Het Atelier

Wilhelminastraat 28 7642 CS Wierden Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Glas champagne

Herry E.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Gewoon goed!!

Gegeten met de AH actie.
Prettige ontvangst kiezen van de kaart
Dus keus genoeg.
Daardoor een heerlijk drie gangen menu gegeten.
Verder leuke bediening en mooie inrichting.
Henk L.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Gezellig en vriendelijk restaurant met prettige bediening en leuke sfeer. Voortreffelijk gegeten
Fenna P.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Heerlijk gegeten met bon AH dinerbon actie. Gerechten waren heerlijk, maar voor een grote eter te kleine porties.
Ineke B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
We hebben een heerlijke en gezellige avond gehad! Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en de gerechten zijn ware kunstwerkjes op je bord in het Atelier.
Gerrit D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Eten en service prima. De
"zaal" kan wat intiemer ingericht worden.
Sander O.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Het was ons niet opgevallen dat dit restaurant bestond. Via IENS het restaurant gevonden. Men heeft het leuk ingericht, maar toch voelt het nog steeds of je in een feesthal zit (wat het oorspronkelijk ook was).
Het eten ziet er als een schilderijtje uit., en smaakte heerlijk. We hadden het maand menu, een aanrader.
Er zit wel veel verschil in bediening. Bij sommige (vooral de jonge man) werd de drank grof neergezet zoals je verwacht op een feestavond maar niet in een restaurant. Ook de borden worden niet als eenheid op de tafel geplaatst, zoals de chefkok het voor ogen heeft. Miste ook uitleg bij elk gerecht, het nagerecht was een grand dessert, waar het uit bestond werd niet genoemd. De andere gerechten heb je bij kiezen van het menu gezien, maar toch fijn even te horen wat er op je bord ligt. Kleine tips om dit restaurant een klasse hoger te krijgen. Want eerlijk het eten ziet er echt als een plaatje uit.
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Heerlijk gegeten, op basis van AH-restaurantactie. Gewoon kunnen kiezen van de kaart. Mooie porties, heerlijk eten!
Frits V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Was even zoeken, maar is een goed restaurant.
Willen van de gerechten iets apart maken, eigen smaak verrassend.
(maandgerecht)
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Alweer erg goed ! Tonijnvoorgerecht was dus geen toevalstreffer ..
Nog steeds vriendelijke bediening , prettig personeel ,we hebben een gezellige avond gehad. Prima stoelen ook.
Lies B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Verrassingsmeneu Spaanse Iberico varken was heel vet en taai .
We hebben daarom entrecote gekregen dat was heel netjes, maar die was ook taai helaas.
Het was best wel teleurstellend .
Beste Lies,
Het Mondriaan hoofdgerecht was inderdaad Iberico varken, hiervan serveren wij een rib-eye. Dit stuk vlees heeft een stuk vet, hierdoor blijft het mals en sappig. Wanneer u niet van vlees houd met vet er aan had u dit aan kunnen geven aan één van onze gastheren of gastvrouwen.
Om u tegemoet te komen hebben wij 4 maal een entrecote geserveerd (het vet hebben we er af gehaald), helaas was u hier ook niet tevreden over. U heeft toen gevraagd of uw tafel de enige was met deze opmerkingen. Onze gastvrouw heeft toen ook aangegeven dat dit het geval was en aangezien uw entrecote uit hetzelfde deel gesneden is als de andere geserveerde entrecotes en er deze avond geen van de andere gasten hier een op en/of aanmerking op had is het apart dat de geserveerde stukken bij u allemaal taai waren.
Wij betreuren uw ervaring, maar vinden het wel bijzonder dat u aan de hand van uw bevindingen ons erg duur vindt terwijl u profiteerde van de AH restaurantactie.
Lauri L.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Afgelopen zondag gegeten bij Het Atelier in Wierden. Wat een verassing! We kwamen binnen in een prachtige locatie en werden vriendelijk ontvangen. Vooraf kregen we zelfs een broodje en een heerlijke amuse. Veel keuze op de kaart. Voorgerecht was mooi snel klaar en was heerlijk. Als hoofdgerecht had ik het Mondriaan menu (verassing van de chef). Wauw wat was dat exclusief. Een ribeye van Iberico, een spaans varken. Mijn vriend had de surf 'n turf. Goede combinatie van een biefstuk met gamba's. We kregen lekkere bijgerechten: een aardappelgratin, lekkere rauwkost salade en spruitjes! Het nagerecht was de kers op de taart.
Wij komen zeker nog een terug en zouden dit restaurant zeker aanraden.
Gerrit T.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Prima restaurant, mooi kaart voorgerechten prima-hoofdgerecht uitstekend en dessert prima de luxe.Dit restaurant gaan wij zeker weer bezoeken. Aanrader
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Voorgerecht (soep en carpaccio) was erg lekker! Hoofdgerecht viel wat tegen. Borden waren koud waardoor gerechten snel afkoelden. Entrecote was erg doorbakken. Garnituur kwam pas toen we het vlees al op hadden.
Beste Ellen,
Bedankt voor uw feedback.
We betreuren uw ervaring, het is natuurlijk niet de bedoeling dat een entrecote (die mooi medium gebakken moet zijn) doorgebakken geserveerd wordt. Hopelijk heeft u dit ook aangegeven aan uw gastheer of gastvrouw, want ons streven is om al onze gasten tevreden de deur uit te zien gaan.
We gaan naar aanleiding van uw opmerking over de koude hoofdgerecht borden extra aandacht hierop vestigen zodat het gerecht langer warm blijft nadat het geserveerd wordt.
Marjan D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Hartelijke ontvangst,vriendelijke bediening,lekker gegeten
Irene L.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
We werden gastvrij ontvangen in een sfeervolle ambiance. Hier kwam een heerlijk stukje brood met boter op tafel en ook nog een heerlijke amuse. Hoewel wij geboekt hadden met de AH actie, mochten we à la carte ons eigen menu kiezen en de keuze was subliem. Prachtige gerechten. Een bijzonder leuk detail: bij ieder gerecht stond een passend wijnadvies.
Wij hebben een hele fijne avond gehad, heerlijk gegeten en genoten van de vriendelijke bediening en de prachtige inrichting. Wij komen graag een keertje terug.
Dit heeft ons vorige bezoek aan een ander restaurant helemaal goed gemaakt. Daar hadden wij ook met de AH actie geboekt, en kregen een karig - naar verhouding erg duur menu voorgeschoteld, geen eigen keuze, geen extra's wat betreft voorafjes en geen garnituur.
Ton G.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Via de AH-actie dit restaurant gevonden.
Gewoon van de kaart gegeten.
Amuse en stokbroodje vooraf.
Voorgerecht, tussengerecht, hoofdgerecht en dessert alles zeer smaakvol.
Een aanrader!
E.otte E.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
De ontvangst bij Het Atelier was hartelijk.Er hangt een gemoedelijke sfeer,erg aardig personeel ook in voor een grap en praatje.
Het eten was erg lekker,alles vers en mooie smaakcombinaties,verrassend.
Hier en daar een verbetering ; de tomatensoep was niet warm genoeg en er staan weinig vegetarische gerechten op de menukaart, 2 voorgerechten en 1 hoofdgerecht dus kom je niet zo snel weer eten als vegetarier.
Dit doorgegeven en daar staat men wel voor open,mooi!
Dus hopelijk gauw tot ziens!
Ernst En Tilly V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
We hebben heerlijk gegeten, goede bediening.
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Lekker. Gegeten met AHAktie. Prijs kwaliteit heel goed, aardige en belangstellende bediening.
Dinie H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Super lekker gegeten , personeel was super ???? .
Al met al een geslaagd etentje .????????????