Hertog Karel van Gelre

Markt 25 7101 DA Winterswijk Nederland Kaart

Over het restaurant Hertog Karel van Gelre

Als een hertog dineren

Hertog Karel van Gelre doet zijn naam eer aan. Een mooi, statig pand en klassieke, hoogstaande gerechten. Je vindt het restaurant op de Markt van Winterswijk, een gezellige locatie waar jong en oud samen komt. Dit mag je niet missen!

Meer informatie over restaurant Hertog Karel van Gelre

• : Gratis parkeerplaatsen in de buurt

Maandag t/m woensdag 16:30 - 23:30
Donderdag en vrijdag 11:00 - 23:30
Zaterdag 10:00 - 23:30
Zondag vanaf 10:00

Jan D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
We hebben een 4-gangen verrassingsmenu van de chef genomen.
We willen er niet zo veel over kwijt omdat we de verrassing ook voor jou willen laten bestaan. We kregen vis zowel als vlees. Het was zeer smakelijk en fantastisch opgemaakt. Voor ons een ster waardig!
We hebben genoten. De ah restaurantbon is netjes verrekend. Aanrader ! Hanneke en Jan de Vries
Dini O.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Vond het jammer dat de bediening niet op tijd was met het signaleren dat we klaar waren.
Moesten er op duiden dat we klaar waren.
Joke L.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Prima restaurant met mooi terras. Bediening erg aardig. Tijd tussen voorgerecht, voortreffelijke stuk zalm, en hoofdgerecht was iets te lang. Heb indruk dat dit bewust gebeurt om alsnog enkele drankjes weg te kunnen zetten.
G. B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Geen
Jennifer B.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Ontzettend lekker gegeten met de ah restaurantactie. De gerechtjes waren echt heerlijk en waren zichtbaar met zorg bereid. De bediening was attent en gaven een goede uitleg bij de gerechten en over de bijpassende wijnen, sterrenrestaurant waardig! We komen zeker nog eens terug!
Annemieke M.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk gegeten, met de Iens bon verschillende keuzemogelijkheden. . lekker buiten kunnen zitten. Bediening was prima! ruime tijd tussen de gerechten.
Betty O.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Lekker en goed met AH restaurantactie gegeten. Fijn dat jezelf een keuze uit het 3 gangenmenu kon maken. Plezierige bediening en een heerlijk terras waar we de maaltijd hebben genuttigd.
maswa1972 .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Super lekker 3 gangen menu gegeten van de AH actie.
Alles is even vers en hemels lekker. De dame blanche was de lekkerste ever, met pure chocolade en gesuikerde amandelen. Sfeer is rustig en geen harde muziek. Bediening attent en vriendelijk.

Het is wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar!!
willie.poliste .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heerlijk vegetarisch gegeten. Er is veel aandacht besteed aan de manier van opdienen. Ook de smaak was erg goed. 4 gangen gegeten, waarvan we er 1 bij hebben betaald, vooraf afgesproken. Wij gaan zeker weer.
John G.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk buiten op terras gegeten. Mooie locatie tegenover de kerk. Vriendelijke bediening die rekening hield met de wensen van de kinderen om de gerechten een klein beetje aan te passen. Eenvoudige en eerlijke gerechten die smaakvol werden bereid.
Monique W.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Het verrassingsmenu is echt een aanrader. Gerechten die ik nooit eerder gegeten heb, zoals wilde duif of lendebiefstuk. Ook de toetjes zijn heerlijk. Vriendelijke bediening. Bij topdrukte kan het zijn dat je iets langer moet wachten, maar dat is op het zonnige terras geen probleem.
monique.sikking75 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
4 gangen verassingdiner gegeten en dat was erg lekker. Wij hebben op zaterdagavond heerlijk buiten kunnen eten op het terras.
j.duim6 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Lekker gegeten in een gezellige omgeving.
Gezellig druk en vriendelijke bediening.
Komen gegarandeerd nog een keer weer.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
We hadden gekozen voor het verrassingsmenu van de chef. Het eten was kwalitatief wel goed alleen het menu zelf was simpel en saai. Als hoofdgerecht kregen we bijvoorbeeld een stamppotje van aardappel met kool en vlees, dat verwacht je eerder bij je oma te eten dan in een restaurant. We hadden dan ook het idee dat de kok of vandaag geen inspiratie had of de restjes gewoon op moesten. Met de ah-actie hebben we wel goedkoop kunnen eten en het restaurantje is verder erg knus en gezellig.
Anne C.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
keurig restaurant, niet meer dan dat, we voelden ons niet echt heel welkom. eten ook keurig, de tournedos lag "op een bedje van" fijngesneden kool, dit leek meer op een een moeras van saus en kool, in plaats van een goed garnituur. Jammer. de overige gasten was een redelijk wat ouder publiek, pinnige bediening
JANNA B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Verrassende gerechten en prettige bediening.
Coen M.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Lekker gegeten. Gezellig gezeten.
2e menu gratis was onduidelijk. Kleine lettertjes toch weer.
Lijkt mij beter om dat niet groot op tafel te zetten. Of bij welkomstgesprek te verduidelijken.
Robert J.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Gezellig restaurant, lekker gegeten voor een goede prijs!
Gerry L.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Erg lekker gegeten, 4 gangen verrassingsmenu, vooral de soep van eekhoorntjesbrood was erg smaakvol en het vlees van het maishoen was erg lekker en mals. Mooie inrichting. Goede en prettige bediening.
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Voor het eerst hier gegeten en voor herhaling vatbaar.De jongedame die ons erg attent verzorgde was erg vriendelijk. Onze zoon uit Haarlem had via mail een aperitief geregeld, omdat we onze trouwdag vierden Tussen hoofdgerecht en toetje zijn we nog even buiten het pand geweest en bleef de tafel gereserveerd.