Hertog Karel van Gelre

Markt 25 7101 DA Winterswijk Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 36.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Franse uiensoep, gegratineerd met kaas
      Rundercarpaccio met pesto en zongedroogde tomaat
      Gebraden kalfsmuis met tonijnmayonaise en rucola
  • Hoofdgerechten
    • Pasta met paddenstoelen, knoflook, Parmezaande kaas en rucola
      Kalfs ribeye met rode wijnsaus met salade, friet en aardappelgratin
      Zalmfilet met witte wijnsaus met salade, friet en aardappelgratin
  • Nagerecht
    • Crème Brûlée van vanille met vanille ijs
      Zoete omlijsting met koffie of thee
      Verrassingsdessert van de chef

Over het restaurant Hertog Karel van Gelre

Als een hertog dineren

Hertog Karel van Gelre doet zijn naam eer aan. Een mooi, statig pand en klassieke, hoogstaande gerechten. Je vindt het restaurant op de Markt van Winterswijk, een gezellige locatie waar jong en oud samen komt. Dit mag je niet missen!

Meer informatie over restaurant Hertog Karel van Gelre

Met de trein vanuit Arnhem of Zutphen of met bus 73 vanuit Enschede
  • Kom je met de auto?
    Parkeren kan in de winter op de Markt aan de voorzijde van het restaurant (meteen voor de deur) in de zomer kan er worden geparkeerd op een van de gratis parkeerplaatsen in het centrum
  • : Gratis parkeerplaatsen in de buurt

Maandag t/m zaterdag vanaf 10.30
Zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Hertog Karel van Gelre

Willy L.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Wim Z.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Het eten was uitstekend. Goed van gaarheid, warm en voldoende. De wachttijd was 1 1/2 uur voor we het voorgerecht kregen, mi iets te lang. de bediening was uitermate vriendelijk ondanks dat ze erg jong was. We konden heerlijk buiten zitten en dat gold uiteraard ook voor anderen. het is wel storend dat het dan erg luidruchtig wordt. andere gasten waren er om een stevig aantal drankjes te drinken. Wanneer zo'n luidruchtige groep ook nog binnen zit is het allemaal net te veel. kom zeker nog een keer terug
Gert. E.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Kleine kaart keuze uit 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 3 nagerechten.
Wij hebben heerlijk gegeten. Top.
Susan J.
Heerlijk gegeten
Herman B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
De gerechten waren heerlijk . De hoeveelheid wijn prijs verhouding slecht. De bediening was ook prima!!
j.h.man .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
We waren met zes personen en hadden het driegangen verrassingsmenu. Prima in orde, alleen waren twee steaks duidelijk onder de maat: taai en met zeentjes. We hebben het gemeld aan de bediening maar die deden er niet veel mee: "helaas"....
Verder is de prijs van sommige drankjes buitensporig hoog. Een gewone Radler voor 3,50!. En een eenvoudig glas witte huiswijn voor 4,75. Ik besef dat een drankje meer kost dan de prijs van de fles uit de groothandel, maar dit is echt idioot.
Staat tegenover dat een uitstekende espresso met een prijskaartje van 2 Euro weer wel prima is.
A. M.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Het eten was uitstekend. Voor herhaling vatbaar.
Danielle D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Gezellig,lekker eten en een goeie service!
Beatrice W.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Heb online gereserveerd via de AH actie en het was allemaal heel goed! Netjes welkom geheten, vlot met de bediening met verstand van zaken en het eten was erg netjes en lekker!! Buiten op het terras was het erg gezellig maar ook een kijkje binnen niet te vergeten! Heel mooi ingericht!! Ik (wij) kom(en) zeker weer!!
djwvdberg .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Er zat een grote spier in mijn biefstuk en de serveerster zag dat ik er mee worstelde.
Ik kreek gelijk een andere.
Top service
A.h T.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
We hebben het A.HMenu gehad !Lekker gegeten voor een normale prijs
Rida D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Het was erg druk mede doordat er ook nog een band op het marktplaats speelde. super gezellig! we hebben maar liefst 4 uur op het terras gezeten.
Bediening super attent, eten kwam snel achter elkaar (mocht van ons best iets meer tijd tussen zitten). Eten was ook super goed!
André B.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
na lang wachten gevraagd waar we uit konden kiezen voor de restaurantactie, toen kregen we de kaart. We hadden het gevoel 2e rangs klanten te zijn, moesten nu weer lang wachten voor de bestelling opgenomen werd, terwijl andere klanten snel geholpen werden
Josina D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Voortreffelijk gegeten. Vooraf uiensoep en gegratineerde mosselen. Als hoofdgerecht kalfssucade (zeer mals) en gegrilde entrecote. Als dessert ijs met warme kersen. Enig minpuntje hierbij, dat je de kersen in een apart schaaltje krijgt. Bediening charmant. Dit restaurant is een echte aanrader!
Jeroen W.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Prijs en kwaliteit goed in balans
Hanny V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Het driegangen keuze menu was al fantastisch gevarieerd opgezet!
Maar we lieten ons verrassen door het verrassingsmenu van de chef.
Enorm genoten en service met humor en aandacht!
Mandy E.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Lekker gegeten!
Rene H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
We waren er met 2e menu gratis kaarten van AH. Volgens mij worden de prijzen voor deze menu’s eerst verhoogd.
Janwillem T.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Echt heel lekker gegeten !! Een echte aanrader !wij komen zeker nog een keertje terug!
J. B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Het duurde lang. Dat begon bij het 1e drankje en het voorgerecht na ruim 1 uur. Wel excuus vanwege een storing in de bonnen. Het brood met smeersel had om die reden sneller op tafel gezet kunnen worden. Datgene wat gereserveerd werd was wel goed.