Hertog Karel van Gelre

Markt 25 7101 DA Winterswijk Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 36.5€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Franse uiensoep, gegratineerd met kaas
      Rundercarpaccio met pesto en zongedroogde tomaat
      Gebraden kalfsmuis met tonijnmayonaise en rucola
  • Hoofdgerechten
    • Pasta met paddenstoelen, knoflook, Parmezaande kaas en rucola
      Kalfs ribeye met rode wijnsaus met salade, friet en aardappelgratin
      Zalmfilet met witte wijnsaus met salade, friet en aardappelgratin
  • Nagerecht
    • Crème Brûlée van vanille met vanille ijs
      Zoete omlijsting met koffie of thee
      Verrassingsdessert van de chef

Over het restaurant Hertog Karel van Gelre

Als een hertog dineren

Hertog Karel van Gelre doet zijn naam eer aan. Een mooi, statig pand en klassieke, hoogstaande gerechten. Je vindt het restaurant op de Markt van Winterswijk, een gezellige locatie waar jong en oud samen komt. Dit mag je niet missen!

Meer informatie over restaurant Hertog Karel van Gelre

Met de trein vanuit Arnhem of Zutphen of met bus 73 vanuit Enschede
  • Kom je met de auto?
    Parkeren kan in de winter op de Markt aan de voorzijde van het restaurant (meteen voor de deur, blauwe zone) in de zomer kan er worden geparkeerd op een van de gratis parkeerplaatsen in het centrum
  • : Gratis parkeerplaatsen in de buurt

• Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
Geen
Trudy H.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
De zalm was erg lekker, het toetje ook!
Djtelindert T.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
De gerechten waren lekker en goed warm, wat we heel belangrijk vinden. De bediening was vriendelijk.
Gezellige sfeer. Prima
Rosa P.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Goede ontvangst, leuke ambiance, lekker eten . We hebben het gezellig gehad.
Komen nog wel een keertje terug.
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Prima gegeten in gezellige ambiance
Annemieke M.
weer heerlijk gegeten.
Eric W.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten.
Bram B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Gezellig gegeten met vrienden. Vegetarisch hoofdgerecht beetje simpel ten opzichte van andere hoofdgerechten
Ellen R.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Ik had als toetje de verrassingstoetje gekozen..... maar blijkt chocoladetaart en daar ben ik niet gek op... maar ja miijn risico....
Ida L.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Het was prima.
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Vlotte en vriendelijke bediening. Gezellig restaurant met mooi terras buiten. Prima eten. Er wordt goed naar je geluisterd.
Ot W.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Lekker gegeten met vlotte bediening
G W C S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Goede ontvangst en vlotte vriendelijke bediening,eten was erg lekker goed restaurant
BJ S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten en van goede kwaliteit met de AH restaurant bon. De bediening was uiterst vriendelijk en de sfeer was fantastisch. Een aanrader.
Hans O.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
We hebben hier met de AH actie gegeten. Tafeltje stond voor ons klaar na de reservering. Bediening is vriendelijk. Interieur is erg leuk en authentiek met stijlvolle accenten aan wanden, smaakvolle schilderijen en gordijnen. We hadden uitzicht op de markt en kerk en het terras.
Keuze uit een beperkte menulijst in verband met de AH-actie, maar dat was voldoende. Bovendien wordt er niet op kwaliteit beknibbeld, zo bleek.
Mijn vrouw nam de kalfsmuis met tonijmayo, rucola vooraf en daar genoot ze zeer van. Daarna had ze de zalmmoot en ook die was heerlijk. Ook garnituur was prima. Bovendien was overal meer dan voldoende van met bakjes extra salade en aardappelgratin en patat.
Een bijzondere keuzeoptie was een verrassingsmenu en dat koos ik. Vooraf kreeg ik dimsumhapjes met oosterse salade en als hoofdgerecht entrecote, zo zacht, dat het mes er amper in gezet hoefde te worden! Toe hadden we een proeverij van zoete lekkernijen en thee voor mijn vrouw en ik kreeg zelf panacota met ijs en chocolade.
Ik werd echt blij verrast met dit menu en ik kan wel zeggen dat we hier zeer smaakvol hebben gegeten.
Gerrit D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
gisteren genoten van het heerlijke eten via de AH actie.we zaten boven en het was erg druk met een aantal feestjes,wat tijdens het eten erg hinderlijk was. voor het restaurant natuurlijk heel fijn,maar wij vonden dit storend.
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Super drukke zaterdag avond, bediening snel en erg vriendelijk. Zeer smakelijk verrassings menu!
Margaret D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Kleine kaart je mag niks van de grote kaart of iets met bijbetaling doen
Erna V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Bediening had er niet zo veel zin in, beetje onvriendelijk. Toetje zonder chocolade.....ging de mist in. Wel chocolade :-(
H B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Mijn dochter en ik werden vriendelijk ontvangen. Het genuttigde eten was heerlijk, in 3 gangen. Echt aan te raden, wij gaan er zeker nog eens dineren.