede sfeer. Erg mooie foto's van muzikanten aan de muren. Wij komen zeker nog een keer terug.

Isabelle en Kees
Pdenhart .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2014
Heerlijk gegeten en gedronken. Zelf had ik de BB King burger met truffelmayonaise, erg lekker, maar de sate schijnt ook erg goed te zijn begreep ik van mijn tafelgenoot. Leuk personeel met humor en die de liefde voor hun vak verstaan. Kortom je kunt hier genieten in een ongedwongen sfeer, de garantie voor een leuke avond uit met vooral jazzy en blues muziek.
Evs1968 .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2014
Geweldige sfeer. Beetje geheime plek in de Utrechtse binnenstad. Voormalig bruin café waar tegenwoordig beetje jazzy sfeertje hangt. Leuk divers publiek. Heerlijk om einde middag even een heerlijk biertje te drinken. Maar ook het eten is erg goed. Je verwacht het niet maar hier wordt echt goed gekookt. Herkenbare en zeer betaalbare gerechten worden vlot en vriendelijk geserveerd.
En voor wie wel eens in Amsterdam soortgelijke zaken bezoekt; de vriendelijkheid van het personeel, het kan dus wel!!!! Oprechte gastvrijheid zonder fratsen. Een aanrader!!!
Smulpaap84 .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2014
Op maandag en dinsdag is de saté van kogelbiefstuk, met friet en salade, geen 14,50, maar 9,50. Dat moesten we maar eens proberen. In bijna alle eetcafe's is de saté van kip of varken, dus we waren benieuwd. Het vlees was heerlijk mals, alleen was de satésaus wat aan de dunne kant. De friet en de salade waren uitstekend. Ze hebben verschillende speciaalbieren.
Kortom: gezellig bruin jazzcafé waar je voor een schappelijke prijs lekker kunt eten. De culinaire burgers zijn trouwens ook een aanrader. Enige minpunt is dat je niet kunt pinnen. Verder: waar voor je geld!
Trineke P.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2014
Leuk eetcafé in het centrum van Utrecht. Kaart is niet heel uitgebreid en mijn burger was a/d rode kant, maar de truffelsaus is idd erg lekker. Ruime porties friet & salade. Helaas kun je niet pinnen (staat wel duidelijk aangegeven); apart contact betalen is geen probleem.
Duncy .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2014
’t College is een bijzonder gezellig café waar je nog als gewaardeerde klant wordt behandeld. Een fijne plek waar het goed vertoeven is en het personeel vriendelijk en attent is. Daarbij is het eten uitermate goed en het ‘stoofpotje’ ongeëvenaard lekker. Zeker een plek die ik mijn vrienden ga aanbevelen.
Dhofhuis .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2014
Wij komen inmiddels al enkele jaren in 't College, vanwege de fijne sfeer, goede bediening en heerlijke eten. Prijs/ kwaliteitverhouding is top, er wordt goede jazz muziek gedraaid en de bediening is vriendelijk en klantgericht. Tegenwoordig serveren ze hier heerlijke burgers, maar ook het huisgemaakte stoofpotje is niet te versmaden. Kortom een fijne plek midden in Utrecht, waar we graag komen!!
Menno G.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2014
Het college heb ik leren kennen als de uitvalsbasis voor een fatsoenlijke kop koffie, een heerlijke lunch en een betaalbaar diner. Wij maken hier dan ook graag met enige regelmaat gebruik van. De ongedwongen sfeer in combinatie met jazz en blues maakt dit een van mijn favoriete stekken in de binnenstad van Utrecht.
Rickywal W.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2014
Echt één van de betere eetcafe's van Utrecht. De burgers zijn echt prima en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Vooral de truffelsaus over de burger is heerlijk. Maar met name de service is perfect. Het personeel is vriendelijk, attent en zeer klantgericht. Ik ga hier echt vaker komen.