Het bosrestaurant 't Joppe

Joppelaan 100 7215 AE Joppe Nederland Kaart

Over het restaurant Het bosrestaurant 't Joppe

Bosrestaurant Joppe is gevestigd in het kleine dorpje Joppe, gelegen tussen Zutphen en Deventer. Het prachtige natuurgebied de Gorsselse Heide ligt bij wijze van spreken om de hoek.

Op de uitgebreide menukaart van Bosrestaurant Joppe vind je veel streekgerechten. Wat denk je bijvoorbeeld van een 'Tosti Boswachter' of een 'Joppebol' bij de lunch? Of van een 'Boswandeling' bij het diner? In het najaar kun je hier bovendien genieten van de heerlijke wildgerechten waar de streek zo bekend om staat.

Voor wie na een lange fiets- of wandeltocht graag in een gezellig restaurant iets wil eten of drinken is Bosrestaurant Joppe de perfecte plaats. In de zomer kun je plaatsnemen op het terras en genieten van de bosrijke omgeving. In de winter brandt de haard en staat de warme chocolademelk voor je klaar.

Reserveer nu bij Bosrestaurant Joppe om van deze heerlijke streekgerechten te genieten.

Meer informatie over restaurant Het bosrestaurant 't Joppe

Uitmuntend
9,6

Jouw recensie over het restaurant Het bosrestaurant 't Joppe

O.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Goedendag,
Wij hadden een geslaagde avond met lekker eten en goede bediening.
Aanrader om te gaan.
Heel veel plezier en lekker genieten!
Ankie U.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Het eten was mooi opgediend en smaakte heerlijk. De bediening was goed maar de tijd tussen de gangen mag iets korter. Jammer dat ze geen aandacht hebben besteed aan de verjaardag van mijn dochter, zoals ik bericht had.
Silvia M.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Lekker eten in een mooie omgeving, zeker een aanrader en komen nog een keer terug. Terras is een flinke pluspunt zo midden in het bos
dinoise .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Gezellige sfeer en prima bediening. Er werd aandacht geschonken. Voorkeur van plaats helaas niet aan voldaan vanwege te kleine tafel voor 5 personen. Vond ik niet helemaal terecht. Wij zaten aan 2 tafels aan elkaar geschoven. Had op de gevraagde plaats ook gekund. Verder niets dan lof.
ben W.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Er is geen restaurant waar ik me zo welkom en thuis voel en … heerlijk eten. Beslist een aanrader voor wat betreft kwaliteit en ambiance!
S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
We hebben buiten gezeten, dit was prima. Binnen was het erg rumoerig en warm.
Er was alle aandacht voor ons, en de mogelijkheid om binnen te vervolgen werd ons regelmatig aangeboden.
Zeer attent
M.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Heerlijk gegeten in een plezierige ambiance: rustig; buiten in het groen; vriendelijk personeel.
Wel een vraag: waarom geen vegetarisch hoofdgerecht?
nancy E.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Fijne rustige ambiance en zeer vriendelijk personeel, De langskomende treinen neem je op de koop toe want die hinderen je niet.
G.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
We aten buiten en kwamen rond 19.30 uur. Tot ongeveer 21.00 uur hadden we last van de voorbijrijdende treinen. Na 21.00 uur was het veel rustiger. Overigens genoten van een mooie gezinsavond.
JMA R.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Heerlijk buiten gegeten in een prachtig aangelegd tuinterras met een aantal door buxus hagen van elkaar gescheiden zithoekjes, die een optimale privacy garanderen. Hartelijke ontvangst en bediening. Het aangeboden maandmenu bood verrassend veel variatie. Heel lekker met een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.
Herman B.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Een leuke verrassing voor de jarige. Zeer vriendelijk, zeer attentte bedienig.
Leuke gerechten in vriendelijke ambiance.
M.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Ik was er met een vriendin, maar je kunt er heel goed met familie een partner of zakelijk komen eten en zelfs alleen zou het kunnen als je daar behoefte aan hebt.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Het Bos restaurant is voor ons altijd een groot feest.
Qua gezelligheid en professionele bediening en het goede lekkere eten.
Vooral de soep terrine en de ligging vd locatie( vroeger altijd als kind bramen geplukt aan het spoor).maken voor ons het déjà vu compleet.
Vriendelijke groeten,
Willy Diekerhof Kroes
Maaike C.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Het is een heerlijk restaurant op een rustige plek in het bos. Je kunt er uitstekend buiten of binnen zitten. Het personeel is altijd heel vriendelijk en behulpzaam. En het eten is fantastisch. Nu (12 mei 2018) zijn de maaltijden met asperges erg lekker!
Jelle H.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijk gegeten en genoten van de gastvrijheid van het totale team. Attente bediening die bij binnenkomst gelijk vroeg of we binnen of buiten wilden eten. Heerlijk gegeten in de zitkuil rond de grote kastanjeboom. Na het voorgerecht de attente vraag of we buiten bleven of nu misschien naar binnen wilden. Dankzij personeel, eten en omgeving een geweldige avond gehad.
S.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Fantastisch eten in een heerlijke ambiance, heerlijke asperges met veel gevarieerde garnituur en heerlijke wijn! De omgeving en stilte deden ons echt genieten. Binnenkort zeker weer bezoeken en dan met een groep.
Judith S.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Het was een drukke avond, Hemelvaartsdag. De bediening was prima, de gerechten lekker, niets op aan te merken, we komen zeker terug als we in de buurt zijn.
Cindy S.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
We hebben heerlijk gegeten.
Hartelijke verwelkoming en vriendelijke bediening.
Hier komen we graag nog een keer terug.
Eline B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
prima eerlijk eten maar wel wat ouder publiek en bijbehorende sfeer
D.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
we werden als "gast" en niet als "klant" begroet en behandeld
komen zeker terug. waarom ik 120 tekens moet gebruiken is mij een
raadsel. een volgend commentaar krijgt u nooit meer