Herman Serveert

Menu "Genieten" 37€

Menu "Delen" 32€

Menu "Proeven" 27€

Over het restaurant Herman Serveert

Er waait een frisse wind door restaurant Norma Serveert. Herman Wolfsohn, de chef van Norma heeft het restaurant per 01 oktober 2017 overgenomen. Niet een nieuwe stijl, wel een nieuwe eigenaar!

Herman heeft in zijn keuken geen gasfornuis of frituur staan; hij bereidt vol passie alle tapas op een echte Spaanse houtskoolgrill. Smaakvol en vernieuwend!

**Let op, hier eet je wat de pot schaft. Dieetwensen of allergieën graag in de opmerkingen erbij zetten.*

Meer informatie over restaurant Herman Serveert

9,5

Jouw recensie over het restaurant Herman Serveert

Mariëlle D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk gegeten in gezellige ambiance. Je wordt er heel persoonlijk ontvangen. Is knus restaurant in het pythoreske Grou
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Een aanrader ! Een heerlijke avond uit ! Genieten op alle fronten ! Gemoedelijke sfeer, vrolijk en vriendelijk personeel en heerlijk met zorg bereid eten !
Ruening .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten! Aandacht voor de gasten en Herman komt zelf uit de keuken om zijn gerechtjes toe te lichten en aan het einde om afscheid te nemen. Wij komen zeker terug!
Monique J.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Geweldige ambiance alleen door de drukte erg rumoerig. Maar ga ervan vast en zeker weer eens heen.
Eline H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Het was weer een super lekker en een gastvrije avond. De afwisseling qua gerrechtjes zijn heel fijn en super leuk dat Herman zelf ook iets verteld over gerechtjes! Wij komen zeker terug.
Petra M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Geweldige avond gehad bij Herman, heerlijk gegeten. Allemaal lekkere gerechten. Ontspannen sfeer, met aandacht voor de klant. Geen keuzestress, maar geweldig samengestelde hapjes. Super!!
T N.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Er worden verrassende gerechten geserveerd; mooie smaken. De bediening is vriendelijk, spontaan en geeft een goede uitleg. Neemt daar alle tijd voor. Een aanrader..! Beslist eens gaan eten.
Mae H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Wat een top sfeer. Lieve gezellige mensen, het eten is een feestje! Uitleg subliem, je waant je even in een ander land. Echt anders dan anders
Alja W.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Heerlijk eten! Topbediening!
Aa V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Het was heerlijk eten en superleuke bediening.
We hebben genoten!
En komen zeker eens weer
Renata P.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Wederom een zeer fijne avond beleefd bij Herman en zijn personeel. Fantastisch eten in een ongedwongen sfeer. Nu al weer plannen voor in februari om te gaan
Janne E.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Wat een gezellige boel! Super leuke bediening! Verrukkelijk eten en zeer veel verschillende hapjes. Toppie!
Soms een beetje veel ovenluchten om je heen maar als de gerechtjes op tafel komen, kruipen er heerlijke geuren in je neus!
Gracias.
Chalrose M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Opnieuw heerlijk gegeten, dit keer bij Herman i.p.v. Norma! Geweldige gastheer, fijne ambiance, verrassend eten en een absolute avond uit. Als -bijna- vegetariërs had er wel iets minder vlees/gevogelte op ons bord mogen liggen maar dat is het enige kritische puntje.
Alet W.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
De tapas bij Herman serveert zijn iedere keer weer verrassend en verrukkelijk! We werden met open armen ontvangen en dat zegt alles over de sfeer bij Herman.
t.rieske .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten, in een hele goede sfeer. Gerechten zijn met zorg klaar gemaakt. Het enige minpunt is dat de akoestiek niet helemaal optimaal is. Bediening prima, ongedwongen en informeel
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
In een echte herfstbui lopen we naar binnen. Maar door het stralende en vrolijke ontvangst van Angelica zijn we deze snel vergeten. De koude tapas met o.a. warmgerookte forel, stoofpeertje op yoghurt met gorgonzola was heerlijk en na een lange tijd weer kunnen genieten van de couscous van Herman! Op de huid gebakken heek, kip met mango in kokossaus, lamsgehakt en vele andere
gerechtjes werden geserveerd door de altijd vriendelijke en enthousiaste Silko.
Het dessert met smaken als speculaas en caramel was een geslaagde afsluiter van een wederom fantastische avond. Muchas gracias!!!
DesireeAttema .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Geen tapas uit de frituur, wat je maar al te vaak meemaakt. Verrassend lekker en vers. Fijne avond, heerlijk gegeten en echt een avond als gewaardeerde gast behandeld.
jan.wierenga .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
vorig jaar al een keer bij Norma gegeten en nu dus bij Herman. We waren met z'n vieren en het was weer een belevenis. Lekker eten, leuke, attentie bediening. Afwisselende hapjes en met een voldaan gevoel reisden we weer terug naar Almere. Het was de reis meer dan waard,
Adri K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Eten was heerlijk. Waar men echt iets aan moet doen is de ventilatie. Bij een vol restaurant loopt de warmte en het gebrek aan zuurstof zo sterk op, dat 1 gast zelfs onwel werd. Zelf ben ik en mijn vrouw even buiten een luchtje gaan scheppen. Op het eten en de bediening geen enkele kritiek. Laat dat duidelijk zijn. Perfect!
Corien R.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Wat is 'Herman serveert' een fijne aanwinst in mijn rijtje favoriete restaurants! Heerlijk gegeten, en we voelden ons heel erg welkom! Door de Cubaanse bediening in het Spaans-Nederlands gaat binnen de zon sowieso schijnen, wat voor weer het buiten ook is! Dank voor een heerlijke avond.