Het Bosch Waterfront

Maandag t/m Vrijdag Gesloten
Zaterdag 12:00 - 18:00

Arie H.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Toevallig honger gekregen op het Nieuwe Meer. Sloep afgemeerd en gevraagd of er een tafel beschikbaar was. Dat duurde wel even maar ging uiteindelijk toch nog lukken. Prachtig weer, geweldig uitzicht, direct aan het water en mooie gerechten. Vooraf een zalm met verse mozerella kaas, radijs en quinoa. Uitstekend! De 1/2 kreeft van mijn partner was prima en de tong was ook tip top.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Het Bosch was deze keer weer een echte belevenis. Echt een avondvullend programma met een zes-gangenmenu. Na een amuse begonnen we met pata negra, ham op diverse manieren bereid, gevolgd door een combinatie van oerwortel. Daarna een werkelijk voortreffelijke bisque van kreeft, zo eentje die je direct weer beter doet voelen als je je niet helemaal ok zou voelen. De skrei, een Noorse kabeljauw was al even lekker. Het hoofdgerecht was een barbaarse-eend, waarvan verschillende onderdelen op andere wijzen waren bereid. Tenslotte een cheesecak die hee apart was, voor mijzelf de kazen, ook prima. Al met al een echte aanrader. De bediening was echt bijzonder vriendelijk, zeer attent, lieten geen steken vallen. Het uitzicht over De Nieuwe Meer is adembenemend.
We zitten al na te denken om de volgende keer voor het kreeftenmenu te gaan.
Merelbrouwer91 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Afgelopen week heerlijk gegeten bij Het Bosch. Het restaurant kijkt uit over het water en heeft een warm interieur, sfeervolle ambiance. Met mooi weer kun je ook op het terras zitten! Bij aankomst een warm ontvangst voor we naar onze tafel werden begeleid. Heerlijk gegeten, mooie porties en goede service. Kortom een aanrader!
Rokal .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2015
Heerlijk lunchen in het Bosch, bij het aannemen van de reservering werd er meteen vriendelijk bij gemeld dat het grote restaurant met zomer verlof is maar dat de lunch op de waterfront lokantie voor in de haven werd geserveerd, jammer genoeg is het regenachtig en erg winderig. Aangekomen op de waterfront worden we verrast door de leuke lokatie en het warme welkom, we zitten in de serre die verwarmd is en voorzien van een glazen schuifpui, net nieuw word ons verteld. We kiezen voor het 3 gangen menu en krijgen de Hollandse Nieuwe Haring met zoetzure groentes als voorgerecht en als hoofdgerecht langzaam gegaarde tongschar met Texelse garnaaltjes, fregola, gegrilde mini venkel en saus Antiboise, heerlijk en een plaatje om te zien. Het dessert laten we voor wat het is, we zijn zeer voldaan en gaan voor een kopje koffie als afsluiter. Met het weer hebben we het niet getroffen maar met de lokatie en de keuken des te meer. Hopenlijk gaan ze volgend jaar weer vier weken open op deze lokatie!
Swie Swat O.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Het grote restaurant van Het Bosch was hele maand gesloten, we werden daar netjes over gebeld n.a.v. internet reservering bij Het Bosch. Vanwege het mooie weer besloten om dan bij het kleinere zusje "Waterfront" te gaan eten, 5 smaakvolle & mooi opgemaakte, kleine gerechtjes ( mix van vlees en vis, waaronder runder rillettes en keuze uit zoet dessert of kaasplankje ) voor 55 euro, onbeperkt vers brood en ook gewoon kraanwater i.p.v. een fles water behoorde tot de pluspunten o.i. De dame in de bediening vonden wij wat professioneler dan de heer, beiden vonden wij overigens heel vriendelijk. Bij mooi weer fantastisch aan het water op de steiger.