Hertog Karel van Gelre

Markt 25 7101 DA Winterswijk Nederland Kaart

Over restaurant Hertog Karel van Gelre

Als een hertog dineren

Hertog Karel van Gelre doet zijn naam eer aan. Een mooi, statig pand en klassieke, hoogstaande gerechten. Je vindt het restaurant op de Markt van Winterswijk, een gezellige locatie waar jong en oud samen komt. Dit mag je niet missen!

Meer informatie over restaurant Hertog Karel van Gelre

Maandag t/m Woensdag 16:30 - 23:30
Donderdag en Vrijdag 11:00 - 23:30
Zaterdag 10:00 - 23:30
Zondag vanaf 10:00

Voordelig
Tanja K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Keurig ontvangen door het personeel. Zaten achterin het pand op een sfeervol plekje. Gekozen voor het verrassingsmenu, dit was lekker. De aardappelpuree had wat warmer gemogen, maar ach.. Wij hebben een fijne avond gehad met lekker eten.
Trudi A.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We hadden een 4 gangen verrassings menu, het was inderdaad heel verrassend en lekker! De bediening was heel goed, ik vond de wijn niet lekker, kreeg direct een andere. Het was gezellig druk, bijna alle tafeltjes bezet maar toch rustig. Wij hebben genoten!
Wil W.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
we wilden wild eten met de zegels van Albert heyn, dat kon helaas niet , met zegels was alleen een 3 gangen keuze menu mogelijk. Dus de zegels maar later gebruiken en toch gekozen voor het wild diner. Deze was perfect niet echt goedkoop maar wel perfect
Rob Z.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Van een perfect viergangen verrassingsdiner genoten. Goed rekening gehouden met onze wensen. Heerlijke avond naar volle tevredenheid.
Jonnepon .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Heerlijk gegeten. We hadden een 5 gangen verrassingsmenu. Ik met vis en mijn man met vlees.
Goede hoeveelheid. Heerlijk mals vlees.
Bediening heel erg vriendelijk. Leuk om te zitten.
Zeker een aanrader!
Ton K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
De porties waren te klein en het duurde te lang eer zij uit de keuken kwamen. De bediening deelde onze kritiek en deed haar best ons te compenseren.
Sebastiaan B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Heerlijk gegeten, gekozen voor de 5 gangen verassingsmenu. Een echte aanrader. Hoge kwaliteit van gerechten en bereiding. Wat het voor mij ook afmaakt is de ruime keuze in bier van de tap. Kortom we komen snel weer terug.
Ellensessink .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Heerlijk gegeten, mooie borden ( het oog wil ook wat) en goed van smaak.
De bediening was vrij chaotisch, een aantal medewerkers super vriendelijk en klantgericht en een aantal snappen het helemaal niet.
Men houdt zich stak aan het " restaurantaktie diner" , een voorgerecht veranderen in een andere optie kan wel maar dan voor de volle mep.
Desalniettemin hebben we er heerlijk gegeten en kan ik hertog Karel echt aanbevelen.
X_annefleur .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Het eten was super! Een 5 gangen diner met porties van een 3 gangen diner..
Echter duurde het ontzettend lang voordat wij wat kregen, het personeel was niet zo alert!
Wilma.koolhof .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
De locatie van het restaurant en de inrichting is zeer stijl en sfeervol. De keuken maakt een mindere indruk, voorgerecht goed, hoofdgerecht minder. Tussen voor en hoofdgerecht zat teveel tijd tussen, 45 minuten. De serveerster deed erg haar best om de fouten van haar collega's te repareren. Spa rood/spa blauw ging continue verkeerd. Daarnaast werden er 6 gasten weggestuurd omdat het vol zou zitten en de keuken dit niet aan zou kunnen. Dit terwijl er ruimte binnen het restaurant aanwezig was en er 2 koks de terrassen aan het opruimen waren. Als wij hier de normale volle pond had moeten betalen, waren we naar een ander restaurant gegaan. Nogmaals de serveerster maakte alles goed!
H.moesman1 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Het Ah menu was prima. Helaas was het toetsenist meer voorradig maar er kon van de kaart iets anders gekozen worden. De bediening was zeer vriendelijk .
Enig minpuntje was de wachttijd tussen de gerechten.
Anneke U.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
het enige positieve was dat wij of het standaard menu of verrassing vd chef konden kiezen.Wij zaten op het overdekte terras waar ook behoorlijk gerookt werd en hadden gemiddeld een wachttijd van ruim een half uur tussen de gangen, hadden aangegeven dat wij heel veel lusten maar absoluut geen vet vlees. Wat kregen wij? buikspek,sorry had collega vergeten door te geven.Het vlees was praktisch helemaal rauw van binnen en bovendien koud. Geklaagd en excuses voor het feit dat wij buikspek hadden gekregen maar niet voor het feit dat mijn vlees koud was. En uiteindelijk 10 % extra korting gekregen Wow ik had liever een goed stuk vlees gehad.
2775 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Wat een gezellig restaurant! De menukaart had een speciaal gedeelte voor de AH-actie, maar niet getreurd ... volop keus! Mijn voorkeur ging uit naar een 4-gangen-verrassingsmenu, waarbij rekening werd gehouden met voorkeur en allergieën, helemaal top!
Ingrid.van.dijk .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Erg lekker gegeten. Met de ah actie konden we zelf een driegangenmenu samenstellen van de kaart. Verrassende gerechten. Leuke bediening. Gezellig ingericht. Voor herhaling vatbaar!
Monique P.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Gewoon lekker gegeten, stokbroodje met kruidenboter en boter was lekker vers . Hoofdschotel lekker gebakken op een bedje van verse groenten met een heerlijk sausje vergezeld van in kriidige boullion gegaarde gort. Twee visjes vind ik net aan de maat voor bijna €22,00 euro. En als afsluiter een strak opgemaakt chocotoetje met mousse tond de 9 euro.
De middeleeuwse aankleding is karakteristiek. Een beetje donker, maar wel gezellig. Rode hiiswijn is goed te doen en een attente en vriendelijke bediening heeft voor een prettig verblijf gezorgd.
Jans2210 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Heerlijk gegeten, lekker buiten op het terras met uitzicht op het gezellige marktplein. De bediening was vlot en vriendelijk. Ook de tijd tussen de verschillende goed. Lekker wijntje er bij.
Annemarievlieg .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
We hebben ons met 6 personen laten verrassen met het 3 gangen menu. Het was heerlijk, zag er goed uit en mooie ingrediënten. Drinken en service prima. Een pluim. Ambiance gezellig.
Mdomhof .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
We werden hartelijk ontvangen, de tafel stond gereserveerd klaar. Het verrassingsmenu was ook een smakelijke verrassing. De bediening was vriendelijk en attent. Zeer klantgericht.
Carlahagens .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Alles was heerlijk, maar het is iritant als je naast een fles wijn geen leidingwater krijgt en je dus verplicht bent een fles water van € 4,50 te bestellen.
Hbreukers48 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
We hadden een AH diner, werkelijk heerlijk gegeten ! Vriendelijke bediening, keurige uitleg van het menu en van de gerechten. Binnen is het wat klein, maar zeker niet ongezellig ! Komen zeker terug.