Over het restaurant Het Arsenaal 1309

Geniet van natuurlijke, pure en (h)eerlijke gerechten bij Het Arsenaal 1309 in het kloppende hart van Doesburg.

Het Arsenaal 1309 is het pareltje van Doesburg. Een echt begrip. Het bijzondere gebouw kent een rijke historie en zorgt voor een ware beleving. Of je nu komt voor een rijkelijk belegd broodje tijdens de lunch of een uitgebreid menu tijdens het diner... Het is allemaal mogelijk!

Hier geniet je van smaakvolle gerechten, gemaakt van verse en vooral biologische producten. De ingrediënten komen zoveel mogelijk uit de directe omgeving: uit de eigen moestuin bijvoorbeeld! Ook de varkens in de tuin belanden na een goed leven uiteindelijk in de keuken en de kippen die van alle ruimte gebruikmaken, leggen de heerlijkste eieren!

Een stadshart hoort te kloppen, daarom valt er voor jong en oud verder van alles te beleven in Het Arsenaal 1309! Op deze unieke locatie kun je niet alleen genieten van overheerlijke gerechten, er is namelijk ook een kelder met een stadsbrouwerij en wijnkoperij. En op de 1e verdieping is er een filmhuis, spelatelier en dansstudio te vinden!

Ervaar smakelijke gerechten en ontdek de beleving van Het Arsenaal 1309 in Doesburg.

Meer informatie over restaurant Het Arsenaal 1309

2 minuten lopen vanaf bushalte Doormansingel te Doesburg
  • Kom je met de auto?
    Volg de P route kloostertuin en dan kunt u op ons eigen terrein gratis parkeren en na 18:00 ook kosteloos op de grote parkeerplaats
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag 09:00 - 22:00
Woensdag t/m Zondag 09:00 - 00:00

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant Het Arsenaal 1309

Vennekes V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Mooie plek, heerlijk eten, trage en vergeetachtige bediening en onhandig meubilair ( tafel te hoog tov de stoelen).
K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
In de kasteeltuin gegeten. Mooie setting. Alleen lokale/biologische ingrediënten. Eten was goed, maar niet fantastisch. Wachttijd tussen de gerechten was iets te lang. Personeel zeer vriendelijk. Gratis water bij de wijn.
Jessica B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Buiten op terras gegeten, je waant je in een andere omgeving dat de stad. Heerlijke gerechten met lokale producten, relaxte sfeer en gezellige bediening! Na wandeling door Doesburg, later op de avond nog weer teruggegaan voor een afzakkertje...
R.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Eten was over geheel gezien redelijk. Doesburgse mosterdsoep was heerlijk. De entrecote bevatte helaas veel zeentjes en een stuk vet (afknapper), de garnituur was goed. De sorbet was goed.

Bediening was vriendelijk. Helaas wist de serveerster helaas niet veel van wijnen af en kon ons niet adviseren Gelukkig was er wel iemand aanwezig die dit wel kon en kregen we een uitstekende wijn bij ons eten.
Dubbele espresso na afloop was goed, maar werd in een cappuccino kop geserveerd (wellicht hebben ze geen espresso kopjes).

Over het geheel gezien was het verder een dikke voldoende. Blijft een mooie locatie!
Stefan B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Fijne plek, mooi pand, mooi terras! Eten prima. Aardige bediening
Willem E.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Eten was prima, versheid en gebruik van originele groenten maakte het gerecht divers en voedzaam. Bediening was behulpzaam, spontaan en vriendelijk. Complimenten, wij hebben relaxt gegeten!
L.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Top-plek met leuke bediening. We hadden gereserveerd en kregen een mooie tafel buiten in de schaduw. Voor ons is de kaart precies goed, niet teveel en niet te weinig keuze.
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Heerlijk buiten op het sfeervolle terras gegeten! De bediening was heel prettig: vrolijk, vlot en correct. Zeker voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Blijft een geweldige plek om te komen.
Prijs/kwaliteit verhouding goed. Service ook goed.
"Vasthouden" zou ik zo zeggen.
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Erg smakelijk gegeten: veel groenten, niet te grote porties en een lekker overzichtelijke kaart. We hebben een hele gezellige en fijne avond gehad in een ontspannen sfeer en op een bijzondere locatie.
Roel D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Kippenboutjes waren ietsje te droog.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar.
B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Heel hartelijk ontvangen, aardig en zeer vriendelijk personeel, eten fantastisch, niet te grote portis. Onze eerste keer maar zeker niet de laatste!
Michael En Jed V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Onvergetelijk lekker gegeten bij het Arsenaal, prachtige smaken door gebruik van heerlijke specerijen en groenten. Met liefde en passie gemaakt, gevarieerd en gewoon comfort-food. En een lekkere Bronckhorster biertje erbij top dus. Wij zijn vaste klant bij Mano en zijn team, en kunnen iedereen het Arsenaal aanraden.
N.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Los van de leuke lokatie viel t personeel me op met goed advies en uitleg. Uitstekende kok en ben blij dat ik daar eens ben geweest!
V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
heerlijke , originele gerechten. vlotte, vriendelijke bediening.
Zeker om aan te bevelen. Top!! heerlijke , originele gerechten. vlotte, vriendelijke bediening.
Zeker om aan te bevelen. Top!!
s'Jack V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Het was heerlijk, een heerlijke mostersoep. Ik had de wortelkokos soep en de champignonskroketten en de tonijnsalade alle de drie verrassende smaken. Komen zeker nog terug.
D. Verbocht
Marion H.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Kwaliteit van mijn hoofdgerecht was minder, omdat ik een aantal vette en harde stukken aan het vlees had zitten. Sommige heb ik doorgeslikt, omdat ik in het gezelschap het niet uit de mond wilde halen. Het eten was flink afgekoeld, toen ik het kreeg. Waarschijnlijk door het grote gezelschap. De hoeveelheid van het hoofdgerecht vond ik zelf net aan genoeg. Het gezelschap heeft wel erg genoten van de ambiance en de bediening was goed.
MarcJagt .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Prima gerechten. Verrassende combinaties van producten.
Geen nadruk op vlees of vis. Fijn dat het restaurant de nadruk legt op duurzaam en gezond.
Margreet F.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Fijne locatie, lekker gegeten en op een rustige plek mogen zitten met onze groep. Was erg prettig. Kom graag weer terug de volgende keer.