Het bosrestaurant 't Joppe

Joppelaan 100 7215 AE Joppe Nederland Kaart

Over het restaurant Het bosrestaurant 't Joppe

Bosrestaurant Joppe is gevestigd in het kleine dorpje Joppe, gelegen tussen Zutphen en Deventer. Het prachtige natuurgebied de Gorsselse Heide ligt bij wijze van spreken om de hoek.

Op de uitgebreide menukaart van Bosrestaurant Joppe vind je veel streekgerechten. Wat denk je bijvoorbeeld van een 'Tosti Boswachter' of een 'Joppebol' bij de lunch? Of van een 'Boswandeling' bij het diner? In het najaar kun je hier bovendien genieten van de heerlijke wildgerechten waar de streek zo bekend om staat.

Voor wie na een lange fiets- of wandeltocht graag in een gezellig restaurant iets wil eten of drinken is Bosrestaurant Joppe de perfecte plaats. In de zomer kun je plaatsnemen op het terras en genieten van de bosrijke omgeving. In de winter brandt de haard en staat de warme chocolademelk voor je klaar.

Reserveer nu bij Bosrestaurant Joppe om van deze heerlijke streekgerechten te genieten.

Meer informatie over restaurant Het bosrestaurant 't Joppe

Uitmuntend
9,5

Jouw recensie over het restaurant Het bosrestaurant 't Joppe

• Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Fijne ontvangst, vriendelijk personeel en echt heerlijk gegeten! De sfeer is ook prettig. Al met al een zeer geslaagde avond.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
We hebben Heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening! Komen zeker terug! Mooie locatie! Voldoende tijd tussen de gangen! We zullen zeker terug komen
Cor H.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Sinds lange tijd geleden, momenteel nieuwe eigenaar, hebben we weer gereserveerd bij Bosrestaurant 't Joppe. Op de site geven ze een maandmenue wat er voor ons prima uitzag. Gelijk een tafel gereserveerd. Ontvangst prima en genoten bij de open haard van een glaasje wijn. We werden aan tafel uitgenodigd en het voorgerecht zag er spectaculair uit. 6 Kleine voorgerechten due zeer smakelijk waren. Hoofdgerecht hebben we gelijk uitgekozen en doorgegeven, sucadelapjes en ook dit smaakte voortreffelijk. Even een pauze ingelast voor het toetje en ook dit waren 3 verschillende gerechten. Wij hebben zeer smakelijk gegeten en genoten en zijn zeker van plan om hier weer baken gebruik van te maken. Gr. Cor en Paula.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Verrukkelijk gegeten, vooral het voor- en nagerecht een explosie van heerlijke smaken,
Ook het hoofdgerecht was top!
Daarbij was het een super nieuwjaarsaanbieding.
Dit raad ik iedereen aan.
D.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Een restaurant met goed eten, niet duur en geen overbodige poespas.
Bediening is aardig en op de hoogte m.b.t. de gerechten.
Gasten: gemêleerd gezelschap (van Chanel-pakjes tot schippers trui)
Han F.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
In alle opzichten kwalitatief een restaurant om terug te komen. Personeel , de inrichting en uiteraard "de kaart" voldoen in alle opzichten.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Heel hartelijke ontvangst.
Kunnen rustig een keuze maken.
In alle rust gegeten.
Was heerlijk en voldoende niet overdreven en geen overladen gevoel.
Alle tijd tussen de gerechten.
W.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Lekker gegeten alle tijd . Lekkere combinatie voorgerechtjes. Prima hoofdmaaltijd en nagerecht.
De moeite waard om vaker te gaan. Prima bediening.
Lydia B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
We hebben heerlijk en zorgeloos kunnen eten, doordat we onze allergieen hadden doorgegeven. Daar was zo goed rekening mee gehouden. Echt super ????????
bendewitte .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Fijn restaurant, prettige sfeer, vriendelijk personeel.
Eten was goed (soep vond ik zeer goed); de ribben hadden wat onze buur betreft iets meer gekruid gekund.
Mariska V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Erg lekker gegeten en super bediening! Voor herhaling vatbaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
josefrederiks .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Het eten is lekker en zeer uitgebreid. Personeel is erg vriendelijk. Alleen jammer dat je bij het nieuwjaarsmenu (3 gangenmenu voor € 25,00) maar uit 2 hoofdgerechten kunt kiezen en je bij het voor- en nagerecht geen vrije keuze hebt! Hierdoor ben je genoodzaakt van de normale kaart te bestellen, waardoor je toch een stuk duurder uit bent. Een gemiddeld 3-gangenmenu kost hier ca. € 35,00.
E.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Heerlijk gegeten erg gezellige ambiance erg vriendelijk personeel , vlotte bediening , genoeg keuze van gerechten .
We zijn al vaker geweest maar komen beslist nog eens weer.
M.D. V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Super lekker gegeten. Maand menu met leuke verrassingen qua gerechten. Portie ruim voldoende. Zeer vriendelijk personeel die weten wat ze serveren.
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten, smaakvolle gerechten in een fijne ambiance. Prettige en persoonlijke bediening. Kaart met voldoende mogelijkheden om een leuk menu samen te stellen. We hebben een prima avond gehad en komen zeker nog eens terug.
Madelieff .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Eten was goed maar niet heel speciaal, bediening heel vriendelijk. Meer voor de wat oudere gast! Prijs iets aan de hoge kant.
Rikie B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Geweldig hoe dit restaurant omgaat met specifieke wensen. We hebben vooraf doorgegeven beiden een gastric bypass te hebben. Dit stond genoteerd toen we binnenkwamen. Per gang werd ons gevraagd hoe en wanneer we het eten wilden hebben. Kortom, alle overleg was mogelijk en er was volledig begrip voor de situatie. We werden heel gastvrij ontvangen en bediend. De gerechten zijn overheerlijk en zorgvuldig klaargemaakt en opgediend. Hier gaan we zeker nog vaker eten en genieten!
atysickman .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Vooral in het begin vonden we het nogal rumoerig, wat natuurlijk niet zo verwonderlijk is gezien de volle bezetting.
MariekeWissink1971 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Gisteren 20-01-2018, hier heerlijk genoten van het 3 gangen maandmenu, proeverij van 6 amuses als voorgerecht, sukade met maderasaus als hoofdgerecht en een proeverij van 4 verschillende desserts. Verder heerlijke bijgerechten. De bediening is erg vriendelijk en neemt alle tijd voor je, wij komen er zekers weer terug.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijk geluncht. Goede producten en voor herhaling vatbaar.
Gaan zeker op herhaling.
Na de lunch gaan we zeker ook dineren.