Hermes

Orlyplein 150 1043 DV Amsterdam Nederland Kaart
31-204884422

Over het restaurant Hermes

Sfeervol trefpunt bij Amsterdam Sloterdijk

Grand Café Hermes vind je op het Orlyplein, vlak naast Station Amsterdam Sloterdijk. Het kenmerkt zich als sfeervol trefpunt voor een lunch, borrel of diner met een heerlijk terras om bij mooi weer op te vertoeven. De gerechten op de kaart worden bereidt met de beste ingrediënten. Wat dacht u van een heerlijke dagverse soep of een malse Hollandse biefstuk? Alle gerechten worden geserveerd met een zeer hartelijke service!

Meer informatie over restaurant Hermes

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag Gesloten

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Terras
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
De bediening is zo slecht: ze zeggen nog net niet " en wat mot je hebben" en verder vergeten ze de helft van de bestelling.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Grand Café Hermes ligt in de nogal troosteloze omgeving van station Sloterdijk, een plek gedomineerd door kantoorkolossen en hotels. Toen ik binnenkwam was ik nagenoeg de enige gast maar een half uurtje later rond lunchtijd zat de zaak bomvol, waarschijnlijk met kantoormannen en -vrouwen uit de buurt. Vreemd genoeg duurde het erg lang voordat een van de drie dames naar mijn tafeltje kwam: er waren op dat moment nauwelijks andere gasten en ik zat ook nog eens recht voor hun neus. Over het verdere verloop van de service heb ik echter geen klachten. Ik nam de tomatensoep en de clubsandwich met bacon, kip en friet. De soep was niet bijzonder als was het getoaste brood erbij wel erg goed. De clubsandwich was heel redelijk en de friet lekker dik en krokant gebakken.
nansi .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Vriendelijke en correcte bediening. Nog leuk praatje gemaakt met dame van de bediening.Eten heel lekker.Biefstuk en gamba. Precies goed gebakken goede patat, alleen beetje jammer, dat de ketchup en mayonaise in van die zakjes zit. Leuker en smakelijker als het verse mayonaise is en dan in een schaaltje. Veel toeristen, maar dat is eigenlijk wel gezellig. Keurige Amerikaanse toeristen naast ons.Ben er al vaker geweest en kom zeker terug.
A H.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Bediening vlot en behulpzaam, leuke tafel bij het raam werd zonder vragen ietwat verschoven zodat ik voldoende plaats had. Sfeer was op deze dinsdagavond gezellig en niet te druk, ik voelde me er meteen thuis.
Onder het genot van een heerlijk Texels biertje zonder overdrijven wellicht de beste spareribs gegeten van de afgelopen 10 jaar (niet dat ik vaak spareribs eet, maar toch...) en omdat ze zo lekker waren tegen mijn voornemens in toch maar een toetje genomen, een gebakken cheesecake met Bastonge bodem :-P
De huisgemaakte patat was niet helemaal mijn smaak maar dat is dan ook het enige minpuntje dat ik kan verzinnen, vanavond kies ik dan ook voor de gebakken aardappeltjes. :-)
Job D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Prettig restaurant op een centrale lokatie in Amsterdam. Perfect om zakelijk naar af te zakken om periodiek wat te gaan eten en te gaan drinken.
Edwin R.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Goed verzorgd, vriendelijk personeel en het eten is van zeer goede kwaliteit. Kom zeker nog een keer terug in dit restaurant.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Goede gelegenheid om een zakelijke bespreking te combineren met een lunch. Niets op aan te merken. Met name in de zomer is dit een erg leuke gelegenheid. Parkeren in de omgeving is aan de dure kant.
nansi .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Had de varkenssate gekozen. Erg lekker.Sauvignon blanc wijn was goed. Bediening eerst goed. Wel verschillende mensen aan tafel. Later iets minder. Erg warm en rumoerig binnen. Lekker makkelijk na het werk in Sloterdijk. Gewoon prima.
Elles A.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
Heerlijk gegeten, Alleen de wachttijd tussen opname voorgerecht en uitgifte voorgerecht viel on ( groep 15 personen) wel tegen.
Kaat S.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
Leuke plek, goed bereikbaar! Mooie plek voor een pitstop! Omdat ik minstens 120 tekens moet typen typ ik dit er nu bij.
Vincent S.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Eten was lekker. Broodje op de hamburger had iets geroosterd moeten worden, smaakte op deze manier een heel klein beetje oud. Voor de rest meer dan prima!!
Christopher S.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Lekker dichtbij het station, uitstekende bediening. Omelet was heerlijk! Appeltaart een beetje klein. Voor de rest super gezellige tent!
Anita2401 .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Ben je op zoek naar heerlijke, nee de heerlijkste spareribs, zoek dan niet verder. De spareribs zijn echt verrukkelijk. Fijne bediening en gezellige sfeer. Een echte aanrader dus.
RosaKok .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
De muziek werd steeds harder gezet waardoor we echt moesten schreeuwen. Het is een leuke tent om te borrelen maar om te eten was t te veel lawaai. Wel erg lekker eten.
S. V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Een gezellige stek voor catch up met vrienden. Service is vriendelijk en er wordt regelmatig gevraagd of alles naar wens is. Eten is goed, zowel lunch als avond eten.
Embeeee .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
Lunch in keurig Grand Café temidden van kantoortorens bij Sloterdijk. Basic kaart met eenvoudige, standaard tosti's en broodjes, tomatensoep en enkele warme gerechten met friet. Goed van smaak, netjes gepresenteerd en vriendelijke bediening. Prijs-prestatie OK.
Saskia B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Ok, het eten was best lekker en de plaats op het terras gerieflijk.
We waren met een groep van 18 personen, en op verzoek van Hermes had ik alvast de bestelling vantevoren doorgegeven. Dus wel teleurstellend dat alsnog twee mensen lang moesten wachten op hun eten. Verder was de veganistische salade (ondanks uitleg wat dat is, namelijk NIETS dierlijks) niet veganistisch en was bij de omelet ham/kaas wit brood geleverd ipv bruin brood.
Dit heb ik gemeld, en de reactie kwam niet verder dan: "Jammer dat je teleurgesteld bent. Maar ik nodig je uit om een keer mee te draaien bij ons in de keuken en voor 120 gasten a la carte te koken."
Over omgaan met feedback gesproken...
Pauloluko .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
Lekker buiten gezeten met zicht op de prachtige tuin.
Specialiteit van de dag gegeten.
Spaanse gordon bleu met de beroemde gebakken aardappeltjes,zalig.
Elke week weer een feestje met het personeel.
Lekker wijntje erbij en genieten maar.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Vandaag hier geluncht. Had een boerenomelet besteld. Wat ik kreeg waren twee dungesneden boterhammen (fabrieksbrood) met twee plakjes bacon en twee eieren in de vorm van een omelet. Dit voor de prijs van € 9,95. Het gerecht was ok, echter ik vind dit schandalig duur voor hetgeen je krijgt. Dit bij de bediening aangegeven en werd verder niet op gereageerd. Probleem doet zich wel meer voor in Amsterdamse horeca. Zijn echt betere tenten, ook rond Station Sloterdijk