Het Badpaviljoen

Badhuisweg 21 4357 AV Domburg Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 45€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Over het restaurant Het Badpaviljoen

Lekker wegdromen op één van de mooiste plekjes van Nederland. In Domburg, aan het strand, kun je genieten van een zwoele zomeravond en ondergaande zon. Strijk neer op dit mooie lounge terras onder het genot van een heerlijke cocktail en fingerfood. Of wat dacht je van een uitgebreide lunch of diner met een overdaad aan heerlijke schaal- en schelp dieren of geniet van een lekkere verse vis of vlees met een heerlijk glas gekoelde wijn of champagne. Allemaal gemaakt met top producten en de juiste culinaire bereiding en smaken! Het kan allemaal bij Het Badpaviljoen te Domburg.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Het Badpaviljoen

Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant Het Badpaviljoen

T.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Beste en leukste restaurant op Walcheren op een prachtige locatie direct aan het strand. Moderne keuken en een hele aardige en vlotte bediening.
Frank A.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Super adres! Onze dochter met lactoseintolerantie werd in de watten gelegd met aangepaste gerechten die van even hoge kwaliteit waren als de andere gerechten!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Door het grote aantal stagiaires of studenten werden eigenlijk te veel fouten gemaakt. Het eten was uitstekend maar het aantal vergissingen mag niet in een inrichting van dit niveau. Vriendelijkheid kwaliteit en omgeving zeer goed.
Adri V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Favoriet restaurant in Zeeland. Of het nu de kreeft Bellevue is, de garnalenkroketjes, de salade Iberico of de kabeljauw, alles smaakt hier even voortreffelijk in een ambiance die je alleen in de Domburgse duinen treft.
V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Heerlijke lunch in klasse-omgeving met vriendelijk en kundig personeel. Wat kan je beter hebben? (De groeten met je 120 tekens. Dit is wat ik te zeggen had.)
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
We gaan veel uiteten maar heb nog nooit meegemaakt dat bij je hoofdgerecht geen friet of aardappeltjes bij zaten hier moest je dat apart bij betalen . En je je had geen keuze aan menu alleen de dag menu dat was vis
Dus we hadden geluk dat we dat lusten .
Jan-petra V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
We hebben heerlijk buiten op het terras gegeten. We hadden het 3 gangenmenu van AH, wat bijzonder goed was en ontzettend lekker van smaak. Ook de bediening was zeer goed. Zeker een aanrader!!!
Bas M.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Uitstekende keuken, super vriendelijke bediening en een prachtige entourage.
louis V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Met twee personen heerlijk gegeten op een zonovergoten terras, we komen hier zeker terug maar altijd weer jammer dat er voor kraanwater meer dan €4,- wordt gevraagd terwijl de rekening €156,- bedraagt.
L.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Wel klleine kaart voor het diner, geen traditionele gerechten zoals slibtongetjes (misschien toch voorzien) of mosselen.
Misschien is dit inderdaad aanwezig in vele andere restaurants.....maar toch in Nederland eet je dit graag en vooral als je zeker wil zijn dat de kwaliteit goed zit en je van het uitzicht kan genieten.
Hebben dus voor een schoteltje iberico/patta negra ham en de linguini met truffel gekozen welke overheerlijk was.
K.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Heerlijke avond gehad met ook heerlijk en passende wijn bij het eten.
Dit is niet de laatste keer dat we er gaan eten.

Grt Ptr
Annette V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Het eten en de bediening was super, echt geweldig. Wat een smaak sensatie!
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Wij hebben de 65 jarige bruiloft van mijn ouders hier gevierd.
Het was een grandioze avond. Heerlijk eten, goede en gezellige bediening.
Vriendelijk personeel, echt een aanrader.
V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Leuke ontvangst, super lekker en zeer verzorgd voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht, zeker een aanrader.
Zaalpersoneel was zeer professioneel, vriendelijk en verzorgd.
Rik D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Leuke en Goede ontvangst, mooie tafel op het terras met leuke en nette bediening goede uitleg en heerlijke gerechten. We gaan hier zeker terug komen. Team Bad paviljoen ga zo door. Bedankt
Robert P.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Het is steeds een beetje vakantie voor ons als we in het Badpaviljoen gaan eten ! De kaart is niet uitgebreid maar de gerechten worden met veel zorg bereid ! Bediening voortreffelijk, we komen graag terug ????
R.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Super lekker en gezellig. Zeker voor herhaling vatbaar. Het jubileumdinner was verrassend en zeer goed. Bediening zeer vriendelijk . Komen zeker nog terug
Suzan V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Heerlijk eten, professionele bediening en qua sfeer en uitzicht én eten een van de beste restaurants aan de Nederlandse kust.
Willem .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Ontvangst uitstekend voorbereid. Iemand in het gezelschap is slecht ter been. Ruime tafel, men stond letterlijk op ons te wachten. Attente bediening, staat er wanneer je ze nodig hebt maar verder op de achtergrond. Mooie kaart met dagverse producten. Mooie sauzen en uitstekkende cuissson. Goed geadviseerd vwb de begeleidende wijnen.
Zowel het eten als de zwarte- en witte brigade: "Om van te houden!"
Melisande V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Als wij in Domburg zijn eten we altijd wel een keer bij Het Badpaviljoen. We zijn met zijn tweeën en komen altijd weer terecht in de serre...en hebben niet één keer IN het restaurant gezeten. Je zit daar wel goed hoor, maar ik voel me altijd een beetje “weggezet” en ik zou graag een keertje BINNEN willen zitten. Het ziet er daar gezelliger uit op de een of andere manier... De bediening is altijd vriendelijk en het eten goed, dus daar ligt het niet aan.