Herman Serveert

Menu "Genieten" 37€

Menu "Delen" 32€

Menu "Proeven" 27€

Over het restaurant Herman Serveert

Er waait een frisse wind door restaurant Norma Serveert. Herman Wolfsohn, de chef van Norma heeft het restaurant per 01 oktober 2017 overgenomen. Niet een nieuwe stijl, wel een nieuwe eigenaar!

Herman heeft in zijn keuken geen gasfornuis of frituur staan; hij bereidt vol passie alle tapas op een echte Spaanse houtskoolgrill. Smaakvol en vernieuwend!

**Let op, hier eet je wat de pot schaft. Dieetwensen of allergieën graag in de opmerkingen erbij zetten.*

Meer informatie over restaurant Herman Serveert

9,5

Jouw recensie over het restaurant Herman Serveert

Ron V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Vorig jaar op vakantie in Friesland konden we niet meer reserveren, dus dit jaar alvast in juli gereserveerd.
Vanavond hebben we er gegeten........en dat was een feestje.
De heerlijkste tapas gegeten. Echt beter dan dat we ze ooit hebben gegeten. Alles was fantastisch. Dank voor de gastvrijheid, het (h)eerlijke eten, de geweldige wijn. Het is een dikke 10. En met de bijzonder leuke bediening wordt het zelfs een 12!
We komen zeker terug.....
Jantine H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We hebben hier gisteren echt heerlijk gegeten!! Alles is vers, goed bereid en het smaakt fantastisch. Verreweg het beste tapas restaurant van Friesland en omstreken. Het is een verrassing wat je te eten krijgt, wat de ervaring alleen maar leuker maakt.
Dorien M.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
We werden direct hartelijk ontvangen. Het menu was echt een verrassing. Erg fijn dat je een startmenu hebt en daarna pas hoeft te beslissen of je nog een gerecht wilt. De inrichting van het restaurant is simpel maar heel passend en knus. Personeel is uiterst vriendelijk en alert. Van de kok straalt echt de passie voor zijn vak af. We hebben heerlijk gegeten, mooie gerechtjes. Zeker aan te bevelen.
Enige kritiekpuntjes zijn het zicht op de (grote) airco die bij de bar en het ontbreken van gewone servetten.
Rob G.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
We zijn aangenaam verrast door de veelheid van smaken in de bijzondere gerechtjes die geserveerd werden door Herman en zijn medewerkers, die met veel passie met hun werk bezig waren. Als we weer in Grou komen gaan we absoluut weer bij Herman eten! Het was echt fantastisch!!
Harald en Ellen W.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Een feestje om hier te eten! Ook met kinderen ;)
Wilma Q.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Met zorg en liefde gemaakte hapjes ! Iedere ronde weer een nieuwe verrassing. Zeer vriendelijk personeel.
Aafke P.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Voor de eerste keer was ik hier met mijn 10-jarige zoon. Volgens hem is Herman Serveert de hemel van het eten! Dat is niet omdat Herman gerechten serveert die onder de noemer kindermenu vallen. Integendeel. Alles is puur, ambachtelijk bereid en ieder gerecht heeft zijn eigen smaak, textuur en kleur en geur. Ook wij als volwassenen hebben deze keer weer genoten van het lekkere eten en de ongedwongen, gastvrije sfeer!
Erik P.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten en zijn zeer professioneel en gastvrij bediend. Door een grote groep dames van gemiddelde leeftijd was het erg lawaaierig en konden mijn partner en ik elkaar niet goed verstaan zonder zeer luid te moeten spreken. Niet erg romantisch voor een diner waarbij we ons 10-jarig huwelijk wilden vieren.
corhempens .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Met vier personen hebben we bij Herman Serveert gegeten; dat hadden we nog niet gedaan sinds Herman dit voorjaar (2017) het restaurant van de vorige eigenaar had overgenomen. We hebben letterlijk genoten van het avondvullende smulprogramma. Smakelijke en verrassende tapashapjes (er was zelfs een uitstapje naar een Poolse "tapas", grappig en erg lekker), telkens met een heldere toelichting van Herman zelf of één van zijn medewerkers. Medewerkers die zichtbaar plezier in hun werk hebben en mede daardoor voor een heel plezierige sfeer zorgen. Het restaurant zat vol - alle tafeltjes bezet - en toch zorgde de bediening voor een uitstekende timing bij het op tafel brengen van de verschillende gerechtjes. Onder de vorige eigenaar was het restaurant echt een toptent en we kunnen het nu niet anders zeggen: een toptent, waar je je van het begin tot het einde welkom en verwend voelt.
Roeland V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Herman geeft een eigen orginele invulling van het door Norma opgebouwde concept van tapas restaurant in Friesland. Elke gang was een verrasssing en een smaakfestijn. De bediening was zeer vriendelijk. Het was levendig en het restaurant is niet zo groot maar voor een gezellig diner met vrienden een aanrader. Elke gang stimuleert tot uitwisseling van culinaire indrukken. Wij komen zeker terug bij dit stukje Barcelona (of Buenos Aires) in us heite lan. Benieuwd of ik volgende maand in Barcelona ook zo lekker Tapas eet ( de laatste keer won Friesland)
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij Herman serveert. Het was veel, maar werkelijk elk gerecht was uitstekend.
Jantje P.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk avondje uit.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Fantastisch! Herman kookt de sterren van de hemel. Hij serveert originele en creatieve tapas en staat te stralen in de zaak. Zijn personeel is top. Zelden mensen gezien met zoveel passie. Mooi hoor!
Barend S.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Fijn gezellig en ongedwongen , correcte vriendlijke bediening
Roxsanne M.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
10/10 ik kan niet anders zeggen. Wij hebben afgelopen zaterdag heerlijk genoten van alle lekkernijen die Herman en zijn team hebben geserveerd. Er hangt een superleuke en ongedwongen sfeer. Het restaurant heeft een beperkt aantal tafels en dat maakt het intiem. Ook heb je geen gehaast gevoel dat je moet opschieten voor de volgende shift, want die is er niet! Van half 7 - 10 uur hebben wij er heerlijk gezeten en gegeten. We gaan zeker nog een keer! Mucho gracias!
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Vanavond weer op en top verrast met een nieuw menu. De koude tapas was veelzijdig en deze was al voorafgegaan met een kleine knipoog naar de herfst door het heerlijke Poolse flensje met zuurkool en champignons en de mooie zachte rode bieten gazpacho. De warme tapas was een sublieme afwisseling van diverse smaken en uitstekende combinaties.
Met veel liefde en passie de gerechten bedenken en serveren en (vaste) gasten toch steeds weer versteld doen staan: Herman, Agnes, Silko, Wesley en de andere keuken topper, bedankt , het was wederom een heerlijke avond!!!
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Iedere keer een feestje op je bord. Alle smaken komen voorbij!
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Verrassend lekker gegeten, erg goede en gezellige bediening. Glutenvrij was ook goed geregeld, en geen last van gehad!
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Zoals altijd maximaal genieten bij Herman Serveert. Leuk dat je vooraf niet weet wat je krijgt. Heerlijke gerechtjes met verrassende combinaties. Op en top genieten dus.
Maaike A.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Op 17 augustus heerlijk gegeten bij Herman en zijn team! Een leuk concept waarbij je zelf alleen de drankjes hoeft te kiezen. Herman en team zorgen voor een grote plank vol koude gerechtjes en verrassende warme gerechten. De bediening neemt de tijd om alle gerechten uit te leggen. Eten bij Herman is avondvullend, maar je zit nooit lang te wachten op een gerecht. Een absolute aanrader! Wij komen terug!