Herperduin

Schaijkseweg 12a 5373 KL Herpen Nederland Kaart

Over het restaurant Herperduin

Voor gezelschappen groter dan 4 personen neem contact met ons op via email: info@restaurantherperduin.nl of telefonisch: 0486414182

Meer informatie over restaurant Herperduin

Bushalte voor de deur
  • : Gratis parkeren voor de deur, directe toegang tot natuurgebied 'herperduin'

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zaterdag 12.00u - 0.00 uur
Zondag 10:00- 0.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Herperduin

Rene S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Zeer gastvrije eigenaar, heerlijke wijnen en een prettige bediening. Er wordt goed gekookt, de kaart is gevarieerd en de gerechten zijn smakelijk en bereidt met verse ingredienten. Van sommige grechten had ik een heel bord kunnen eten, zo lekker was het. Op dit moment het beste restaurant in De omgeving van Schaijk. Wij komen nog een keer terug in de zomer om het terras uit te proberen. Groet, familie de Graaf
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
We hebben een fantastische avond gehad:
- heerlijke, met zorg bereide, gerechten; qua smaak en qua aanblik,
- geadviseerde wijnen precies passend bij de gerechten,
- zeer vriendelijke bediening met echt kennis van zaken,
- alle onderdelen in het juiste tempo opgediend,
- alles was er op gericht ons een mooie belevenis te bezorgen
Edgard K.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Heerlijk gegeten in een mooie omgeving. Een goede bediening zorgde voor een mooi avondvullend programma! Een echte aanrader voor iedereen!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
We vonden het een gezellige sfeervolle ruimte , heerlijk gegeten. De bediening was erg goed, ongedwongen maar netjes .
Zeer tevreden .
Bennie V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Met onze kookclub heerlijk gegeten, zeer verrassend
Henny B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Het eten was weer heerlijk en de bediening oké. Interieur is wat oudbollig, maar dat houd je niet tegen daar te eten omdat de kwaliteit erg goed is.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Goede prijs kwaliteit, vakkundige bediening, niet druk dus lekker rustig, interieur mag wel een keer wat aan gedaan worden
Marcelenria L.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Verrassende kaart. Gerechten mooi opgediend en bijzondere smaken. Leuke ambiance.

Vriendelijk personeel en goede kwaliteit wijn.
Arianne V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Zeer verrassende handtekening van de kok in de heerlijke gerechten. vriendelijke bediening. Echt een aanrader
En de nagerechten zijn de moeite waard. ;)
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Prachtige locatie met een bijzonder mooi terras de heaters zorgen ervoor dat je lekker lang buiten kunt genieten. We voelden ons zeer welkom, mede door de fijne gastheer. De gerechten zijn stuk voor stuk prachtig en erg smaakvol.

Echt een aanrader.
Hanneke J.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Wat een prachtige plek voor een heerlijk diner! 5 gangendiner is echt een aanrader van de nieuwe kaart. Enthousiaste bediening!
Rian V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Verrassend lekker gegeten en de bediening was hartelijk en snel. Naar restaurant Herperduin gaan mijn partner en ik graag een keer terug!
John Ivonne T.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Heerlijk gegeten bij Herperduin chefs menu is goed en de bediening is vriendelijk. Hartelijk bedankt voor de leuke avond
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Vandaag geluncht, mooie opmaak van de gerechten. Vriendelijke bediening. En wat een geweldige omgeving. Erg genoten!! Ik kom graag terug.
H S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Zeer teleurstellend bezoek aan Herperduin, heel anders gewend in het verleden.
Aankomst: Reservering (via Iens gemaakt en bevestigd gekregen): Niet bekend. Moest wat geimproviseerd worden. Niet optimaal als je zakelijk gaat eten, maar vooruit.
Vervolgens wordt er een glas wijn over de jas van een mijn gasten geknoeid. Reactie: 'was maar water'.
Eten: zeer teleurstellend, gewoon niet goed bereid, rauwe kip, gortdroge hamburgers, etc. Tot slot is een van mijn gasten nog ziek geworden van de rauwe kip.
Mail gestuurd met onze ervaringen: geen reactie gehad.
Dikke afrader dus.