Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Het Bosch Waterfront Kitchen

Een oase van rust onder het kloppend businesshart van de Amsterdamse Zuidas

De Zuidas, het kloppend hart van de Amsterdamse zakenwereld waar de tijd nooit stilstaat en waar het sluiten van deals belangrijker lijkt dan welke andere basisbehoefte ook. Je zou niet zeggen dat je vijf minuten verderop in een oase van rust terechtkomt. Bij Restaurant Het Bosch kun je lunchen en dineren met prachtige wijnen op één van de mooiste locaties van Amsterdam. Met uitzicht op de Nieuwe Meer geniet je van klassieke gerechten met een moderne twist. Bovendien hebben ze hier een wekelijks wisselende kaart, doordat de keukenbrigade zich laat leiden door wat er op de markt te vinden is. Kortom, een uitgelezen plek om even aan de drukte te ontsnappen!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Het Bosch Waterfront Kitchen

• Kom je met de auto?
    Afslag S-108 van de A-10 Ring-Zuid thv VU en Olympisch stadion.
  • : Eigen parkeerplaats

Maandag t/m Zaterdag
- Lunch 12:00 - 15:00 (zaterdag geen lunch)

Zondag Gesloten

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Frans gesproken , Per boot te bereiken , Wi-Fi
9,1

Jouw recensie over het restaurant Het Bosch Waterfront Kitchen

Eli W.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
We arriveerden kort voor half 1 en kregen pas rond 14.15/14.30 uur het hoofdgerecht. Kwaliteit was redelijk maar niet uitmuntend. Het was heerlijk vertoeven in de zon maar voor een lunch duurde het echt veel te lang. Met onze opmerking over de lange wachttijden werd niets gedaan.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Fantastische avond met vriendinnen: genoten van (alcoholvrij) gin tonic aperitief, het prachtige uitzicht en lekkere live DJ-muziek. De gerechten zagen er mooi uit en het waren verrassende smaakcombinaties! Tongstrelend. Kortom: topavond.
Edwin R.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Na afloop van een promotie op de VU hier met een groep gegeten in de aparte ruimte boven. Het 3 gangen menu was heerlijk, de bediening goed en vriendelijk en het uitzicht op het water prachtig!
Ik kom zeker nog een keer terug om de rest van de kaart uit te proberen!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Prima verwend door de gastheer. Heerlijk eten met upgrades genomen. Goede wijn spijs combinatie.
Nicolette M.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Waanzinnige prachtige plek, een verborgen juweel. Fantastisch personeel en wat een genot het menu! Kortom mij zien jullie snel weer terug.
Mauro T.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Leuke kaart met meerdere kleine gerechten zodat je meerdere dingen kan bestellen om te proeven. Erg leuk concept!
Bediening leuk en ongedwongen.
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Heerlijke lunch, mooie gerechten, fijne wijn. Chef beetje knorrig bij vertrek. Kom zeker nog een keer terug voor de merengue, fois & peer!
Paul L.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Sinds enkele jaren lunch ik met een goede vriend van mij elk jaar op de laatste vrijdag in maart als een soort traditie bij Het Bosch. En elke keer zijn we weer aangenaam verrast door de uitstekende kwaliteit/prijs verhouding (is bewust omgedraaid ... ) en vriendelijke en professionele bediening. Elke gerecht is een cadeautje! De wachttijden zijn prima. En ook deze keer werd ons weer een fantastische wijn aanbevolen bij onze gerechten ( je kunt overigens kiezen uit wel 30 verschillende wijnen die ze per glas schenken). Je begrijpt, onze datum en locatiekeuze voor 2019 ligt al weer vast. Maar hoop natuurlijk er tussendoor met andere vrienden ook nog een keer te gaan lunchen of dineren. Kijk er nu al naar uit! Alleen al door ze ook te verrassen met de verrassende locatie ...
Dank je wel, Paul voor je aardige woorden. Blij mee! :-)
Leanne K.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! En wat een prachtig uitzicht.. even op vakantie in Amsterdam. De bediening was vriendelijk en attent. Ik kom snel terug!
Arjan L.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Top restaurant, keurig ontvangst, prachtig menu, hele gezellige amicale sfeer, mag een paar stuivers goedkoper, een absolute aanrader!
Jokelien M.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Weer een geweldige avond genoten bij Het Bosch! Volmondig een 10: voor Food, Service en Ambiance! En niet te vergeten: Wines;). Kunnen niet wachten tot ook het terras weer open is! Hoe dan ook: gaan hier snel weer heen!
Paul N.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Het Bosch is consistent goed. Ik kom hier al jaren met uiteenlopende gasten en iedereen is altijd positief verrast. Niet alleen de unieke locatie maar ook het verrassende eten. Mooi gemaakt van top ingredienten.
Geachte heer Nielen
Dank voor de mooie recensie.
Echt heel vriendelijk en we zijn er trots op!
Veel groeten en graag tot een volgende gelegenheid,
Danny.
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Nadat ik al vaak zakelijk bij Het Bosch gegeten had, gisteren eens met mijn partner geweest. Ook hiervoor is het de perfecte gelegenheid! Prachtig locatie aan het Nieuwe Meer in Amsterdam, vrijwel helemaal omringd door het water. Als altijd prima bediening en een afwisselend 4-gangen menu. Daarbij dronken we een heerlijke fles Sancerre van de zeer uitgebreide wijnkaart.
Beste Fred.
Hartelijk dank voor de mooie en leuke waardering!
Heel blij mee! :-)
jossyl13 .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Fijne ontvangst en goed en vriendelijk personeel. Deskundige uitleg over gerechten en wijnen. Wij hadden een all-inclusive 4 gangen menu, was geen enkel probleem om andere gerechten te maken ivm allergie van tafelgenoot. Lekkere gerechten en wijnen.
henk D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Een zakelijke lunch op vrijdag, het was rustig dus we konden goed praten. De bediening attent en ongedwongen, precies goed voor ons gezelschap. De lunch was met fraai uitgebalanceerder gerechten, de juiste hoeveelheid en knapperend vers klaargemaakt. Prima amuses zonder overdrijving. Kalmpjes op weg naar een ster? Fijne locatie met mooi uitzicht over het Nieuwe Meer, makkelijk parkeren en vlakbij de A10. Voor ons een vaste waarde.
Pep D.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
een echte verrassing. had er nog nooit gehoord. de locatie is uniek met fabuleus view. service is lekker rap en dishes aparte creaties met creatief keuze. een soep met truffle en bladerdeeg was de hoogpunt.
Albert B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Prijs-kwaliteit verhouding is zwaar ondermaats. Niet dat het eten slecht was, maar met deze prijzen heb ik (in en buiten Amsterdam) veel beter gegeten en gedronken. Aanvullend € 5,00 betalen voor het parkeren (buiten de ring) vind ik ronduit triest, mede gelet op de prijzen van het eten en drinken.
Beste Albert.
Jammer dat je niet tevreden was over ons restaurant. We doen echt ons uiterste best om een mooi concept te bouwen, en willen dus graag meer van je weten mbt het slechte cijfer voor de keuken. Zoals je in onze andere revues kunt zien zijn we best verwend met mooie waarderingen. Ik ga graag het gesprek met je aan, wellicht bij een goed glas wijn...
Mbt de vergoeding voor parkeren het volgende:
We hebben het afgelopen jaar veel last van autoinbraak gehad, en willen onze gasten veilig laten parkeren dmv een actieve bewaking. jammer genoeg was de videobewaking niet afdoende. We geloven dat een 'kleine €5' dit waard is, zeker gezien de absurde prijzen die in parkeergarages van de Zuidas worden gevraagd. Ik hoop dat je hiervoor alsnog waardering kunt hebben.
Ik hoop dat je op onze uitnodiging wilt ingaan. Onze uitdaging is om jou alsnog tot een tevreden gast te maken... ;-)
Met vriendelijke groeten Danny & Ferry van Houten
Gaby W.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Heerlijk eten. De prijs die je ervoor betaalt is meer dan normaal voor deze hoge kwaliteit. Heel vriendelijk personeel en zeker voor herhaling vatbaar!
rokal .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Het was een super verrassing, mooie locatie, heel vriendelijk ontvangen en er werd een heel lekker menu geserveerd, ik heb zelf een glutenvrij dieet en daar werd meer dan rekening mee gehouden, zelfs het lekkers voor bij de koffie, ga snel nog eens terug.
Dan E.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Een verrassing mag je dit restaurant wel noemen: Mooie gerechten, super locatie en wijds uitzicht met eigentijds en warm interieur. Bediening attent, kundig en vrolijk. Ze hebben er zin in daar! We komen terug!!