Hestia

Maandag t/m Vrijdag 16:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 13:00 - 22:00
Marianne J.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
heerlijk gegeten bij Hestia. We waren er nog nooit geweest. Veel over gehoord. Waren met vier volwassenen. Bediening erg vriendelijk. Gezellige sfeer. Niet al te druk. Eten was heerlijk. Voorgerecht hoofdgerecht en nagerecht. Prijs/kwaliteit prima. Hadden ook een leuke ( griekse ) kinderkaart. Dat komen we nog eens proberen met kleinkind. We komen hier zeker terug. Het restaurant is echt een aanwinst voor Tegelen. Hopelijk blijft het restaurant langer bestaan als zijn voorgangers. Eigenaar komt gezellig aan tafel babbelen en je krijgt een hand als je weggaat.
Steenbakkers .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Wat een eerlijk eten! Goed mals vlees. Gelukkig niet overgoten met te veel kruiden. Veel lekkere voorgerechten gegeten. Gebakken kaas, inktvisringetjes en bourjoudi Heeeerlijk ovengerechtje dat lekker pittig is. Doen nergens moeilijk over en staan niet constant naast je om drinken op te dringen. Heel goede prijs en nog betere kwaliteit. Wij komen vanuit Maastricht zeker hier terug. (Combineren met dagje Venlo).
John F.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Leuk en gezellig ingericht. Eten was heel lekker. On Grieks geen welkomst drankje. Bediening perfect. Porties waren iets aan de kleine kant. Zullen in de toekomst vaker naar dit restaurant gaan.
Veerle16 .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Wat een leuk restaurant. En erg attente bediening. Niks is te veel.
We waren er met onze zoon. Die had dagsoep (rundvleessoep) die ontzettend goed gevuld was.
Wij hadden vegetarisch gerechtje uit de oven (feta, kaas, tomaat) en gevulde wijnbladeren vooraf. Erg lekker.
Als hoofdgerecht met 2 personen de schotel met 5 soorten vlees. Onze zoon kreeg een eigen bord en at gewoon met ons gerecht mee. Geen enkel probleem. Er werd nog zelfs gezegd dat als het te weinig was, we er gratis eten bij konden krijgen. Nou, het was niet te weinig, er had nog makkelijk 1 volwassen persoon mee kunnen eten.
De lamsboutjes waren erg lekker en ook de gyros was heerlijk. De rest, spies, kipfilet en nog een ander soort vlees was heerlijk sappig en mals.
Als toetje hadden we een latte machiato, kinderijs en baklava met ijs. Ook erg lekker. En huisgemaakt.
Kortom heerlijk gegeten in een gezellig restaurant met prettige bediening. Wij komen zeker terug.
Ramon Z.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2015
Heerlijk gegeten en supersnel, wat ons goed uit kwam. Groot restaurant, maar met leuke kasten toch intiem genoeg gemaakt. Service was super vriendelijk en snel. Aanrader voor lekker en behoorlijk veel eten voor een meer dan redelijke prijs.
Christel P.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
op een donderdagavond hier gegeten. zaak zit redelijk vol, veelal met grotere groepen.
menukaart uitgebreid. gekozen menu smakelijk en vlees nog lekker sappig. ik had als voorgerecht de saganaki garnaal. heerlijke saus en portie voldoende.
hoofdgerecht; gemengd vlees met lam: mals vlees en voldoende. voor mij waren de frietjes te lang gebakken, deze heb ik dan ook gewoon laten liggen.
prijs/ kwaliteit/ kwantiteit goed! bediening mag iets alerter zijn op lege glazen.
Aankleding erg mooi en de ligging prima: Aanwinst voor Tegelen.

Lena24 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Wij waren hier op een zaterdagavond. Het zat helemaal vol en de tafels die niet bezet waren, waren gereserveerd. De ober vond echter nog een plekje voor ons vlak bij de keuken. Helaas erg warm !
Buiten zat het ook helemaal vol maar dat was voor ons sowieso geen optie want het terras ligt vol in de zon en het was 30 graden die avond. Er waren geen parasols op het terras of een zonnescherm of iets dergelijks en ze mogen het terras ook nog wel wat aankleden. Het oogde nu erg kaal en ongezellig. Ik neem aan dat dat nog gaat gebeuren.
De kaart was erg uitgebreid, veel visgerechten, maar verder wat iedere Griek op de kaart heeft staan dus niet erg origineel. Prijs / kwaliteit verhouding was uitstekend!
Het eten was erg smakelijk. Ik had de gegrilde kip en mijn metgezel een gemengde schotel. Niks op aan te merken maar ook niks bijzonders.
De inrichting was mooi en men had de ruimte een beetje opgedeeld door open kasten te plaatsen. Het is namelijk een grote ruimte en oogt dus gauw erg ongezellig.
Bediening was uitstekend en attent ook al was het erg druk. Prima!
Zeker voor herhaling vatbaar.