Heren Spyker

Kerkbrink 17-19 1211 BW Hilversum Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Heren Spyker

In de historische Spijkerpandjes aan de gezellige Kerkbrink zit sinds 2013 Heren Spyker gevestigd. De Frans-internationale keuken werkt uitsluitend met dagverse en zelfgeselecteerde producten. Patron-Cuisinier Ronald Bellaart, en zijn jonge keukenbrigade, zullen u keer op keer verwennen met de verrassende smaakcombinaties.
De bediening zal u een avond geven om nooit te vergeten. Begin de avond met een heerlijke (alcoholvrije) cocktail en laat u vervolgens adviseren in de ruime keuze aan wijn.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Heren Spyker

busstop om de hoek, 10 minuten lopen vanaf station
  • Kom je met de auto?
    Komt u met de navigatie? Vul dan het adres van de parkeergarage in: Brinkweg 1, Hilversum. Of volg de borden Centrumring / VVV en vervolgens de P-route naar de Gooische Brink.
  • : Betaald parkeren in de buurt (parkeergarage Gooische Brink)

Dinsdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Lunch op aanvraag 12:00 - 14:30
Zondag Gesloten

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Engels gesproken , Kookcursus , Nederlands Gesproken , Terras , Wi-Fi
9,2

Jouw recensie over het restaurant Heren Spyker

Saskia T.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Hartelijk ontvangst. Verrassingsmenu is absoluut aan te bevelen; heerlijke gerechten met verrassende smaaksensaties!
Robert R.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Wouw...wat hebben wij lekker gegeten!! Mooie combinaties en heerlijke smaken!!
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Heerlijk gegeten en goede service met dito wijnsugesties. Helaas moesten we naar een voorstelling maar anders hadden we wel langer getafelt.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Wij hebben echt heerlijk gegeten, was niets op aan te merken.
Wat een leuk team, die kunnen je echt verwennen op zo avond, de kennis van het eten en de wijn was helemaal in orde. En wat ook belangrijk is, prijs en kwaliteit waren prima in evenwicht.
Zeker voor herhaling vatbaar, wat zeker nog een keer gaat gebeuren
Peter en Marieke van Dijk
Woerden
Fred H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
De kalfsribeye als hoofdgerecht had m.i. een iets te grote vetrand. Overigens een leuk restaurant met vlotte bediening.
Emy B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Een avond genieten van verfijnde gerechten met prachtig bijpassende wijnen in een zeer ontspannen sfeer en heel attente gastvrije service
Simon M.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Beste restsurant van t Gooi!
Hans F.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Ontvangst was prima maar prijs/kwaliteit klopte in mijn ogen niet. Het was een aanbieding ( 4-gangen voor euro 33,50) maar als dit 4-gangen-menu standaard wordt aangeboden voor Euro 45,-- is dit te duur. Porties zijn te klein. Verrassend was het 3e gerecht (de churros met kaas) maar wel voor mij veel te zoet en feitelijk al een nagerecht.
Monica K.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Wat een aangename verrassing! Door het heerlijke weer op het terras gegeten. De kwaliteit bleef echter gewaarborgd. Genoten van de culinaire hoogstandjes van de chef Ronald Bellaart, wat een smaaksensaties. Een enthousiaste gastheer in de bediening. Heerlijke bijpassende wijn. Kortom: een aanrader!
frank D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Zeer hartelijk ontvangen, wat een goede voorspeller bleek van de meer dan prima bediening. Met een gewenst vertrekmoment werd keurig rekening gehouden. Verrassingsmenu was heerlijk en de door ons bijgekozen rode wijn smaakte ook subliem. Verder werden de nodige extraatjes geserveerd (amuses en friandises bij de koffie). Al met al een zeer fijne ervaring!
S I.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Heel goed.. Service was goed.
Hayler T.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
We zijn er nu een paar wezen eten en we kunnen toch wel zeggen dat het voelt als thuiskomen als we er zijn, zeer gepassioneerde mensen die er werken en kwaliteit, service en gastvrijheid staan zeer hoog in het vaandel. Het is eten is verrukkelijk en van een zeer hoog niveau en de persoonlijke benadering maakt het elke keer tot een geweldige middag of avond
Ruud M.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Super lekker, gerafineerd en verfijnd gegeten. 3 gangen verassingsmenu gehad. Hoogstaand niveau. Ook prima bijpassende en zeer betaalbare wijnen. Chef kok deed er alles aan om het eenieder naar de zin te maken. Attente en kundige bediening. Prijzen zelfs iets aan de lage kant voor de kwaliteit van het eten. Met stip het beste restaurant van Hilversum!
Pierre H.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Echt heel lekker gegeten, alleen de porties vonden wij iets te klein , wat resulteerde dat we nog honger hadden achteraf. Het combinatie van het eten is echt goed en de opmaak ook, de bediening is uitstekend. Misschien de porties vergroten want je betaalt natuurlijk ook ervoor. Decor is chiq te noemen maar ook een beetje " saai " .
Elisabeth G.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
we hebben weer erg genoten van de creatieve en superieure kwaliteit en bediening tijdens ons verrassingsdiner bij de Heren Spijker
ton V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Gastvrije ontvangst, prima zitcomfort, goede info over het 5 gangen verrassingsmenu, zorgvuldig opgebouwde fijne combinaties in de gerechten, in de amuse en het voorgerecht was een fijne en lekkere truffel smaak verwerkt, het broodje was uitstekend, de gangen fraai verzorgd qua compositie en verfijnde smaken, de scheermes compositie was perfect, verse vis goed gegaard, en het kaasplankje met uitstekende port vormde een mooie afronding.
De begeleidende wijn was goed.
Het personeel was erg vriendelijk en gaf zeer ruime en deskundige informatie over de gangen.
Tijdens ons diner was het erg rustig die avond ( in totaal 2 tafeltjes bezet ),echter het voltallig keukenpersoneel als ook de bediening bleef aanwezig en zij begeleiden ons in een avondvullende afwisseling van gangen op een vriendelijke wijze tijdens ons diner.
Prima tip vooraf was het parkeer advies bij Parking Gooise Brink ( zeer dichtbij).
Wij komen hier zeker terug en is voor de liefhebber een aanrader.
Marius V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Prima locatie, met mooie menukaart. Erg lekker gegeten en prettig geholpen. Aanrader!
zeurpietje H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijke gerechten (verrassingsmenu)
Prima bediening.
Aanrader.
Helen P.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Goede ontvangst. Vriendelijk personeel. Zij nemen de tijd om de kaart uit te leggen. De kok komt zelf om zijn gerecht toe te lichten. Voorgerecht en hoofdgerecht waren echt heerlijk. Het nagerecht iets minder maar neemt niet weg dat ik de kwaliteit van het eten zeer goed beoordeel, Als je wat luxer wilt dineren is dit restaurant een echte aanrader.
Willem R.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Superheerlijk gegeten na een dagje Hilversum. Hier gaan wij zeker terugkomen.