Het Atelier

Wilhelminastraat 28 7642 CS Wierden Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Meer informatie over restaurant Het Atelier

5 minuten lopen vanaf het station, bushalte op loopafstand
  • : Voor de deur

Vrijdag t/m Zondag: 17:00 tot 22:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Het Atelier

Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Fantastisch gegeten, gerechten worden mooi en smaakvol en met artistieke presentatie opgediend met puree. Het lijken kleine porties maar uiteindelijk eet je genoeg. Enige minpunten vond ik dat er maar 1 x drank werd geserveerd en niet meer aan ons werd gevraagd. Lijkt mij juist een belangrijke inkomstenbron.
CGM R.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Heel vriendelijk personeel en het eten was goed, vooral de hertenbiefstuk was super mals. Inrichting was sfeervol, maar ik had een beetje het gevoel in een zaal te zitten...verder heel tevreden
Anny G.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Heel lekker gegeten en best wel een uitgebreide kaart
Eli S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Goed restaurant met aardige bediening. Voor herhaling vatbaar
Erna V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
We hebben met familie bij jullie gegeten en ieder van ons, was vol lof over zijn /haargerecht. Vooral het verrassingsmenu "Mondriaan "was geweldig. De bediening was vriendelijk en goed. De achtergrondmuziek rustig.De inrichting is netjes en we zaten ver genoeg van de andere gasten af.
Jullie restaurant is zeker een aanrader.
Jelly B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
We hadden scholfilet besteld, maar kregen koude en niet gare schelvis. Werd onmiddellijk weg gehaald en kregen we nieuwe, warme scholfilet. Top!!! Het kampvuurtje als dessert was een leuke afsluiting.
Gerrit S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heerlijk gegeten, verrassende opmaak van de borden.
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
We hebben gebruik gemaakt van de AH-restaurantactie en waren zeer enthousiast over het vriendelijke personeel, interieur van restaurant, presentatie en uitleg van de 3 gangen menu a la carte .Alleen vonden wij de kwaliteit-prijs verhouding van sommige gangen zoals de derde gang "het kampvuurtje voor 2 personen " letterlijk kampvuurtje erg summier. Dit kan zeker beter, de dennenappel gaf ons de indruk echt chocolade met een holle vulling te zijn en het was plastic, veel te veel decoratie omheen en het dessert marshmallows 5 stuks, 2 stukjes aardbei, paar kleine soepstengels stokjes, klein kommetje gesmolten chocolade met 3 kleine stukjes aardbei gesneden en 2 stukjes brouwnie voor 2 personen was echt te weinig. Bij het vragen van wat extra marshmallows kregen we 6 extra. Dit onderdeel ging meer om de beleving waar je voor betaalde. Een tip 2 personen serveer ook voor 2 en een deksel bij het brandend pannetje/kampvuurtje, voor het geval dat er brand ontstaat. Misschien gaan we nog een keer hier uiteten.
H.T. M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
We hebben gebruik gemaakt van het maandmenu, dit was erg smakelijk en qua hoeveelheid precies goed voor ons. Jammer dat de espresso's niet erg warm waren. Desondanks komen we zeker nog een keer terug om ook eens wat van de gerechten op de kaart te proberen.
Rick S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Prettige ambiance, aangenaam welkom en goed eten.
Steef M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Goed gegeten en niet te duur met de AH bon.
Guus W.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
In de bezorging moest nog wel eens een correctie worden aangebracht omdat de bestelling anders luidde.
We hadden de pech om bij de uitgang te zitten, er was een verjaardagsfeestje waarbij ook kleine kinderen in en uit liepen. Telkens de deur open met tocht als gevolg.
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Vriendelijk personeel en heerlijk eten!
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
AH actie. Als amuse een garnalencocktail. Alle gerechtjes zijn prima verzorgd opgemaakt en zijn erg goed van smaak. Leuk restaurant. We hadden aangegeven dat de runderentrecote wel wat rood mocht zijn en dat was ook prima op orde! De Italiaanse Cabernet Sauvignon 'Marta' is een aanrader. Lekkere fruitige wijn, vrij toegankelijk ook.
Joop S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
We hebben vanavond super lekker gegeten bij het Atelier en de bediening was ook erg goed!
J S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Heerlijk gegeten in een leuke sfeer.
Eten was goed en lekker, en zeer verassend opgediend.
Voor herhaling vatbaar
Helen E.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Wij gaven aan 1 vegetarier in ons midden had leuk geweest bij amuse dat daar rekening mee gehouden was.
Aan de andere kant:: dit kregen we.
Verder alles tiptop.
Gerita N.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Xxxxl carpachio was suoer
Hoofdgerecht zowel verassings menu als biefstuk zat niet veel smaak aan
Op n biefstuk hoort echt iets van steakkruiden maar zat niks op
Ook de gevraagde red..ging niet goed
Biefstuk terug naar keuken..anderen hadden eten inmiddels op
Nieuwe biefstuk kwam terug op zelfde bord ...
Bij behordende aard, spruitjjes en salade ook heel flauw
Al met al geen hoogstandjes
Paula N.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Prima restaurant
J.A.M. L.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Heerlijk gegeten in een mooi ingericht restaurant