Het bosrestaurant 't Joppe

Joppelaan 100 7215 AE Joppe Nederland Kaart

Over het restaurant Het bosrestaurant 't Joppe

Bosrestaurant Joppe is gevestigd in het kleine dorpje Joppe, gelegen tussen Zutphen en Deventer. Het prachtige natuurgebied de Gorsselse Heide ligt bij wijze van spreken om de hoek.

Op de uitgebreide menukaart van Bosrestaurant Joppe vind je veel streekgerechten. Wat denk je bijvoorbeeld van een 'Tosti Boswachter' of een 'Joppebol' bij de lunch? Of van een 'Boswandeling' bij het diner? In het najaar kun je hier bovendien genieten van de heerlijke wildgerechten waar de streek zo bekend om staat.

Voor wie na een lange fiets- of wandeltocht graag in een gezellig restaurant iets wil eten of drinken is Bosrestaurant Joppe de perfecte plaats. In de zomer kun je plaatsnemen op het terras en genieten van de bosrijke omgeving. In de winter brandt de haard en staat de warme chocolademelk voor je klaar.

Reserveer nu bij Bosrestaurant Joppe om van deze heerlijke streekgerechten te genieten.

Meer informatie over restaurant Het bosrestaurant 't Joppe

Uitmuntend
9,5

Jouw recensie over het restaurant Het bosrestaurant 't Joppe

L.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Het eten was heerlijk. In tijden niet zo lekker gegeten. De sfeer in het restaurant was niet zoals ik me in een bosrestaurant voor zou stellen. We konden wel goed met elkaar praten, weet niet eens of er achtergrond muziek aanwezig was. kan ik me niet herinneren. Als ik weer in de buurt ben en lekker wil eten, kom ik zeker naar jullie
terug.
Liesbeth P.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Lekker geluncht met 3 personen. De najaarssalade en de slada Chevre chaud zien er prachtig uit; de hoeveelheid 'groen' mag naar mijn mening iets meer zijn. Smaak is uitstekend en de hoeveelheid geitenkaas ook. De omelet met zalm is perfect, niet droog en voldoende zalm.
Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Prijs-prestatie id dik in orde
H.meijer8 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Een mooi en fijn restaurant. Het eten is erg lekker (wildmenu) en het personeel. is erg prettig in de omgang. Je voelt je helemaal thuis.
T.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Eén van mijn tafelgenoten heeft een schnitzel gegeten, hoewel deze op zich lekker was, miste hij daarbij echter een sausje of champions. Advies om iets dergelijks daar bij aan te bieden.
Jim K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Het was in één woord fantastisch. Alle complimenten voor de attente en zeer vriendelijke en vlotte bediening en voor de variëteit van de gerechten. Erg fijne ambiance. Wij gaan er vast en zeker weer heen!
Mvg,
J.Koster
Chantal R.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Heerlijk geluncht na een prachtige boswandeling. Aardige bediening!
Voor mij persoonlijk had het wel een iets grotere portie mogen zijn.
F.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
We hebben prettig en goed gegeten. Alles ok. Als het dan moet Een kleine opmerking: Onze serveerster legde meerdere malen een hand op schouders om even aandacht te vragen voor uitleg of bij bestellen. Hoort niet zo maar is niet ernstig.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Adequate reactie op een verzoek de wachttijd tussen gangen te bekorten (gelukt dus) omdat enkelen nog een andere activiteit na het diner hadden gepland
D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Fijne sfeer. Vrolijke en zeer attente bediening. Ondanks "volle bak" was bediening vlot. Maandmenu:
Voorgerechtjes en nagerechten heel goed. Zwijnenmedaillons wat stug en te ver doorgebakken; hertenbiefstukjes deels te taai; bijgerechten goed.
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
goed eten, prettige bediening. de schaaltjes met extra's bij het hoofdgerecht was niet nodig........................................................................................................................................................
W.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
We hebben weer heerlijk genoten van al het lekkers wat ons werd voorgeschoteld. Echt een aanrader. Vriendelijk personeel en een leuke ambiance.
Henk F.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Prettige / vriendelijke ontvangst en gunstig prijs kwaliteits verhouding. Een aanrader.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Leuke avond en fijne gerechten in een gemoedelijke sfeer!
D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
een restaurant waar je "gast" en geen "klant"bent
overigens onzinnig waarom dit bericht 120 tekens moet bevatten.
kunt u mij uitleggen: waarom
F.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Zoals we daar al vaker geweest zijn hebben we heerlijk gegeten. Eg vriendelijke mensen en Snelle bediening. in 1 woord Geweldig.
Marla B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Heerlijke plek, uitstekende keuken, erg gezellige en goede bediening. Kinderen ook leuk behandeld, we komen hier altijd terug als we in ‘t Joppe verblijven!
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Op zaterdagavond gegeten, gezellig druk.
Heerlijk maandenlang gegeten, lekkere wijnen en vriendelijke bediening.
Wat wil je nog meer?
Wij komen terug????????????
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Wederom heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer. Goede en vriendelijke bediening en ondanks dat het druk was geen lange wachttijden
Sandra W.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Vanavond hier gegeten.Zeer gastvrij en vriendelijke medewerkers. Het eten is met veel aandacht bereid en erg lekker.
En......hier hebben ze Irish coffee zoals het hoort met lobbige room . Dat is pas genieten.