Herman Serveert

Gedempte Haven 13 9001 AX Grou Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Menu's

Menu "Genieten" 37€

Menu "Delen" 32€

Menu "Proeven" 27€

Over het restaurant Herman Serveert

Er waait een frisse wind door restaurant Norma Serveert. Herman Wolfsohn, de chef van Norma heeft het restaurant per 01 oktober 2017 overgenomen. Niet een nieuwe stijl, wel een nieuwe eigenaar!

Herman heeft in zijn keuken geen gasfornuis of frituur staan; hij bereidt vol passie alle tapas op een echte Spaanse houtskoolgrill. Smaakvol en vernieuwend!

**Let op, hier eet je wat de pot schaft. Dieetwensen of allergieën graag in de opmerkingen erbij zetten.*

Meer informatie over restaurant Herman Serveert

Erwindb1980 D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Yka V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Zeer veel aandacht besteed aan alle gerechtjes, hele verrassende combinaties. Elk gerechtje was een smaaksensaties. Heerlijk relaxed; je hoeft niet te kiezen. Erg leuk om je zo te laten verrassen met steeds weer een prachtig gepresenteerde plank vol met tapashapjes. Bijzondere, enthousiaste bediening.
Het was fantastisch!
Tip: misschien iets meer groentehapjes en salade serveren?
l L.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Geen hoog standje, maar gewoon goed gegeten. Inrichting en sfeer vonden we wat saai. Leuk dat Herman ook aan tafel wat bracht dit is een plus punt. De heer in de bediening aardig en vriendelijk niks om aan te merken. De dame in de bediening aardig en vriendelijk maar iets te overdreven. Praat en legt het veel te snel uit, zodat ik het helft niet kon verstaan wat ze zei.
mku .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heerlijk gegeten . We hadden een veganistische versie van het tapasmenu. Creatief en origineel gedaan en meer dan genoeg. De gazpacho van watermeloen mogen ze in een literpak verkopen wat ons betreft en het dessert met onder andere (!!) Een cakeje met ganache .. njommmmmm! Wij komen weer!
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Zaterdag zijn wij met een stel vrienden wezen eten in Grou.
We hadden hele positieve verhalen gehoord over dit restaurant en die waren allemaal waar.
Bijna 4 uur aan tafel gezeten en heerlijk gegeten.
Wij komen hier zeker een x terug!!
Bedankt voor een topavond
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Op de avond voor mijn verjaardag heerlijk genoten van mijn kado!!! Eten bij Herman. En daar kijken we echt naar uit! Met heimwee denk je terug aan al het heerlijke eten van de vorige keer en met verlangen wacht je op de avond zelf naar iedere verrassing die op tafel komt. En dat was ook zeker vanavond echt uitstekend. Bij het allereerste hapje proef je de passie en het enthousiasme !!! Zo gaat het door, ieder gerecht opnieuw waaronder het kalkoen gehakt met Arabisch brood en met deze keer een verrukkelijk dessert als afsluiter..... Zeker weten, tot binnenkort , deze avond is voor herhaling vatbaar!!! Bedankt Herman, Silko , Angelica en de andere toppers.....
Melle B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Boven verwachting lekker gegeten. De kwaliteit van het eten en de zeer originele en prettige bediening maken het een meer dan geslaagde avond.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Wat een fantastisch restaurant. Het eten is overheerlijk, alle smaakpapillen zijn weer getriggerd en de bediening is top. De kok komt ook bij ieder tafeltje een gerechte brengen. Dit is zeker voor herhaling vatbaar!
Theo H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Een etentje bij Norma Serveert is een feestje!! Wat hebben wij genoten. Heerlijk gegeten, zeer verrassend en wat een vriendelijk personeel. Wij hebben gelijk weer gereserveerd. Wij snappen nu ook waarom Norma Serveert altijd volgeboekt is. Bedankt voor een ontzettend gezellige avond!! Vriendelijke groet Theo en Ineke
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijk gegeten , attente bediening en een hele aardige kok/ eigenaar Herman !!
Herman serveert!????????
anne28 .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Gisterenavond hier heerlijk gegeten. De award voor beste restaurant van Friesland is echt op zijn plaats. Je wordt verwend met heerlijke koude en warme tapas, allemaal even lekker. De gastheer Herman kookt met passie en is zeer hartelijk. Uitstekende Spaanse biertjes, sangria, heerlijke wijnen en koffie maken het geheel compleet.
Wij komen zeker terug! Willem en Annemarie Termaat
Pietje H.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Wat hebben we hier heerlijk, ontspannen en goed gegeten! Dit was super! We voelden dat we echt ÜIT ETEN" waren! Dit was de beste eetgelegenheid waar we ooit geweest zijn! De proeverijen/hapjes waren heel goed, huisgemaakt. er was heel vriendelijke, warme , bediening . er werd steeds uitleg gegeven over wat er op tafel stond.
Ook voor onze vegetarische dochter waren uitgebreide hapjes!
Zeer aan te bevelen dit restaurant!!!
Gelika R.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Alles was goed op smaak, gaar en vers. Een grote verrassing wat je te eten krijgt. Wij komen weer!!!!!
Onno S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten en het personeel is erg vriendelijk en gastvrij.
Je bent echt een avond uit. De ruimte is wat klein en daardoor rumoerig en warm.
Jessica S.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Dit was de tweede keer dat we hier hebben gegeten. Wederom een hele ervaring.
Hier moet je zijn geweest, dit is zo bijzonder. Tapas op geheel eigen wijze. Niks is standaard, alles is met liefde en toewijding gemaakt en dat proef je. Elke hap heeft zijn eigen unieke smaak.
Ik heb al gereserveerd :)
Trijntje V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Gezellig restaurant, overzichtelijk. Geen gedoe met een menukaart. Fijne chef en personeel. Heerlijk eten van een hoog niveau.
cornoor .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Werkelijke verbijsterend lekker gegeten, wat een variaties, wat een smaak!
Wij meenden zelfs jalapenos te proeven.
Opgediend door vriendelijke bedienaars en een exotische schoonheid.
Terugkomen doen wij zeker!
atzemeulen .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Fantastische gerechten, fijn positief en vrolijk personeel en een zeer goede voorlichting over de unieke, gezonde en speciaal bereide gerechten. Wij kwamen hier op aanraden van de kids en zullen hier vaker komen. Top...
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Samen weer heerlijk genoten van allerlei heerlijke gerechten, met verrassende smaak combinaties, koude tapas ook weer lekkere nieuwe gerechten, waaronder warm gerookte zalm, bierbrood, boerenroomboter etc. Verder ongelooflijk heerlijke kippendijfilet, malse lamshamburger en ga zo maar door!!! Top team in bediening n keuken
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Van Norma serveert hadden we via via gehoord. Van tevoren erg nieuwsgierig naar t eten......
Wat was t geweldig. Heerlijke gerechten en enthousiast personeel. T was een hele fijne avond.
1 hele kleine opmerking: de servetten. Dat leken wel hele grote vloeitjes. Rare dingen.