Het Broertje

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 01:00
6,9
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Het eten was redelijk goed, maar voordat we uberhaupt wat kregen. We moesten steeds om briefjes vragen. Ze vergaten ons steeds, blijkbaar lag dit aan het tafelnr. 13. Duurde allemaal erg lang. Bovendien werden gerechten geregeld aan de verkeerde tafel bezorgd en vervolgens werd er niet nagedacht bij welke tafel de gerechten dan wel behoorden. Met als gevolg weer vragen, weer wachten. Voor ons geen herhaling meer.
Roland P.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Tapas eetcafé, waar je heel erg netjes wordt bedient.
De tapas zelf waaruit gekozen kan worden zijn erg lekker.
We hebben dan ook erg genoten van het eten en de bediening.
Zeker een aanrader!
Natascha67 .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Ik vond het eten niet goed. Het vlees was niet van goede kwaliteit. Sausjes waren flauw en zat weinig smaak aan. Frietjes waren slap.
Bij de bediening had ik het idee dat ze ons liever zagen gaan dan komen. Niet bepaald gastvrij. Ik kom hier niet weer, zonde van het geld.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Met een groep van 18 personen een bedrijfsuitje gehad. Geen moment het gevoel gehad dat men blij was met ons bezoek. De bediening had weinig aandacht voor ons en het eten werd geserveerd met weinig vreugde, zonder een woord te verspillen. Het eten was laf van smaak en bij veel gerechten had ik het idee dat ik bij een cafetaria was beland. Sausjes op de gerechten hadden weinig smaak en hetgeen dat niet uit de frituur kwam was lauw. De tijd tussen twee bestellingen was erg lang. Geen enkel gerecht was het herinneren waard. Een eenmalige happening.
Sifra01 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Wat een super gezellig en sfeervol restaurant! De tapas hapjes zijn verrukkelijk. Zowel van de vaste kaart als ook de dag-specialiteiten van het bord. Een biertje van de speciale bierkaart erbij maakt het helemaal af. Erg vriendelijke medewerkers. Met persoonlijke aandacht voor de klant. En op het juiste moment de vraag of alles naar wens is en of je nog iets wilt drinken.
Doordat je zelf bepaalt hoe snel je het menukaartje ingevuld in de houder plaatst, en dus hoe snel je de gerechtjes wilt, bepaal je ook hoelang je over de avond doet. Geen tijdsdruk, erg relaxed! Wij hebben hier met ons drieën ruim 3,5 uur gezeten en waren echt een avondje uit. Uit eten bij Broertje is dan ook een heuse belevenis! Een aanrader!
Kenneth944 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Lekker snelle bediening en heerlijk eten vooral de nachos waren erg lekker ben heel tevreden en kom er zeler terug! En natuurlijk een hele mooie prijs
Michiel D.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Een aardig restaurant, maar niet de moeite van het omrijden waard. Het Broertje biedt een 'all you can eat' formule vergelijkbaar met die van de bekende sushirestaurants, maar dan voor 'tapas'. Op de kaart komen maar weinig echte tapasgerechtjes voor: het is meer een mengelmoesje van kleine gerechten uit de Frans/Nederlandse keuken, aangevuld met een aantal aziatische gerechtjes en een paar Spaans-achtige hapjes.

De bediening is niet slecht, de inrichting is mooi en verzorgd, maar het eten overtuigt niet. De gerechtjes zien er leuk uit en worden mooi opgediend, maar de smaak is het vaak net niet.
Johanna54 .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Met een groep dit restaurant bezocht. Daar kan ik gelijk kort over zijn, de formule werkt niet voor groepen. Voor 20 mensen 2 bestelformulieren, vragen om chaos en dat werd het.
Van twee kanten frustratie, een groep is luidruchtiger, en de bediening vraagt geen aandacht, waardoor mensen domweg niet eens horen wat er gezegd wordt.
Het eten was niet slecht, maar ook geen moment, jee wat lekker, dat moet echt beter.
Hier is een wereld te winnen, hopelijk gaat dat ook gebeuren.