Het Badpaviljoen

Badhuisweg 21 4357 AV Domburg Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 45€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Over het restaurant Het Badpaviljoen

Lekker wegdromen op één van de mooiste plekjes van Nederland. In Domburg, aan het strand, kun je genieten van een zwoele zomeravond en ondergaande zon. Strijk neer op dit mooie lounge terras onder het genot van een heerlijke cocktail en fingerfood. Of wat dacht je van een uitgebreide lunch of diner met een overdaad aan heerlijke schaal- en schelp dieren of geniet van een lekkere verse vis of vlees met een heerlijk glas gekoelde wijn of champagne. Allemaal gemaakt met top producten en de juiste culinaire bereiding en smaken! Het kan allemaal bij Het Badpaviljoen te Domburg.

Halve fles mineraalwater

9,1

Jouw recensie over het restaurant Het Badpaviljoen

Micky L.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Allemaal top, slechts een opmerking. Eigenaar (man) was niet heel vriendelijk naar de kinderen. Hij vond het nodig ze op te voeden door tegen onze dochter van 5 te zeggen dat ze alsjeblieft moest zeggen als ze iets bestelde. Het werd zonder humor gezegd en zelfs bloedserieus. De opvoeding wordt aan gewerkt maar laat meneer maar koken en bedienen dan doen wij de opvoeding wel!
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijke lunch ( 3 gangen verrassing ) - mooie gerechten goede smaken - het was er stampvol, ook vanwege live muziek op deze prachtige zondag. Desondanks heerlijk gegeten, en service perfect
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Fantastisch gegeten. Op een super locatie met zeer vriendelijke bediening. We waren zeer verrast door het uitzonderlijk goede AH-menu. Een aanrader dus.
Marja S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Genoten van een heerlijk diner.
Marja N.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
we hadden op een betere plaats gehoopt!
Cat.locktree S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Menu met AH actie verrassend,konden ook nog wat wijzigen in de keuze van vis naar vlees, bediening informeel en heel prettig prachtig uitzicht op zonsondergang
Lianne D.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
heerlijk eten, goede sfeer, vriendelijke bediening
Wim B.
tevreden
Axboer D.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Prachtig opgemaakte gerechten die allemaal erg goed smaakten. Prima AH menu. Entourage geweldig in mooi gebouw met uitzicht op zee. Erg genoten, dank.
R.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Het aanbevolen menu en fles wijn besteld. Uitstekend verzorgd en buitengewoon smaakvol bereid. Bediening vriendelijk en adequaat en oplettend ten opzichte van de voortgang aan tafel. Hele fijne avond met zicht op zee.
Iet B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Professionele, doch persoonlijke ontvangst en bediening. Tafel aan het raam, met zicht op zee en strand, dus niet ergens op de 2e rang omdat we er met de AH actiekortingen zaten. Goed en smaakvol menu. Geen keuze menu, maar het kon eventueel wel worden aangepast bij allergie of vega.
Gonny E.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Wij waren zeer tevreden!!!! Gezellige avond gehad!!! Vriendelijke bediening.
Karin L.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Het badpaviljoen heeft goed aandacht besteed aan het menu van de AH restaurantactie. De gerechten zijn zeer smakelijk en worden mooi gepresenteerd. Met relatief eenvoudige ingrediënten weet de kok een zeer verrassende en exclusieve smaak te creëren. De aanbevolen wijn past er goed bij. De bombe van mango en passievrucht was verrukkelijk. Attente bediening.
Marie-Jeanne D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Badpaviljoen scoort erg goed op elk onderdeel. Ik heb maar 1 opmerking : ik zou nooit € 45 betalen voor dit 3-gangenmenu : vind het eerder tot een lagere prijsklasse behorend : bv. € 38 of zoiets ?
Adriana H.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Een mooi menu van verse producten, erg goed bereid. Het was een feestje.
Lina G.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Met het AH menu hier gegeten. Standaard is de menu prijs 45 euro voor 3 gangen, en het zijn meestal visgerechten. Je kan niet kiezen maar wel aangeven als je iets niet lust. Van het huis krijg je brood en boter.
Het voorgerecht was heerlijk, iets met gemarineerde gamba's, en een soort Mozzarella kaas en zwarte quinoa met rijst en noten. Mijn tafelgenoot lust niet zo graag gamba's, en daarvoor in de plaats kwam een krabsalade. Aanrader! was lekkerder dan mijn gamba's. Voorgerecht: 8
Hoofdgerecht was scholfilet. Dat was prima, ook van formaat. Alleen wij zijn grote eters en lusten er eigenlijk wel gewoon een simpel frietje bij. Maar toen we dat besloten om bij te bestellen, was eigenlijk alles al op en hebben dus niet gedaan. Hoofdgerecht: 7
Het toetje was van rode vruchten en bijzonder. Echt iets dat je niet in de winkel kan kopen en de chef zijn best op heeft gedaan. Daarom cijfer 9.
Wij vonden de menuprijs wel wat aan de hoge kant, maar met de AH kaart weer redelijk. Drank is wel duur geprijsd. Lina Geeve
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Vurrukkuluk eten op toplokatie!
Michele H.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Helaas vinden wij het Badpaviljoen al enige tijd niet meer wat het in het begin was. In het begin was het echt supergoed en echt een avondje uit. De kwaliteit wordt steeds minder en om een drankje en hapje in de middag op het terras te doen prima, maar in de avond slaan we voorlopig over.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Heerlijk gegeten .alles wordt heel mooi opgediend , erg vriendelijk personeel en een prachtige locatie.
Annie V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Ongelooflijk goed en lekker, prima bediening, een absolute aanrader, tong- en oogstrelend!!