Hertog Karel van Gelre

Markt 25 7101 DA Winterswijk Nederland Kaart

Over het restaurant Hertog Karel van Gelre

Als een hertog dineren

Hertog Karel van Gelre doet zijn naam eer aan. Een mooi, statig pand en klassieke, hoogstaande gerechten. Je vindt het restaurant op de Markt van Winterswijk, een gezellige locatie waar jong en oud samen komt. Dit mag je niet missen!

Meer informatie over restaurant Hertog Karel van Gelre

willie.poliste .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Monique W.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Het verrassingsmenu is echt een aanrader. Gerechten die ik nooit eerder gegeten heb, zoals wilde duif of lendebiefstuk. Ook de toetjes zijn heerlijk. Vriendelijke bediening. Bij topdrukte kan het zijn dat je iets langer moet wachten, maar dat is op het zonnige terras geen probleem.
monique.sikking75 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
4 gangen verassingdiner gegeten en dat was erg lekker. Wij hebben op zaterdagavond heerlijk buiten kunnen eten op het terras.
j.duim6 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Lekker gegeten in een gezellige omgeving.
Gezellig druk en vriendelijke bediening.
Komen gegarandeerd nog een keer weer.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
We hadden gekozen voor het verrassingsmenu van de chef. Het eten was kwalitatief wel goed alleen het menu zelf was simpel en saai. Als hoofdgerecht kregen we bijvoorbeeld een stamppotje van aardappel met kool en vlees, dat verwacht je eerder bij je oma te eten dan in een restaurant. We hadden dan ook het idee dat de kok of vandaag geen inspiratie had of de restjes gewoon op moesten. Met de ah-actie hebben we wel goedkoop kunnen eten en het restaurantje is verder erg knus en gezellig.
Anne C.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
keurig restaurant, niet meer dan dat, we voelden ons niet echt heel welkom. eten ook keurig, de tournedos lag "op een bedje van" fijngesneden kool, dit leek meer op een een moeras van saus en kool, in plaats van een goed garnituur. Jammer. de overige gasten was een redelijk wat ouder publiek, pinnige bediening
JANNA B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Verrassende gerechten en prettige bediening.
Coen M.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Lekker gegeten. Gezellig gezeten.
2e menu gratis was onduidelijk. Kleine lettertjes toch weer.
Lijkt mij beter om dat niet groot op tafel te zetten. Of bij welkomstgesprek te verduidelijken.
Robert J.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Gezellig restaurant, lekker gegeten voor een goede prijs!
Gerry L.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Erg lekker gegeten, 4 gangen verrassingsmenu, vooral de soep van eekhoorntjesbrood was erg smaakvol en het vlees van het maishoen was erg lekker en mals. Mooie inrichting. Goede en prettige bediening.
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Voor het eerst hier gegeten en voor herhaling vatbaar.De jongedame die ons erg attent verzorgde was erg vriendelijk. Onze zoon uit Haarlem had via mail een aperitief geregeld, omdat we onze trouwdag vierden Tussen hoofdgerecht en toetje zijn we nog even buiten het pand geweest en bleef de tafel gereserveerd.
Henk P.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
restaurant gezellig en warm ingericht. bediening niet opdringerig en goed op de hoogte van de op te dienen gerechten.
echt een aanrader om nog eens te gaan.
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het was gezellig druk in het restaurant. Wij hebben erg genoten van ons 4 gangen verrassingsmenu. Ook de bediening was goed. We vinden dit een aanrader.
Margo M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We kozen het 3 gangen keuze menu. Voorgerecht verrukkelijk, hoofdgerecht gemiddeld, nagerecht lekker. Helaas werden we in de ruimte aan straat ondergebracht waar de deur rechtstreeks ijzige koude binnenliet bij elke nieuwe binnenkomst. We hadden het stervenskoud en dit heeft ons etentje danig bedorven, ondanks dat me een deken aangereikt werd na de tweede keer klagen. Ons advies: deze ruimte in de winter sluiten of zodanig verbouwen dat er comfortabel verblijf mogelijk is.
haho3 .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Heerlijk 4 gangen verrassingsmenu, welke zeer goed in de smaak viel. Als we al een opmerking moeten plaatsen, is dat voor de soepgang. De smaak van pompoensoep was prima, alleen de presentatie/aankleding kon beter. Misschien wat croutons of toetje groen had het meer afgemaakt.
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Leuke locatie gezellig sfeervol aangekleed. Bedienig vriendelijk. Prijs kwaliteit ten opzichte van de grootte van de gerechten aan de prijzige kant.
Sander K.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
lekker gegeten op 1ste kerstdag ze hebben een goede kaart samengesteld voor herhaling vatbaar
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
jammer dat we bij het verrassings menu, ondanks ons verzoek om geen rood vlees voor mijn partner, dit toch opgediend kregen.
Het eten was verder perfect. Ons enige minpunt.
Tanja K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Keurig ontvangen door het personeel. Zaten achterin het pand op een sfeervol plekje. Gekozen voor het verrassingsmenu, dit was lekker. De aardappelpuree had wat warmer gemogen, maar ach.. Wij hebben een fijne avond gehad met lekker eten.
Trudi A.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We hadden een 4 gangen verrassings menu, het was inderdaad heel verrassend en lekker! De bediening was heel goed, ik vond de wijn niet lekker, kreeg direct een andere. Het was gezellig druk, bijna alle tafeltjes bezet maar toch rustig. Wij hebben genoten!