Over het restaurant Herman Serveert

Er waait een frisse wind door restaurant Norma Serveert. Herman Wolfsohn, de chef van Norma heeft het restaurant per 01 oktober 2017 overgenomen. Niet een nieuwe stijl, wel een nieuwe eigenaar!

Herman heeft in zijn keuken geen gasfornuis of frituur staan; hij bereidt vol passie alle tapas op een echte Spaanse houtskoolgrill. Smaakvol en vernieuwend!

**Let op, hier eet je wat de pot schaft. Dieetwensen of allergieën graag in de opmerkingen erbij zetten.*

Meer informatie over restaurant Herman Serveert

9,5
9,5

Jouw recensie over het restaurant Herman Serveert

• Datum van je bezoek: 16 jan. 2019
Wij hebben heerlijk gegeten, was erg gezellig en alle gerechten en wijnen werden zeer goed toegelicht! Bediening is zeer attent en zijn blij met jou als klant. Je voelt je zeer welkom.
Auke P.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Echt heerlijk gegeten. Een smaaksensatie. Maar je moet niet met een grote honger in de maag gaan. Het geluid, muziek en pratende gasten, in de betrekkelijk kleine ruimte vond ik iets te hoog waardoor ik tafelgenoten niet altijd goed kon verstaan. Maar nu is mijn gehoor ook niet zo goed meer.
Aafke P.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Eten bij Herman is een feestje voor jong en oud! Eigenlijk waan je je in een eetgelegenheid ergens in de buurt van de Ramblas in Barcelona. Herman tovert de lekkerste gerechten uit zijn oven en heeft tussendoor tijd voor een dansje en een praatje met de gasten. De bediening is gastvrij en zorgzaam. Als het nodig is komen ze met extra servetten, een schoon mes of een fris bord. Het eten is niet alleen verrassend maar ook gewoon echt goed van kwaliteit: vers, smaakvol en puur. Kortom, ontspannen sfeer, gastvrij, feestelijk en heerlijk eten!
Arjen J.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
We waren voor de eerste keer bij Herman serveert en we hebben een heerlijke avond gehad.
Het eten was erg lekker en de bediening super vriendelijk. Een aanrader!
Kars W.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Weer heerlijk gegeten. Weer een compleet ander samengesteld menu. Alles goed op smaak. Alleen wel jammer dat er geen fris drinken meer is maar alleen maar kan kiezen uit sapjes.
H B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Muziek stond te hard. Sfeer verder prima.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Heerlijk gegeten en genoten in een ontspannen omgeving, elke keer verrassende gerechten waarbij goed rekening werd gehouden met voorkeuren, wij zeggen graag tot ziens!
Jettie J.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Heerlijk gegeten bij Herman! Concept vonden wij super, menu is voor iedereen hetzelfde dus verrassing. Keuze uit 3 mogelijkheden maar het enige verschil zit hem in de nagerechten en koffie. Het menu bestaat uit een soort tapas van allerhande Spaanse gerechtjes, zowel koud en warm. Veel afwisseling en ruim voldoende. Wij zijn zeer tevreden en komen graag nog eens terug! Het menu wisselt per maand, dus ook genoeg afwisseling qua menu. Personeel is gezellig en kan alles vertellen over het menu. Aanrader!
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Ik zou zeker nog een keer weer heen gaan ondanks dat het niet goedkoop was. Het was een prettige ervaring, leuk personeel !!!
Thessa V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Elk hapje was een pareltje, de bediening vlot en gezellig. Geweldig dat in een kleine plaats als Grou zo'n bijzonder restaurant te vinden is. Wij komen gauw terug voor meer lekkers!
Daphne K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Een avondje bij Herman serveert is een belevenis. De muziek, sfeer, gastvrijheid en uitermate lekkere gerechten maken het bij Herman tot een feestje! Wij gaan zeker zsm weer hier naar toe. Omdat Herman elke maand een ander menu heeft is vaker gaan ook steeds weer een nieuwe ervaring.
S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Zoals gewoonlijk hebben we weer een fantastische avond gehad. Het eten is werkelijk culinair zwaar verantwoord, Herman en zijn team zorgen er altijd weer voor dat je smaakpupillen weer voor weken geprikkeld zijn! De passie is te voelen en te proeven! In een woord briljant! Kan nu al uitzien naar de volgende keer!
Wietske D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Gezellige sfeer, het is een knus restaurant. Heerlijk eten en de mensen die er werken zijn klantvriendelijk. Er wordt op een persoonlijke manier contact met je gemaakt waardoor je je niet een nummertje voelt. Kortom, een super avond gehad! Echt een aanrader!
Jolanda M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
We hebben overheerlijk gegeten, echt een verrassing aan smaken en gerechten. Gezellige sfeer goede bediening echt een aanrader!
Harriët V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Je krijgt hier heerlijke en verassende tapas voorgeschoteld en de bediening is top! We zijn hier al meerdere keren wezen eten en het is elke keer weer een feestje.
Klaske S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Heerlijk gegeten van begin tot eind. De fles huiswijn smaakte ons ook zeer goed! Absolute aanrader en wat een lieve, warme mensen. Wij komen zeker terug!
Lorenzo V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Wat een heerlijke zaak! Het temprament straalt er vanaf, van zowel het eten, de uitstraling en het personeel! Herman en zijn team heten je zeer warm welkom en serveren je prachtige gerechten. Het kipgerecht was een van de lekkerste gerechten die zowel mijn tafeldame als ikzelf in tijden hebben gegeten! Ook als je niet in Grou hoeft te zijn, is dit zeer zeker het omrijden waard! Mucho gracias Herman!
Nanda H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Een woord een top restaurant, super personeel , goede sfeer en eten is bijzonder en heerlijk. Zeker een aanrader. Je bent echt een heerlijke avond weg.
Sigrid S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Was heel erg goed en een gezellige sfeer. Misschien een aandachtspunt puntje dat jullie vragen of iemand bepaalde dingen niet lekker vind of mag hebben.
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Wederom heerlijk gegeten in gezellige gastvrije sfeer met leuke bediening.