Het Arsenaal

Nieuwstraat 29 4531 CV Terneuzen Nederland Kaart

Over restaurant Het Arsenaal

Diner met een glas cava dichtbij de Westerschelde

Bij restaurant 't Arsenaal kun je genieten van verrassende, eigentijdse gerechten met veel oog voor het seizoen en de regio. Hier is het heerlijk aperitieven bij de sfeervolle haard binnen of een mooi glas cava op het zonnige terras buiten, het kan allemaal! Met uitzicht op de Westerschelde bezorgen ze voor een fijne sfeer en een vakantie-achtig paradijs met uiteraard erg lekker eten!

Meer informatie over restaurant Het Arsenaal

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 17:30 - 21:00
Zondag Gesloten

Wpostma .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Restaurant ziet er verzorgd uit. Mooi gedekte tafels, kleurige stoelen. Voorgerecht vitello is een mooi kunstwerkje vol uitgebalanceerde smaakjes. De biefstuk was perfect, zachter dan ooit. Nagerecht verzin je niet: smakelijke aardbeien met o.a. roze pepertjes. De huiswijn, wit en rood, is lekker en betaalbaar. Kortom: de aanrader van het jaar. Bij de rekening kregen we een voucher om komend jaar nog eens terug te komen en ook dan het tweede menu gratis te krijgen!
Aad T.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
helaas, denk door personeel gebrek, vonden wij dat het niet erg vlot verloopt de bediening kon ook niet meer doen omdat hij alleen liep. ook de keuken was onderbezet. Het eten en de bediening was verder aan te raden. het interieur is heel apart. De wijn was ook goed.
Berno22 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
De bediening is erg vriendelijk en goed, de gerechten zijn met zorg samengesteld en goed van smaak.
Het is jammer dat alle tafels volledig opgedekt zijn met wijn, water glazen en brandende kaarsen. Jammer van de moeite. (of blijven ze gedekt ?)
Eijksr .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Vriendelijk bediening, en meer dan uitstekend eten. Met de AH actie een mooie avond gehad.Een aanrader als je in de buurt bent.
Jessiedepooter .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
We hadden gereserveerd op een maandag, ik weet niet of het door de vakantie of iets anders was maar het was erg rustig in het restaurant. Gelukkig voor ons want zo konden wij optimaal genieten van het heerlijke eten en de vriendelijke bediening. Meer moet dat niet zijn om een avondje met de familie te genieten..
We hadden ook een beetje schrik dat de porties klein(er) zouden zijn omdat we met de AH-actie kwamen, maar daar was absoluut niet het geval. Wij komen zeker nog eens terug!
Trudevdr .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Vriendelijke ontvangst. Aangename sfeer , gezellig , uitnodigende inrichting. Alle gerechten waren verzorgd en superlekker , Zeker en vast een aanrader . Hier komen alvast nog terug.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Alles was zeer goed verzorgd het enige minpuntje was dat de broodkruimels niet op ge veegt werden van de tafel maar het eten was uitstekend. Een aanrader!
Daan P.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
De gerechten waren zeer goed en bijzonder lekker. Goede combinatie's en mooi opgediend. Het Arsenaal is een mooie zaak en een gezellige sfeer.
Wij komen zeker een keer terug.
Luc B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Alles was tot in de puntjes af! Vlotte bediening, alle wensen werden gehonoreerd.
Het eten was super, lekker, voldoende en gezond, als we anders gaan eten zijn we vaak tot 1 kilo bijgekomen, nu netjes onder controle. We hadden tegen onze gewoonte in, nu wel een dessertjes gegeten. Mooie presentatie op leisteen. Lekkere huiswijn. We komen terug!!!
Ilonkas .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Wat hebben we genoten. Ons aperitief en amuse op het terras genomen om vervolgens binnen te dineren. Alle gerechten waren heerlijk. Het was helemaal af. Compliment voor de keuken.
Helaas hebben we de maitre enkel aan ons tafel gehad om de gerechten en wijn op te nemen. Na het proeven van de wijn werd deze ingeschonken en op tafel gezet zodat we zelf de wijn de hele avond zelf moesten inschenken. Ook lag er geen servet bij waardoor er een natte fles uit de koeler over tafel ging. Tip voor de maitre: Heb overzicht in de zaak. Mensen willen tijdens zo'n avondje uit ook verwend worden. Ook al komen ze voor de actie van AH. Zorg dat ze terugkomen buiten de acties om.
Een leuke, zeer verzorgde jongeman (vakantiekracht? weekendhulp?) heeft ons de hele avond zeer netjes bediend. Een dikke pluim voor hem.
Onze avond was zeer geslaagd.
Michelle_jobse .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Heerlijk gegeten. Goed bediening. Zo vriendelijk. Zelfs brood erbij gekregen en een amuse. Hele relaxte sfeer. Je kan op het gemakje eten. Onze buikjes waren vol
Rienekeeveraard .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Erg lekker gegeten, mooi opgediend. Alleen jammer dat er maar personeelslid in de bediening was, dit was echt te weinig naar verhouding het aantal tafeltjes. Verder prima.
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Steak was prachtig, voorgerecht was goeie combinatie tussen vlees en vis, en dessert was net goed en van portie en lekkere smaken. Rustige sfeer met aangename muziek, alleen weinig personeel om alles netjes te laten verlopen.
Chiel B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Via de AH-actie hier gegeten. We konden kiezen uit 2 voor-, 2 hoofd- en 2 nagerechten.
En we werden verrast door een amuse (gazpacho uit een glaasje). Vooraf nam ik de vitello Arsenaal style: In plaats van tonijnmayonaise, werd een zalf van gerookte makreel toegevoegd, een verrassend lekkere variant. Ook de kabeljauw met venkel en beurre blanc viel goed in de smaak evenals de steak in rode wijnsaus bij mijn tafelgenoot. Het dessert (aardbeien met vanille-ijs) smaakte goed, maar niet bijzonder. De bediening was redelijk tot goed, het interieur in een historisch pand is fraai. Goede stoelen met voldoende ruimte om je heen. Puntje van aandacht: de tafels waren zwart gelakt, maar vertoonden de nodige beschadigingen, wat niet past in de ambiance. Tafellinnen doet wonderen.
Gezelligers .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Gezellig, goede bediening en lekker menuutje. Zeker met de AH-kaart. We komen hier zeker nog een keer terug. Een aanrader!
Stropielekker .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
De locatie is natuurlijk heel mooi, dit oude pand heeft veel uitstraling. De prijs / kwaliteit verhouding kan beter. Voor hetgeen je hier betaald verwacht ik iets meer, bijvoorbeeld balans in de gerechten. De paella bij de mossels was gewoon niet lekker en de terugkoppeling hierop (komt door de saffraan) niet afdoende.
E.de.witte1 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Het restaurant en eten is aan te bevelen. Bediening is goed en vriendelijk, alleen jammer dat er maar 2 personen werken, de kok en de ober, waardoor bij het verlaten van het restaurant nog iemand iets kan zeggen i.v.m. hun werkzaamheden.
Greetjezwalua .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Heerlijk gegeten, smaakvol op gediend.
Goede bediening , geen stres bij de ober terwijl het druk was.
De locatie heeft sfeer, stoelen die ik thuis ook wel wil hebben met goed zit comfort en tafels ruim op gesteld.
Een min puntje we moesten erg lang wachten tussen de gerechten.
Move1 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Het etentje met de AhBon-keuzemenu is ons prima bevallen bij het Arsenaal. De gerechten waren bijzonder smaakvol. We zijn erg nieuwsgierig naar de rest van de kaart. We gaan zeker nog terug! De bediening was correct, erg vriendelijk en behulpzaam. De omgeving was aangenaam. Andere gasten op voldoende afstand, zodat je voldoende privacy had, goede sfeer. Achtergrondmuziek zoals het moet zijn. Kortom: een aanrader!!!
Pkuijpers1 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Het was prima ! het eten heerlijk , zowel de steak aks de kabeljauw smaakte voortreffelijk ! we zullen zeker nog eens terug gaan !