Het Badpaviljoen

Badhuisweg 21 4357 AV Domburg Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 45€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • u krijgt ons vastgestelde 3 gangen menu van die dag
      dat betekent dat u geen keuze menu heeft
      heeft u allergiën of wensen kunt u dit natuurlijk doorgeven en houden wij hier rekening mee
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Over het restaurant Het Badpaviljoen

Lekker wegdromen op één van de mooiste plekjes van Nederland. In Domburg, aan het strand, kun je genieten van een zwoele zomeravond en ondergaande zon. Strijk neer op dit mooie lounge terras onder het genot van een heerlijke cocktail en fingerfood. Of wat dacht je van een uitgebreide lunch of diner met een overdaad aan heerlijke schaal- en schelp dieren of geniet van een lekkere verse vis of vlees met een heerlijk glas gekoelde wijn of champagne. Allemaal gemaakt met top producten en de juiste culinaire bereiding en smaken! Het kan allemaal bij Het Badpaviljoen te Domburg.

Halve fles mineraalwater

Eric P.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Ronaad D.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Ja, wat moet je hier nog op aanmerken. Wij kunnen alleen nog zeggen, wij hebben heerlijk gegeten.
Een groot compliment voor de keuken, creatief en verrassend . Wij komen zeker terug.
Annemieke B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Hier een heerlijke avond beleefd. Het eten was van zeer goede kwaliteit en de geadviseerde wijnen passend en goed. Het Badpaviljoen is een fantastische ambiance maar wat de avond uitzondelijk maakte was de warme en gezellige bediening. We werden echt in de watten gelegd.
We komen graag nog eens terug!
Johan J.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Weer TOP! Echte aanrader, naast uiteraard de schitterende locatie, zeer attente bediening, heerlijk gegeten in zeer aangename omgeving.
Kevin S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Heerlijk gezellig gezeten, heerlijk gegeten!! Het Badpaviljoen is altijd top. De menu is erg goed en de rekening viel heel erg mee, één van ons wou geen vis, hij kreeg een netjes aangepaste vlees menu. Het was weer geweldig!!!
Sangeleerdeletter L.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Fantastisch gegeten ,gerechten waren prachtig en smaakcombinaties zaten perfect.mischien broodjes serveren ipv gewoon sneetjes brood en amuses erbij zou het compleet maken. Ideale locatie aan het prachtige strand. Komen zeker terug.
Philippe B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Het eten was niet vers en niet verzorgd klaar gemaakt.
Het personeel was niet professioneel.
Roukema R.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Hier is het altijd heerlijk en een feest om te eten
L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
een prima plek om fruits de mer te eten.
verzorgd en uitgebreide schotels.
een aanrader.
Prachtig zicht op strand en zee.
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Een topervaring!
Ruud B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
We zijn best wel een regelmatige klant maar vanavond was het teleurstellend we zaten heerlijk buiten prachtig uitzicht maar moesten 39 minuten op eerste drankje wachten. De tartaar wad smakeloos en de bouillabaisse (altijd vol en heerlijk) nu sterke bouillon net pasta slierten jammer jammer Ik hoop dat het snel weer als van ouds is we moesten trouwens meer dan 45 minuten wachten op tweede gerecht
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Top gegeten,zeer vriendelijke en vakbekwame bediening in een prachtige ambiance.
Ellen J.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Echt heerlijk gegeten! Verse producten, met veel aandacht bereid.
In het begin wat koud, we zaten in de serre, maar later werd het warmer. Serre geeft een mooi uitzicht nu het nog licht is buiten. Maar binnen is wel sfeervoller qua inrichting.
Janna N.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Het was erg vriendelijk personeel.
Manon R.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
We komen als gezin al jaren bij Het Badpaviljoen. Regelmatig in de zomer, maar ook wel eens in de andere jaargetijden. Onze dochters zijn inmiddels tieners, maar ook toen ze kleiner waren werden we altijd zeer gastvrij ontvangen. Super vriendelijk personeel, je ziet er door de jaren heen steeds dezelfde gezichten. En het eten is ook heerlijk! Wij voelen ons bij Het Badpaviljoen op ons gemak! Het heeft een sjiek/smaakvol interieur en exterieur, maar je wordt niet afgeschrikt hierdoor, juist door de vriendelijkheid van het personeel! Nu in de herfstvakantie geluncht samen met onze dochters, het was weer top!
Ineke S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Heerlijk gegeten, voor mij genoeg voor mijn eega te weinig, mooi bord maar wat meer zou beter voor hem zijn, vooral groente.
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Opnieuw voor het Badpaviljoen in Domburg gekozen om de Plateau Prestige de Fruits de Mer te eten. Zoals ook de vorige maal geschreven, komen wij speciaal hiervoor vanuit de Randstad naar Domburg. Het was opnieuw een culinair genoegen dat nog werd vergroot door het mooie weer, waardoor op het terras kon worden gegeten. Opnieuw zeer klantvriendelijke bediening. Opnieuw daarom: tot ziens....
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
Serveren geen kraanwater maar uitsluitend flessen mineraal water, wij zijn hier geen fan van en willen dat ook niet. Het hoofdgerecht (scholfilet) werd in een groot diep bord geserveerd, waarom? Het was geen soep, beetje rare trend gevoelige keuze en onhandiger eten met vismes en vork.
Het was het AH menu en vermoedelijk een goede representatie van hun kunnen maar beetje "kaal".
Ad S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Prachtige locatie. Veel gerechten sterwaardig. Zeer vriendelijke bediening. Wij komen hier zeer graag.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Heerlijke lunch, gaan zeker nog een keer terug