Meer informatie over restaurant Herperduin

Woensdag t/m Vrijdag 12:00 - 21:00
Zaterdag 12:00 - 21:30

Fred S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Goede keuken, prettige bediening.
De gerechten missen helaas wat karakter: de signatuur van de kok.
Het restaurant moet zich iets meer onderscheiden. Niet qua keuze, die is er genoeg, maar wel graag iets meer smaaksensatie.
Vlokkie .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. Bediening was uitstekend. Tijd tussen de gerechten was prima.
Komen zeker nog eens terug. Wij zagen ook nog een lunchgerecht "procureur", dat wil ik ok wel eens proberen.
Hanneke J.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
We hebben ons laten verrassen door het 4-gangen diner, wat een heerlijke sfeervolle beleving was. Freddie van Dorst en zijn team weten ons de hele avond in de watten te leggen met mooie pure gerechten met daarbij een lekker wijnarrangement.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Wat een mooie locatie! Heerlijk in het groen, fijne tuin. Samen met een vriend hier gisteren gegeten. Een uitgebreide zeer gevarieerde kaart, was moeilijk kiezen. Maar we hebben genoten van zowel het eten als van de mooie wijn. Prettige bediening! Onze avond was compleet. We komen zeker terug.
Onno B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Restaurant Herperduin ligt schitterend in de bossen van Herpen. Het restaurant is modern klassiek aangekleed, beetje brasserie achtig. Wij zaten buiten op het terras, waar allemaal verschillende hoekjes zijn ingericht, waardoor je echt een gevoel van privacy hebt. De service was echt uitstekend, zowel voor de volwassenen als voor de kinderen. Je merkt dat ze ervaring hebben met gezinnen met jonge kinderen die op het vakantiepark verblijven. En toch is het geen kinderfeest, maar een fijne plek om te borrelen of te eten.

Wij aten een bruschetta met zachtgegaarde procureur en brood met kroketten. Aan die kroketten viel natuurlijk niets te verpesten, maar de bruschetta was een van de lekkerste broodjes die ik in tijden heb gegeten. Fijne plek om te eten.
frits-ringers .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Tijdens ons verblijf op het gelijknamige vakantiepark (al weer een jaar of 12 1 à 2 keer per jaar) eten wij geregeld bij restaurant Herperduin. Na het vertrek van eigenaren Jacky en Marcel dit voorjaar was het deze week even spannend, want wat tref je aan als iemand een vertrouwd adres heeft overgenomen. Gelukkig troffen wij bij binnenkomst gelijk al bekend en vertrouwd personeel in de bediening en ook de keukenbrigade is ongewijzigd en zorgt nog steeds voor een voortreffelijke maaltijd. De inrichting is op details wat veranderd en ook de kaart heeft en aantal wijzigingen ondergaan. maar op het krijtbord staan weer heerlijke specialiteiten buiten de kaart om met uiteraard in deze tijd van het jaar "het witte goud", asperges. Ook de toetjes op de achterzijde van dit bord zijn weer uiterst aangenaam en we genoten van een heerlijke trifle met rood fruit. Kortom ook nu hebben wij weer genoten bij Herperduin.
mpapenburg .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Na het afscheid van Jacky en Marcel, hebben wij er met Koningsdag, voor het eerst met de nieuwe eigenaar, bij restaurant "de Herperduin" gegeten. De menukaart was niet veranderd. Zo ook de kok. Super gegeten, echter hadden ze zich vergist in de drukte, van het aanbod die dag. Het eten liet lang op zich wachten! Het is helemaal goed gekomen, top gegeten!
Zondag 22 mei 2016, weer met volle zin naar de Herperduin om mijn verjaardag, van de volgende dag te vieren. Met de menukaart van de vorige keer in ons hoofd, zou het goed moeten komen.
Wel gereserveerd, was gezien het weer en de drukte niet nodig geweest.
Vriendelijk ontvangen door het personeel dat in spijkerjasje met op de achterzijde een geborduurde hippie VW busje rond liep!! Weg exclusieve uitstraling!
Tot onze verbazing hadden ze een andere menukaart! Met een weinig zegende menu
en behoorlijk ingekort!
Catch of the Day! (Waarschijnlijk vis)
Herperduin special! ( Uhhhh)
Toch gekozen uit het summiere menu.
Prima gegeten, zelfs de tussenliggende tijd was on time!
Soms ga je op bepaalde dingen letten, zo ook nogmaals op de kledij.
Zou het goed doen in een wasmiddel reclame. Witte kleding is niet wit meer! Met vele vlekken en zwarte vegen op de shirts. Niet bij één maar bij meerdere personeelsleden. Gelukkig zijn ze maandag en dinsdag gesloten.
Ik heb een weddenschap met iemand hoelang ze het kunnen volhouden!
Mjgriep .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Afgelopen zaterdag weer eens een heerlijk diner gehad bij Restaurant Herperduin en zondag met de lunch eens dunnetjes overgedaan, dat wil zeggen de borrelkaart eens geprobeerd. Nieuwe eigenaresse, zelfde keukenbrigade en een paar lichte aanpassingen op de kaart. Heerlijke tuin en terras waar je uren kunt toeven. En gelukkig staat er heel veel lekkers op de kaart en ook fantastische wijnen waarvan de meeste gewoon per glas besteld kunnen worden. Ons lukt dat meestal niet, dat wil zeggen dat we uiteindelijk toch te hele inhoud van de fles nuttigen. Ook mooie cocktails, en vraag eens een keer naar de Gin varianten. Eten, altijd vers en perfect klaargemaakt - vlees, vis en groenten. En veel nieuwe kleine hapjes op de kaart. En uiteraard het bekende schoolbord met de mooiste "buiten-de-kaart-om-gerechten". En wellicht is de kaart bewust niet altijd even duidelijk, zie dit als een uitnodiging om in gesprek te gaan en te vragen wat het nu precies is. Je kan ook gewoon blind gaan op het menu, het is echt altijd goed en meer dan voldoende.. en dan hebben we het nog niet eens over de toetjes gehad. Het enige wat ik echt mis, is een bed om even uit te buiken, om daarna weer door te gaan met het volgende heerlijke gerecht of drankje.
Andrea1990 .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Op Moederdag met mijn moeder gegeten in Restaurant Herperduin. Mijn eerste ervaring met dit restaurant, helaas geen positieve. De bediening liet sterk te wensen over. We hebben erg lang moeten wachten op de kaart. Ik ben uiteindelijk zelf naar binnen gelopen om naar de kaart te vragen. Toen we bestelden bleek het gerecht wat mijn moeder wilde niet meer voorradig. Erg jammer, dit had best van tevoren vermeld kunnen worden.

Het eten zelf was goed, porties ook. Helaas zat er een haar in mijn eten en ook duidelijk zichtbaar op de apart geserveerde mayonaise. Dit is duidelijk niet gecontroleerd bij het serveren.

Er is tijdens het eten niemand langs geweest om te vragen of alles naar wens was of dat we nog iets te drinken wilden. Na het eten heb ik erg lang moeten wachten om überhaupt om de rekening te kunnen vragen. Daarna duurde het erg lang voordat we deze daadwerkelijk kregen, waar de serveerster excuses voor maakte. Vervolgens heb ik lang zitten wachten om te kunnen afrekenen, waarna we maar zijn opgestaan en zelf naar binnen zijn gelopen om af te rekenen.

Al met al waren we niet onder de indruk van het geheel. Er loopt voldoende personeel rond, maar de logistiek is erg slecht geregeld. Ook wordt er niet aan alle gasten voldoende aandacht geschonken.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Op koningsdag King prawns eten in Herperduin. Origineel. Nieuwe eigenaresse, dus proberen maar. Gereserveerd, bij aankomst was t logistiek nog niet helemaal voor elkaar. We kregen echter een mooi viertje voor 2 personen, dus we hadden niets te klagen. Veel vriendelijk personeel, maar hun rolverdeling was ze - nog niet - helemaal duidelijk. Rondlopen en kijken was een rol die nog niemand op zich had genomen (behalve de eigenaresse). Voorgerecht : 1 weliswaar grote King prawns met wat rucola/dressing voor € 12,50. Weinig voor veel geld. Daarna lamsrib met asperges. Echt hele grote lamsrib en veel, heel veel voor € 27,50. Beetje lomp gerecht. Aspergesoep was matig, weinig smaak en weinig asperges 1/2 asperge ? Hoofdgerecht saté was lekker maar niet terugkerenswaardig. Misschien opstartproblemen, over een paar maanden maar weer eens terug. Veel succes.
Geebeevee .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Lekker gegeten. De bediening laat te wensen over. Te weinig aandacht voor de gast. Men let te weinig op of je nog iets nodig hebt. Je moet geluk hebben als er iemand toevallig jouw kant uitkijkt. Het glas wijn voor bij het hoofdgerecht moet nog ingeschonken worden als het gerecht al op tafel staat en het bijpassende glas moet ook nog gehaald worden. En voor afrekenen zijn we uiteindelijk zelf maar naar de bar gelopen. Bediening neemt alle tijd om te praten met bekende gasten. Anderen kunnen dan wachten. Een ons kent ons sfeer en dat is niet prettig voor minder frequente bezoekers.
Sanne S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Altijd heerlijk gegeten hier. Service was altijd prima, gastvrij. Vanavond helaas niet. Echt onder de maat. Moesten echt meerdere malen aan de bel trekken om een glas wijn te kunnen krijgen. Zelfs de rekening (!!!) duurde zeker een half uur. En dar met 3 tafels bezet.
Eten is prima. Duurzaam vind ik trouwens misplaatst, vraag me af waarom dat een kenmerk is,?
Dinie V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Herperduin is al jaren onze grote favoriet. Gelegen in de bossen met een prachtig terras en binnen heeft de tijd stilgestaan. Een super sfeervolle setting met verse bloemen en authentiek interieur.
Mijn persoonlijke hit is het Franse kippetje daar kluif je je vingers bij af. Mijn man is wat gevarieerder in keus en heeft in 25 jaar nog nooit iets gehad dat niet lekker was. Er wordt zeer creatief omgegaan met het dealen tussen traditie en eigentijds koken. We hopen hier nog vele jaren te mogen komen.
Paulusvught .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Gisteren aangeschoven bij de wekelijkse BBQ. Doen ze elke donderdag in de zomer. Incl. live muziek. Mooie gezellige tuin/terras onder de bomen. Er zou eerst een voorgerecht worden geserveerd. Dit bleek een schaaltje mosselen te zijn waar je met vieren van moet eten. Geen sausjes of brood erbij. Erg vreemd, niet iedereen houdt van mosselen. De barbecue bood ruime keus aan vis en vlees van de grill en geroosterd door de grillmeesters. Het vlees wordt eerst geroosterd en gegaard, gaat dan op een grote schaal, en wordt, als je een keuze hebt gemaakt, vervolgens nog een keer "afgebakken".
Het frans kippetje en de hamburger werden m.i. daardoor net iets te droog terwijl de biefstuk wel weer erg rare was. Verder wel zeer smaakvol en lekker. Ook geen lange rij wachtenden door dit systeem. Binnen staat een buffet met diverse salades en sauzen waar je een keuze uit kunt maken. Wel jammer dat de frietjes steeds op waren. De bediening was ronduit slecht georganiseerd. Zeer lang wachten op de bestelde drankjes, lege glazen werden niet meegenomen en vuile borden niet uitgehaald. Leuk om een keer mee te maken maar er valt nog een hoop te verbeteren (communicatie).
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Op de bonnefooi naar Herperduin. Mooie ambiance, hondje welkom, aardige mensen. En toch een onbehaaglijk gevoel.....
Waarom ?
Ik bestel een kir, er komt een kir royal....
Ik geef aan dat ik een gewone wil, maar er wordt gezegd dat het een foutje was, ze zullen een gewone kir berekenen.De rekening kwam : ja hoor, kir royal gerekend. Dat kon niet anders : prijs was volgens zeggen hetzelfde ;-) !
We vervolgen met een kreeftensoep (matig) en kikkerbillen met tuinkruiden vooral veel kervel en anijssmaak. Hertenbief en eend lekker met ravioli en stamppotje. Schaaltje abrikozen (?), en gegratineerde aardappelen. Een bakje mayonaise completeerde het geheel. Ik veronderstelde (en uitte dat ook) dat er nog friet zou komen voor de mayonaise. De serveerster gaf aan dat mensen die mayonaise gebruikten bij hun gratin ;-) Daag, daar geloof ik echt niks van.
Rekening uitgebreid met E 3,- voor friet met mayo.
Jammer !
Heel vervelend de reactie op fouten die er gemaakt zijn tijdens de service. Een gemiste kans om een tevreden gast te hebben. Niet goed te praten en niet meer te herstellen , maar zeker punten om intern te bespreken. Sorry hiervoor.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2014
Gisteren met de familie, 11 personen wezen eten in Herpenduin. Het restaurant was prachtig gedecoreerd in kerstsfeer en zat volledig vol. Ondanks dat het zo druk was, nam men toch de tijd voor je. De menukaart was al een waar feest en het gekozen menu was geweldig. Ieder van ons was onder de indruk. De sfeer in het restaurant was heerlijk en de aandacht van Desiree gezellig. Echt een vakvrouw. Al met al een onvergetelijke avond. Team Herpenduin, ontzettend bedankt en jullie zien ons snel weer terug.
jakkie13 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Begin november bij Herperduin gegeten met familie i.v.m. ons 12 1/2 jarig huwelijk. Een geweldig mooie kaart met heerlijke wildgerechten waaronder een prachtig wildpalet. Ook de hoofdgerechten waren uitstekend waaronder mooie visgerechten en heerlijke kreeft.
Alle lof voor de keukenbrigade!
Liesbeth K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2014
Net voor de 4e keer binnen half jaar wezen lunchen , omdat het voor ons toch 26 km is doe je dat niet iedere week. Wederom heerlijk genoten van een lekker broodje en tussen de buien door een wandeling.
Erica V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Onverwacht hier gaan lunchen op een zaterdagmiddag. Het was niet druk, enkele tafeltjes bezet. Bijzonder vriendelijke bediening! Turks brood met pittig gehakt (niet echt pittig, wel heel smaakvol) en een broodje gebraden rosbief voor mijn vriend. Mooi opgemaakte borden. Ik heb hier eerder gegeten in de zomer in de tuin, een prachtomgeving. Koffie verkeerd wordt geserveerd met de warme melk apart in een kannetje, chique! Als ik dan toch een minpuntje mag noemen: niet zo gezellig als men al gaat indekken voor het diner. Verder top!
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2013
Vorige keer was het eten erg lekker en lag het tempo laag.
Nu was het tempo goed maar het eten minder.
De salade eend/ganzenlever Peking style was allesbehalve Pekingstyle......
had krokante eend verwacht met iets van soja maar dat was het niet. En was het ganzenlever dar er onder verscholen lag of eendenlever ? De mixed grill was niet lekker.... steak smaakte naar wasmiddel, ribjes leken prefab, de kipsaté was redelijk. Frietjes niet echt knapperig, salade natte massa, jammer ! We zijn het hier echt beter gewend.
Het is wel heel sfeervol ingericht en kijkt van buitenaf supergezellig.