Herengracht Restaurant & Bar

31-206162482

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Herengracht Restaurant & Bar

Bij Herengracht ervaar je het ultieme Amsterdamse huiskamergevoel! Hier komen de Nederlandse en Franse invloeden samen en kun je genieten van kwalitatieve en klassieke gerechten. Chef kok Nancy creëert al jaren met haar keukenbrigade elk seizoen weer een verrassend menu voor diner en lunch. Maar er is meer! Met een van de mooiste verwarmde binnentuinen van het centrum, een zonovergoten terras aan de gracht en een bar met een ongelimiteerde cocktailkaart kun je hier terecht op elk moment van de dag.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Herengracht Restaurant & Bar

Tram 1,2 en 5 stopt bij halte Koningsplein
  • : Betaald parkeren op de gracht of in de nabij gelegen parkeergarage

Openingstijden Bar / Restaurant:
Zondag t/m donderdag: 11:00 - 01:00
Vrijdag en zaterdag: 11.00 - 03.00

Openingstijden keuken:
- Ontbijt 11:00 - 17:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Dansvloer , Doorlopende service , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Herengracht Restaurant & Bar

Dorothé B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Wij hebben goed gegeten in restaurant Herengracht. De hertenbiefstuk was perfect gebakken. De verdere bijlagen waten ook goed. Wij komen hier snel nog een keer!
Ruud Z.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
was gezellig en heerlijk gegeten
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Goede ontvangst bij binnenkomst, zeer gastvrij, deze keer gereserveerd met 50 %korting op rekening via Iens...Zeker de moeite waard...ook zonder de kortingscode !! Voor en hoofdgerechten zeer goed, met perfecte wijn!!
Aafje B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Het eten zowel als variatie hierin en de voortreffelijke bediening is een echt een reden voor mij om hier vaker terug te komen; ook voor een lunch of borrel.
corrie S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
prima zaak, goede locatie, fijne sfeer, lekker eten, aardige bediening: dit is echt een aanrader voor vele mensen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Een soort wildmenu, de parelhoen en de hertenbiefstuk waren prima. Met een lekker wijntje en bokbiertje was het een uitstekend diner.
Maroescha W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Hier gegeten via IENS festival en echt heerlijk gegeten, de kalfswang is een aanrader en ga als voorgerecht vooral voor de proeverij (maar sla het brood, ondanks dat het warm en heerlijk is, over anders krijg je het allemaal nooit op!).
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Service aanvankelijk goed, op details na. Later slecht: laatste drankje en ook de rekening aan de bar moeten halen. Maar, met deze actie: uitstekend!
Emma V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heerlijk gegeten en super goede service!!
Anke K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Gedateerde inrichting en de tocht van de buitendeur deur vind ik onacceptabel je zit er onaangenaam door de tocht en je zou er ook nog eens ziek van kunnen worden.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
De confit de canard was heerlijk. En de andere gerechten waren ook uitstekend.
Marjolein Z.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Mooie plek, vriendelijke bediening, leuke inrichting (alleen iets te sfeervol, zoals het meisje zei dat bediende: iedereen las de menukaart bij het licht van de zaklantaarn van de smartphone), keuze uit klassieke en minder klassieke gerechten. Ik had paddestoelenbrood met geitenkaascrème, en zeewolf met polenta. Allebei prima.
Vanwege Iens festival 50% korting op de hele rekening, dat is helemaal fijn.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Zeer vriendelijk personeel en eten was uitstekend
lex H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Afgelopen week nog een hele middag heerlijk op het terras gezeten. Ondanks de drukte, enige mooie dag van de week, werden we redelijk snel geholpen. De bestelling kwam snel op tafel. Leuke en vriendelijke bediening. Eten is gewoon goed! Oftewel een aanrader.
Leonie O.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Enige puntje van kritiek: rode port was op. Terwijl dat wel lekker is bij een kaasplankje. Maar verder heerlijke wijn en zeer goed eten.
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Echt een leuke locatie en de binnentuin is erg relexed. Teleurstelling zat'm in t eten. Porties echt te klein, zowel de patatjes als de burgers en de steak. Kwalitatief oke, meer niet. De hamburgers waren echt te droog terwijl we wel medium hadden besteld.
Mies B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Lekker gegeten en aardige bediening !
Elly F.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Vrij informeel vriendelijk ontvangst en bediening, wat ik als zeer prettig ervaar. Eten is erg smaakvol. Wachttijden tussen de gerechten precies goed. Ik eet hier vaker en ben nog tot nu toe niet teleur gesteld.
Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Voor 4 personen gereserveerd voor een lunch. Bediening keurig niets van te zeggen. De kwaliteit van het eten daarintegen erg slecht. We bestelden 2x bouillabaisse, steak tartaar en rilette van "huis" gerookte zalm.
De vissoep was niet te eten, de soep vies, de toegevoegde vis stukjes droog en smakeloos. De zalm salade was een schande, naar een zalm smaak was tevergeefs zoeken.
Steaktartaar was nog redelijk, al had ik die met die fletse kleur van het tartaar niet opgegeten.
Na klacht, koffie van het huis en een bouillabaisse van de rekening gehaald. Wat een leuke verjaardag lunch met lekker eten had moeten worden werd zo een enorme teleurstelling. Mij en mijn gasten zien ze hier nooit weer.
Anne-Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Hier gelunched op de Herengracht. Nachos besteld als vooraf om te delen, een grote schaal, ik miste alleen nog wat koriander en stukjes tomaat erover, dat zou ik zelf nog doen.
Croque monsieur was er eentje zoals in Frankrijk, kroketten met brood was ook goed, kan je ook weinig verkeerd aan doen. Cocktailtje erbij die ook goed smaakte! De gerechten en drankjes kregen we best snel.
Aardig personeel, ze waren wel druk, voor het vragen van de rekening maar naar iemand toegelopen.