Menu's

Menu "Genieten" 37€

Menu "Delen" 32€

Menu "Proeven" 27€

Over het restaurant Herman Serveert

Er waait een frisse wind door restaurant Norma Serveert. Herman Wolfsohn, de chef van Norma heeft het restaurant per 01 oktober 2017 overgenomen. Niet een nieuwe stijl, wel een nieuwe eigenaar!

Herman heeft in zijn keuken geen gasfornuis of frituur staan; hij bereidt vol passie alle tapas op een echte Spaanse houtskoolgrill. Smaakvol en vernieuwend!

**Let op, hier eet je wat de pot schaft. Dieetwensen of allergieën graag in de opmerkingen erbij zetten.*

Meer informatie over restaurant Herman Serveert

Janneke .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Aukje V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Heerlijk eten! Echt goede smaken en mooi geserveerd. Geen frituur, waardoor je niet in die lucht hoeft te zitten en de volgende dag geen last hebt van het eten. Prettige bediening. Echt een aanrader!
M.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Geluidsniveau maakt een rustig gesprek bijna niet mogelijk.
Concept is goed, geen gedoe met menukaart.
Heerlijk gegeten.
Renata P.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Zeer aangename plek waar wij geregeld naar toe gaan. Lekker eten, aardige mensen in een gezellige sfeer. Een dikke 10 en aan te bevelen voor iedereen die iets willen eten wat net even anders is en dan m.n. de presentatie
Rob G.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Weer een fantastische avond beleeft bij Herman Serveert. Als we in Friesland zijn is een bezoek aan Herman Serveert elke keer een culinair feestje.
Frieda W.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Verrassend, heerlijk, geweldige ambiance
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Supergoed gegeten, erg goeie sfeer en leuke bediening. Naar ons mening stond de muziek ietwat te hard, waardoor je boven het geluid uit moest praten... ook anderen, hierdoor was het naar ons mening iets te lawaaierig. Verder een super avond gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.
Hendrik P.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
tptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptp
Wilja D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Uitstekend gastheer en super gezellige avond gehad. En weer fantastisch gegeten. Top! Elke keer weer een feestje om daar heen te gaan
Aukje V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Heerlijk eten. Verrassende en goede smaakcombinaties. Mooi opgediend. Vriendelijke bediening. echte aanrader. Het beste restaurant in Friesland voor ons!
Martine W.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Geweldig! Je hoeft alleen maar te gaan zitten en te genieten. Je wordt heerlijk verwend met lekker en goed eten. Wij komen zeker terug.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Met een gezelschap van zes personen bijna vier en een half uur genoten!
Pluspunten:

+ Ruime variatie tapas (warm en koud)
+ Heerlijke smaakcombinaties (zeer uiteenlopend)
+ Zeer vriendelijke, informele setting en dito personeel
+ Niet opdringerig, je krijgt alle tijd om de tijd te nemen
Martha V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Echt een geweldig restaurant, ik raad het aan iedereen aan. Het eten is fantastisch, het personeel meer dan vriendelijk en ik vind elk gerecht een feestje! 1 van mijn favorieten!
Annigje S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Herhaling vatbaar! Wat een top avond. Hier ben je echt een avondje uit eten. De gastheer en gastvrouwen zijn top! Wij komen zeker weer.
Roel B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Herman was er zelf niet dus dat kan een oorzaak zijn dat de kwaliteit minder was dan de recenties beloofden. Akoestiek is niet best. Daardoor is een gesprek zo goed als onmogelijk. Ook de temperatuur loopt snel op. Ventilatie is dus beperkt.
Imke R.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Mooie muurschildering.
jenny V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Omdat het lekker warm weer was, zijn we buiten gaan zitten. We hadden geluk dat er ruimte was omdat er maar twee tafeltjes stonden. Binnen was het erg vol en rumoerig maar daar hadden wij dus geen "last" van.
Het eten was geweldig lekker! Wij hebben genoten.
Sjoukje V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Het was echt een heel gezellig gebeuren, mede door het lekkere eten en de vrolijke bediening.
Wij hebben als familie super genoten
José E.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Een smaak explosie ervaren waar je U tegen zegt. Bij binnenkomst een hartelijk welkom door de lieve dames. Een relaxte sfeer waar je de tijd mag nemen om te genieten. Herman en zijn top team bedankt voor deze heerlijke verrassende avond. Tot de volgende keer. Muchas gracias..
J V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Wij waren 2 dagen later op onze reservering wegens omstandigheden. Goed ontvangen, geen hoog standje, maar gewoon goed gegeten. Inrichting en sfeer is wat saai. Bediening is prima, aardig en vriendelijk maar wel te overdreven en dat voelt ongemakkelijk. Prijs is okay maar ook niet in evenwicht, de wijn was heerlijk.