Over het restaurant Hertog Karel van Gelre

Als een hertog dineren

Hertog Karel van Gelre doet zijn naam eer aan. Een mooi, statig pand en klassieke, hoogstaande gerechten. Je vindt het restaurant op de Markt van Winterswijk, een gezellige locatie waar jong en oud samen komt. Dit mag je niet missen!

Meer informatie over restaurant Hertog Karel van Gelre

Zondag vanaf 10:00

Jouw recensie over het restaurant Hertog Karel van Gelre

Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst en keuze uit 2 tafeltjes die voor 2 personen waren gereserveerd. Wij kwamen voor het AH menu. Duidelijk werd uitgelegd welke beperkingen of extra kosten dit met zich mee bracht. Ik had zelf de slibtong. Hij was klein maar heerlijk van smaak. De groente die er op bord werd bij geserveerd was witlof. Deze heb ik niet geproefd. Hij was niet rouw maar toch te hard op te eten. Het waren gehalveerde stronken met de bittere kern er nog in. Zag er in mijn ogen, niet aantrekkelijk uit. Maar gelukkig werd er een lekkere salade bij geserveerd met frietjes en gebakken aardappelen. Mijn man had kipsaté van kippendijen. die was heerlijk. Bordje leeg...Dessert smaakte goed. Mijn man een creme brulee en ik een kinderijsje. Al met al en goede prijs kwaliteit verhouding. Misschien nog een tip: voor kinderen zijn er kindermenu's dit zou ook mogelijk moeten zijn voor 60+. Kleine porties is op onze leeftijd wel beter en hoeve wij toch niet om een kinderijsje te vragen maar om een 60+ ijsje. Ook voor een persoon met een maagverkleining zijn de porties veel te groot.
Barbara R.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Ontzettend genoten van het eten. Borden zijn mooi opgemaakt en de garnituren zijn er ook voldoende en smaakvol. Bediening professioneel en prijs kwaliteit verhouding is perfect. Zeker een aanrader.
ik.deboer .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten (een driegangenmenu; AH-bonnen) in een sfeervolle omgeving. Bediening was zeer correct. Het tempo bediening was hoog.
Wij kunnen Hertog Karel van Gelre zeer aanbevelen.
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten, grote porties en super vriendelijke bediening. Zelfs met de AH bonnen geen enkel probleem, vrije keuze van de kaart.
Eveline W.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
WE hebben het 4-gangan verrassingsmenu van de chef gegeten.
Dit waren echt heerlijke recepten. erg goed bereid.
Prima bediening en erg gezellig.
Leny H.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Alles was prima, goede ontvangst, fijne tafeltjes binnen en buiten .Snelle bediening en vriendelijk .Verrassings menu was goed . Mooie plek om met vrienden te gaan eten.
Lekkereten17 .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Soep was erg waterig. Biefstuk erg droog en Kalfssucade flauw van smaak.
Uitserveren vd gerechten kan beter. Kindergerecht kwam veel later door een fout in de keuken.
Edwin W.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Onvriendelijke ontvangst bij binnenkomst en lang wachten tot we de kaart kregen. Later geholpen door iemand anders die wel vriendelijk was.
Anna L.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Het eten was zeer goed. Perfekt van samenstelling. Bediening was ook goed. Een echte aanrader. We zulle vrienden en familie dit zeker aanraden.
Bertina W.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Meeste gerechten waren prima, biefstuk viel (bij 3 personen) erg tegen. (Voorgegaard, dus alleen rose en gaar mogelijk, was wel van te voren gemeld). Bijbetaling voor duurdere gerechten is redelijk geprijst, mogelijkheid tot kiezen van de hele kaart is een grote plus. Bediening was langzaam, ook toen het restaurant leeggelopen was. Helft van de tijd lege glazen op tafel, lijkt me niet handig voor de omzet. Was leuk voor een keer.
GWA T.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Prettige bediening en heerlijk gegeten! Zowel voor- hoofd- als nagerecht waren zeer goed. Prettige bediening en heerlijk gegeten! Zowel voor- hoofd- als nagerecht waren zeer goed.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijk gegeten ,alleen jammer dat niet duidelijk is dat je meer moet betalen dan 36,50 , naderhand zagen wij dat we 40 euro moesten betalen .
J M V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Zeer tevreden! Het eten was heerlijk en met zorg samengesteld. Bediening was zeer gastvrij en behulpzaam. Een restaurant waar je graag weer naar terug keert. Met dank voor het heerlijke eten en de service!
Mart J.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten in restaurant Hertog Karel van Gelre. De gerechten waren bijzonder smakelijk. Ik heb genoten van de pasta met champignons in een romige saus. De smaak was buitengewoon goed. De bediening was vriendelijk. Wij kijken terug op een mooie avond. Voor herhaling vatbaar.
Leohofman .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heerlijk gegeten en attente bediening. Vrije menukeuze bij de AH-actie. Is voordeel vergeleken met concurrentie.
Gaan zeker een keer terug.
Liedy V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Laatste mooie augustusavond, konden op het gezellige terras eten. Was voor de bediening geen enkel probleem. Met wat bijbetaling alleszins redelijk hebben we onze AH vouchers gebruikt.
peter3110 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
We kwamen aan en werden vriendelijk ontvangen. Konden kiezen of we binnen of buiten wilden eten. De bediening was keurig, het eten was ook prima. De wachttijden tussen de gerechten was ook prima. De locatie mooi. Kortom een leuke avond gehad.
R B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
super bediening! op extra verzoeken werd direct en met glimlach ingegaan. Het eten was lekker, goed warm en voldoende. wij hebben hier met veel plezier gegeten.
peter G.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel.
voor herhaling, gaan we zeker doen!
je kunt online reserveren is ook perfect.
verwarmt terras zou ook fijn zijn om langer buiten te kunnen zitten.
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Eten was goed verzorgd en zeer smakelijk, bediening was matig, Met name door dat er veel gebruikt gemaakt is van ongeschoolde medewerkers. Die helaas het horeca vak (nog) niet onder de knie hebben. Een belangrijk aandachtspunt voor de totale beleving van een avondje uit.