Het Badpaviljoen

• Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten ,herfstmenu gegeten
Guido F.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Een héérlijke beleving in alle opzichten. Zeer lekkere & originele gerechten die perfect gekruid waren. Sublieme gastvrouw & dito service team.
Brent D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Fantastisch gegeten!!
Dominique S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Gezellig mooi terras in het herfst zonnetje.
Personeel deed echt wel de moeite om ons een mooi tafeltje in de zon te bezorgen.
Fruits de mer is er heerlijk.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Uitstekend verzorgd diner voor zakenpartners met partners. Zeer gezellig, mede dankzij de gastvrijheid, het heerlijke eten, en de prachtige ambiance aan de Zeeuwse kust
Anne W.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Heerlijk geluncht in een mooie omgeving! Smaakvolle soep en heerlijke verse salade
Echt genoten.
Het personeel is vriendelijk en attent
Sonia A.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
altijd beter dan de vorige keer , we zijn er al vele jaren en dikwijls geweest ,telkens we in domburg zijn proberen we er te gaan eten , soms wel volzet ,en dat is het mooiste bewijs dat ze het goed doen,
jef lenaerts
AMJI .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Donderdag 16 maart was de eerste echte lentedag voor ons en besloten we naar Domburg te gaan en te lunchen bij restaurant het Badpaviljoen Domburg.
We gingen voor het plateau Fruits de Mer "het Badpaviljoen". Een waar feest!
Men had zowel binnen als buiten de tafel gedekt voor ons, maar we besloten toch snel om buiten op het geweldige terras plaats te nemen.
Bediening was perfect, vriendelijk en zeer ontspannen: we voelden ons meteen thuis.
En dan dat plateau: 12 heerlijke zeeuwse oesters, garnaaltjes, gamba's, wulken, kokkels, kreukels, mosselen en last but not least schitterende krabpoten en kreeft.
Alles spartelvers en niet zomaar opgediend. Garnaaltjes waren heerlijk om zelf af te pellen en de kokkels waren nog licht voorzien van een dressing die het alleen maar lekkerder maakte: goed keukenwerk! Flesje huiswijn verdego/sauvignon blanc erbij en we waanden ons aan de riviera.
Als afsluiting nog een erg goede cappuccino en wij waren blij dat we dit adres hadden gevonden. "Wanneer gaan we weer?" hoor ik mijn vrouw zeggen.
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Twee dagen in Domburg en twee keer gekozen voor lunchen in het Badpaviljoen in Domburg. De eerste keer de uitgebreide Fruits de Mer gekozen (zeer ruim gesorteerd voor 2 personen a 85 euro) en de tweede keer de goed gevulde Bouillabaisse.
Beide keren uitstekend gegeten. Zeer de moeite waard en zeker voor herhaling vatbaar. Meer dan z'n geld waard.
Wordt herhaald!
Proevertje83 8.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Hier op een zondagmiddag gereserveerd om 1300 uur, om 12.55 uur hebben wij netjes gebeld dat we nog maar net een parkeerplaats hadden gevonden in het oh zo drukke Domburg, en dus gezegd dat we iets vertraagd zouden zijn. Er werd geïrriteerd gereageerd aan de telefoon en ze "beloofde" ons de tafel voor maximaal een kwartier vrij te houden. Bij aankomst (10 min later) zagen we dat het terras voor 3/4 vol zat en binnen zaten er misschien maximaal 5 tafels. Omdat we best wel wat verwachtingen hadden van het restaurant naar aanleiding van het blad 'de lekker' bijvoorbeeld, vonden wij zelf de kaart nogal tegenvallen. De bijbehorende prijzen zullen wel "Domburgs" zijn, maar zeker niet passend bij het gene wat geboden wordt. Het restaurant heeft een mooie entourage, en een prachtig uitzicht.
WVB60 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Lunch op perfect terras op een mooi stukje Nederland! Chardonnay kwalitatief goed maar met 5.50 euro per glas aan de prijs. Salade Seranoham goed! Hamburger matig en gedeeltelijk rauw. Prijs/ kwaliteit op het randje! Bediening voorkomend!
John D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Wat een toplocatie met uitstekende keuken Op een prachtterras werkelijk voortreffelijk gegeten. Ondanks de drukte was aandacht aan de gerechten steeds prima op orde. De wat oudere gastvrouw was erg gemaakt vriendelijk, maar een paar jongere serveersters en de ober compenseerden dat. Het lange wachten was geen straf met dit prachtuitzicht.
r V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Dit restaurant ligt echt geweldig en misschien wel het mooist van de Zeeuwse kust.
Je kan echt genieten van de allure van dit in 2008 gerestaureerde architectuur snoepje.
Als je in de serre zit, maar ook verderop in het restaurant heb je een mooi uitzicht over strand en zee.
Wij aten hier top de eerste dag van onze vakantie en waren eigenlijk te uitgehongerd voor dit soort restaurant. Maar de gastvrouw speelde mooi in op deze staat en toverde een heerlijk menu voor ons vieren.en daarmee echt lekker gegeten.
De bediening is verder erg vriendelijk.
Als we weer naar Domburg gaan kom ik hier zeker weer!
Erica V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Dit restaurant is prachtig gelegen. Als je in de serre zit heb je een mooi uitzicht over strand en zee. Wij aten hier tijdens de restaurantweek. Een mooi menu dat je kon uitbreiden met een Thaise soep. Dat hebben wij niet gedaan. Niet heel verrassend culinair, maar lekker gegeten. Erg vriendelijke dame in de bediening! Omdat ik net iets meer had verwacht geven we het eten een 7 (helaas kan een 7,5 niet in dit systeem). Als we weer naar Domburg gaan zullen we hier zeker eten maar dan van de kaart!
Paulusvught .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
zaterdagavond met 8 personen gereserveerd. weekendje Walgeren en in de Lekker500 gezocht naar een restaurant voor de zaterdagavond. Gereserveerd via website en nog 2 keer aantal personen gewijzigd, geen probleem (laagseisoen). Na parkeren auto via een te donker pad naar ingang geleid. vriendelijke ontvangst. Al direct werd de menusuggestie op tafel gezet met als toelichting dat dat wel makkelijk was bij een groep. 4 personen kozen voor het menu, 4 voor a la carte. Gelukkig had ik uitzicht op de open keuken, wat een genot om de keukenbrigade aan het werk te zien. smaakvolle, mooi opgemaakte borden, we werden aangenaam verrast. Ook als het donker is, en je de zee niet kan zien is dit restaurant een aanrader! Puntjes op de I bij de bediening en op naar de top 100, een vermelding, en ....
Hier komen we zeker terug!
Hermion .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Prima zaterdagavond, wel erg druk en daardoor rumoerig. Ondanks de drukte was de bediening alert en zeer vriendelijk, het eten was kwalitatief prima, vooral de Thaise bisque was verrukkelijk, pikant maar niet "te". De hoeveelheid was wat aan de flinke kant, maar zo lekker dat het toch helemaal op ging. Partner koos voor tonijn, vers en goed maar niet bijzonder. Daarna de kreeft als hoofdgerecht, deze was perfect bereid, op een grote ravioli met lamsoren gepresenteerd, hij heeft ervan gesmuld. Mijn pasta met paddenstoelen, truffel en Parmezaan was fris en smakelijk. Volgende keer niet meer op zaterdagavond... we konden elkaar niet verstaan.
Joris R.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Zeer vriendelijke en nette ontvangst in een schitterend pand op het duin. Begonnen met half dozijn oesters, op ijs, heerlijk. Voorgerecht Thaise bisque was echt fantastisch, zeer smaakvol. Andere voorgerecht was de kreeftsalade, mooi licht, met knapperige salade. Hoofdgerecht halve kreeft a la plancha, precies zoals het hoort. Andere hoofdgerecht was heilbot met coquilles, ook weer zo'n mooi licht en toch zeer smaakvol gerecht. De Chablis die we er bij dronken was zoals verwacht voortreffelijk en combineerde goed. Al met al een heerlijke maaltijd in een restaurant met zeer veel klasse.
Mien D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Wat een feest, wat een feest! Afgelopen week vanaf ons vakantieadres al een keer geluncht en gisteravond heerlijk genoten met vier personen van een schaal vol met vissoorten. Meer dan voldoende vis en de opmaak is werkelijk een prachtig plaatje. Wat onze avond vooral compleet maakte was de uiterst professionele gastheer die naast een zeer discrete houding ook in was voor een leuk grapje. Alles staat hier in teken van de gasten. Grote schalen vol vis, een uitzicht op zee en fantastisch personeel maakt dit tot een unieke beleving. Wij komen graag weer terug!
Marleen J.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Op een regenachtige zondag gingen we lunchen bij Het Badpaviljoen, alleen al om de fantastische ligging en smaakvolle inrichting een reden om te bezoeken.
We kozen voor het lunchmenu, voor 42,50 kregen we 3 gangen, prijzig. We begonnen met gerookte zalm, goed klaargemaakt, zonder fratsen. Vervolgens kregen we beetgare lekkere risotto met een stukje verse vis en met goede kokkels, net gaar, vol smaak, zo lekker heb ik ze nog niet eerder gegeten. Het dessert hadden we overgeslagen, in plaats daarvan bestelden we espresso (heet en goed van geur en smaak) en friandises, die waren ook prima.
We werden grotendeels bediend door de eigenaresse Mirjam Joziasse, ze nam de tijd voor ons en was professioneel en informeel tegelijk, erg prettig. Buiten zagen we dat een groep van 8 werd weggestuurd bij de lounge banken door een medewerker, dat zag er helaas niet gastvrij uit en had volgens ons echt anders gekund, jammer.
Al met al een leuke plek om heen te gaan als je in Domburg of omgeving bent.
Otto B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Het is wat aan de prijs in het Badpaviljoen, maar het is dan tegelijk ook een van de mooiste plekjes van Domburg. Voorgerechten zo tussen de € 15,- en € 25,- en hoofdgerechten bijna allemaal over de € 30,-. Maar het is wel lekker buiten eten met mooi weer. En het eten is gewoon goed klaargemaakt.
Het is absoluut een must-do als je in de buurt van Domburg bent en de zon schijnt (en je buiten kunt zitten). Maar - om de traditionele Michelin kwalificatie van stal te halen - ik zou er niet ver voor omrijden.
Bediening erg attent en top. Locatie: bijna een perfect 10 en het eten is toch echt maximaal een 8.