Het broodcafé

Grote Markt 183 • 1315 JE Almere Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Het broodcafé

Maandag 09:30 - 18:00
Dinsdag t/m Zaterdag 08:00 - 18:00
4,6
6,6
Giuseppe C.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Vanmiddag hier wezen eten met z'n 3e. Drankjes kwamen vrij flot maar eten bestellen duurde land.uiteindelijk was de koffie niet te drinken alsof ze espresso Bonen voor de normale koffie hadden gepakt. Eten me vrouw en zus namen warm beenham die koud op tafel kwam en proefde alsof hij al gebakken was droog en taai. Ik nam een hamburger xxl dat leek me wel wat. Deze was na verwachting erg slecht. Zeer dunne hamburger en gewoon een schijf uit het vriesvak deze werd dan ook gewoon gefrituurd. Helemaal opgezogen met vet. We hebben uiteindelijk er wat van gezegd en bediening gaf toe dat deze ook werkelijk uit de frituur kwam. 13.95 vragen voor een frituur hamburger is echt schandalig, voor ons nooit meer !!
Roy-Arne B.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Aangeven dat de keuken gesloten is, dus geen broodje kroket. Terwijl een andere klant 10 minuten na het vragen nog frituur kreeg.. Er wordt schoongemaakt voordat ze sluiten, het lijkt net een verbouwing. Eigenaar helpt niet eens mee en zit buiten op z'n mobiel te niksen.
Rachel H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Vanmiddag hier gegeten met mijn zoontje. Hij had een pannenkoek en ik nam de maaltijdsalade met carpaccio. Het idee was leuk, een salade in een schaaltje gemaakt van brood. Maar dit is echt 1 van de slechtste carpaccio salade's die ik ooit gegeten heb! een laagje ijsbergsla met wat hoopjes carpaccio en kwakjes pesto met pijnboompitjes die niet geroosterd waren. Moest dit een maaltijdsalade voorstellen? het schaaltje van brood was droog en taai. Ik heb een klacht ingediend bij de serveerster, nee ik hoefde geen korting maar gaf het advies om haar baas te vragen wat met de klacht te gaan doen. En aan de recensies hier te zien ben ik niet de enige. Ik heb thuis nog maar wat crackers gegeten.
Pannenkoekje123 .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Vanmiddag zijn mijn moeder en ik wat wezen eten bij het Brood Cafe. Ik nam een pannenkoek met kaas en mijn moeder een broodje met zalmsalade. Daarbij namen wij elk 2 cappuchino. Mijn pannenkoek was rauw, 2 kaasplakken waren er letterlijk opgekwakt. Het broodje van mijn moeder was super zout. Al met al een teleurstelling. Als je dan vervolgens ook nog eens 17 euro moet afrekenen, dan heb je spijt dat je niet voor een patatje bent gegaan bij de snackbar.
Kuipie .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Club sandwich met ei en zalm en frites gegeten, heel dik brood ,het staat leuk, maar droog geroosterd, zodat ik de korsten heb laten liggen,zalm was goed,verder beleg geen bijzondere smaak. Maar de hele korte stukjes patat waren lekker maar werkelijk spekvet,gewoon doorzichtig van de olie, daar had ik eigenlijk meteen wat van moeten zeggen.....maar dat doe je dan weer niet,omdat je geen zeur wilt zijn, maar ik heb werkelijk last van MN maag nu. De admosveer/ de lucht, is ook niet fijn binnen hele hete bakplaat damp, alsof de afzuiger t niet goed doet......jammer. Bediening was vriendelijk
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Smerige patat die al 2 keer voorgebakken moet zijn geweest, een hamburger die smaakte naar een diepvrieshamburger uit de frituur, hardop vloekend keukenpersoneel en beschamend trage service van ongeïnteresseerd bedienend personeel. En als je deze martelgang hebt doorstaan en het fatsoen hebt om ervoor te betalen, dan mag je als klap op de vuurpijl 5 minuten in de rij bij de kassa om überhaupt te kunnen betalen, want de bon aan tafel brengen doen ze niet. Deze lui begrijpen er helaas helemaal niets van. GA. HIER. NIET. HEEN.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Wij hebben voor een paar broodjes langer dan een uur moeten wachten. Bovendien kregen we na een half uur pas te horen dat de kipfilet op was waardoor iemand iets anders moest bestellen.
Het eten zelf was redelijk, maar aan een broodje of balletje gehakt valt ook weinig te verpesten.
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Om met het beste te beginnen; de service is prima en de bediening vriendelijk en vrij vlot. Ik had een broodje filet americain maar deze was niet echt bijzonder en de tomaat en komkommer hoort er niet op. Het ziet er verder wel ok uit, van binnen een beetje klein en buiten op het terras zit je op een leuke locatie.
Richard R.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Een tweede kans om aan te tonen dat onze eerste indruk van deze tent niet juist was hebben ze niet gebruikt. Ook de tweede keer was het weer slecht, heel lang wachten ,koude koffie en bevroren appeltaart. Kortom heel jammer.