Heren Spyker

Kerkbrink 17-19 1211 BW Hilversum Nederland Kaart

Over restaurant Heren Spyker

In de historische Spijkerpandjes aan de gezellige Kerkbrink zit sinds 2013 Heren Spyker gevestigd. De Frans-internationale keuken werkt uitsluitend met dagverse en zelfgeselecteerde producten. Patron-Cuisinier Ronald Bellaart, en zijn jonge keukenbrigade, zullen u keer op keer verwennen met de verrassende smaakcombinaties.
De bediening zal u een avond geven om nooit te vergeten. Begin de avond met een heerlijke (alcoholvrije) cocktail en laat u vervolgens adviseren in de ruime keuze aan wijn.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Heren Spyker

busstop om de hoek, 10 minuten lopen vanaf station
  • Kom je met de auto?
    Komt u met de navigatie? Vul dan het adres van de parkeergarage in: Brinkweg 1, Hilversum. Of volg de borden Centrumring / VVV en vervolgens de P-route naar de Gooische Brink.
  • : Betaald parkeren in de buurt (parkeergarage Gooische Brink)

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Lunch op aanvraag 12:00 - 14:30
Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Engels gesproken , Kookcursus , Nederlands Gesproken , Terras , Wi-Fi
Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Fijn restaurant met soms verrassende gerechten. De bediening is vriendelijk en zeer attent. Goed ingespeeld op een allergie van iemand in ons gezelschap en dit het hele menu lang.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Gisteravond voor het eerst in dit fantastische restaurant gegeten. Het was één groot feest. Veel kennis van zaken, bevlogen eigenaar Ronald en zijn vrouw verwennen je de hele avond. Ambiance is super. Gezellig, intiem en sfeervol. Hier wordt nog echt de tijd voor je genomen. Alle gerechten worden vooraf besproken en het water loopt je dan al in de mond. Pure smaakbeleving. Chapeau !!
Trees R.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Één van de vele voordelen van bestuurslid zijn van onze winkeliersvereniging is dat soms een vergadering in een zeer culinaire omgeving plaats vindt.
Gisterenavond mogen genieten van geweldige smaaksensaties bij Heren Spijkers op de Kerkbrink in Hilversum.
Soms, heel soms heb je het gevoel dat je niet genoeg gegeten hebt, niet omdat het niet voldoende was, maar omdat alle gerechten schreeuwen om meer! Zo een uitgebalanceerde en verfijnde smaken. De smaakpapillen deden werkelijk een rondedans.
Heren Spijker is van een sterrenniveau en het zal zeker niet lang meer duren vooraleer Ronald Bellaart, chef de cuisine, deze in de wacht zal slepen.
Dank je wel Ronald voor deze geweldige, hemelse gerechten en uiteraard ook voor de zeer goede bediening en superfijne ambiance.
We komen spoedig terug.
Ingmar D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Zeer geschikt om lekker uitgebreid uit eten te gaan. Leuke combi van netjes en toch ook informeel. Gastvrij en met kennis van zaken over de geserveerde gerechten. Absoluut een aanrader!
Chris H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
super lekker eten. Houden ook goed rekening met glutenvrij. Bijna sterniveau.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Heren Spyker was zeer geschikt om een speciale gebeurtenis te vieren! Het is zeer bijzonder hoe ze de perfecte balans weten te vinden tussen correctheid en informaliteit. Het eten is erg goed en de gerechten zijn heel verrassend wat betreft smaak. Gewaagde combinaties in een prachtige setting, zowel op het bord als in het restaurant zelf. Met ons vijfgangen-verrassingsmenu zijn we zowat de gehele avond bezig geweest. Ze bezorgen je dus werkelijk een zeer onderhoudend avondje uit van hoge kwaliteit.
Y. T.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Uiterst vriendelijke jongeman in de bediening, echt een type dat gemaakt is voor gastheerschap. Hij was op de hoogte van de gerechten op de kaart en geschonken wijnen, dat komen we nog wel een anders tegen! Anders dan een eerdere recensie waren wij juist wel onder de indruk van het wijnarrangement, verrassende en passende combinaties ipv het geijkte. Eten was in orde, geen standaard gerechten maar ook niet bijster bijzonder. Het lekkerste vonden wij de truffel creme brulee als amuse. Opvallend was dat garnituur voor zowel vis als vlees hetzelfde was, dat kan beter. Verder als tip: denk aan de schone borden (we hadden hier en daar vingerafdrukken en vettige vlekken) en jongemen in de bediening denk aan gepoetste schoenen en de vale kleding doet afbreuk aan het geheel.
Claire_V .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij Heren Spyker met zeer vriendelije bediening. Even geleden hebben mijn partner en ik hier gedineerd. Vooraf kregen we een heerlijke amuse gevolgd door een broodje. Alle gerechten waren mooi opgemaakt en smaakte ook overtreffelijk. De eigenaresse heeft veel verstand van wijnen en is zeer gastvrij. We komen zeker vaker!
Scarface11 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Goede prijs-kwaliteit verhouding. Kwaliteit is duidelijk beter dan een paar jaar geleden, hetgeen ook wel nodig was. Van het wijnarrangement waren we niet van iedere wijn onder de indruk van de wijnkeuze, maar er werd zeer klantvriendelijk op gereageerd als je wat anders wou.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Eten was op zich prima, maar wat ik minder vond was de enorme diversiteit van smaken en 'onderdelen'van een gerecht. Bijna teveel voor 1 gerecht, waardoor het toch soms 'rommelig' overkwam en smaakte.
Het restaurant mag op dit prijsniveau iets meer allure uitstralen in tafel en restaurant aankleding.
Merkwaardige amuse; eendelever verpakt in chocoladebolletje, vond ik niet geslaagd, maar dat is persoonlijk uiteraard.
Ook merk champagne wat werd geschonken kan volgens mij beter.
Maar overall een prima avond gehad.
Neza V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Ondanks enige hassle met de reservering via iens die niet was doorgekomen konden we toch terecht voor een - voor Heren Spyker onverwachte - lunch. Heerlijk gegeten en zeer attent bediend. De amuses waren verrassend en het vier gangen menu van de chef een aanrader, zeker met het wijnarrangement.

Prijs was ook alleszins redelijk, dus een aanrader
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Wij hebben erg lekker gegeten bij Heren Spyker.
Goede samenstellingen, mooie opmaak.
Bediening was super, kon alles goed uitleggen.
Dit restaurant is echt een aanrader!
RenevG .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Het eten en de service waren prima, ook het advies mbt de wijn was goed. De entourage was ook leuk en gezellig. De amuse van eendelever in witte chocolade is een aanrader.

De lokatie is ook erg voordelig met parkeren (Gooische Brink) doordat het vrijwel naast de uitgang van de garage zit.

W_vanderwal .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Gisteravond gegeten bij Heren Spyker in Hilversum. De ontvangst was hartelijk en de bediening deskundig en vriendelijk. Wij hebben het dinner deals menu gegeten. Om te beginnen kregen we wat warm brood en een amuse. Het voorgerecht was tonijn op 2 verschillende manieren bereid. Mijn man, die niet van tonijn houdt, kreeg coquilles, die ook erg lekker waren. Ook was rekening gehouden met de doorgegeven spinazie allergie. Het extra te bestellen tussengerecht van roodbaars is absoluut een aanrader. Het hoofdgerecht bestond uit eendeborst, rilettes van eend en redelijk wat groenten. Als afsluiter kregen we een mousse van peer. Bij de koffie werden friandises geserveerd. De gerechten waren mooi opgemaakt en een moderne twist op klassieke gerechten. Het is ook mogelijk bij het diner een wijnarrangement te bestellen bij het menu. Als een arrangement wat veel is, de aanbevolen wijn paste ook prima bij het menu. Kortom, een aanrader!
Mark T.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Het eten van de Dinnerdeal was erg goed. Sowieso kan ik altijd erg genieten van het zicht in, en het contact met, de keuken. De heren hadden de boel goed onder controle en kwamen continu de keuken uit. Positief. Ook de bediening was keurig en netjes.
Het voorgerecht was super, het hoofdgerecht en dessert waren goed.
Zelf moet ik oppassen met gluten en lactose, daar werd subliem rekening mee gehouden!
\De stoelen zijn aan vervanging toe, na een uurtje begin je toch steeds vaker te verzitten.
Al met al, zeker voor herhaling vatbaar.
Stefan B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
5 gangen verrassingsmenu gekozen ket bijpassend wijnarrangement. Verrassende combinaties met heerlijke producten en de wijnen voegden echt wat toe. Heel veel dank voor de geweldige bediening waar de passie over eten en wijn vanaf spatte. We hebben een geweldige avond gehad en genoten!
Nicokan .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Het eten was heerlijk en apart. De bediening is professioneel, maar ook wat formeel. De inrichting is niet mijn smaak (beetje donker), maar de kwaliteit van het eten vergoed veel.
Rosa V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Op zaterdagavond gegeten met de Iens diner deal. Het was een mooie avond dus we konden heerlijk buiten zitten. Als amuse een heerlijke creme brulee van truffel. Vooraf een tonijn-komijn bereiding, lekker en origineel. Als hoofd had mijn vriend vlees en ik vis. Wederom heerlijk bereid. Als dessert een perenmouse, niet te zwaar en fijne afsluiter. Zelf het chocolaatje bij de koffie was heerlijk en ik denk ook zelfgemaakt.
De kok kwam even aan tafel en het personeel erg vriendelijk en beleefd.
Aanrader!
JRO25 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Prima restaurant niet echt duur maar heeft wel de kwaliteit van een duur restaurant.
Het IENS gerecht is een prima aanbieding, kortom, zijn we de volgende x in Hilversum dan weten we waar we moeten zijn
Erik L.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
We hebben het actiemenu gegeten. Dat was heerlijk. Ze hadden een prima alternatief voor het lactose dieet. Vriendelijke bediening. De keuken had het waarschijnlijk wat druk want het duurde wel even. De ambiance is klassiek en keurig. We misten wel wat muziek.
De drank kaart ( ook water en sift drinks) vonden we erg prijzig. Dat temperde de tevredenheid een beetje.