Heren van Houten

Winkelcentrum Het Rond 3995 DP Houten Nederland Kaart

Over het restaurant Heren van Houten

Perfecte wijn-spijscombinaties

Bij De Heren van Houten kun je niet alleen lekker eten, maar het is ook een bijzondere plek om van wijn te genieten. Hier kun je vele wijnen per glas bestellen; ideaal als je verschillende soorten wilt proeven. De menukaart heeft voor ieder wat wils en ook voor een lunch vind je precies dat ene lekkere broodje waar je de hele dag al zin in had. Aanrader!

Meer informatie over restaurant Heren van Houten

• : Gratis parkeren in de buurt in blauwe zones en betaald parkeren in garages (eerste 2 uur gratis).

maandag 11.30 - 23.00 uur (let op: van 1 oktober t/m 31 maart alleen groepsreserveringen)
dinsdag t/m donderdag 11.30 - 23.00 uur

• Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
2 van de 5 hoofdgerechten konden niet besteld worden
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Lekker eten en prima bediening. We komen zeker terug!
Izabella P.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Leuk, ongedwongen sfeer, eenvoudig en lekker. Een kaasplankje en garnalenkroketjes met drankjes.
Philip E.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Vandaag met 3 collega,s gaan lunchen 1 wilde een tosti maar ze hadden geen tostiapparaat zei de ober waarom staat het dan op de kaart maar goed 3 broodjes gezond en een uitsmijter besteld en na ruim 3 kwartier nog niets opgediend , de ober zei nog 3 minuten en dat werden er weer 10 . De uitsmijter ging wel maar de broodjes gezond waren 2 plakken bruin brood met keiharde korsten een paar blaadjes sla en wat komkommer en halve tomaatjes , 2 plakjes kaas meer uitgedroogde randen en een plak ham die er van een huismerk Aldi er nog beter uitziet en daaroverheen een soort mosterdsaus gespoten. ik heb het dus ook niet opgegeten Mijn collega ging betalen en zei er wat van en het enige commentaar was ik zal het doorgeven.
Maris K.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Vorige week hier geweest. Wat een ontzettend onaardige, irritante en bijdehante kerel liep daar rond! Voor ons nooit meer. Eten en de rest van personeel was goed!
Sydney V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Goed eten. Heerlijke carpaccio en
kipsate! Vriendelijk personeel en goede bedienig. Wij komen er al geregeld en nooit klachten gehad!
CU2 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Niet een heel grote kaart, maar wel wisselend en erg goed. Perfect gegeten en gedronken. De winnen zijn uitstekend en je krijg prima advies. Uitstekende combinatie. Echt een aan raider.
CU2 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Met de familie gegeten wegens verjaardag. Ondanks dat het Rond niet heel erg uitnodigt, zijn wij als groep zeer verrast door de kwaliteit van het eten. We hadden diverse gerechten en deze waren allemaal uitstekend van smaak. De Wijn maakte het voor ons helemaal af. Uitstekend en echt een positieve indruk. Complimenten.
Corien M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Gisteravond gegeten zonder reservering in deze eetgelegenheid.
Wij bestelden hoofdgerechten echter na een half uur meldde de bediening dat gamba's niet meer leverbaar waren omdat deze net vergeven waren aan naast liggende tafel. Wij moesten toen iets nieuws uit gaan kiezen. Kwam allemaal wat stuntelig over, werd weliswaar rechtgetrokken me kopje koffie van het huis. Het was er wel tochtig en kil
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Vanavond voor de bioscoop nog even snel wat gegeten bij Heren van Houten. Het was rustig, maar het zag er gezellig uit en de bediening was vriendelijk. We namen alleen een hoofdgerecht, ik de zalmfilet met noedels en m'n vriendin de kogelbiefstuk. Lekker gegeten en voldoende. Alleen nog een lekkere cappucino na en op advies van de ober heerlijke bonbons van een bonbon-kaart mogen kiezen... uniek en lekker. Ober had blijkbaar opgevangen dat we naar de bios gingen en gaf ons daarom ook nog eens onverwachts 10% korting. Tot ziens
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Frankvd .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Vanmiddag onverwachts gaan lunchen bij de Heren van Houten. Duurde erg lang voordat de bestelling opgenomen werd, terwijl het helemaal niet druk was. Eten werd redelijk snel gereserveerd maar bleek een foutje gemaakt te zijn door de serveerster. Werd opgelost, maar duurde weer lang voordat het er was. Eten was karig maar wel heerlijk. Bediening ondermaats. Zeker NIET voor herhaling vatbaar.
Anouck B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Dit weekend heb ik hier met mijn moeder gegeten. Wij kozen ervoor geen voorgerecht te nemen, maar direct voor het hoofdgerecht te gaan - de vangst van de dag. Het smaakte prima, maar qua hoeveelheid had het ook door kunnen gaan voor een gul voorgerecht. Een standaard moot zalm, maar een te verwaarlozen deel "groente" (een paar blaadjes rucola, met bosui als garnering) en 2-3 eetlepels gnocci. Gezien de prijs had ik eerder verwacht meer ("echte") groente te krijgen in plaats van voornamelijk koolhydraatbommen. Door de teleurstellende hoeveelheid van het hoofdgerecht waren we eigenlijk gedwongen een dessert te nemen, maar zowel de keuze als de uitvoering was weinig spannend. Ik kom eigenlijk nooit in Houten, maar een volgende keer ga ik wel ergens anders eten...

Over de ontvangst en bediening geen klachten. Interieur is leuk, toiletruimte mag wat schoner.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Vanavond met
z'n tweetjes gegeten bij Heren van Houten; was alweer een tijdje geleden. Vooraf allebei de soep van de dag (asperges) besteld en als hoofdgerecht het gerecht dat buiten de kaart om werd aanbevolen: tournedos met huisgemaakte parmezaan gnocchi. Echt lekker en mooi gepresenteerd. Jammer dat het een beetje stil was in de zaak, maar ik hoop voor deze mensen dat dat kwam door het tijdstip en de dag van de week. Personeel verdient het in ieder geval, want passie voor wijn en het werk hebben ze wel.
Francis V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Super leuk ingericht restaurant. Verwarming kon een graadje hoger. Zeer vriendelijke bediening . Eten was prima.
Anoniem_1985 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Hoofdgerecht sate... viel in de smaak. Trio van hamburgertjes erg lekker. Mooi geserveerde borden. De burgertjes hadden alleen iets warmer gekunt... en ook in het restaurant zelf was t wat fris. Zeer vriendelijke bediening... in voor een praatje. Zeker voor herhaling vatbaar
Marsie S.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Gisterenavond hier gegeten. De ontvangst en bediening was goed. Kwaliteit/prijs verhouding is slecht. Wij hadden een kaasfondue. Een klein bakje kaassaus met wat stokbrood en twee schijfjes courgette per persoon en nog twee plakjes vleeswaren. En dit voor de prijs van meer dan 18 euro per persoon. We vroegen om een glas wijn, werd gelijk een fles van gemaakt. Dan nog de hoop dat het toetje beter was.... niet echt dus. Ik ga hier niet meer eten. Was erg veel geld kwijt voor een schamele maaltijd. Onze andere gast had zalm met spitskool. Geen patatjes of andere garnering erbij......Jammer, locatie is best leuk.
RebeccaW .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Maandag 7 november wilden we met z'n drieën wat eten in Houten en kwamen we bij de Heren van Houten terecht. Het was overal heel stil, ook bij de Heren, maar het zag er gezellig dus we zijn gaan zitten. We werden hartelijk ontvangen door de vriendelijke Franse eigenaar. De kaart is niet ontzettend groot, maar er was voor ons genoeg keus. Ook was er een uitgebreide wijnkaart, ik heb er zelf weinig verstand van maar had een lekkere zoete witte wijn. Ik had als voorgerecht de steak tartaar (was heerlijk, niks op aan te merken), als hoofdgerecht drie kleine hamburgertjes met frietjes (hele bijzondere smaakcombinaties, op één burger zat crispy speculaas, erg lekker!) en als nagerecht de thee met bonbons (je mag zelf je bonbons uitkiezen, wederom hele bijzondere smaken, zo was er een pistache/groene thee-bonbon en eentje met marsepein en kaneel). Alles was bijzonder lekker, ook bij de andere gasten (carpaccio, kipsaté en tarte tatin bevielen goed). Wat mij betreft is dit restaurant een echte aanrader: gezellig, vriendelijke bediening en erg lekker eten.
truus1950 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Was al weer een tijdje geleden, maar het was weer net zo gezellig als in onze herinnering. De kaart is niet uitgebreid, maar dat is eigenlijk wel zo prettig en zowel het voor- als hoofdgerecht waren gewoon lekker! Kaasplateau dat we zelf samen konden stellen a.d.h.v. kaaskaartje was perfect en op advies van restaurant-eigenaar genoten van de portproeverij.
Marjolein U.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Vandaag een verjaardag gevierd bij de Heren van Houten. We werden heel hartelijk ontvangen en hebben genoten van de avond.
Het eten was gewoon lekker, niet heel bijzonder maar gewoon goed. Waar het restaurant zich echt op onderscheid is de uitstekende service. Je merkt dat wijn hun passie is en adviseren hier ook graag in. Bij het dessert is de jarige nog even leuk in het zonnetje gezet en het menu voor de jarige was ook nog gratis. Al met al een TOP avond gehad en we komen hier zeker terug!