Herman Serveert

Menu "Genieten" 37€

Menu "Delen" 32€

Menu "Proeven" 27€

Over het restaurant Herman Serveert

Er waait een frisse wind door restaurant Norma Serveert. Herman Wolfsohn, de chef van Norma heeft het restaurant per 01 oktober 2017 overgenomen. Niet een nieuwe stijl, wel een nieuwe eigenaar!

Herman heeft in zijn keuken geen gasfornuis of frituur staan; hij bereidt vol passie alle tapas op een echte Spaanse houtskoolgrill. Smaakvol en vernieuwend!

**Let op, hier eet je wat de pot schaft. Dieetwensen of allergieën graag in de opmerkingen erbij zetten.*

Meer informatie over restaurant Herman Serveert

Kitty L.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
G.H. D.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Heerlijk gegeten en wat een enthousiast en vriendelijk personeel! Een absolute aanrader voor een fantastische avond gezellig en lekker eten
Balderick .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Donderdag avond met 8 pers heerlijk gegeten, kwaliteit van het eten was super, ontvangst door Herman en zijn team was uiterst vriendelijk.
Hier zien ze ons op korte termijn terug.
T.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Wij hebben zeer genoten en het het was heerlijk en zijn met goed gevulde buikjes naar huis gegaan. Zijn van plan om gauw weer te komen .@
Esselien D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Geweldig lekker en gezellig gegeten! Ernorm gastvrij, met erg bevlogen en persoonlijke bediening en heerlijke verse gerechtjes, authentiek Spaanse keuken. Echt een aanrader!!
Tineke W.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Ik had vooraf gemeld liever vis te willen. Het schijnt moeilijk te zijn hier rekening mee te houden want ik kreeg ook de vleesgerechten. Heel lekker maar ik ben nu eenmaal een visliefhebber.
Bonny A.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Afgelopen donderdag met vriendinnen gegeten bij Herman serveert. In het Spaans werden we welkom geheten door Angelica, wat een prachtvrouw! Even zwaaien naar Herman en de gezellige toon was gezet. Hierna kregen we iedere ronde een heerlijke maaltijd (met gerechten vanuit de hele wereld) voorgeschoteld en was de sfeer onHollands gezellig. De bediening was heel vriendelijk, ze legden de gerechten goed uit en dansten door het restaurant. De wachttijd tussen de rondes was precies goed! Geweldige avond gehad, echt een beleving! Een echte aanrader!
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening. Door de verrassende gerechten, sfeer en muziek echt een geweldige avond gehad. We komen zeker nog eens terug.
Susan T.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Zaterdagavond hier gegeten met mijn vriend. We werden vriendelijk ontvangen en alles werd duidelijk uitgelegd. Alle gerechten die we geserveerd kregen waren echt heerlijk!! Geen gefrituurde kant en klaar gerechtjes maar alles vers bereid en met veel leuke extraatjes! Ik zou zeggen laat je verrassen door de echte Spaanse tapas!
Lotte T.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Heerlijk gegeten met een geweldige sfeer. Bijzondere ervaring! We komen zeker terug. Aanrader voor iedereen die van gezelligheid houdt.
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Heerlijk gegeten! Ik had van te voren aangegeven dat ik vegetarisch was en daar is goed rekening mee gehouden ????.
1 minpuntje was dat mijn man zijn porties wel veel groter waren dan mijn vegetarische schotel ????

Komen zeker weer!
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Prijs van wijn niet op menukaart. €4,50. Ze schonken ongeveer 7 glazen uit een fles. Toen wij geen nagerecht beliefden zei de serveerster een volgende keer met een lege maag moesten komen.....
Asha R.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Heerlijke tapas met een vakantiegevoel. Een aanrader.
T M.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Heerlijk gegeten, lekkere drankjes, goede ontvangst en lekker druk. We hebben zeker drie uren getafeld. Zeker voor herhaling vatbaar.
Saskia G.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Gezellig eettentje, waar het name draait om het concept. Verwacht geen typisch Spaanse tapas, maar gewoon kleine hapjes, niet heel speciaal, bereid volgens 3 menus
P.L. T.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Wauw! Wat een super avond! Heerlijk eten en fantastische bediening ! We komen zeker terug.
Marion B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Lekker buiten gezeten en heerlijk
Gegeten van al jullie lekkere tapas ... goede uitleg .. van wat we kregen ... .. was de eerste keer en komen zeker weer eens genieten van jullie lekkere eten.. bedankt Herman en personeel ????????????‍♀️????‍♂️
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Lekker gegeten. Niet alle hapjes passen even goed bij elkaar, maar ze worden met passie en plezier gemaakt! De inrichting kan zoveel beter. Het is nu een allegaartje van van alles. Maar de sfeer is uitstekend; je hoort passende muziek en de bediening is fantastisch.
marjoleins1 .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Wat een vrolijkheid. Heerlijk eten ( veel verschillende gerechtjes en verassende ingrediënten). Je voelt je echt welkom door de enthousiaste eigenaar en betrokken collega's. Kortom een aanrader!
Ranil K.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Heerlijke smaaksensatie en goede service. Echte Spaanse tapas. De hoeveelheid eten was ook precies goed. Echt een aanrader.