Het bosrestaurant 't Joppe

Joppelaan 100 7215 AE Joppe Nederland Kaart

Over het restaurant Het bosrestaurant 't Joppe

Bosrestaurant Joppe is gevestigd in het kleine dorpje Joppe, gelegen tussen Zutphen en Deventer. Het prachtige natuurgebied de Gorsselse Heide ligt bij wijze van spreken om de hoek.

Op de uitgebreide menukaart van Bosrestaurant Joppe vind je veel streekgerechten. Wat denk je bijvoorbeeld van een 'Tosti Boswachter' of een 'Joppebol' bij de lunch? Of van een 'Boswandeling' bij het diner? In het najaar kun je hier bovendien genieten van de heerlijke wildgerechten waar de streek zo bekend om staat.

Voor wie na een lange fiets- of wandeltocht graag in een gezellig restaurant iets wil eten of drinken is Bosrestaurant Joppe de perfecte plaats. In de zomer kun je plaatsnemen op het terras en genieten van de bosrijke omgeving. In de winter brandt de haard en staat de warme chocolademelk voor je klaar.

Reserveer nu bij Bosrestaurant Joppe om van deze heerlijke streekgerechten te genieten.

Meer informatie over restaurant Het bosrestaurant 't Joppe

Uitmuntend
9,5

Jouw recensie over het restaurant Het bosrestaurant 't Joppe

Dikla D.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Een heerlijke avond gehad buiten op het terras. Het eten smaakte uitstekend en het personeel doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Een van ons was jarig en kreeg aan een eind van de avond een heerlijke fles wijn cadeau. Een avond met een gouden randje, in alle opzichten!
Taalbers A.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
geweldig dat men zowel binnen als buiten voor ons een tafel gereserveerd had. Buiten heb je alleen last van de treinen die frequent langs denderen maar dat wisten wij van eerder bezoek.
Mirella M.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Heerlijk gegeten op het terras voor de 18e verjaardag van mijn zoon. Leuke vriendelijke bediening. Ook fijn dat er een klimtoestel was voor de twee kleinere kinderen. Het dessert hadden ze met vuurwerk gedaan. Echt leuk! We hadden een prachtige beschutte plek buiten op het terras.
Marion B.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
prima sfeer, goede en vriendelijke bediening en prima gerechten keuze tussen binnen zitten of gebruik maken van het terras
fzandkamp .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Biefstuk met stroganoffsaus was van een teleurstellend kwaliteit. Hier had meer aandacht aan moeten worden besteed. Helaas was het nu een beetje warme soep wat je op je bord kreeg. Jammer ze kunnen beter.
H.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Maaltijd, locatie en bediening was super. Zeer vriendelijk personeel met veel humor. Het was een zakelijk etentje en men heeft mij gevraagd of ik hier volgend jaar weer wil reserveren omdat het ze zo goed is bevallen.
A S.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
Alleen op maandag een "onderonsje" wat inhoudt: 2 voorgerechtjes + 2 hoofdgerechtjes + 2 glazen wijn, bier of fris en afgesloten met koffie/thee compleet en dat voor € 25 Wij zijn zeer tevreden met hetgeen ons geboden werd. Aanrader!!
O.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Goedendag,
Wij hadden een geslaagde avond met lekker eten en goede bediening.
Aanrader om te gaan.
Heel veel plezier en lekker genieten!
S.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Ik had het speciale Boswandelingmenu, gebaseerd op asperges. Het voorafje werd in miniglaasjes/bakjes geserveerd. Ik denk dat er in totaal niet meer dan anderhalve asperge is gebruikt. De hoeveelheid was te klein om goed te proeven. Als hoofdgerecht had ik een gebakken doradefilet. Deze was droog en vezelig. Te lang in de diepvries gelegen of te lang gebakken? In ieder geval niet goed. Mijn partner had een taaie kalfsentrecôte, ook te lang gebakken en absoluut niet medium. Als toetje kreeg ik wederom 6 piepkleine glaasjes. Ik had de indruk dat die glaasjes kant-en-klaar bij de groothandel gekocht waren. De hapjes waren te klein om echt goed te proeven en de substantie was veelal vloeibaar. De mayonaise bij de frites kwam uit een potje. Voor de prijs van zo'n menu verwacht ik echt iets beters. Advies aan de kok: Begin de werkdag met het bakken van een paar (vruchten)taarten en maak een goede chocolademousse. Serveer dat met vers fruit, bolletje ijs en vers geslagen slagroom. Dan heb je in ieder geval blije klanten. Stap ook af van al die kleine glaasjes. Eén glaasje met soep of bouillon kan bij het voorgerecht, maar neem dan wel een groter formaat. Serveer alleen zelfgemaakte mayonaise bij de frites. En doe iets aan die dorade en entrecôte. Betere leverancier? Of toch nog een paar kooklessen volgen? De bediening was prima, daar heeft het niet aan gelegen, maar wij komen hier nooit meer terug.
Ankie U.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Het eten was mooi opgediend en smaakte heerlijk. De bediening was goed maar de tijd tussen de gangen mag iets korter. Jammer dat ze geen aandacht hebben besteed aan de verjaardag van mijn dochter, zoals ik bericht had.
Silvia M.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Lekker eten in een mooie omgeving, zeker een aanrader en komen nog een keer terug. Terras is een flinke pluspunt zo midden in het bos
dinoise .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Gezellige sfeer en prima bediening. Er werd aandacht geschonken. Voorkeur van plaats helaas niet aan voldaan vanwege te kleine tafel voor 5 personen. Vond ik niet helemaal terecht. Wij zaten aan 2 tafels aan elkaar geschoven. Had op de gevraagde plaats ook gekund. Verder niets dan lof.
ben W.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Er is geen restaurant waar ik me zo welkom en thuis voel en … heerlijk eten. Beslist een aanrader voor wat betreft kwaliteit en ambiance!
S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
We hebben buiten gezeten, dit was prima. Binnen was het erg rumoerig en warm.
Er was alle aandacht voor ons, en de mogelijkheid om binnen te vervolgen werd ons regelmatig aangeboden.
Zeer attent
M.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Heerlijk gegeten in een plezierige ambiance: rustig; buiten in het groen; vriendelijk personeel.
Wel een vraag: waarom geen vegetarisch hoofdgerecht?
nancy E.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Fijne rustige ambiance en zeer vriendelijk personeel, De langskomende treinen neem je op de koop toe want die hinderen je niet.
G.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
We aten buiten en kwamen rond 19.30 uur. Tot ongeveer 21.00 uur hadden we last van de voorbijrijdende treinen. Na 21.00 uur was het veel rustiger. Overigens genoten van een mooie gezinsavond.
JMA R.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Heerlijk buiten gegeten in een prachtig aangelegd tuinterras met een aantal door buxus hagen van elkaar gescheiden zithoekjes, die een optimale privacy garanderen. Hartelijke ontvangst en bediening. Het aangeboden maandmenu bood verrassend veel variatie. Heel lekker met een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.
Herman B.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Een leuke verrassing voor de jarige. Zeer vriendelijk, zeer attentte bedienig.
Leuke gerechten in vriendelijke ambiance.
M.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Ik was er met een vriendin, maar je kunt er heel goed met familie een partner of zakelijk komen eten en zelfs alleen zou het kunnen als je daar behoefte aan hebt.