Hermanos

Woensdag t/m Zaterdag

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
JohanH1 .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Hermanos werkt met een all you can eat systeem met 45+ gerechten. Buiten dat meer dan 75% van deze kaart uit de frituur komt is de rest nu ook niet bepaald om over naar huis te schrijven. Wij hebben hier met een gezelschap van 3 op een zondagavond gegeten en waren de enige gasten in het restaurant. Ik kan begrijpen dat het vervelend is dat het niet druk is maar dit geeft je nog niet het recht om de gasten die wel komen weg te kijken. Behalve weggekeken worden was na ronde 4 onze kaart ook van tafel verdwenen en kregen we om 21:15u te horen dat ze gesloten waren en dat de laatste ronde al geruime tijd geleden geweest was. Wij komen hier niet meer terug.
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
2de kerstdag bij Hermanos met z,n vijfen geeten, het eten was heel goed met vriendelijke en snelle bediening , ik ga er zeker nog eens een keer eten.

Met vriendelijk groetjes,
Marcel
Janneke D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Vanavond heerlijk Tapas gegeten vanwege de verjaardag van mijn schoonvader. Van het decor kregen wij weinig mee aangezien wij vanwege het mooie weer buiten zaten. Ik heb hier eerder geluncht. Maar toen was het decor echt schitterend, modern maar ook warm en rustig tegelijk. Het restaurant is ook rolstoelvriendelijk, je kan binnen en buiten zitten en er is voldoende ruimte en anders wordt deze wel gemaakt. De bediening was uitstekend, meneer kwam voortdurend vragen of alles naar wens was, hij was ook uiterst beleefd en hij wist was hij serveerde. Hij pakte twee stoelen zodat de tassen daarop konden staan en zetten twee tafeltjes tegen elkaar aan zodat wij meer ruimte hadden. Niets was een probleem. De service was goed, wanneer wij het kaartje voor de tapasronde hadden ingevuld werd deze ook al snel opgehaald en even later kwamen de tapas. De tapas smaakte uitstekend en er is echt voor iedereen wat wils, ook als je vegetarisch eet, is er voldoende. Wij hebben meer dan genoeg gegeten en het personeel ook meerdere complimenten gegeven. Voor iedereen die in de omgeving van Vlaardingen woont, op vakantie is of wat voor reden dan ook, Hermanos daar moet je echt geweest zijn. In de maanden juli en augustus hebben ze ook nog een leuke aanbieding op de tapas.
Cisca D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Vanavond met 4 personen tapas gegeten bij Hermanos. Het eten was prima, de bediening erg vriendelijk en de prijs/kwaliteitverhouding uitstekend! Een aanrader!
Wil T.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2015
We hebben vanavond heerlijke tapas gegeten, was allemaal heel erg lekker en een vriendelijke bediening.
We komen zeker terug!
Evertdina .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
We zijn vanavond wezen eten ivm vaderdag. We werden leuk geholpen en het eten was heerlijk. Alleen jammer dat het zo rustig was. Onbegrijpelijk. Ik hoop voor hun dat het wat drukker gaat worden. Aan de bediening en eten zal het niet liggen.
Als ik moet kiezen wat het lekkerste was vind ik dar best moeilijk. Haast alles was lekker. Alleen de mosselen waren wat minder. Leuke zaak, een aanrader.
Heidi K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2015
Ik kom hier al vaker lunchen. De broodjes zijn lekker vers en rijkelijk belegd. Recentelijk heb ik hier in de avond gegeten. Ze hebben menu's als gehaktschotel, black angus burger, garnalen etc. Maar wij kwamen voor onbeperkt tapas. Het eten was goed. Veel keus uit kleine hapjes. Na 3 rondes zaten we wel vol maar namen nog een paar toetjes ???? De zaak is sfeervol ingericht. De bediening is vriendelijk en attent. Zowel de lunch en diner is voor herhaling vatbaar. Wij komen zeker terug.
WouterDesHeils .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Een gemiste kans, wat mij betreft. Hoe moeilijk kan het zijn om met verse ingrediënten overtuigende tapas te maken? Spaanse gehaktballetjes met de smaak en structuur van frikandel? Een lullig plakje kaas over de kipvleugeltjes? Groente als tomaat en komkommer die hard en smakeloos zijn? Hetzelfde met de meloen? Erg jammer, want het idee is goed en volgens mij kan het algehele niveau eenvoudig omhoog gebracht worden. Op deze manier is Spanje wel heel erg ver weg.

De bediening oogt onervaren maar is wel vriendelijk en attent. Met een beetje meer inspanning in de keuken zou het echt een leuke zaak kunnen worden

KMAN .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2015
Met een groep (8 personen) bij Hermanos gegeten. We hebben heerlijk gegeten. Vooral de mosselen, de stoofvlees, biefstukjes en garnalen in knoflook. Ook voor diegene die geen vlees at was er voldoende keuzes. We kregen aangeboden of het nodig was gerechten aan te passen voor diegene, maar vonden het niet nodig. Erg attent van de personeel/keuken dat ze daar rekening mee hielden. We kregen ook veel aandacht voor uitleg over de gerechten en wat voor ingrediënten er in zitten.
We waren met een grote groep, maar hebben niet lang hoefden wachten op eten. Bijna alles geprobeerd van de kaart...helemaal voldaan gevoel.
Als toetje, de creme brulee was echt heel lekker! De meeste all you can eat restaurant heb je alleen ijs op de kaart. Wel verfrissend dat ze hier ook andere toetjes hebben!
Ze hebben bovendien goeie koffie, niet onbelangrijk!

Verder sfeer, inrichting was goed. En comfortabele stoelen. Restaurant is netjes. Schone toilet.
We hadden in ieder geval erg gezellig avondje gehad.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
3 gangen menu met Iens deal hier goed gegeten.
Bediening is niet veel, komen erg onzeker over. Daardoor oogt het geheel een beetje knullig.
Wendy A.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
We hebben vanavond heerlijk gegeten bij Hermanos. Het is vrij nieuw dus we wilden het wel eens een keer proberen. Het concept leek ons leuk!
We werden gastvrij ontvangen en gedurende de hele avond werden we vriendelijk en correct bediend.
De hapjes waren heerlijk en de prijs/ kwaliteit verhouding goed.
Dit restaurant is zeker een bezoek waard.
Hansjedejong .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Op Valentijnsdag met mijn vrouw naar de film geweest. Na de film wilden we wat eten, maar wij hadden niet gereserveerd. We liepen een beetje rond in het centrum van Vlaardingen en waren op zoek naar een sfeervol restaurantje. Uiteindelijk kwamen we bij Hermanos terecht. Dit is dus een All you can Eat Tapas & Grill Restaurant. Vanaf EUR 18,50 p.p. en in het weekend EUR 19,95 p.p. Dit restaurant zat "hE le maAl" vol..We dachten: straks moeten we lang wachten op het eten enzo ... We besloten toch naar binnen te gaan. Er zaten al een aantal mensen op een tafel te wachten. De ontvangst door de gastvrouw was beleefd en vriendelijk. Ze bood ons een drankje aan voor tijdens het wachten.. (helemaal super!) We besloten te wachten. Na 20 min wachten, werden we naar een tafel gebracht.
We bestelden ons eerste ronde Tapas en namen een Spaanse witte wijn. De tapasgerechten zijn onderverdeeld in koude, warme, vis en vegetarische Tapas. Voor ieder wat wils. De Biefstukjes van de Grill en de garnalen in knoflookolie zijn heerlijk bereid. Vlees was mals en had voldoende smaak. De Crezpelle (Geitenkaas) was niet echt mijn ding, maar mijn vrouw vond het dus superlekker. Al met al we hebben 2 uur lang genoten van de Tapaskaart! En we kwamen erachter dat zelfs de nagerechten waren inbegrepen. Heel lang heb ik niet zo lekker gegeten.. De bediening was vlot en vooral vriendelijk. Zij blijven blijkbaar in zo'n drukke spits georganiseerd en professioneel, maar vooral vriendelijk en vlot. Wij komen zeker snel terug.. Ga zo door Hermanos!
Samantha R.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Afgelopen zaterdag heeft mijn vriend me verast met een valentijnsdinner bij Hermanos. Ik vond dit een zeer geslaagde verassing! Prachtig restaurant, liefdevolle sfeer en heerlijk eten. Het menu was vrij gevarieerd en ik ben helemaal losgegaan met de biefstukjes van de gril en de garnalen in knoflook olie! :D OH! En mijn toetje... de creme brulee.. MAGNIFIQUE! Ook mijn complimenten voor het personeel. Ze waren erg oplettend en zorgden ervoor dat alles naar wens was. Dit was mijn eerste keer bij Hermanos en het is echt een aanrader! Wij zullen hier in ieder geval nog vaker heen gaan!
RS-Food .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Op Valentijnsdag dit relatief nieuwe restaurant bezocht. De zaak zat vol en nieuwe klanten werden teleurgesteld. Wel vreemd, want er waren nog enkele tafeltjes vrij. Wij zaten in het midden van de zaak waar de doorloop vrij krap was. De bediening ontweek dan ook dit gangpad en zag ons nauwelijks zitten. Contact met de bediening zoeken was ook niet erg makkelijk. De 2 uur onbeperkt eten was dan ook niet haalbaar. De meeste tapasgerechten waren qua smaak nou niet echt bijzonder. Het was eerder teleurstellend dan verrassend. Wat doen mini-hamburgers of kipfingers op zo'n kaart? Bij vele hapjes horen lekkere sausjes, maar die werden er niet bij geleverd. Hopelijk zijn het opstartproblemen, want het kan niet moeilijk zijn om van deze tent wat leuks en goeds te maken.

+ Kipreepjes
+ ossehaaspuntjes
+ Goede koffie
+ Prijs

- hele simpele tapas
- Geen schone bordjes en bestek per gang
- Matige bediening
- Slecht verlichting boven de tafels (fel)
- geen website
Virgil R.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2015
Ontzettend lekker gegeten. Uiteraard gericht op tapas, maar voor de moeilijke eters onder ons genoeg keuze.
Goede bediening, ze komen automatisch naar je toe om te vragen of alles naar wens is.
Verder hangt er een leuke sfeer mede door de warme inrichting. Ook heb je inzage in de keuken, dat gaf mij een prettig gevoel.
Kortom voor zeker voor herhaling vatbaar!
Tatiana L.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2015
In de middag weleens geluncht, maar sinds kort zijn ze in de avond ook open met tapas. De keuze is voldoende, onbeperkt eten in 2 uur tijd. Aanrader zijn de beefblokjes en de meloen met serrano ham! Als toetje de creme brulee genomen, dit was ook heerlijk. De bediening is top, ze houden alles scherp in de gaten. In 2 uur tijd ons buik vol gegeten.
C-food .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
Een avondje gegeten in op dat moment nieuw geopende Tapas restaurant in het centrum van Vlaardingen.
Ontzettend lekker, prima bereide gerechten en een gevarieerd menu. Een stoofpotje, garnalen in knoflook, mini hamburger en zalmwrap zijn enkele voorbeelden van de heerlijke menukeuzes. Waar ik ook vaak in restaurants de bediening zelf moet aanspreken, letten ze bij Hermanos erg goed op en wordt je tijdig gevraagd of je misschien nog een drankje wilt bestellen. We waren met een groep van 12 personen en we zijn allemaal tevreden en voldaan vertrokken. Kortom, een mooie avond met goed eten, veel gezelligheid en prima service. Een echte aanrader en ik zal hier zeker nog een keer gaan eten.
Johanneke B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Zelden zo'n belabberde zaak meegemaakt. Hier onlangs gegeten met een groep vrienden en één ding is zeker: wij komen hier geen van allen ooit nog terug.

Onbeperkt tapas: twee uur de tijd om te bestellen. Alleen een beetje jammer dat je na 1,5 uur (!) nog op de tweede ronde zit te wachten. Hier wat van gezegd tegen bediening, die vervolgens geen reactie gaf. Gerechten die wij bestelden kwamen niet. Glazen bleven leeg en bediening was niet erg attent om hier wat aan te doen. Toen we nogmaals wat zeiden kregen we de reactie dat het zo druk was. Druk??? Het was zaterdagavond en de zaak zat bij lange na niet vol. Ook een teken aan de wand overigens.

Tapas zelf waren over het algemeen zeer fantasieloos. Friet uit de diepvries als tapas?! Diverse gerechten waren koud of smaakloos. Eigenlijk waren alleen de mosselen en de biefstuk echt lekker.

Bediening was zeer onattent, zo niet onbeschoft. Klapper van de avond was een rekening die niet klopte. Dit was in ons voordeel maar uiteraard attendeerden wij de bediening hier netjes op. Er werd hier geïrriteerd op gereageerd en volgens haar klopte het wel. Oke prima, als je het zeker weet betalen we dat.
Vervolgens staan we met onze jassen aan bijna buiten en roept ze ons na dat de rekening toch niet blijkt te kloppen. Ongelooflijk! Nieuwe rekening wordt gemaakt waarop dit keer van alles weer niet klopt is ons nadeel. Eigenaar aangesproken hierop en het verloop van de hele avond. Er kon nog geen 'sorry' vanaf.

Alles bij elkaar was dit een aanfluiting. Natuurlijk kan er wel eens een foutje worden gemaakt, zeker als een zaak nog niet lang open is. Maar als je op deze manier met je gasten omgaat en ook niet in staat bent wat fatsoenlijks op tafel te zetten, vrees is dat het snel gedaan zal zijn met deze tent.