Over het restaurant Het Arsenaal 1309

Geniet van natuurlijke, pure en (h)eerlijke gerechten bij Het Arsenaal 1309 in het kloppende hart van Doesburg.

Het Arsenaal 1309 is het pareltje van Doesburg. Een echt begrip. Het bijzondere gebouw kent een rijke historie en zorgt voor een ware beleving. Of je nu komt voor een rijkelijk belegd broodje tijdens de lunch of een uitgebreid menu tijdens het diner... Het is allemaal mogelijk!

Hier geniet je van smaakvolle gerechten, gemaakt van verse en vooral biologische producten. De ingrediënten komen zoveel mogelijk uit de directe omgeving: uit de eigen moestuin bijvoorbeeld! Ook de varkens in de tuin belanden na een goed leven uiteindelijk in de keuken en de kippen die van alle ruimte gebruikmaken, leggen de heerlijkste eieren!

Een stadshart hoort te kloppen, daarom valt er voor jong en oud verder van alles te beleven in Het Arsenaal 1309! Op deze unieke locatie kun je niet alleen genieten van overheerlijke gerechten, er is namelijk ook een kelder met een stadsbrouwerij en wijnkoperij. En op de 1e verdieping is er een filmhuis, spelatelier en dansstudio te vinden!

Ervaar smakelijke gerechten en ontdek de beleving van Het Arsenaal 1309 in Doesburg.

Meer informatie over restaurant Het Arsenaal 1309

2 minuten lopen vanaf bushalte Doormansingel te Doesburg
  • Kom je met de auto?
    Volg de P route kloostertuin en dan kunt u op ons eigen terrein gratis parkeren en na 18:00 ook kosteloos op de grote parkeerplaats.
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Zondag, Maandag en Dinsdag 09:00 - 22:00
Woensdag t/m Zaterdag 09:00 - 00:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Het Arsenaal 1309

• Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Samen met partner vooraf aan de film lekker gegeten in sfeervolle ambiance. Prettige bediening, goede prijs- kwaliteitverhouding.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Gelunched: Eerlijk, vers en goed bereid eten. Goede portionering en een prettige bediening. Kaart is overzichtelijk met duidelijke en heldere gerechten, niet al te veel maar goede afwisseling. De bediening is vlot en plezierig. Pand is echt fenomenaal! Prijzen zijn zeer netjes zeker irt kwaliteit. Op doorreis bij toeval hier uitgekomen maar zeker de moeite van het "omrijden" waard.
Michael En Jed V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Weer heerlijk gegeten bij het Arsenaal 1309, wij zijn blijvertjes.
Goede sfeer, lekker eten, eigenaar en personeel verstaan de kunst van gastheer/vrouwschap!
M.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Op 1e kerstdag met familie heel gezellig gedineerd. Erg hartelijke gastheer en bediening. In een prachtige ambiance uitstekendgegeten. Terwijl de anderen aan een heerlijk dessert zaten, heb ik genoten van een fantastische, zeldzame, in huis gestookte, Eaglesburn whisky. In het mooie Doesburg was prima te parkeren (bij AH). Het was een zeer geslaagde avond, we komen er zeker weer terug.
Igor C.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Een erg leuk restaurant in het centrum van Doesburg. De ambiance binnen is top, zelfs de toilet zou u met plezier op moeten zoeken. Het eten is lekker waarvan veel ingrediënten biologische en/of streekproducten zijn. De prijzen zijn ook netjes / marktconform.
Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Het Arsenaal is en blijft één van de beste tenten van Doesburg. Wat een gastvrijheid en gezelligheid, zeldzame kwaliteit. Het eten is ook heerlijk en de prijs-kwaliteit is erg goed.
E. H.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
We moesten wel even wachten op het gerecht, maar het was de moeite waard. Leuke bediening en gezellige sfeer. We komen hier zeker terug zowel zakelijk als prive.
Toine V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
Vriendelijke bediening. De prijs/kwaliteitsverhouding kan beter. Hoeveelheid genoeg, prijs wat hoog
Theo H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Super lekker gegeten! Vriendelijke bediening! Heerlijk!
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Geweldig sfeervolle omgevingin een mooi monumentaal pant met zeer enthousiaste en vriendelijke bediening, en lekker eten voor een prettige prijs. Absoluut een leuke ambiance voor een familie/vrienden etentje!
Sigrid H.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Fantastische eten in een prachtige ambiance. Zeer goed. Een minpuntje, de porties zijn klein, mag wat mij betreft meer zijn.
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Onze avond, met vrienden, bij Het Arsenaal was een avond van genot.
De gastvrouw bracht ons naar de plaats midden in het restaurant, ‘n mooie plek.
De menukaart is overzichtelijk en met heerlijke gerechten, zelfs met wijn aanbevelingen.
De geserveerde gerechten waren mooi opgemaakt, maar bovenal heerlijk van smaak.
Het desert zag er ook leuk uit, en smolten weg op de tong.
Dit was een avond om op terug te kijken en aan te bevelen voor anderen.
janponstijn .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Prima, de moeite en het geld waard om eens heen te gaan. Ziet er leuk uit. Veel jonge mensen, die het erg leuk doen. Veel moeite besteed aan de bereiding en goede uitleg bij de gerechten.
Heidi V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Wat een leuk, gezellig, plezierig en lekker restaurant. We komen hier geregeld. Worden altijd plezierig geholpen. Alsof het gezellig is dat we er zijn! TOP.
Richard T.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Decor is prachtig. Ook de bieren op tap zijn uitstekend. Met enkele lokale soorten die bepaald niet slecht zijn. Kaart is modern maar beperkt in keuze. Toen wij er waren was de eend niet beschikbaar. Een 2e keer het vlees uit de buurt op. Jammer. Porties zijn aan de kleine kant voor wie wel wat lust. Restaurant is redelijk nieuw en zeker het proberen waard. Maar ze proberen ook zelf het e.e.a. uit.
Maria O.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
de verschillende porties zijn aan de kleine kant
Stefan B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Bijzondere plek, bijzonder gebouw, lekker eten en een fijne avond gehad
J S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Heel gezellig en sfeervol, gaan we zekerweten binnenkort opnieuw uit eten.
M.vr.groet
Marieke en Jan
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
wij hebben lekker gegeten, fijne bediening, prettige sfeer
Alfred G.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Uitstekend verrassingsmenu voor een hele redelijke prijs. Fijne gelegenheid om zakelijk informeel bij te praten. Ik was blij verrast over de presentatie en smaak van de verschillende gerechten.