Over het restaurant Het Bosch @ the Waterfront

Een oase van rust onder het kloppend businesshart van de Amsterdamse Zuidas

De Zuidas, het kloppend hart van de Amsterdamse zakenwereld waar de tijd nooit stilstaat en waar het sluiten van deals belangrijker lijkt dan welke andere basisbehoefte ook. Je zou niet zeggen dat je vijf minuten verderop in een oase van rust terechtkomt. Bij Restaurant Het Bosch kun je lunchen en dineren met prachtige wijnen op één van de mooiste locaties van Amsterdam. Met uitzicht op de Nieuwe Meer geniet je van klassieke gerechten met een moderne twist. Bovendien hebben ze hier een wekelijks wisselende kaart, doordat de keukenbrigade zich laat leiden door wat er op de markt te vinden is. Kortom, een uitgelezen plek om even aan de drukte te ontsnappen!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Het Bosch @ the Waterfront

• Kom je met de auto?
    Afslag S-108 van de A-10 Ring-Zuid thv VU en Olympisch stadion.
  • : Eigen parkeerplaats

Maandag t/m Zaterdag
- Lunch 12:00 - 15:00 (zaterdag geen lunch)

Zondag Gesloten

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Frans gesproken , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Het Bosch @ the Waterfront

Albert B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Prijs-kwaliteit verhouding is zwaar ondermaats. Niet dat het eten slecht was, maar met deze prijzen heb ik (in en buiten Amsterdam) veel beter gegeten en gedronken. Aanvullend € 5,00 betalen voor het parkeren (buiten de ring) vind ik ronduit triest, mede gelet op de prijzen van het eten en drinken.
Beste Albert.
Jammer dat je niet tevreden was over ons restaurant. We doen echt ons uiterste best om een mooi concept te bouwen, en willen dus graag meer van je weten mbt het slechte cijfer voor de keuken. Zoals je in onze andere revues kunt zien zijn we best verwend met mooie waarderingen. Ik ga graag het gesprek met je aan, wellicht bij een goed glas wijn...
Mbt de vergoeding voor parkeren het volgende:
We hebben het afgelopen jaar veel last van autoinbraak gehad, en willen onze gasten veilig laten parkeren dmv een actieve bewaking. jammer genoeg was de videobewaking niet afdoende. We geloven dat een 'kleine €5' dit waard is, zeker gezien de absurde prijzen die in parkeergarages van de Zuidas worden gevraagd. Ik hoop dat je hiervoor alsnog waardering kunt hebben.
Ik hoop dat je op onze uitnodiging wilt ingaan. Onze uitdaging is om jou alsnog tot een tevreden gast te maken... ;-)
Met vriendelijke groeten Danny & Ferry van Houten
Gaby W.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Heerlijk eten. De prijs die je ervoor betaalt is meer dan normaal voor deze hoge kwaliteit. Heel vriendelijk personeel en zeker voor herhaling vatbaar!
rokal .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Het was een super verrassing, mooie locatie, heel vriendelijk ontvangen en er werd een heel lekker menu geserveerd, ik heb zelf een glutenvrij dieet en daar werd meer dan rekening mee gehouden, zelfs het lekkers voor bij de koffie, ga snel nog eens terug.
Helder M.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
We hebben hier met vrienden gegeten en hebben een top avond gehad. We hadden een 5 gangen menu met wijnarrangement. Vooral het kalfstaartstuk met de bourgogne pinot noir vonden wij de beste. Het was er gezellig en we zouden dit restaurant zeker aanraden.
Dan E.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Een verrassing mag je dit restaurant wel noemen: Mooie gerechten, super locatie en wijds uitzicht met eigentijds en warm interieur. Bediening attent, kundig en vrolijk. Ze hebben er zin in daar! We komen terug!!
Thomas V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
We hebben heerlijk gegeten bij het bosch. Smaken waren perfect op elkaar afgestemd. Portionering was precies goed en de wijnkaart is uitgebreid en niet duur. De sfeer is super. Je kan ook nog heel makkelijk parkeren.
johnny D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Echt een super locatie, met uitzicht over een meer. Hele mooie ambiance met prettige en informele bediening. De sommelier houd van Bourgogne... ;-) blijkt uit de zeer uitgebreide wijnkaart. Leuke mooi opgemaakte gerechten die zeer goed op smaak zijn. De kreeft was echt heel goed. Dan nog de muziek: Ze hebben een 'eigen' radiostation met een goeie playlist. Aanrader!
Freek H.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heerlijk gegeten, leuke vriendelijke bediening met verstand van zaken. Wij vinden de truffelsoep echt een beleving.
Mooie wijnkaart met hele redelijke prijzen.
Vika K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
heerlijke locatie en het kwaliteit van eten. Echt een aanrader! voor zakelijk maar ook romantisch....
ook heerlijk voor een lunch afspraak
Elle123 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
De voorpret begon al op de site! Maar eenmaal binnen overtrof dit onze verwachtingen; een stijlvol licht interieur. Toen de kaart, waarom is kiezen toch zo moeilijk daar! Maar eigenlijk is iedere keuze raak! De Risotto met eekhoorntjesbrood...een sensatie, de Kalfstaartstuk met zoete ui....een pareltje, de kaasjes....stuk voor stuk klasse. Dan van de wijnen maar te zwijgen; perfect passend en stuk voor stuk bijzonder. We praten hier nog lang over na. Tot gauw!
Lene H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten en we zijn wel bijzonder onder de indruk van hoe goed ze hier vis kunnen maken met wijn die perfect bij passen. Echt goed en bijzonder.
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Het was alweer een tijd geleden dat mijn collega en ik daar gegeten hadden, maar Het Bosck is en blijft een ideale plek om rustig bij te praten en te genieten van de unieke combinatie van uitzicht en topgerechten.
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Leuk restaurant waar ik niet zo heel veel kom maar wel al heel lang. Prima keuken, originele gerechten die heel smaakvol zijn. De bediening is uitstekend. Een echte aanrader.
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het eten was werkelijk voortreffelijk. De gastvrouw die ons bediende was zeer vriendelijk en gaf ons het gevoel echt welkom te zijn. Komen zeker terug.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Zoals wij gewend zijn was alles weer Top geregeld.
Mooie gerechten met een juiste balans van verschillende smaken .
Het is altijd weer een feestje om hier te eten.
Berry V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Zeer gastvrij restaurant met uitstekende bediening. De gerechten zijn ook van goede kwaliteit, maar niet van het niveau dat de prijzen rechtvaardigt. Dergelijke prijzen kunnen alleen bij excellente gerechten.
44694 K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Prachtige locatie, zelfs als het - zoals vandaag - stormt en regent. Vaardige en vlotte bediening. Tip: zet de fles wijn onder handbereik van de gasten, dan doen die zelf iets aan lege glazen. Erg lekker eten, werkelijk prachtig opgemaakt. Stevig aan de prijs, dat dan weer wel, en dat geldt ook voor de wijnen. De inrichting van het restaurant is voorbeeldig, met prima akoestiek en voldoende ruimte tussen de tafels voor wat privacy. De trap naar de toiletten is levensgevaarlijk, vooral naar beneden (steil en geen leuning!). De inktzwarte toiletten zijn te ranzig voor woorden en passen beter bij een derderangs nachtclub dan bij dit - ondanks de puntjes van kritiek - uitstekende restaurant.
Stephen B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Met mooi weer zit je hier geweldig. Vooral voor zakelijke lunch is Het Bosch een prima locatie. Lekker eten, wel chique maar niet overdreven. Goede wijnkaart met betaalbare wijnen.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Uitstekende kwaliteit in een leuke ambiance (uitzicht op de jachthaven) en vlotte,professionele en hartelijke bediening.
kaj R.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Top locatie, correcte aardige bediening. Eten was top.

Wij komen zeker nog nog eens terug.