Het Apeldoorns Koffiehuys

Dinsdag t/m Zaterdag 09:00 - 17:30
Zondag Gesloten

Bachus020 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2015
Fijne plek voor een goede bak koffie en lekker stukje gebak . De appeltaart is een grote punt en tevens is er nog keuze uit ander huisgemaakt gebak
Lekker en tegen een goede prijs kwaliteit verhouding !
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Ik heb vandaag voor het eerst met mijn vriendinnen gelunched bij het Apeldoorns Koffiehuys. Leuk concept, gezellige ambiance. Wel erg dicht op elkaar (tenminste binnen) en heel warm. Wij hadden alle vijf een salade, die oké was, maar waarin de verhouding sla:andere ingrediënten wat mij betreft niet heel erg in balans was. Bij een salade gerookte kip, had ik niet de gerookte kip als vleeswaar verwacht.
De service was niet verkeerd, maar sprong er ook niet uit, dat zal met de beperkte ruimte te maken hebben gehad, maar een van de gasten de couverts aangeven, die vervolgens uitgedeeld moesten worden, vind ik niet charmant.
Gezellig, maar steekt er voor mij niet boven uit. De high-tea's op andere tafels zagen er wel indrukwekkend uit!
TastyQueen .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Heel gezellig koffiehuys, met erg veel keus.
Aangezien ik echt niet kon kiezen, nam ik de mini high tea (€7,25!!). Deze was echt verrukkelijk en ook de gerechten van mijn tafelgenoten waren erg lekker.
De dubbele cappuccino is trouwens ook echt een aanrader!
Hilde94 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
De eerste gedachte toen wij aan kwamen lopen was: oeps...! Het koffiehuis is gelegen in een passage en doet daarom een beetje oud aan en op het eerste oog niet erg gezellig. Binnen ziet het echter erg leuk uit! Als een oud koffiehuis ingericht. De banken zitten prima, de stoeltjes zien er leuk uit maar zitten iets minder (hard).
We bestelden een broodje van de lunchkaart. Dit was heerlijk! Zelfgebakken brood en lekker warm met huisgemaakte salade en kroket. Ook de salade was lekker aangemaakt met dressing. Vervolgens deelden we een stuk carrot cake met zijn vieren. De frosting was erg lekker maar de cake zelf proefde iets teveel naar koekkruiden. Al met al heerlijk gelunched!
Hajee1234 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Het was geweldig Ik heb een lactose allergie en kon nu ook een keer gezellig samen met mijn man een gebakje ???? nemen het was top. en mijn man had doe heerlijke zelfgemaakte appeltaart Ik kom hier zeker nog eens terug.Grada uit Zeist.
Irene B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2014
Gezellige plek met de lekkerste koffie van Apeldoorn. De zelfgemaakte appeltaart smaakt als thuis en ook de clubsandwich is niet te versmaden. Prettige bediening maakt het af.