Heren Spyker

Kerkbrink 17-19 1211 BW Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Heren Spyker

In de historische Spijkerpandjes aan de gezellige Kerkbrink zit sinds 2013 Heren Spyker gevestigd. De Frans-internationale keuken werkt uitsluitend met dagverse en zelfgeselecteerde producten. Patron-Cuisinier Ronald Bellaart, en zijn jonge keukenbrigade, zullen u keer op keer verwennen met de verrassende smaakcombinaties.
De bediening zal u een avond geven om nooit te vergeten. Begin de avond met een heerlijke (alcoholvrije) cocktail en laat u vervolgens adviseren in de ruime keuze aan wijn.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Heren Spyker

busstop om de hoek, 10 minuten lopen vanaf station
  • Kom je met de auto?
    Komt u met de navigatie? Vul dan het adres van de parkeergarage in: Brinkweg 1, Hilversum. Of volg de borden Centrumring / VVV en vervolgens de P-route naar de Gooische Brink.
  • : Betaald parkeren in de buurt (parkeergarage Gooische Brink)

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Lunch op aanvraag 12:00 - 14:30
Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Engels gesproken , Kookcursus , Nederlands Gesproken , Terras , Wi-Fi
Ruud M.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Super lekker, gerafineerd en verfijnd gegeten. 3 gangen verassingsmenu gehad. Hoogstaand niveau. Ook prima bijpassende en zeer betaalbare wijnen. Chef kok deed er alles aan om het eenieder naar de zin te maken. Attente en kundige bediening. Prijzen zelfs iets aan de lage kant voor de kwaliteit van het eten. Met stip het beste restaurant van Hilversum!
Elisabeth G.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
we hebben weer erg genoten van de creatieve en superieure kwaliteit en bediening tijdens ons verrassingsdiner bij de Heren Spijker
ton V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Gastvrije ontvangst, prima zitcomfort, goede info over het 5 gangen verrassingsmenu, zorgvuldig opgebouwde fijne combinaties in de gerechten, in de amuse en het voorgerecht was een fijne en lekkere truffel smaak verwerkt, het broodje was uitstekend, de gangen fraai verzorgd qua compositie en verfijnde smaken, de scheermes compositie was perfect, verse vis goed gegaard, en het kaasplankje met uitstekende port vormde een mooie afronding.
De begeleidende wijn was goed.
Het personeel was erg vriendelijk en gaf zeer ruime en deskundige informatie over de gangen.
Tijdens ons diner was het erg rustig die avond ( in totaal 2 tafeltjes bezet ),echter het voltallig keukenpersoneel als ook de bediening bleef aanwezig en zij begeleiden ons in een avondvullende afwisseling van gangen op een vriendelijke wijze tijdens ons diner.
Prima tip vooraf was het parkeer advies bij Parking Gooise Brink ( zeer dichtbij).
Wij komen hier zeker terug en is voor de liefhebber een aanrader.
Marius V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Prima locatie, met mooie menukaart. Erg lekker gegeten en prettig geholpen. Aanrader!
zeurpietje H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijke gerechten (verrassingsmenu)
Prima bediening.
Aanrader.
Helen P.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Goede ontvangst. Vriendelijk personeel. Zij nemen de tijd om de kaart uit te leggen. De kok komt zelf om zijn gerecht toe te lichten. Voorgerecht en hoofdgerecht waren echt heerlijk. Het nagerecht iets minder maar neemt niet weg dat ik de kwaliteit van het eten zeer goed beoordeel, Als je wat luxer wilt dineren is dit restaurant een echte aanrader.
Willem R.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Superheerlijk gegeten na een dagje Hilversum. Hier gaan wij zeker terugkomen.
Rita E.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Superavond gehad met vijf personen! Goed eten, aardige bediening die goed uitleg gaven. Prima wijn, Gewoon genoten!
JanKamp .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Met collega's/vrienden een heerlijke avond gehad. Gastheer/vrouw waren attent en een enkele wijziging in het chef's menu waren geen enkel probleem. Heerlijke amuse van truffelcrème brûlée gevolgd door heerlijke coquilles. Hoofdgerecht was hazenpeper, vlees uitmuntend gegaard! Dessert werd bijzonder door de voorgestelde rode dessertwijn, heerlijke combi. Heren Spyker is een aanrader, Rita E.: dank voor de selectie van dit reataurant!
Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Fijn restaurant met soms verrassende gerechten. De bediening is vriendelijk en zeer attent. Goed ingespeeld op een allergie van iemand in ons gezelschap en dit het hele menu lang.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Gisteravond voor het eerst in dit fantastische restaurant gegeten. Het was één groot feest. Veel kennis van zaken, bevlogen eigenaar Ronald en zijn vrouw verwennen je de hele avond. Ambiance is super. Gezellig, intiem en sfeervol. Hier wordt nog echt de tijd voor je genomen. Alle gerechten worden vooraf besproken en het water loopt je dan al in de mond. Pure smaakbeleving. Chapeau !!
Daan G.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het eten was wel oké, lekker maar niet heel bijzonder. Wij hebben wel wat smaak in onze mond voor Holland na al die jaren en moet eerlijk zeggen dat het niet super bijzonder was. Mijn vrouw vond de kabeljauw wel lekker,maar de hazenrug mistte smaak. Dit restaurant heeft absoluut de potentie, probeer de gerechten nog meer te verfijnen. De wijnen waren wel lekker!
Trees R.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Één van de vele voordelen van bestuurslid zijn van onze winkeliersvereniging is dat soms een vergadering in een zeer culinaire omgeving plaats vindt.
Gisterenavond mogen genieten van geweldige smaaksensaties bij Heren Spijkers op de Kerkbrink in Hilversum.
Soms, heel soms heb je het gevoel dat je niet genoeg gegeten hebt, niet omdat het niet voldoende was, maar omdat alle gerechten schreeuwen om meer! Zo een uitgebalanceerde en verfijnde smaken. De smaakpapillen deden werkelijk een rondedans.
Heren Spijker is van een sterrenniveau en het zal zeker niet lang meer duren vooraleer Ronald Bellaart, chef de cuisine, deze in de wacht zal slepen.
Dank je wel Ronald voor deze geweldige, hemelse gerechten en uiteraard ook voor de zeer goede bediening en superfijne ambiance.
We komen spoedig terug.
Ingmar D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Zeer geschikt om lekker uitgebreid uit eten te gaan. Leuke combi van netjes en toch ook informeel. Gastvrij en met kennis van zaken over de geserveerde gerechten. Absoluut een aanrader!
Chris H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
super lekker eten. Houden ook goed rekening met glutenvrij. Bijna sterniveau.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Heren Spyker was zeer geschikt om een speciale gebeurtenis te vieren! Het is zeer bijzonder hoe ze de perfecte balans weten te vinden tussen correctheid en informaliteit. Het eten is erg goed en de gerechten zijn heel verrassend wat betreft smaak. Gewaagde combinaties in een prachtige setting, zowel op het bord als in het restaurant zelf. Met ons vijfgangen-verrassingsmenu zijn we zowat de gehele avond bezig geweest. Ze bezorgen je dus werkelijk een zeer onderhoudend avondje uit van hoge kwaliteit.
Y. T.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Uiterst vriendelijke jongeman in de bediening, echt een type dat gemaakt is voor gastheerschap. Hij was op de hoogte van de gerechten op de kaart en geschonken wijnen, dat komen we nog wel een anders tegen! Anders dan een eerdere recensie waren wij juist wel onder de indruk van het wijnarrangement, verrassende en passende combinaties ipv het geijkte. Eten was in orde, geen standaard gerechten maar ook niet bijster bijzonder. Het lekkerste vonden wij de truffel creme brulee als amuse. Opvallend was dat garnituur voor zowel vis als vlees hetzelfde was, dat kan beter. Verder als tip: denk aan de schone borden (we hadden hier en daar vingerafdrukken en vettige vlekken) en jongemen in de bediening denk aan gepoetste schoenen en de vale kleding doet afbreuk aan het geheel.
Claire_V .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij Heren Spyker met zeer vriendelije bediening. Even geleden hebben mijn partner en ik hier gedineerd. Vooraf kregen we een heerlijke amuse gevolgd door een broodje. Alle gerechten waren mooi opgemaakt en smaakte ook overtreffelijk. De eigenaresse heeft veel verstand van wijnen en is zeer gastvrij. We komen zeker vaker!
Scarface11 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Goede prijs-kwaliteit verhouding. Kwaliteit is duidelijk beter dan een paar jaar geleden, hetgeen ook wel nodig was. Van het wijnarrangement waren we niet van iedere wijn onder de indruk van de wijnkeuze, maar er werd zeer klantvriendelijk op gereageerd als je wat anders wou.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Eten was op zich prima, maar wat ik minder vond was de enorme diversiteit van smaken en 'onderdelen'van een gerecht. Bijna teveel voor 1 gerecht, waardoor het toch soms 'rommelig' overkwam en smaakte.
Het restaurant mag op dit prijsniveau iets meer allure uitstralen in tafel en restaurant aankleding.
Merkwaardige amuse; eendelever verpakt in chocoladebolletje, vond ik niet geslaagd, maar dat is persoonlijk uiteraard.
Ook merk champagne wat werd geschonken kan volgens mij beter.
Maar overall een prima avond gehad.