Het Bosrestaurant Joppe

Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

Pim A.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Inmiddels een jaarlijkse traditie om hier met de hele familie oma's verjaardag te vieren. En dat bevalt elke keer weer uitstekend. Het was prachtig weer en er werd, met wat passen en meten, voor gezorgd dat we buiten konden eten met het grote gezelschap. De boswandeling, een proeverij van zes voorgerechtjes, was weer erg lekker en ook de overige gerechten van de diverse menu's smaakten iedereen prima. Bij leven en welzijn volgend jaar op herhaling.
Qroki .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
In dit restaurant weer eens geluncht. Een tosti Boswachter en de club sandwich Zalm. Allebei prima op smaak en goed gepresenteerd. Bediening is vriendelijk en attent. Het was nog rustig maar gezien de gereserveerde tafels loopt deze zaak goed. De inrichting wat gedateerd maar in ieder geval zeer schoon en netjes.
Parelhorst .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Heerlijke lunch, zalmomelet met asperges(bijbesteld). Kwaliteit/prijsverhouding dik in orde. Wat een fantastische bediening. Veel moeite werd gedaan je een plaatsje in de voorjaarszon te bieden. Klasse!
Zonnetje32 .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Op basis van recensies hier een keer bij het restaurant gaan eten. Maar het viel ontzettend tegen (misschien andere kok?). Met drie personen verschillende drie gangen menu's en alles was vies. Het beste te omschrijven als een goedkoop eetcafe met slechte kok. Grote hoeveelheden vette sausen, doorgekookte in oliegedrenkte en smaakloze groentes, uitgedroogde vis. Smaakloze vette dressings (veel te veel, sla die erin zwom en het proeft naar pure mayo). En de borden waren meestal onverzorgd opgemaakt. Absoluut de laatste keer dat we hier zijn gaan eten, de prijzen zijn niet superhoog (10€ voorgerecht, 20€ hoofd), maar wel veel te hoog voor de kwaliteit die hier geboden werd. Service was verder prima en het is een leuke plek in het bos. Inrichting beetje gedateerd, maar ok.
76Dennis .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
We waren met zes personen, gekozen voor het maandmenu.
Voor of zes kleine gerechtjes, erg divers vlees, vis, kip, vega. (Een persoon eet geen vis, hier keurig rekening mee gehouden.
Het hoofdgerecht heilbot of stoofvlees. De Vis mooi van smaak de saus mag wat aandacht aan besteed worden, ook het stoofpotje en garnituren waren oké.
Als dessert wederom een proeverij van diverse kleine gerechten, ook hier met eet wensen rekening gehouden.
Kort goed gegeten voor een schappelijke prijs.
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Gisteren heel gezellig met een goede vriend bij Bosrestaurant Joppe gegeten. Prima bediening, leuk enthousiast met veel kennis. Goede wijn. Het wildmenu is zeer aan te bevelen. Fijne entourage. Kom hier heel graag nog eens terug en kan het echt iedereen aanraden.
Paustovsky K.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Prettig restaurant, aardige medewerkers en vooral heel lekker eten. We zijn hier vaker geweest. Nu kwamen we voor wild.
Vooraf 5 forse champignons in deegje met knoflooksaus. Natuurlijk wat vettig, maar dat weet je. Geitenkaas (geitenkaas en tortilla met abrikozen- en vijgenjam) voorafje was wel wat erg creatief geserveerd. Zwijnshaas als hoofdgerecht was prima, mooi gegaard. Eend en fazant was lekker maar eend kwam niet zo uit de verf.
Hoofdgerechten werden geserveerd op beetje rode kool, maar dan chinese kool (met room is beetje teveel van het goede) erbij zou ik niet bedacht hebben. De frietjes waren wel erg zout. Desserts gewoon goed.
Absoluut aanbevolen.
Danda .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Gezellige sfeer, fijne stoelen, attente bediening en heerlijk gegeten!
Maandmenu met de proeverijen was erg lekker. Kaart goed aangepast aan het seizoen; leuk! Ruim voldoende porties. Prima prijs/kwaliteit verhouding. We gingen voldaan weer naar huis. Aanrader.
Janeva .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Ons 3-gangenmenu kende een leuke proeverij van voorgerechten en een vergelijkbare proeverij van nagerechten. Kleine glaasjes gevuld met van alles. Heerlijk maar eerlijk gezegd kan daar ook niet veel mis mee gaan. Het hoofdgerecht bestond uit een mixend grill waarbij niet gevraagd werd hoe het onderdeel biefstuk gebakken moest worden. Resultaat door en door gebakken een kok en een biefstuk onwaardig. Een ander hoofdgerecht bestond uit gebakken zalm. Veel en veel te lang op de plaat gelegen daardoor erg droog. Lekkere patat, dat weer wel maar als je de proeverijen wegdenkt( valt niets aan te verknoeien) dan waren de hoofdgerechten benedenmaats. Dat wat de aandacht van een kok nodig heeft moet dat dan ook zeker krijgen. Werk aan de winkel dus.
John V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2015
Wij maakten op een maandagavond gebruik van het zogenaamde Joppe, s Onderonsje. Dit menu wordt alleen op maandag aangeboden voor 25 euro. Je krijgt dan ieder twee kleine voorgerechtjes en twee hoofdgerechtjes en nog koffie met zoetigheden plus twee drankjes naar keuze p.p.
Een uitstekende prijs voor het gebodene. We begonnen met een kopje waterkerssoep en een rilette van vis. Erg lekker ! Als hoofdgerecht medaillons van varkenshaas en een stukje gegrilde zeebaars met een heerlijke saus erbij. Tenslotte een uitstekende cappuccino met wat zoetigheden. De bediening is vriendelijk en de ambiance prettig. De rekening van 50 euro nog prettiger ! Dit restaurant kunnen we van harte aanbevelen en we komen graag nog eens terug.
Ferdi R.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2015
Sinds aantal maanden weer eens spontaan gaan eten bij Bosrestaurant. Allebei kozen voor de plate met Wiener schnitzel, begeleid door een lekkere Sauvignon blanc. Vooraf kregen we lekker brood met kruidenboter en nog twee andere sausjes, heerlijk!! De salade met walnoot/honingdressing was ook al prima op smaak, net als de witte kool met komijn. Ook de patat was lekker knapperig en erg lekker. De schnitzel was overheerlijk gebakken en prima gekruid. Hierna afgesloten met ook weer -ja het wordt bijna saai- een voortreffelijke koffie van Beukenhorst, waarbij we ook nog lekkers kregen in de vorm van nougat, een bitterkoekje, chocola en caramel. Kortom een heerlijke, snelle, maaltijd voor een goede prijs. Water werd er, zoals het hoort, ongevraagd bij geserveerd. Wij komen zeker weer terug. Hulde ook aan de vriendelijke bediening.
P_Rutten .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Zonder reservering op de bonnefooi naar Bosrest. Joppe waar met enige moeite een eetplek werd aangewezen. Sfeer is gemoedelijk en het onthaal gastvrij. Het eten is voortreffelijk evenals de wijnen. Menukaart is divers en de prijs/kwaliteit in verhouding. Wij vertoeven hier graag maar reserveren is slimmer. Nadeel het buitenterras ligt vlak naast het spoor.
Jorrit D.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Top restaurant! Vriendelijke bediening en heerlijk eten! Verder ook fijne stoelen en ruim opgezet restaurant. Super, aanrader!!
Ferdi R.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2015
Vanavond even spontaan bij Bosrestaurant gaan eten. Allebei hadden we een plate, de een de Wienerschnitzel en de ander de Varkenshaassate. Tijdens eten de plate gedeeld. Beide plates smaakten voortreffelijk en de porties waren zeker voldoende i.c.m. de groenten, frites en aardappeltjes. Frites waren uitzonderlijk lekker. Afgesloten met een crème brulee, een goed gevuld en heerlijke koffie met chocolaatjes, nougat en Carmel. Bediening was erg leuk. Komen hier zeker terug!!
Ericjanvis .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2014
de proeverij en de boswandeling zijn van formidabele kwaliteit, ook de opmaak en uitstraling van de gerechten zijn super. een lekker hoofdgerecht en dan voor deze prijzen, lof voor keuken en bediening!! Als je dan ook nog met ruim 20 graden in de avond in de heerlijke tuin(bos) kan dineren
is het fantastisch gewoon!! HULDE !!!
Connesseur .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2014
Heerlijke eenvoudig, maar zeer vriendelijk restaurant. Veel streekgerechten en een wisselende kaart. Dit is nieuw met een "ouderwets service jasje". Persoonlijke touch en lekker gegeten. Wij hebben de Chef zelf een menu laten maken. Top! Bediening geeft uitstekend gedoceerde aandacht aan iedere gast. Goed team. Gratis parkeren en lekker in de bossen. Enig puntje als je buiten zit: af en toe komt er een trein langs. De 1ste keer even schrikken, maar verder niet storend!
Qroki .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
Na wat omzwervingen in verband met opengebroken wegen, dit restaurant gevonden. We hebben er geluncht op het terras. Je zit er prima beschut. Bediening is uiterst vriendelijk. We bestelden een "tosti boswachter" en een clubsandwich. Beiden prima op smaak en met verse producten bereid. Een aanrader !
Karel R.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2014
voorgerecht cappacio van rund ..mooie grote portie ..jammer het was te koud en ..croutons over het hele gerecht, hoofdgerecht was kalsribeye ,deze was droog en laf van smaak nagerecht was een proeverij deze was lekker maar niet speciaal.....viel ons tegen gezien de reacties op iens......tip doe iets aan de achterdeur [rokers]tocht enorm.
UserT .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
Heerlijk gegeten! Fijne en ontspannen bediening. Ondanks een (voor zover ik kon zien) vol restaurant ruim voldoende service en aandacht van het personeel. De 'Boswandeling' voor en na is echt een aanrader! Goeie kennismaking met de kaart of voor als je moeite hebt met kiezen, zoals ik. Aanpassingen (zonder vlees) waren geen probleem en lekker opgelost (een vervanging ipv weglating).
Wim124 .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2013
Een prettige zaak, zonder kitsch of franje, maar wel met kwaliteit. Het restaurant is mooi gelegen bij een spooroverweg aan de rand van het bos. De bediening is vriendelijk en correct. De salades die wij aten smaakten uitstekend en de clubsandwich ziet er prachtig uit en is voedzaam. Heerlijke mosterdsoep. Wat "bleke", niet erg uitgesproken huiswijnen (3,75 per glas). Zonder dat er iets bijzonders is, is het toch goed toeven hier. Ruim terras.