Hertog Karel van Gelre

Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Hertog Karel van Gelre

Als een hertog dineren

Hertog Karel van Gelre doet zijn naam eer aan. Een mooi, statig pand en klassieke, hoogstaande gerechten. Je vindt het restaurant op de Markt van Winterswijk, een gezellige locatie waar jong en oud samen komt. Dit mag je niet missen!

Meer informatie over restaurant Hertog Karel van Gelre

• : Gratis parkeerplaatsen in de buurt

Maandag t/m zaterdag vanaf 11:00
Zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Hertog Karel van Gelre

Ben V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk gegeten, snelle en goede bediening en fantastisch terras!
Joke R.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Het was heerlijkvertoeven bij Hertog van Gelre we gaan er zeker weer naar toe. Een echte aanrader en het verrassings menu was echt heerlijk petje af voor de kok.
Damian V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
We hebben erg genoten van het 3 gangen verrassings menu. We hadden een tafel in De Lamme Hertog. Bediening was ook erg vriendelijk. Kortom helemaal top!
dijkmanvanheuven .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Aardige bediening! Ober was zeer vriendelijk en rustig. Helaas was het niet zo druk. Het was ook niet zulk mooi weer. We zaten op het buitenterras. Een beetje koud wel, maar de rode dekens kwamen goed van pas.
Janna H.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
prettig verblijf en zeer gastvrij ontvangen, gaan zeker nog wel eens weer een bezoekje brengen.
raar dat ik op zijn minst 120 tekens moet invullen om hier een recensie achter te kunnen laten.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Heerlijk en relaxed gegeten in een bijzonder sfeervolle ingericht restaurant. De bediening was vriendelijk en oplettend en het eten was perfect, eigenlijk niets op aan te merken. Top!
brouwervonk V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Wij aten het 5 gangen verrassingsdiner in de mooie 50%-kortingaanbieding. De eerste twee gangen waren heerlijk: een mooie vismousse en een heerlijk soepje. Daarna werd het iets minder: gang 3 was zalm met couscous en ratatouille, een beetje heftig voor een 3e gang. Het hoofdgerecht was ronduit te zwaar en wel erg gewoontjes: een enorm stuk varkensvlees waar niet veel mee gedaan was. Het toetje was een beetje saai (de parfait was amper te proeven).
We waardeerden dat we in deze aanbieding alles van de kaart mochten kiezen en dat we ook op de zaterdag voor Pasen gewoon mochten reserveren.
Jessica H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, uitstekende service, leuke plek. Mijn nummer 1 qua restaurants!
Theo P.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! Echt een aanrader!
De bediening is altijd erg vriendelijk.
Dit keer een lekkere Entrecote gegeten met bospaddestoeltjes.
V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Prima sfeer, prima ontvangst, prima prijs/kwaliteit, al komt dat mede door de actie die het restaurant had tot gisteren. Ik ga zeker nog eens eten bij HKVG.
J M V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Deze week met vrienden twee keer bij dit restaurant gegeten. Als we op vakantie zijn missen we Hertog Karel van Gelre nooit! Alles weer prima in orde en heerlijk gegeten. Leuke kortingsactie. We komen zeker weer!
joëlle K.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Prima gegeten. Hadden 50% korting via iens en dan zijn de prijzen prima. Als je de volle mep betaald vind ik het goed aan de prijs voor de kwaliteit die je krijgt. Eten was lekker maar niet bijzonder. Carpaccio was bijvoorbeeld geen echte carpaccio, denk een soort dungesneden rosbief.
Mariska D.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, vlotte bediening. Kinderen hebben zich prima vermaakt in de speelhoek.
kristel E.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en goede bediening! Echt een aanrader
Lange L.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Met zo'n super aanbieding van 50% korting op de gehele rekening en daarbij de lekkere gerechten en bieren, hoor je mij niet klagen.
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Eten was prima maar contact met klant erg slecht. Niet te wijten aan de persoon in de bediening maar er was te weinig personeel en totaal geen leidinggevende aanwezig in het restaurant. Ook geen gastheer of gastvrouw aanwezig wat in een restaurant van dit niveau wel noodzakelijk is. Voor de prijs die men moet betalen mag je wel wat meer service verwachten.
Marianne T.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Het was een (prijs) aanbieding maar dat had geen enkele invloed op de kwaliteit of gezelligheid. Op alle mogelijke manieren een prima indruk, prettige zeer beleefde bediening en een goed (huis) wijn.
Wilbert B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Gezellige ongedwongen ambiance en attente bediening. We zijn hier inmiddels al meerdere keren geweest en komen in de toekomst zeker terug.
krabbenborg117 .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Mijn vriendin en ik hebben heerlijk gegeten met een goed glas wijn erbij. !
Het eten was warm en een goede bediening.
Komen hier vaker.
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Als je (delen van) een menu wilt aanpassen, wordt daarvoor vanzelfsprekend ruimte gemaakt.