Het bosrestaurant 't Joppe

Joppelaan 100 7215 AE Joppe Nederland Kaart

Over het restaurant Het bosrestaurant 't Joppe

Bosrestaurant Joppe is gevestigd in het kleine dorpje Joppe, gelegen tussen Zutphen en Deventer. Het prachtige natuurgebied de Gorsselse Heide ligt bij wijze van spreken om de hoek.

Op de uitgebreide menukaart van Bosrestaurant Joppe vind je veel streekgerechten. Wat denk je bijvoorbeeld van een 'Tosti Boswachter' of een 'Joppebol' bij de lunch? Of van een 'Boswandeling' bij het diner? In het najaar kun je hier bovendien genieten van de heerlijke wildgerechten waar de streek zo bekend om staat.

Voor wie na een lange fiets- of wandeltocht graag in een gezellig restaurant iets wil eten of drinken is Bosrestaurant Joppe de perfecte plaats. In de zomer kun je plaatsnemen op het terras en genieten van de bosrijke omgeving. In de winter brandt de haard en staat de warme chocolademelk voor je klaar.

Reserveer nu bij Bosrestaurant Joppe om van deze heerlijke streekgerechten te genieten.

Meer informatie over restaurant Het bosrestaurant 't Joppe

Uitmuntend
9,6

Jouw recensie over het restaurant Het bosrestaurant 't Joppe

B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Een heerlijke avond gehad met partner in het Bosrestaurant. Eten was heerlijk, werd innovatief opgediend en de wachttijd tussen de gangen was prima. De serveersters waren vriendelijk, zochten oogcontact en kwamen regelmatig polshoogte nemen.

De muziek speelde zacht op de achtergrond, maar heb geen last gehad van andere tafels. Ook ziet het restaurant er chique uit. Dit alles maakt de prijs-kwaliteitsverhouding erg gunstig. Voorgerechten ongeveer
€ 10,- en hoofdgerechten ongeveer € 20,-. Voor die prijzen ken ik weinig restaurants die zoveel kunnen bieden als het Bosrestaurant.
V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Geluidsniveau buiten wordt door trein naar de mening van onze groep teveel verstoord. Ook al is het maar 30 seconden, je kunt elkaar even niet verstaan. Daar kunnen jullie niets aan doen, maar is wel een feit. Voor de rest alles prima!
D.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Zeer correcte medewerkers. Voldoende tijd tussen de verschillende gerechten. Heerlijk gedineerd. Prima huiswijn. Fijn dat er een karaaf van een halve liter te bestellen is.
Een echte aanrader!
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Goede service en fijne bediening. Leuk terras met speeltoestel voor jonge kinderen. Eten stelde beetje teleur. Standaard kaart en weinig finesse uitgevoerd.
H.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Genoten van een avondje lekker uit eten. Fijne sfeer, geen last van andere tafels, terwijl zaak vol was. Rustig tempo, geen gehaast. Erg prettig personeel .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
We vonden het een hele aardige bediening en verzorgde maaltijd. jjajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajaja
H.J. B.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Eten was prima en de bediening vriendelijk en goede uitleg van het eten
Vriendelijke ontvangst. Het maand menu was goed verzorgt.
Ramon L.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Gezellige huiskamersfeer,prettige bediening,uitleg bij de gerechten van maandmenu.de keuze uit gerechten is voldoende ,bij soep vooraf kan men nog extra uit een terrine aan tafel opscheppen. De gerechten zijn niet zwaar.de wijnen zijn goed .Het personeel is heel vriendelijk en ontvangst is goed.Ook bijhet verlaten van het restaurant wordt er aandacht aan je besteed .
P.G. H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Wederom genoten van het heerlijke eten en de fijne ambiance van het Bosrestaurant. Het blijft een genoegen
om hier te komen.
Ciska .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Prima alternatieven voor gast met vis en ei allergie.....groot compliment!
Verder was alles weer als van ouds.... hartelijk bedankt!
Wil D.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Prima locatie met heerlijke gerechten en prima porties. Vriendelijke bediening. Zeker een locatie om nog eens heen te gaan en zo denken mijn vrienden er ook over.
Julius D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Gezellig restaurant, prima eten en drinken, attent personeel (van verwelkomen bij entree tm uitgeleide doen) en gratis karaffen water
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
robjbos .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Opnieuw een aangename verrassing!Wij kozen dit keer voor het maandmenu en daarin zijn we absoluutniet teleurgesteldVooraf de boswandeling, een proeverij van een zestal kleine voorgerechtjes.Erg verzorgd en smakelijk!
Het hoofdgerecht was rundersukade en op de huid gebakken kabeljauwfilet.Beiden erg smakelijk!Omlijst met lekkere groenten en aardappels (2 soorten).Als afsluiter een proeverij van diverse lekkernijen uit eigen keuken.Wederom een aangename verrassing.Alles werd omlijst met heerljke huiswijn.Kortom een favoriet restaurant waar we graag terugkomen.Hierbij willen we graag ook noemen: de prettige bescheiden bediening van een erg vriendelijke dame die de kunst verstaat om de gasten op een professionele manier het gevoel te geven dat ze gast zijn.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Fijne ontvangst, vriendelijk personeel en echt heerlijk gegeten! De sfeer is ook prettig. Al met al een zeer geslaagde avond.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
We hebben Heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening! Komen zeker terug! Mooie locatie! Voldoende tijd tussen de gangen! We zullen zeker terug komen
Cor H.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Sinds lange tijd geleden, momenteel nieuwe eigenaar, hebben we weer gereserveerd bij Bosrestaurant 't Joppe. Op de site geven ze een maandmenue wat er voor ons prima uitzag. Gelijk een tafel gereserveerd. Ontvangst prima en genoten bij de open haard van een glaasje wijn. We werden aan tafel uitgenodigd en het voorgerecht zag er spectaculair uit. 6 Kleine voorgerechten due zeer smakelijk waren. Hoofdgerecht hebben we gelijk uitgekozen en doorgegeven, sucadelapjes en ook dit smaakte voortreffelijk. Even een pauze ingelast voor het toetje en ook dit waren 3 verschillende gerechten. Wij hebben zeer smakelijk gegeten en genoten en zijn zeker van plan om hier weer baken gebruik van te maken. Gr. Cor en Paula.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Verrukkelijk gegeten, vooral het voor- en nagerecht een explosie van heerlijke smaken,
Ook het hoofdgerecht was top!
Daarbij was het een super nieuwjaarsaanbieding.
Dit raad ik iedereen aan.
D.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Een restaurant met goed eten, niet duur en geen overbodige poespas.
Bediening is aardig en op de hoogte m.b.t. de gerechten.
Gasten: gemêleerd gezelschap (van Chanel-pakjes tot schippers trui)
Han F.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
In alle opzichten kwalitatief een restaurant om terug te komen. Personeel , de inrichting en uiteraard "de kaart" voldoen in alle opzichten.