Meer informatie over restaurant Het Arsenaal 1309

• Kom je met de auto?
    Volg de P route kloostertuin en dan kunt u op ons eigen terrein gratis parkeren en na 18:00 ook kosteloos op de grote parkeerplaats
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag 09:00 - 22:00
Woensdag t/m Zondag 09:00 - 00:00

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant Het Arsenaal 1309

Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
eten was zonder meer goed. Bediening aardig maar weinig attent. Meer met zichzelf bezig dan met klanten, maar goed dit is een momentopname. Voorts vind ik dat als je op 1 januari uit eten gaat klanten best een gelukkig nieuwjaar mag wensen.
marleendavelaar .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Altijd goed hier! Heerlijk eten met de nadruk op groente, goede wijnen en top sfeer. Eén van onze favoriete plekjes in Doesburg.
Miny H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Met bovenstaande beoordeling is duidelijk dat we positief over het Arsenaal oordelen.Hiermee willen we afsluiten. Dat de beoordeling minimaal 120 tekens moet bevatten is wel vervelend.
Eefje V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Schitterende plek, ongedwongen sfeer, zeer vriendeijk en kundig personeel. En heerlijke vnl. biologische producten. Zeer geschikt voor vetariers en het hele jaar, iedere dag open! Voor een kopje koffie, lunch, hapje of diner, alles kan! Heel mooie plek voor groepen etc. 1e kersdag was het laaiend druk en duurde het eigenlijk wat lang. Maar dat hoort een beetje bij de kerst. Ga zeker vaker komen!
Edo D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Zeer goede sfeer, prettige bediening, gezellig en prima gegeten, prachtige uitstraling van zeer oude
bouwmaterialen.
Absoluut een aanrader, is verder nog niet zo bekend in de regio, maar dat zal beslist veranderen.
S M.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Heerlijk gegeten in mooie kerst sfeer met gezellig achtergrond muziek. Het was 1e kerstdag en bediening deed er alles aan om het gasten naar de zin te maken. Eten was van perfecte kwaliteit. Aanrader!
Vincenzo N.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Heel sfeervol en goed eten. Iets te veel groenten. Zeker een aanrader.
Ariane V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk eten. Vriendelijke bediening. Positief punt opvallend en veel soorten groenten bij hoofdgerecht.
Carlijn V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Lekker gegeten, prima bediening en alles heel sfeervol ingericht i.v.m. kerst. We waren wat vroeg op de avond dus het was nog wel erg rustig.
Marije R.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Een heerlijke avond gehad! Eten was voortreffelijk en personeel zeer vriendelijk en deskundig. Een aanrader! Wij komen zeker terug.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Aardig personeel.
Lucy R.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Bijzondere ambiance in dit historische-authentieke pand. Interessante inrichting waarbij er een mooi evenwicht tussen oud en nieuwe detaillering ontstaat. Misschien toch ook nog een glazen wandje/deur plaatsen bij de entree ivm tocht. Uitstekende service. Vriendelijk en zeer gastvrije bediening. Allert. Kwaliteit van het eten is buitengewoon goed. De hoeveelheid-kwantiteit -porties zouden bij sommige menu' s wel iets groter mogen zijn. Erg leuk dat de kok nog even komt vertellen hoe hij het menu heeft samengesteld, -welke producten hij heeft gebruikt en hoe hij het heeft klaargemaakt. Zou het keukenpersoneel graag een grotere keuken willen geven met meer ruimte maar ik begrijp dat deze wens zeer moeilijk is uit te voeren zonder het historische pand geweld aan te doen. Desondanks chappeau!
Reinier L.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Top restaurant met top bediening op een top locatie! Alles klopt. Verfijnde gerechten maar dan wel in een normale portie. En vergeet niet de rodo Ripasso te bestellen. Maakt de ervaring compleet!
Coen B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Voor de 2e keer gegeten bij het arsenaal. De 1e keer viel het erg tegen.
Deze keer werden we verrast, eten erg lekker en zeer goede service. Prachtig restaurant.
Complimenten!
B. E.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heel verrassend en heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke bediening. We hebben genoten van het heerlijke eten én de gezellige sfeer!
Anthony V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Prettige ambiance , goede kwaliteit en service in een historische omgeving. Loopafstand van kerk en winkels in een Hanzestad.
Kathinka G.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
We nemen ons bezoek bijna altijd mee hier naartoe. Heerlijk eten, vaak van lokale herkomst, mooi gebouw, toffe inrichting, gezellige sfeer en goede bediening. Er wordt mee gedacht als iemand allergisch is en de kok komt vaak even aan de tafel. Onze hond mag altijd mee en kreeg zelfs een bak met water.
john I.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Prachtige locatie, eigenlijk alleen maar streekproducten en daardoor vergeten groente gegeten die wij nog nooit hadden gegeten.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Van harte aanbevolen. Heerlijk eten in een mooie ambiance, bediend door vriendelijk personeel. Een plaats om terug te komen.
Corine E.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Veel gebruikte producten uit de omgeving.
Vlees was, zacht en erg snaakvol. Zulke lekkere, gekookte groentes, in allerlei variaties nog nooit gegeten. Aardige bediening. Super!