Menu's

Menu "Genieten" 37€

Menu "Delen" 32€

Menu "Proeven" 27€

Over het restaurant Herman Serveert

Er waait een frisse wind door restaurant Norma Serveert. Herman Wolfsohn, de chef van Norma heeft het restaurant per 01 oktober 2017 overgenomen. Niet een nieuwe stijl, wel een nieuwe eigenaar!

Herman heeft in zijn keuken geen gasfornuis of frituur staan; hij bereidt vol passie alle tapas op een echte Spaanse houtskoolgrill. Smaakvol en vernieuwend!

**Let op, hier eet je wat de pot schaft. Dieetwensen of allergieën graag in de opmerkingen erbij zetten.*

Meer informatie over restaurant Herman Serveert

Harriët V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Klaske S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Heerlijk gegeten van begin tot eind. De fles huiswijn smaakte ons ook zeer goed! Absolute aanrader en wat een lieve, warme mensen. Wij komen zeker terug!
Lorenzo V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Wat een heerlijke zaak! Het temprament straalt er vanaf, van zowel het eten, de uitstraling en het personeel! Herman en zijn team heten je zeer warm welkom en serveren je prachtige gerechten. Het kipgerecht was een van de lekkerste gerechten die zowel mijn tafeldame als ikzelf in tijden hebben gegeten! Ook als je niet in Grou hoeft te zijn, is dit zeer zeker het omrijden waard! Mucho gracias Herman!
Nanda H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Een woord een top restaurant, super personeel , goede sfeer en eten is bijzonder en heerlijk. Zeker een aanrader. Je bent echt een heerlijke avond weg.
Sigrid S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Was heel erg goed en een gezellige sfeer. Misschien een aandachtspunt puntje dat jullie vragen of iemand bepaalde dingen niet lekker vind of mag hebben.
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Wederom heerlijk gegeten in gezellige gastvrije sfeer met leuke bediening.
Kirsten M.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Eten bij Herman Serveert is een feestje! Een avond vol lekkers, heel veel lekkers, levendigheid, gezelligheid en gastvrijheid. Dankzij Herman en zeker ook zijn brigade!
Jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Tijd tussen gerechten was prima! We hadden na elk gerecht tijd om het even te laten bekomen. Enige minpunt was de muziek. Deze was veel te luid, waardoor we het idee hadden in een kroeg te zitten. Konden elkaar soms moeilijk verstaan.
Lizet V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Het eten was heerlijk! Bediening erg gastvrij en vriendelijk.
Ik vond het alleen nogal behoorlijk verlicht en de muziek was nogal aanwezig. Overigens wel leuke muziek! Dat scheelt.
Wij hebben wel een fijne avond gehad.
Janneke .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Getipt door vrienden, Nou het was een gouden TIP. Wat hebben wij een leuke gezellige avond gehad met tussen door de tapashapjes. Verrassend lekker en op deze manier proef je ook eens iets wat je normaal gesproken misschien niet zo gauw zal bestellen.
Goed concept!!!
Aukje V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Heerlijk eten! Echt goede smaken en mooi geserveerd. Geen frituur, waardoor je niet in die lucht hoeft te zitten en de volgende dag geen last hebt van het eten. Prettige bediening. Echt een aanrader!
M.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Geluidsniveau maakt een rustig gesprek bijna niet mogelijk.
Concept is goed, geen gedoe met menukaart.
Heerlijk gegeten.
Renata P.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Zeer aangename plek waar wij geregeld naar toe gaan. Lekker eten, aardige mensen in een gezellige sfeer. Een dikke 10 en aan te bevelen voor iedereen die iets willen eten wat net even anders is en dan m.n. de presentatie
Rob G.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Weer een fantastische avond beleeft bij Herman Serveert. Als we in Friesland zijn is een bezoek aan Herman Serveert elke keer een culinair feestje.
Frieda W.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Verrassend, heerlijk, geweldige ambiance
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Supergoed gegeten, erg goeie sfeer en leuke bediening. Naar ons mening stond de muziek ietwat te hard, waardoor je boven het geluid uit moest praten... ook anderen, hierdoor was het naar ons mening iets te lawaaierig. Verder een super avond gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.
Hendrik P.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
tptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptptp
Wilja D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Uitstekend gastheer en super gezellige avond gehad. En weer fantastisch gegeten. Top! Elke keer weer een feestje om daar heen te gaan
Aukje V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Heerlijk eten. Verrassende en goede smaakcombinaties. Mooi opgediend. Vriendelijke bediening. echte aanrader. Het beste restaurant in Friesland voor ons!