Herperduin

Schaijkseweg 12a 5373 KL Herpen Nederland Kaart

Over het restaurant Herperduin

Voor gezelschappen groter dan 4 personen neem contact met ons op via email: info@restaurantherperduin.nl of telefonisch: 0486414182

Meer informatie over restaurant Herperduin

Bushalte voor de deur
  • : Gratis parkeren voor de deur, directe toegang tot natuurgebied 'herperduin'

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zaterdag 12.00u - 0.00 uur
Zondag 10:00- 0.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Herperduin

Hanneke J.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Wat een prachtige plek voor een heerlijk diner! 5 gangendiner is echt een aanrader van de nieuwe kaart. Enthousiaste bediening!
Rian V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Verrassend lekker gegeten en de bediening was hartelijk en snel. Naar restaurant Herperduin gaan mijn partner en ik graag een keer terug!
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Vandaag geluncht, mooie opmaak van de gerechten. Vriendelijke bediening. En wat een geweldige omgeving. Erg genoten!! Ik kom graag terug.
H S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Zeer teleurstellend bezoek aan Herperduin, heel anders gewend in het verleden.
Aankomst: Reservering (via Iens gemaakt en bevestigd gekregen): Niet bekend. Moest wat geimproviseerd worden. Niet optimaal als je zakelijk gaat eten, maar vooruit.
Vervolgens wordt er een glas wijn over de jas van een mijn gasten geknoeid. Reactie: 'was maar water'.
Eten: zeer teleurstellend, gewoon niet goed bereid, rauwe kip, gortdroge hamburgers, etc. Tot slot is een van mijn gasten nog ziek geworden van de rauwe kip.
Mail gestuurd met onze ervaringen: geen reactie gehad.
Dikke afrader dus.