Heren 17

7,2
Duur
M.vandongentorman .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
waren er vanwege de AH-actie, menu van 3 gangen is echt veel te duur voor €. 45,00. Uiensoep was voor 3-kwart gevuld met croutons, wel smakelijk, daarna varkenshaasmedaillons (4) met saus uit een pak en als toetje koffie of een dessert wat bestond uit 1 klein bolletje ijs en 2 kleine lepeltjes mousse. Een prijs van €. 25,00voor dit menu was redelijker geweest, nu hebben wij de indruk toch voor de 2de persoon betaald te hebben. Never again!
Annemiek B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Met vrienden met de AH-bonnen hier gaan eten. We kregen een papier met een keuze menu: prijs 45 euro per menu. Achteraf bleken al deze gerechten ook op de kaart te staan voor veel minder geld! Ook al betaal je met de AH-kaart de helft, we vonden het een rare zaak dat de prijzen flink waren opgeschroefd. De uiensoep en het vlees smaakte prima, het nagerecht vonden we niet bijzonder. De bediening is joviaal. We vroegen een karaf kraanwater en in eerste instantie werd gezegd dat we een fles konden kopen. Na nogmaals vragen kregen we een klein kannetje. Al met al niet goedkoop en geen handige zet om zo met de AH-actie om te gaan.
Ruud M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Eten was zeer smakelijk en werd op een mooie wijze gepresenteerd. Bediening zeer vriendelijk en behulpzaam. NIET opdringerig.
Wjbrink B.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Met 8 personen wezen eten via de AH actie. Nare smaak aan overgehouden. Menu kostte maar liefst 45 euro. En dat voor een koppie soep, stukje varkenshaas en een ijsje met slagroom. Kan echt niet. Doe dan niet mee met zo'n actie. Ook de huiswijn zowel wit als rood werd niet gevraagd. Men schonk direct de duurste van de twee. Kwamen we later pas achter. Gastvrouw kwam dwingend en niet gastvrij over. Gastheer was nog echt ouderwets goed. Eten tot slot was goed maar simpel. Zullen hier niet snel nog een keer komen eten.
Mirjam W.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Afgelopen vrijdag heb ik samen met mijn partner heerlijk gegeten bij Heren 17. De bediening was vlot en vriendelijk en alle gerechten waren heerlijk. We vonden alleen de kaas bij de carpaccio een beetje apart gepresenteerd, het zag er uit alsof er 2 plakjes van een grotere plak (van die voorverpakte gesneden kaas) waren afgescheurd. Dit deed uiteraard niets af aan de smaak.
Wij komen zeker nog eens terug!
Gerdienappelman .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij Pieter.Heeren 17.
De bediening was goed en de serveerster vriendelijk.
Alles liep op rolletjes en de aanbevolen wijn viel goed in de smaak.
We gingen voldaan naar huis.
BrigitenErik .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Pfff wat is het hier snel achteruit gegaan. Waar het eten voorheen prima was, was het nu (naar boven afrondend) net aan voldoende. Vis was gewoon niet kakelvers. Het meisje in de bediening liep er rond alsof ze een taakstraf aan doen is. Te erg voor woorden.
Paulusdebk .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Ik weet niet wat er gebeurd is bij Heren17, maar de bediening liet het nogal afweten tijdens ons bezoek.
Eten was zoals we gewend zijn echt prima.
Het meisje dat samen met de wat oudere (bekende) heer in de bediening stond liep rond met een gezicht alsof dit onderdeel was van een taakstraf.
Het was zo theatraal en genant, dat we telkens ons lachen nauwelijks konden inhouden als ze met frisse tegenzin aan onze tafel stond.

De zeer ervaren oudere heer die al jaren vast bedient daar, was ook niet in goede doen, maar wellicht hing e.e.a. met elkaar samen.
Al met al een teleurstellende ervaring, maar wij hechten nu eenmaal sterk aan een prettige bediening.
Josmulder .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2013
Op uitnodiging van mijn zoon en vriendin hier gegeten.
ik heb gekozen voor het maandmenu augustus, vooraf eendenborst op aziatische wijze bereid, daarna gebakken ossenhaaspuntjes in rode wijn met garnituur gebakken aardappeltjes en groente en als toetje verse aarbeistukjes met citroenijs.
De bereiding was smaakvol, waarbij de trend beetgare peultjes ook hier is doorgedrongen.
De ossenhaaspuntjes waren grote dikke punten,m.i. te dik gesneden, derhalve totaal een flinke portie vlees.
De score kwaliteit/prijsverhouding haalt hier een dikke voldoende.
Jos Mulder
Midwoud
Sandra1993 .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2013
Hier in februari met vriendinnen gegeten via een groupon. De bediening was attent en vriendelijk en het eten was prima, drie gangen. De carpaccio vooraf was vooral erg lekker!