Hermitage

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Positiv O.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Eens in de zoveel tijd rijden we rond etenstijd op de snelweg bij Zeist en dan is het na de afslag maar een paar minuten tot de Hermitage.
Altijd prettig, altijd vriendelijk personeel en altijd prima eten. Meestal nemen we in het oergezellige cafégedeelte alleen een hoofdgerecht, maar ditmaal was er een leuk 3-gangen menu waarvan de hoofdgang mocht worden omgewisseld met twee voortreffelijk gebakken visjes.
Voorgerecht met rivierkreeftjes en goed geplaatst dessert. Prima.
Aardige rosé uit de Provence voor een vriendelijke prijs, maar AIX zou mijn voorkeur hebben en kost voor zover ik weet ongeveer hetzelfde.
Wellicht zien we die de volgende keer?
We komen zeker terug!
Janf .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Gisteren met mijn twee zussen gelunched. Heerlijk op het gezellige en sfeervolle buitenterras met een voortreffelijke bediening. Gewoon van de kaart besteld. Twee maal carpaccio en eenmaal gamba salade. En uiteraard de heerlijke chardonnay huiswijn. Ik kom hier al jaren en ben nooit teleur gesteld.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Vanmiddag hier van een prima lunch genoten. De tomatenrisotto en salade 'la mer' waren beide erg smakelijk en goed bereid. De koffie met friandises waren ook prima. Samen met 2 glazen wijn en dan €54 afrekenen is gewoon een net bedrag. Correcte en zeer vriendelijke bediening. Geen klachten hier, wij gaan zeer nog eens terugkomen. Dat verdient een restaurant waar je eerlijk en goed eten geserveerd krijgt.
Carindj .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
In café de Paris gegeten, maar het is niet meer wat het is geweest. De verfijnde keuken heeft plaats gemaakt voor veredelde 'junkfood'! Het vlees was bv. veel te zoet en veel te vet. We moesten ook bijzonder lang wachten op het hoofdmaal, wel 5 kwartier...Onderbezetting? Ingehuurde kok's?
Maar de bediening is altijd heel vriendelijk; prettige en aardige mensen!
Ook de ambiance is goed en heeft een vertrouwde sfeer.
Cook .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
In het verleden scoorde dit restaurant met zijn mooi opgemaakte borden hoge ogen, tegenwoordig is het niveau behoorlijk gekelderd richting 'junkfood' plus het feit dat iedereen lang heeft moeten wachten op zijn eten,met een gemiddelde wachttijd van 5 kwartier per gang mag dit toch niet gebeuren!
R B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
donderdag heerlijke buiten gegeten op het terras......vriendelijke en gastvrije bediening....kreeg je bestelde drankjes snel.....alleen klopt (helaas) de prijs/kwaliteit verhouding niet......bv buiten de kaart om meloen met ham (en teveel sla) voor € 16,50........6 0esters á € 4,95 .......halve kreeft voor € 25,- ......kleine porties voor een hoop geld met tweetjes waren we ruim € 165,- kwijt ....met ook maar gewoon een fles huiswijn....was wel smaakvol trouwens hoor het eten.....(helaas alleen iets te prijzig).....
Madeleine62 M.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Mooie zaak op een druk verkeerspunt in Zeist met een redelijk hoog prijsniveau maar waarbij het eten van uitstekende kwaliteit is. Het publiek bestaat veelal uit mensen die er bedrijsmatig eten. Na onze bestelling kregen wij brood, boter, olijven en een amuse van watermeloen met kerriemousse. Zeer verassend en lekker. Wij kregen vervolgens onze carpaccio met een truffeldressing. Eindelijk eens een keer geen ijskoude carpaccio met een veelal zure dressing, hoera dit was een verademing voor ons. Daarna als hoofdgerecht het Hollanse Weidelam. Dat was een geweldig mals lammetje met wat aardappeltjes en aubergine. Bij onze espresso kregen wij friandises. Dat was geen goedkope afsluiting want dit aangeklede espressootje kostte 10 euro. Maar we hebben er van genoten hoor.

EJ T.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Goed eten en prettige entourage, maar prijs-kwaliteit-verhouding kan beter. Je verwacht iets meer voor wat je betaalt. De Chardonnay was prima.
Jorrit K.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Na een tijdje geleden een wat mindere dinerervaring bij de Hermitage besloten het nog een kans te geven en lekker te gaan lunchen op het terras. Dit bleek een uitstekende beslissing te zijn. Vriendelijk geholpen, en ondanks dat een deel van het terras verbouwd werd kon je er prima zitten. Het lunchgerecht hamburger Hermitage was prima, zowel qua grootte als qua kwaliteit. Uitstekend stuk vlees met een mooi broodje en dito garnering. De steak tartare van mijn wederhelft was mooi opgemaakt en eveneens erg lekker. Tot slot zeer tevreden met de huiswijn. Blij dat we hier nog eens teruggekomen zijn, en met deze kwaliteit en service absoluut voor herhaling vatbaar.
Loe5je .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Oh wat eet ik hier graag! Altijd een culinaire verrassing op mijn bord. Kies voor het menu! Daar maken de chefs echt een ding van en deze wisselt regelmatig. Fijn personeel en heerlijke huiswijn. De prijs/kwaliteit klopt in dit restaurant, zeker in vergelijking tot de andere luxere restaurants in de omgeving. Geen teleurstelling hier.
Edpi .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
In het centrum van Zeist krijg je nergens meer waar kwaliteit eten voor je geld dan bij de Hermitage/ bodega.
Voorwaarde is hierbij wel te gaan voor het 3 gangen menutje: echt top. Staat echt een niveau hoger dan de prijs doet voorkomen.
Het bodega gedeelte blijft ongedwongen prettig, terwijl de keuken dezelfde is als bij het restaurant.
Bediening is prettig/ attent ongedwongen
Robboddaert .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Elke keer weer een feest om bij de Hermitage te mogen dineren. In de zomer, prachtig terras in het centrum van Zeist, in de winter, heerlijk tafelen waar je zelfs aan de open haard kunt reserveren.

De laatste keer aten we oa een heerlijk fijn gesneden carpaccio en een zeer lekkere ravioli. Goede en betaalbare wijnen op de kaart, in alles een aanrader dus.
Restaurant_proever .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Wij kwamen voor een hoofdgerecht. Er was voldoende keus uit vlees, vis. De Carpaccio gevraagd als een hoofdgerecht en dat kon ook. Die was heel smakelijk. Het Decor gezellig en vertrouwd. De bediening was vriendelijk.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Een restaurant met een geweldige warme sfeer. De bediening was alert en bezorgde ons een fijne avond. Prachtige opgemaakte borden met kunstig eten. Met name de Tonijn met jasmijn-dashi thee en de Open raviolo met stoof van haas zijn echte aanraders. Onderweg naar een ster wat mij betreft.
Stephan P.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Met vrienden na lange tijd weer eens bij Hermitage gegeten. De service was goed: jassen werden netjes aangenomen en het personeel was zeer vriendelijk en attent. Het eten was erg goed en werd bijzonder mooi geserveerd. Het decor is zeer verzorgd, als zou het naar mijn smaak wel iets moderner mogen. Absoluut een aanrader!
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Spontane zondagmiddaglunch in het brasseriedeel, halverwege de middag (compliment voor de flexibiliteit). Divers publiek, prettige sfeer en vriendelijke bediening (wel erg divers qua stijl en vrolijkheid). We kozen beiden voor de dagschotel: eendenbout met zuurkoolstamp. We kregen wat brood met kruidenboter vooraf. Dat was smakelijk, maar wat veel, zeker als je bedenkt dat het gerecht binnen notime op tafel stond. De stampot was lekker, de gekonfijte eendenbout had iets warmer moeten zijn, de spekkies waren veel te doorbakken (zwart en keihard) en dat kost een punt... Fijn dat de borden goed verwarmd waren. Speciaalbiertje uit fles dat vooraf gedronken werd sloeg helaas meteen dood doordat het glas niet goed gespoeld was. Mannelijk lid van de keukenbrigade verscheen even aan tafel, aardige knul, maar ik zou die duimring en armbandjes voortaan afdoen.
Gewoongezellig .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Prima lunch. Hert was goed maar de chocolade in de rodekool was noet mijn ding. wijn was oké niet bijzonder. Prijs kwantiteit niet helemaal in balans vindt ik.
N_pieters .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Na een leuk dagprogramma, hier ons personeelsuitje afgesloten. Er werd goed meegedacht met onze wensen en budget. Het eten was heerlijk, de bediening goed en er heerste een leuke sfeer.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Prijs kwaliteit verhouding overspannen. opgerolde zalm, eendenlever, tournedos lekker maar niet bijzonder geen verrassing. Jongere bediening was redelijk, een oudere dame had waarschijnlijk een slechte dag. was gewoon onplezierig. voorlopig weer genezen van de Hermitage te Zeist. Ging na meerdere keren gevraagd te hebben water tappen in het toilet werd nog net tegengehouden en zowaar werden er 2 flessen water gebracht in plaats van 1.
Diederick G.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Na een goede ervaring een jaar geleden, vol verwachting teruggekomen. Hermitage kent een restaurant en een brasserie. Wij aten in het restaurant. Na vriendelijk ontvangst door gastvrouw 1 besloten om a la carte te eten. De vrouw die ons daarna bediende was duidelijk minder gepassioneerd over haar vak. Het gevraagde water werd structureel vergeten en de bediening verliep niet bepaald hartelijk. Ook het eten was van een ander niveau dan wat we voorheen gewend waren. Voorgerecht, in mijn geval coquille was prima. Hoofdgerecht was niet slecht, maar ook absoluut niet spannend. Een correct uitgevoerd gerecht maar voor deze prijzen kan dat beter. De friet die er als garnituur bij kwam was compleet misplaats. een matige kwaliteit fabrieksfriet met een basismayonaise. Niet passend bij deze kaart!

Over de wijnen; deze waren prima, en van een behoorlijke prijs/kwaliteit.

Na onze ervaring van vorig jaar hadden we meer verwacht.