Herengracht Restaurant & Bar

Herengracht 435 1017 BR Amsterdam Nederland Kaart
31-206162482

Speciale deals

-50% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Herengracht Restaurant & Bar

Bij Herengracht ervaar je het ultieme Amsterdamse huiskamergevoel! Hier komen de Nederlandse en Franse invloeden samen en kun je genieten van kwalitatieve en klassieke gerechten. Chef kok Nancy creëert al jaren met haar keukenbrigade elk seizoen weer een verrassend menu voor diner en lunch. Maar er is meer! Met een van de mooiste verwarmde binnentuinen van het centrum, een zonovergoten terras aan de gracht en een bar met een ongelimiteerde cocktailkaart kun je hier terecht op elk moment van de dag.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Herengracht Restaurant & Bar

Tram 1,2 en 5 stopt bij halte Koningsplein
  • : Betaald parkeren op de gracht of in de nabij gelegen parkeergarage

Openingstijden Bar / Restaurant:
Zondag t/m donderdag: 11:00 - 01:00
Vrijdag en zaterdag: 11.00 - 03.00

Openingstijden keuken:
- Ontbijt 11:00 - 17:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Dansvloer , Doorlopende service , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Herengracht Restaurant & Bar

Ilona O.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Fred R.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
De gerechten waren heerlijk. Wel duurde het n tijdje
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Lekker gegeten. Jammer van de harde muziek. Volgens mij zit niemand daarop te wachten.
De jongeman die ons ontving had moeite mijn naam te verstaan. Dat leidde tot enige irritatie.
Gelukkig maakte het eten veel goed en werden we leuk bediend.
Nico R.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heerlijk gegeten en door de Iens deal nog zeer betaalbaar ook. eten was erg snel tot het dessert want dat was de serveerster vergeten in de computer in te voeren. beetje jammer dat je het dan met verontschuldigingen moet doen en dat er dan niet een drankje wordt aangeboden. bedienend personeel mag sowieso wel wat meer op de gasten gericht zijn. We hadden best een tweede drankje willen bestellen als men daar om gevraagd had.
Verder was het goed vol en dus werd er veel, luidruchtig, gekletst helaas was daardoor alleen de bas van de achtergrond muziek erg goed te horen die daardoor erg irritant nadrukkelijk aanwezig was. Tip aan alle restaurants: draai de bas van je geluidsinstallatie flink naar beneden
Leo B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Voor de 2e keer geboekt via Iens. Het is er gezellig en prima kaart, heerlijk gegeten en goede bediening.
Corrie S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Dit is gewoon een fijn restaurant met heerlijk eten en een goede sfeer. Zo zouden alle restaurants moeten zijn! En zonder er naar te hoeven vragen kregen we de IENS korting gewoon aangeboden op de rekening, dus dat was echt top!
Richard H.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Sfeer en service was heel goed. Lekker gegeten en de desserts echt een aanrader.
Bianca R.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Prima plek om te lunchen. Reservering via Iens was echter niet doorgekomen of niet goed opgepikt want onze komst was een verrassing. Groepje van 6 en er was nog plek dus geen probleem.
Bremmer I.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Mooie locatie, prima eten maar erg rumoerig,
Nelleke K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Op het laatst werd het ineens druk dus toen zaten we 20-30 min op rekening te wachten met 4 keer vragen nog wel!
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
De quiche was lekker en mooi aangekleed met groenten. De truffel ravioli echter leek een bord pap. Geen enkele aankleding. Presentatie liet veel te wensen over.
Bediening zeer vriendelijk.
Miranda D.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Heerlijke tafel aan de openslaande deuren. Ivm de wind wilden we graag binnen i.p.v. ons oorspronkelijk buiten gereserveerde tafel. Eten was erg smakelijk. Bediening super!
Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Lunchgerechten (minestrone soep en verschillende broodjes) waren zeer vlak van smaak en heel erg sober opgemaakt. Ondanks onze vraag om de soep pittig te maken proefde het als warm water met erwtjes. Eggs benedict had behalve het gepocheerde ei slechts een heel klein beetje saus en verder geen garnering. Jammer...
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Herengracht is een klassiek ingerichte zaak met een entresol, een terras aan de Herengracht en een terras achter in de tuin. Het ziet er allemaal aantrekkelijk uit. Door het personeel word je steevast in het Engels aangesproken, ook al laat je je Nederlandse woorden ontvallen. Ik heb hier toch nogal wat moeite mee, temeer omdat een aanzienlijk deel van de clientèle uit Nederlanders bestaat. Mijn lunch was kwalitatief oké al was de prijs-kwaliteitverhouding dat beslist niet. Ik had de minestronesoep met brood en de salade van aardappel, gerookte makreel, radijs, zeekraal, appel en een yoghurtdressing. De soep bevatte alles wat op de kaart stond - erwtjes, bosui, kikkererwten, bospeen, gember en citroengras - maar was bovenal erg waterig en bevatte erg weinig van de genoemde groenten terwijl een minestronesoep normaal toch rijk gevuld is. De salade was prima maar toch ook weer aan de dure kant.
Vincent R.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Een vriendelijke sfeer, redelijk goed eten, maar je betalt wel voor het omgeving. Eerder voor een aperitief aan te bevelen.
Juliette V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
De bediening was kortaf en verwees naar de kaart als we iets vroegen. De biefstuk was taai, de quiche klein in verhouding tot de prijs en bij de koffie bleek dat er geen andere digestif dan remy martin in huis was..
C. V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijk gegeten. Spaarzaam gebruik van zout: hulde! Zeker een aanrader.
Thom V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Zakelijke afspraak voor lunch. perfecte setting, goed eten, leuk personeel maar niet té leuk. Echt een aanrader. Ook Prijs/Kwaliteit was top.
Chana C.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Ik vond het eten lekker, maar de bediening was wel wat traag.
Ze speelden niet echt in op de noden van de klanten. We kregen geen extra kommetje om de lege mosselschelpen in te leggen. Na de maaltijd werd er niet gevraagd of er nog koffie of thee/dessert mocht komen. Je kon moeilijk oogcontact maken indien je nog wat wou bijbestellen.