Het Bonte Hert

Grote Markt 12 4561 EB Hulst Nederland Kaart

Over het restaurant Het Bonte Hert

Oud-Zeelands genieten

In historisch Hulst vlakbij Vlaanderen vind je onderaan de Sint Willebrordus Basiliek restaurant Het Bonte Hert. Een restaurant waar de eigenaren je gedurende de avond prettig in de watten leggen. Een klassieke Franse keuken waar u binnen danwel buiten op het terras van kan genieten. Een heerlijke atmosfeer voor een fijn avondje uit!

Meer informatie over restaurant Het Bonte Hert

Lang

Jouw recensie over het restaurant Het Bonte Hert

Schouwenaar E.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
Met vrienden uit omgeving in december geweest. De kok heeft enorm zijn best gedaan, het eten was goed.
Leuk terras met verwarming. Toen we binnen een tafel kregen zat er naast ons een tafel die medewerkers kenden en er duidelijk iets negatiefs had plaats gevonden onderling, we konden alle gesprekken volgen. Dit gaf erg negatief beeld van alles. We zijn ook eerder vertrokken om die reden.
Arnold P.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Twee 'locals' (recente import) namen ons vandaag voor de tweede keer mee naar Het Bonte Hert, eerst voor een lunch, nu voor een diner. Vanwege het aangename weer zaten we ook nu met z'n vieren op het buitenterras; over het interieur kunnen we dus geen oordeel geven. Wij begonnen met een mooie chardonnay. Na enkele minuten verscheen een medewerkster met een amuse van voornamelijk zalm, met ernaast een kommetje saus. Leuke en heerlijke verrassing!
Twee van ons namen sliptongetjes als hoofdgerecht. Deze werden als voortreffelijk beoordeeld. Er was een bord met al even goede scampi's en zelf nam ik de varkenshaas in rode wijnsaus. Het vlees was in medaillons gesneden en werd mooi geserveerd met gevarieerde groentjes. De saus bevatte met name champignons, ui en spekjes, en was bestrooid met wat snippers dille; in één woord verrukkelijk! Zelden zo gegeten!
Als afsluiting kozen we voor dame blanche en crème brûlée. Ook over de dame blanche hoorde ik niets dan goeds. De crème brûlée werd met een kleine versiering opgediend. Hij smaakte goed, maar wij vonden het jammer dat de crème brûlée vrijwel rechtstreeks uit de koeling leek te komen.
De bediening was zoals hij op een terras met een aangenaam weertje hoort te zijn: gezellig, vriendelijk, correct, attent.
Het decor bestond uiteraard vooral uit het marktplein. Dat is prima. Jammer genoeg werden we herhaaldelijk getrakteerd op het gebulder van de zware motorfietsen van kerels met een overmaat aan testosteron, en zijn we min of meer weggevlucht toen er een wel erg luidruchtige ploeg van pakweg twintig fietstoeristen op te terras neerstreek.
Flurps .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2014
Op het terras gegeten, mooi gelegen in het centrum van Hulst. Bediening was erg wisselend, van zeer attent tot weining geinteresseerd. Eten was goed alleen jammer dat de salada een standaard slamix met worteltjes was: dat paste niet lekker bij de grijze garnalen. Blijkbaar een snelle oplossing gekozen in de keuken. Zalm en scampi's waren prima.