Het Badpaviljoen

J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Proevertje83 8.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Hier op een zondagmiddag gereserveerd om 1300 uur, om 12.55 uur hebben wij netjes gebeld dat we nog maar net een parkeerplaats hadden gevonden in het oh zo drukke Domburg, en dus gezegd dat we iets vertraagd zouden zijn. Er werd geïrriteerd gereageerd aan de telefoon en ze "beloofde" ons de tafel voor maximaal een kwartier vrij te houden. Bij aankomst (10 min later) zagen we dat het terras voor 3/4 vol zat en binnen zaten er misschien maximaal 5 tafels. Omdat we best wel wat verwachtingen hadden van het restaurant naar aanleiding van het blad 'de lekker' bijvoorbeeld, vonden wij zelf de kaart nogal tegenvallen. De bijbehorende prijzen zullen wel "Domburgs" zijn, maar zeker niet passend bij het gene wat geboden wordt. Het restaurant heeft een mooie entourage, en een prachtig uitzicht.
WVB60 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Lunch op perfect terras op een mooi stukje Nederland! Chardonnay kwalitatief goed maar met 5.50 euro per glas aan de prijs. Salade Seranoham goed! Hamburger matig en gedeeltelijk rauw. Prijs/ kwaliteit op het randje! Bediening voorkomend!
John D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Wat een toplocatie met uitstekende keuken Op een prachtterras werkelijk voortreffelijk gegeten. Ondanks de drukte was aandacht aan de gerechten steeds prima op orde. De wat oudere gastvrouw was erg gemaakt vriendelijk, maar een paar jongere serveersters en de ober compenseerden dat. Het lange wachten was geen straf met dit prachtuitzicht.
R V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Dit restaurant ligt echt geweldig en misschien wel het mooist van de Zeeuwse kust.
Je kan echt genieten van de allure van dit in 2008 gerestaureerde architectuur snoepje.
Als je in de serre zit, maar ook verderop in het restaurant heb je een mooi uitzicht over strand en zee.
Wij aten hier top de eerste dag van onze vakantie en waren eigenlijk te uitgehongerd voor dit soort restaurant. Maar de gastvrouw speelde mooi in op deze staat en toverde een heerlijk menu voor ons vieren.en daarmee echt lekker gegeten.
De bediening is verder erg vriendelijk.
Als we weer naar Domburg gaan kom ik hier zeker weer!
Erica V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Dit restaurant is prachtig gelegen. Als je in de serre zit heb je een mooi uitzicht over strand en zee. Wij aten hier tijdens de restaurantweek. Een mooi menu dat je kon uitbreiden met een Thaise soep. Dat hebben wij niet gedaan. Niet heel verrassend culinair, maar lekker gegeten. Erg vriendelijke dame in de bediening! Omdat ik net iets meer had verwacht geven we het eten een 7 (helaas kan een 7,5 niet in dit systeem). Als we weer naar Domburg gaan zullen we hier zeker eten maar dan van de kaart!
Paulusvught .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
zaterdagavond met 8 personen gereserveerd. weekendje Walgeren en in de Lekker500 gezocht naar een restaurant voor de zaterdagavond. Gereserveerd via website en nog 2 keer aantal personen gewijzigd, geen probleem (laagseisoen). Na parkeren auto via een te donker pad naar ingang geleid. vriendelijke ontvangst. Al direct werd de menusuggestie op tafel gezet met als toelichting dat dat wel makkelijk was bij een groep. 4 personen kozen voor het menu, 4 voor a la carte. Gelukkig had ik uitzicht op de open keuken, wat een genot om de keukenbrigade aan het werk te zien. smaakvolle, mooi opgemaakte borden, we werden aangenaam verrast. Ook als het donker is, en je de zee niet kan zien is dit restaurant een aanrader! Puntjes op de I bij de bediening en op naar de top 100, een vermelding, en ....
Hier komen we zeker terug!
Hermion .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Prima zaterdagavond, wel erg druk en daardoor rumoerig. Ondanks de drukte was de bediening alert en zeer vriendelijk, het eten was kwalitatief prima, vooral de Thaise bisque was verrukkelijk, pikant maar niet "te". De hoeveelheid was wat aan de flinke kant, maar zo lekker dat het toch helemaal op ging. Partner koos voor tonijn, vers en goed maar niet bijzonder. Daarna de kreeft als hoofdgerecht, deze was perfect bereid, op een grote ravioli met lamsoren gepresenteerd, hij heeft ervan gesmuld. Mijn pasta met paddenstoelen, truffel en Parmezaan was fris en smakelijk. Volgende keer niet meer op zaterdagavond... we konden elkaar niet verstaan.
Joris R.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Zeer vriendelijke en nette ontvangst in een schitterend pand op het duin. Begonnen met half dozijn oesters, op ijs, heerlijk. Voorgerecht Thaise bisque was echt fantastisch, zeer smaakvol. Andere voorgerecht was de kreeftsalade, mooi licht, met knapperige salade. Hoofdgerecht halve kreeft a la plancha, precies zoals het hoort. Andere hoofdgerecht was heilbot met coquilles, ook weer zo'n mooi licht en toch zeer smaakvol gerecht. De Chablis die we er bij dronken was zoals verwacht voortreffelijk en combineerde goed. Al met al een heerlijke maaltijd in een restaurant met zeer veel klasse.
Mien D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Wat een feest, wat een feest! Afgelopen week vanaf ons vakantieadres al een keer geluncht en gisteravond heerlijk genoten met vier personen van een schaal vol met vissoorten. Meer dan voldoende vis en de opmaak is werkelijk een prachtig plaatje. Wat onze avond vooral compleet maakte was de uiterst professionele gastheer die naast een zeer discrete houding ook in was voor een leuk grapje. Alles staat hier in teken van de gasten. Grote schalen vol vis, een uitzicht op zee en fantastisch personeel maakt dit tot een unieke beleving. Wij komen graag weer terug!
Marleen J.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Op een regenachtige zondag gingen we lunchen bij Het Badpaviljoen, alleen al om de fantastische ligging en smaakvolle inrichting een reden om te bezoeken.
We kozen voor het lunchmenu, voor 42,50 kregen we 3 gangen, prijzig. We begonnen met gerookte zalm, goed klaargemaakt, zonder fratsen. Vervolgens kregen we beetgare lekkere risotto met een stukje verse vis en met goede kokkels, net gaar, vol smaak, zo lekker heb ik ze nog niet eerder gegeten. Het dessert hadden we overgeslagen, in plaats daarvan bestelden we espresso (heet en goed van geur en smaak) en friandises, die waren ook prima.
We werden grotendeels bediend door de eigenaresse Mirjam Joziasse, ze nam de tijd voor ons en was professioneel en informeel tegelijk, erg prettig. Buiten zagen we dat een groep van 8 werd weggestuurd bij de lounge banken door een medewerker, dat zag er helaas niet gastvrij uit en had volgens ons echt anders gekund, jammer.
Al met al een leuke plek om heen te gaan als je in Domburg of omgeving bent.
Otto B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Het is wat aan de prijs in het Badpaviljoen, maar het is dan tegelijk ook een van de mooiste plekjes van Domburg. Voorgerechten zo tussen de € 15,- en € 25,- en hoofdgerechten bijna allemaal over de € 30,-. Maar het is wel lekker buiten eten met mooi weer. En het eten is gewoon goed klaargemaakt.
Het is absoluut een must-do als je in de buurt van Domburg bent en de zon schijnt (en je buiten kunt zitten). Maar - om de traditionele Michelin kwalificatie van stal te halen - ik zou er niet ver voor omrijden.
Bediening erg attent en top. Locatie: bijna een perfect 10 en het eten is toch echt maximaal een 8.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2015
Acb, wat zit je hier toch mooi op het terras, als de zon ondergaat en de temperatuur aangenaam is. Trouwens, als het wat killer wordt dan steken ze de terrasverwarming aan.
Ook het eten is goed. Klassiek klaargemaakt, maar wel lekker. Op het menu staan vooral vis, schaal- en schelpdieren.
Als voorgerecht nemen we Oosterscheldekreeft met aardappelsalade. Iets te veel vanille, maar verder best lekker. De Thaise bisque met aoli en toast smaakt prima. Het hoofdgerecht is heilbot en coquilles met geschaafde truffels, witte bonen en paddestoelen. Opnieuw klassiek maar goed bereid. Bij dit menu drinken we een uitstekende en niet al te dure Zuid-Afrikaanse witte Boschendal.
De bediening is attent en hartelijk. En de zonsondergang betoverend. We zijn tevreden.
Gerrit S.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2015
Wij kwamen ver na de normale lunchtijd voor de lunch. Geen enkel probleem. Als vanouds vriendelijke bediening, maar de keuken was na 15:00 uur waarschijnlijk op halve kracht bezig. Het duurde allemaal wat langer dan normaal, maar het eten was weer uitstekend. Menu met rode poon en een zeer verzorgde hamburger. Ondanks het slechte weer zaten we prima in de nieuw verbouwde serre, een inventieve verbouwing die nuttig is in ons wispelturige klimaat.
Jan_Net .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
Toen we aan kwamen lopen bij het BadPaviljoen kwamen er ook net een stuk of 50 andere klanten tegelijk binnen. Als dat maar goed gaat vroegen we ons af. Het verliep allemaal perfect !
De entourage is natuurlijk mooi, het personeel is allemaal even vriendelijk en heeft aandacht voor de individuele klant. Het eten is heerlijk. Kortom hier rijden wij graag voor om. We komen zeker nog een keer terug
Robert B.P. V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2015
Werkelijk een prachtplek - zeker als je buiten kunt zitten, met uitzicht op zee. Ik had een geweldig visje (kabeljauw) met lamsoor, en vooraf oesters. En een prachtig wijntje. De vriendelijke bediening - wel professioneel, niet stijf- maakt het helemaal af. Ik moest er wel even voor sparen, maar dat mag ook wel met die ingrediënten, kwaliteit en service. De reis meer dan waard.
Tom S.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Bij binnenkomst correct ontvangen en aan een tafel aan het raam geplaatst.
Het plateau Fruits de Mer aangevuld met brood, boter en olijfolie was heerlijk en ruimschoots voldoende.
Jammer alleen dat alles op ijs staat, want het neemt de smaak van de gerechten weg. Maar onze oplossing is om steeds iets op het bord te leggen en te wachten totdat de meeste kou er af is.
Misschien is een bowl met lauw water en citroen geschikter dan natte doekjes.
Altijd lekker en gezellig om te kiezen voor een plateau Fruits de Mer.
Een heerlijk nagerecht van Valrhona chocolade en een espresso ter afsluiting.
Het was een mooie zonnige en culinaire dag.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Chique restaurant in mooi pand met uitzicht op zee. De bediening doet uiterste best om je echt thuis te laten voelen. Tafel mooi gedekt maar door ontbreken van tafellinnen wat minder formeel. Fruit de mere voor 4 personen gegeten aan mooie ronde tafel; perfect!
Jensderkx .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Vanuit het nabijgelegen Westkapelle met de auto op naar Domburg. Met navigatie bereiken we eenvoudig de bestemming. Echter, er is naar het lijkt, geen eigen parkeerplaats. Alle nabij gelegen plekken zijn vol. Snel even op de website gekeken of er toch niet een eigen parking is die we gemist hebben. Online ontbreekt echter ieder parkeeradvies... Uiteindelijk komen we 20 minuten later toch binnen in het drukke restaurant. De inrichting is redelijk strak, maar toch warm. Er hangt een gezellige sfeer en we worden zeer hartelijk ontvangen. We komen voor een uitgebreid plateau fruit de mer. Maar bij het aperitief zouden we nog wel een klein hapje wensen. De dame biedt aan een Thaise Bisque over twee koppen te verdelen. Dit blijkt een heerlijk pittig voorafje. Het plateau is zoals het hoort te zijn: kokkels, kreukels, wulken, mosselen, krab, kreeft, gamba's, grijze garnalen en oesters naar hartelust. En vers! In de zomer buiten lijkt me dit helemaal een verademing, de locatie is uniek!
Anne301 .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Helaas hebben wij afgelopen zondag een slechte ervaring gehad bij het Badpaviljoen.
Het was erg vies en rommelig binnen, hebben een kwartier moeten wachten voor er iemand naar ons toe kwam. Ook heeft er dat kwartier een theedoos met een paar vieze kommen op de tafel gestaan. Het uitgebreide fingerfood viel erg tegen, zelfs in de rauwe oesters lag een stuk van een krabschaar! Brood vergeten te brengen, alsmede de spelletjes waar je de kreukels mee op kan eten, en vieze borden! De toiletten waren enorm vies met overal wc papier en geen doekjes om je handen mee af te drogen. Kortom hier valt nog een hoop te verbeteren. Wij komen hier niet meer terug.