Herman Serveert

Gedempte Haven 13 9001 AX Grou Nederland Kaart

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Menu's

Menu "Genieten" 37€

Menu "Delen" 32€

Menu "Proeven" 27€

Over het restaurant Herman Serveert

Er waait een frisse wind door restaurant Norma Serveert. Herman Wolfsohn, de chef van Norma heeft het restaurant per 01 oktober 2017 overgenomen. Niet een nieuwe stijl, wel een nieuwe eigenaar!

Herman heeft in zijn keuken geen gasfornuis of frituur staan; hij bereidt vol passie alle tapas op een echte Spaanse houtskoolgrill. Smaakvol en vernieuwend!

**Let op, hier eet je wat de pot schaft. Dieetwensen of allergieën graag in de opmerkingen erbij zetten.*

Meer informatie over restaurant Herman Serveert

9,5

Jouw recensie over het restaurant Herman Serveert

Claudia D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
De buitendeur (gaf redelijk wat tocht. En het was wat krapjes. Maar heerlijk gegeten!
Joke W.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Eerste bezoek van ons bij Herman serveert. Gezellig sfeertje top bediening en verassend smaakvolle hapjes. Een avondje genieten.
Eline H.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Geweldig gegeten vanavond! Herman is zo gastvrij en kookt uit de kunst. Wij zeker een fan!!!
Corrina V.
Was echt heerlijk!
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
vind een oplossing voor de garderobe - alle jassen in een bult boven op elkaar - en bij vertrek zoeken maar - kan beter.
Sietske L.
Maarten G.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Herman maakt de lekkerste gerechten, toen Norma de keuken bestierde was het niveau al erg hoog en dit heeft Herman weten vast te houden. Genoten van heerlijk gebakken gamba's, everzwijn en spicey chutney! De topper van de avond was de kip piccata, echt zelden zo genoten van een gerecht, hemels!! Herman is een warme persoonlijkheid die iedereen met open armen verwelkomt, wat een fijn restaurant. Binnenkort komen we langs met extra gezelschap!!
Jildou K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Ik voelde me gelijk welkom. Zeer vriendelijk personeel en Herman zelf is ook echt sociaal en komt even met je praten. Zo hoort horeca te zijn. Daarnaast heb ik echt héérlijk gegeten. Dit is 1 van mijn nieuwe favorieten!
Binnie B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Je krijgt een explosie van veel verschillende smaken. De uitleg van elk gerechtje is extra leuk. Elk gerechtje is uniek van smaak. Het was een topavond. Ook de jeugd vond alles heerlijk
Folkert M.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk en gezellig gegeten. Wat een heerlijke gerechtjes. Zoveel smaken vol zorg bereid. Aardig personeel.
Muzieksterkte werd op verzoek aangepast.
Baukje O.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Lekker en gevarieerde hapjes. Gezellige ongedwongen sfeer.
Een aanrader.????
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
een aanrader. van 7 tuut tot kwart voor 11 zitten tafelen. de gerechten kwamen in het goede tempo achter elkaar aan. Er werd goed gelet op het drinken, zat nooit zonder een leeg glas en bij elk gerecht werd er een verhaaltje gedaan.
Bettine O.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Dit restaurant is echt een aanrader, staat garant voor een gezellig avondje uit, bediening is top, eten is verrassend én lekker. Er hangt gewoon een relaxte sfeer, in overleg is alles mogelijk. Wij komen zeker nog eens terug!
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Wederom genoten van al het verrassende lekkers en van de gastvrijheid. Heerlijk tafelen in een goede sfeer. Echt een avondje uit.
Kim Aïsha M.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijk gegeten en super vriendelijke bediening. We hebben zoveel bijzondere gerechtjes/smaken gehad en allemaal even lekker.
Lynnda E.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Heerlijk gegeten, bijzondere niet standaard tapas! Super leuk dat je niet weet wat je krijgt en steeds weer verrast wordt!
kattekop .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Echt heerlijk gegeten en gezellig met Herman gesproken.. Herman heeft echt passie voor alles wat hij bereidt en dat proef je!
Kirsten M.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Een avond Herman serveert is echt een avond uit! Fijne sfeer, hartelijke bediening. En bovenal heerlijk eten. Gevarieerd, smaakvol, verassend, allemaal lekker. Ook onze twee dochters van 10 en 15 zijn weg van vrijwel alle gerechtjes. Lekker proeven van alles en kennismaken met nieuwe smaken.
Canesia V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
In een woord: fantastisch, geweldig, zoveel smaken op een plank. Je moet absoluut ook de Dolce proeven want die zijn tongstrelend.
Maria M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Via iens gereserveerd bij dit restaurant die wordt hoog gewaardeerd. Ten eerste ze wisten niet van de reservering, dat werd even zoeken, en daarna wij mochten niet onze tafel kiezen terwijl er genoeg plek was. Jammer van onze avond