Het Broertje

Maasstraat 7 5431 EB Cuijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Het Broertje

Prisca .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
We zijn op zaterdag met z'n vieren bij het broertje wezen eten. De sfeer was heel goed en gezellig. Het personeel was erg vriendelijk. Tja en dan het eten .....geweldig, heerlijk, ruime keuze en alles was even lekker! Ik denk dat we wel bijna alles hebben geprobeerd.
Mariska K.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Wij vonden het namelijk heerlijk, het kan zijn dat je iets besteld waarvan je niet weet wat het is, omdat de naam leuk is, kan je gerechtje soms tegen vallen. Maar niet getreurd dan eet je het niet verder op je verteld aan de zeer aardige en geïnteresseerde bediening waarom je het hebt laten staan en besteld gewoon iets anders.
de spiesjes, het dessert was zeer lekker, je krijgt geen super kleine porties, zodat wij naar 6 gerechten al aardig vol raakten.
het is een heerlijk restaurant om lekker bij de kletsen met z'n tweeën of vieren. niet zo super groot en ondanks dat het redelijk vol zat, kon je dat niet merken.
Wij vonden het heerlijk om de gedrevenheid van zulke jonge mensen te ervaren.
wij komen zeker nog een keer.
het lekkerste vond ik de japanse spiesjes en de gambaspiesjes, en geweldig dessert, jammer dat er maar plaats was in mijn maag voor een keuze

Ga zo door!!!
Cullie .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Heerlijk genoten bij het Broertje Cuijk. Heerlijke wereldse gerechtjes, lekker drankjes, goede sfeer en fijne bediening. Voor herhaling vatbaar. We komen zeker terug
Cullie .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
Gisteren samen met onze dochten en stiefzoon heerlijk genoten van de wereldse tapas gerechten van het Broertje Cuijk. De culinaire wereldreis met allerlei tapas gerechten van over de hele wereld was een ware beleving.
Zittend in de fijne serre, werden we vriendelijk voorzien van lekkere drankjes en heerlijke gerechtjes. De griekse balletjes, de indiaanse curry (heerlijk pittig) en de maisballen (nog nooit van gehoord) zijn een aanrader. Omdat we nog lang niet alle gerechtjes hebben kunnen proberen (de keuze is reuze en de porties niet klein) komen we hier zeken nog een keer terug!
Tot binnenkort