Herman Serveert

Menu "Genieten" 37€

Menu "Delen" 32€

Menu "Proeven" 27€

Over het restaurant Herman Serveert

Er waait een frisse wind door restaurant Norma Serveert. Herman Wolfsohn, de chef van Norma heeft het restaurant per 01 oktober 2017 overgenomen. Niet een nieuwe stijl, wel een nieuwe eigenaar!

Herman heeft in zijn keuken geen gasfornuis of frituur staan; hij bereidt vol passie alle tapas op een echte Spaanse houtskoolgrill. Smaakvol en vernieuwend!

**Let op, hier eet je wat de pot schaft. Dieetwensen of allergieën graag in de opmerkingen erbij zetten.*

Meer informatie over restaurant Herman Serveert

9,5

Jouw recensie over het restaurant Herman Serveert

Alja W.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk gegeten, verrassende gerechtjes, uiterst vriendelijk personeel. Kortom: een restaurant waard om vaker te bezoeken (wij zijn inmiddels vaste klant)
Namink N.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Het was een mooie ervaring bij Herman en ontspannen sfeer. Het personeel en Herman waren goed op elkaar ingespeeld en hadden er uidelijk plezier in. Misschien wordt dit wel onze vaste plekje om onze trouwdag te vieren.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Heerlijk gegeten, goede service!
Helga L.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Een huiskamergevoel met misschien net een tafeltje te veel. Je zit dicht op elkaar. Voor de rest gastvrij, goede bediening met een uitgebreide uitleg over de diverse gerechtjes. Een goed concept voor een gezellig avondje uit!
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Iedere keer weer super! Herman stelt nooit teleur.
Willeke P.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Herman & crew, het was weer uit de kunst. Verrassende smaaksensaties
en warme ontvangst en uitleg bij de gerechten. De Zuid-Amerikaanse sfeer is steeds op de achtergrond aanwezig en er werd zelfs nog even gezongen. Ik had mijn vriendin niet beter kunnen verrassen.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Voor de 2e keer bij Herman gegeten en het is een genot om daar te eten.
Kijk nu al uit naar de volgende keer.
Top restaurant!
pop L.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Voor de tweede keer bij Herman gegeten. Heerlijke avond gehad!
Nyn N.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
We hebben heerlijk met z’n tweeën gegeten. Het eten is gevarieerd en ziet er goed uit. Het personeel is vriendelijk en werkt met veel plezier.
Corrien D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Wauw wauw wauw! Alleen maar lof! Herman en zijn team bezorgen je een heerlijke avond! Het is super om te zien wat een prachtige smaken er uit de ienieminie keuken komen.
Karin F.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Genoten bij Herman en zijn team.
Van alle heerlijke tapas maar vooral ook van het plezier en de passie die zij uitstralen.
Henk L.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Voelt helemaal goed de sfeer het eten en de bediening . Klasse we zijn al een paar keer geweest en komen graag weer terug. Je voelt je echt even verwend.
Hillebrand D.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
We hebben een leuke avond gehad. Bediening zeer vriendelijk en met passie gepresenteerd. Het enige waar jullie in zouden kunnen verbeteren is de inrichting. Zou iets ruimer kunnen.
We komen zeker nog een keer terug.
Gr.
Hillebrand Diever
Bianca D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Herman, je doet het fantastisch. Wat een passie voor je vak. We komen zeker terug!!
Mandy S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Klein minpuntje is dat het restaurant vrij rumoerig is. Daardoor konden we niet altijd de uitleg van de gerechten verstaan. Maar dat maakte het niet minder lekker!
Grietje H.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Super gegeten.
Leuke sfeer
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Een prachtig voorbeeld van service, kwaliteit en gezelligheid die wordt neergezet door Herman en zijn team. Zo wil je als gast verrast en in de watten gelegd worden. Verrassende leuke en lekkere gerechtjes die voor je worden gemaakt. Geen kaart maar maak je niet ongerust, het komt helemaal goed. Topper en een zekere aanrader!
Guusta H.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
We zijn geweldig ontvangen bij 'Herman serveert'. Heerlijke gerechten, lekkere drankjes, swingende muziek, heel prettige bediening... een aanrader.
Heidi V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Zeer goed eten en gezellige avond uit!
corrie48 .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
+ Heerlijk eten, fijne welkome gelegenheid, mooi opgediend, prettige sfeer.
- te rumoerig (je kunt elkaar nauwelijks verstaan), geen zicht op prijs vd drankjes, ook niet op de eindafrekening. Geen zicht op wat er aan gerechten komt (waardoor je niet kunt inschatten hoeveel je van iets eet)