Over het restaurant Het Bosch Waterfront Kitchen

Een oase van rust onder het kloppend businesshart van de Amsterdamse Zuidas

De Zuidas, het kloppend hart van de Amsterdamse zakenwereld waar de tijd nooit stilstaat en waar het sluiten van deals belangrijker lijkt dan welke andere basisbehoefte ook. Je zou niet zeggen dat je vijf minuten verderop in een oase van rust terechtkomt. Bij Restaurant Het Bosch kun je lunchen en dineren met prachtige wijnen op één van de mooiste locaties van Amsterdam. Met uitzicht op de Nieuwe Meer geniet je van klassieke gerechten met een moderne twist. Bovendien hebben ze hier een wekelijks wisselende kaart, doordat de keukenbrigade zich laat leiden door wat er op de markt te vinden is. Kortom, een uitgelezen plek om even aan de drukte te ontsnappen!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Het Bosch Waterfront Kitchen

• Kom je met de auto?
    Afslag S-108 van de A-10 Ring-Zuid thv VU en Olympisch stadion.
  • : Eigen parkeerplaats

Maandag t/m Zaterdag
- Lunch 12:00 - 15:00 (zaterdag geen lunch)

Zondag Gesloten

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Frans gesproken , Per boot te bereiken , Wi-Fi
Uitmuntend
9,1

Jouw recensie over het restaurant Het Bosch Waterfront Kitchen

Simone V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Onno H.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Aanrader! Super goed gegeten, verassend, met zorg bereid, gepresenteerd en zeer smakelijk. Personeel is precies goed, niet te opdringerig maar laten je ook niet wachten. Alles klopt. Paar keer gegeten inmiddels, helemaal goed.
Floris V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Afgelopen vrijdag weer eens bij Het Bosch gegeten. Het blijft een prachtlocatie met een mooi terras aan het Nieuwe Meer. Heerlijk eten en prima bediening.

We begonnen met een soort ceviche van zeebaars en een hartige meringue met foie gras - om je vingers bij af te likken zo lekker. Vervolgens kreeft en paperdelle van inktvis en als hoofdgerecht côte de boeuf met een sauce chauron (waar vind je die nog?). Goede fles rosé erbij en genieten in de avondzon.
roy M.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Erg lekker gegeten. Heerlijk op het terras gezeten en lekkere bijpassende wijnen. Het eten is bijzonder vooral de Wayju en de kreeft zijn een aanrader.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
super lekkere en frisse gerechten met bijpassende top wijnen. Uitstekende bediening
John G.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Voor de 5e keer Het Bosch bezocht. Wederom genoten van een heerlijk 5 gangen diner en heerlijke wijnen.
Joyce T.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Wat een fantastische plek om te eten! Heerlijk terras aan het nieuwe meer, mooie wijnkaart en verrassende gerechten op het menu. Wij kozen voor kleine gerechtjes om te delen en een rose champagne. Een bijzonder plekje in Amsterdam waar je bourgondisch echt even van de natuur kunt genieten. Bedankt voor een topdiner!
Tilly W.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
In alle opzichten een heerlijk restaurant. De locatie alleen al is geweldig met het mooie uitzicht.
Originele kleine gerechtjes, die er allemaal prachtig uitzien en even heerlijk smaken. De wijnen zijn goed maar wel wat prijzig per glas.
Jammer dat op de kaart weinig aandacht is voor vegetariers, maar de ????‍???? maakte dat ruimschoots goed met verrassende gerechtjes.
Wij komen terug en dan hopelijk met mooi weer op het terras!
Willem R.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Buiten zijn de stoeltjes erg laag in verhouding tot de tafel hoogte. Het was heerlijk relaxed tot in de avond. Perfecte locatie. De keuken is echt uitstekend! Wat een smaak sensatie, en wat goed afgestemd! Goede wijn adviezen! We hebben ervan genoten!
Eli W.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
We arriveerden kort voor half 1 en kregen pas rond 14.15/14.30 uur het hoofdgerecht. Kwaliteit was redelijk maar niet uitmuntend. Het was heerlijk vertoeven in de zon maar voor een lunch duurde het echt veel te lang. Met onze opmerking over de lange wachttijden werd niets gedaan.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Fantastische avond met vriendinnen: genoten van (alcoholvrij) gin tonic aperitief, het prachtige uitzicht en lekkere live DJ-muziek. De gerechten zagen er mooi uit en het waren verrassende smaakcombinaties! Tongstrelend. Kortom: topavond.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Bij aankomst schrikt de desolate omgeving van een haventje buiten het seizoen iets af. Echter, het restaurant met fantastisch uitzicht ligt dan wel op een unieke plek. Ontvangst, sfeer, gerechten en wijnen: Top, top, top. Door de gezelligheid waren we helemaal de korting vergeten die bij de reservering gemeld was. Een berichtje en ook dit werd direct opgelost. Grote klasse op ieder vlak. We komen hier zeker terug !
Edwin R.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Na afloop van een promotie op de VU hier met een groep gegeten in de aparte ruimte boven. Het 3 gangen menu was heerlijk, de bediening goed en vriendelijk en het uitzicht op het water prachtig!
Ik kom zeker nog een keer terug om de rest van de kaart uit te proberen!
Cornelis H.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
het kreeftenmenu was geweldig.
De gerechten a la carte beetje te klein en erg fancy.
Lam was heerlijk maar 1 stukje rib is erg karig.
wijnkaart geweldig
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Prima verwend door de gastheer. Heerlijk eten met upgrades genomen. Goede wijn spijs combinatie.
Nicolette M.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Waanzinnige prachtige plek, een verborgen juweel. Fantastisch personeel en wat een genot het menu! Kortom mij zien jullie snel weer terug.
Mauro T.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Leuke kaart met meerdere kleine gerechten zodat je meerdere dingen kan bestellen om te proeven. Erg leuk concept!
Bediening leuk en ongedwongen.
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Heerlijke lunch, mooie gerechten, fijne wijn. Chef beetje knorrig bij vertrek. Kom zeker nog een keer terug voor de merengue, fois & peer!
Paul L.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Sinds enkele jaren lunch ik met een goede vriend van mij elk jaar op de laatste vrijdag in maart als een soort traditie bij Het Bosch. En elke keer zijn we weer aangenaam verrast door de uitstekende kwaliteit/prijs verhouding (is bewust omgedraaid ... ) en vriendelijke en professionele bediening. Elke gerecht is een cadeautje! De wachttijden zijn prima. En ook deze keer werd ons weer een fantastische wijn aanbevolen bij onze gerechten ( je kunt overigens kiezen uit wel 30 verschillende wijnen die ze per glas schenken). Je begrijpt, onze datum en locatiekeuze voor 2019 ligt al weer vast. Maar hoop natuurlijk er tussendoor met andere vrienden ook nog een keer te gaan lunchen of dineren. Kijk er nu al naar uit! Alleen al door ze ook te verrassen met de verrassende locatie ...
Dank je wel, Paul voor je aardige woorden. Blij mee! :-)
Leanne K.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! En wat een prachtig uitzicht.. even op vakantie in Amsterdam. De bediening was vriendelijk en attent. Ik kom snel terug!