Het Blauwe Theehuis

Zaterdag en Zondag 09:00 - 20:00
- Ontbijt 09:00 - 12:00

Suze O.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
Laatst heerlijk gegeten bij het Blauwe Theehuis. De Indonesische sate is mals en sappig. Moest er even op wachten, maar gezien de mooie omgeving was dat geen straf. Vriendelijk personeel.
0proef0 .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2014
Ik kom al erg lang bij het blauwe theehuis maar vandaag liep ik er verdrietig weg.
We kwamen binnen, keken naar het bord om een broodje uit te zoeken. "achter in de rij aansluiten" werd ons opgedragen. Ik wil best braaf in de rij staan, maar mag ik even op het bord kijken? Ik liet het gaan en ging braaf in de rij staan. Broodjes besteld; pastrami, BLTC en humus. Drie treurige bruine zakjes kreeg ik terug voor mijn 17 euro. pastrami met een roomkaas die het niet haalt bij de goedkope variant van de supermarkt, 3 stukken grof gesneden rode ui en een bruin slap blaadje sla. De humus had een nasmaak die alleen met een klontje suiker weg te werken was en dat allemaal op een broodje kwaliteit "tankstation". De BLTC maakte niets goed. Ik moet zeggen dat als het zonnetje schijnt dat veel van de tegenvallers goed maakt, het is een fijne plek. Maar dat heeft meer te maken met het Vondelpark er omheen dan daadwerkelijk de inrichting van het terras. Volgende keer haal ik een stokbroodje bij de bakker en ga ik lekker onder een boom zitten.
Elle V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2013
In het boven restaurant gegeten. Fantastisch uitzicht; het vondelpark. Broodjes waren heerlijk, echt om te smullen. Service heel vriendelijk. Duurde wat lang met biertje maar werd meteen uitgelegd dat er problemen met de tap waren.
Doordat het weer slecht was, niet druk.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2012
Mijn favoriet voor een lunch op werkdagen. Dan vind ik het juist handig en snel om zelf te halen bij de bar, lang wachten op bediening in een uurtje lunchpauze is vervelender. Broodjes zijn goed, lekker en redelijk geprijsd. Superterras in het park, lekker bier met tortillachips, daarmee ben ik op een zomerse dag dik tevreden!