Het Badpaviljoen

Badhuisweg 21 4357 AV Domburg Nederland Kaart

Over het restaurant Het Badpaviljoen

Lekker wegdromen op één van de mooiste plekjes van Nederland. In Domburg, aan het strand, kun je genieten van een zwoele zomeravond en ondergaande zon. Strijk neer op dit mooie lounge terras onder het genot van een heerlijke cocktail en fingerfood. Of wat dacht je van een uitgebreide lunch of diner met een overdaad aan heerlijke schaal- en schelp dieren of geniet van een lekkere verse vis of vlees met een heerlijk glas gekoelde wijn of champagne. Allemaal gemaakt met top producten en de juiste culinaire bereiding en smaken! Het kan allemaal bij Het Badpaviljoen te Domburg.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Het Badpaviljoen

Uitmuntend
9,1

Jouw recensie over het restaurant Het Badpaviljoen

R.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Super lekker en gezellig. Zeker voor herhaling vatbaar. Het jubileumdinner was verrassend en zeer goed. Bediening zeer vriendelijk . Komen zeker nog terug
Suzan V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Heerlijk eten, professionele bediening en qua sfeer en uitzicht én eten een van de beste restaurants aan de Nederlandse kust.
Willem .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Ontvangst uitstekend voorbereid. Iemand in het gezelschap is slecht ter been. Ruime tafel, men stond letterlijk op ons te wachten. Attente bediening, staat er wanneer je ze nodig hebt maar verder op de achtergrond. Mooie kaart met dagverse producten. Mooie sauzen en uitstekkende cuissson. Goed geadviseerd vwb de begeleidende wijnen.
Zowel het eten als de zwarte- en witte brigade: "Om van te houden!"
Melisande V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Als wij in Domburg zijn eten we altijd wel een keer bij Het Badpaviljoen. We zijn met zijn tweeën en komen altijd weer terecht in de serre...en hebben niet één keer IN het restaurant gezeten. Je zit daar wel goed hoor, maar ik voel me altijd een beetje “weggezet” en ik zou graag een keertje BINNEN willen zitten. Het ziet er daar gezelliger uit op de een of andere manier... De bediening is altijd vriendelijk en het eten goed, dus daar ligt het niet aan.
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Zalig eten en grappige, zeer attente bediening!
Eric-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Altijd een gezellige sfeer en goede bediening. Nooit opdringerig eerlijke prijs
Lineke F.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Heerlijk gegeten vlotte bediening
France-Anne M.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heel lekker gegeten, vriendelijk personeel, alleen lang moeten wachten eer we konden bestellen
Daarna alles vlotjes verlopen, aan te bevelen
Mirjam J.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Prima lunch ook zeer geschikt met de kinderen. Uitstekende wijnkaart. Fijne service
PH F.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Enkele gerechten waren niet zo als ze hadden moeten zijn,
voor de rest heel mooie gerechten, en een fijne ambiance , een aanrader
Mario M.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, elk gerecht is weer een ontdekking van smaken. Voortreffelijke keuken. Hier komen wij graag weer.
Berendenpip .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Gevestigd in een prachtig pand aan het strand. Hier vorig weekend geluncht. Hotdog was er niet dus gegaan voor het broodje carpaccio. Helaas bleek het achteraf 'carpaccio van rauwe ham'. Uitleg hierbij was dat het dun gesneden was. Dit verwacht je niet als je carpaccio besteld. Mijn gezelschap had een pasta met truffelolie, die ze erg lekker vond. Doorgegeven dat ze geen rucola wilde, maar dit waren ze vergeten.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Sfeervolle locatie. Prachtig gebouw. Rten was heerlijk en bediening heel vriendelijk en attent.
Joop S.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Een mooie avond , met heerlijke gerechten , die werden opgedient door een vriendelijke en gastvrij team.
De sfeervolle ambiance en het orkestje droegen ook bij aan deze topavond.
Komen snel weer terug, Joop en Els
Nina L.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Het eten was heerlijk, maar het is wel jammer dat als je dan een fruit du mer schaal besteld van €85,- dat je sausjes erbij krijgt die al zo lang stonden dat er een laagje op zat. Dit was niet zo smakelijk.
Josse D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten ,herfstmenu gegeten
Guido F.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Een héérlijke beleving in alle opzichten. Zeer lekkere & originele gerechten die perfect gekruid waren. Sublieme gastvrouw & dito service team.
Brent D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Fantastisch gegeten!!
Dominique S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Gezellig mooi terras in het herfst zonnetje.
Personeel deed echt wel de moeite om ons een mooi tafeltje in de zon te bezorgen.
Fruits de mer is er heerlijk.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Uitstekend verzorgd diner voor zakenpartners met partners. Zeer gezellig, mede dankzij de gastvrijheid, het heerlijke eten, en de prachtige ambiance aan de Zeeuwse kust