Herberghe in de Heerlyckheid

Stationsstraat 113 5751 HD Deurne Nederland Kaart

Over het restaurant Herberghe in de Heerlyckheid

Eten wordt een beleving

In In de Heerlyckheid in Deurne hangt een kroonluchter in het smalle vertrek. Het symboliseert de rijkheid en elegantie van dit restaurant. Hele bijzondere smaken, bijzondere opmaak van de borden en je kan zo de open keuken inkijken. De bediening is correct en de gastvrouw weet alles over wijn. Een plek waar de potkachel brandt is net als thuiskomen!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Herberghe in de Heerlyckheid

voor de deur kunt u gebruik maken van lijndiensten en NS station
  • : Gratis parkeren op eigen terrein

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17:30 - 21:30
Vrijdag 12:00 - 21:30

9,1

Jouw recensie over het restaurant Herberghe in de Heerlyckheid

Arthur B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
17-01-2018. voor de 2e keer hier zakelijk gegeten. was wederom een genot. heerlijke voorafjes. Iberico vooraf en steak tartaar als hoofdgerecht. goede portie en mooi geserveerd. kom er graag weer terug.
A. W.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
We hebben lekker gegeten en gedronken
Hartelijk dank voor uw bezoeken en uw recensie graag tot een volgende keer
Patrick E.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Zeer gezellige zaak, het seizoensmenu was overheerlijk. Prima prijs kwaliteit, een aanrader!
Hartelijk dank voor uw bezoek en recensie graag tot een volgende keer
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk seizoensmenu met verrassende bijpassende wijnen. Top avond gehad. Kom zeker terug
Hartelijk dank en graag tot een volgende keer
Coos V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
We zijn er speciaal voor omgereden. Heerlijk wild gegeten en hele leuke bediening. Hele goede wijnen. Een echte aanrader. Kost wat, maar dan heb je ook wat. Ga! Leuk!
hartekijk dank voor uw recensie en graag tot een volgende keer
Hubert-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Jong personeel met veel kennis van zaken. Erg goede service en de keuken is ook uitstekend!
Rien V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Uitstraling is donker maar wel huiselijk en sfeervol, zeer hoge kwaliteit diner, je voelt je als gast buitengewoon welkom
Ans P.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar
Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Ondanks late boeking heel leuke avond gehad (laat weg, het tempo had iets hoger gekund) met vriendelijke ontvangst, fijne uitleg bij het verrassingsmenu en de wijnen, en een gezellig praatje tussendoor wanneer dat zo uitkwam. Mooi opgemaakte 'bordjes'.
Nica V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Gisteren wezen eten met zijn 4-en bij Herberghe in de Heerlyckheid. We hadden het proeverij menu en we begonnen met coquilles, langoustine daarna Kabeljauw, spoon van grapefruit met koffie, kalfsukade, eend, kaas en een dessert. Elke gerecht was super, heerlijke smaken die echt in balans waren. Zelf het dessert wat voor mij normaal altijd het toch niet helemaal afmaakt was echt super. Leuke bediening en de Maitre/eigenaarresse was een dame die vol passie sprak over haar product. Echt een aanrader voor elke soort gelegenheid.
Arthur B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
vandaag voor het eerst hier gegeten met twee zakenrelaties. ik kan alleen maar delen dat ik (en mijn gasten) zeer positief verrast waren. erg leuke en lekkere gerechten. bijzondere amuse vooraf, heerlijke voorgerechten en bijzondere presentatie. hoofdgerecht prima in balans, precies goede portie. over wijn geen reactie want we waren alcohol vrij. voorgerecht was het gerecht met gerookte simentaler en hoofdgerecht beef tartaar. ik kom hier zeker terug. zeer vriendelijk en professioneel personeel.
a S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
het eten was zeer lekker, mooi opgediende borden.
alleen bij 2 de gerecht overheerste de paprika. en proefde je de rest minder.

De medegasten vonden het hoofdgerecht wat flauw en moesten er zout toevoegen. Ik vond het prima.

Het was een leuke avond.
Leonie P.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Het eten was heel goed, maar je moest erg lang wachten! Bij de afrekening beweerde men niet tot uw organisatie te behoren en kregen we dus geen korting! We moesten de volle mep betalen! U kunt dus beter dit restaurant niet meer op uw lijsr zetten!
Angelique G.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Omdat onze (schoon)ouders in Deurne wonen mogen we regelmatig als er wat te vieren is met hen mee naar dit restaurant en elke keer weer zijn we blij met de uitnodiging. De hartelijkheid van de eigenaresse, de - soms zeer verrassende - gerechten die met zorg zijn bereid en voor een breed publiek toegankelijk zijn, de lekkere bijpassende wijnen, de gemoedelijke sfeer. Het is en blijft een heel goed restaurant!
Er wordt rekening gehouden met individuele wensen (iemand een gang minder bij het verrassingsmenu is geen probleem) en er zijn vrijwel altijd ook jonge mensen die nog in opleiding zijn in het restaurant te vinden, wat wij altijd als positief ervaren.
Als we al ergens kritiek op moeten hebben (wat natuurlijk niet hoeft, maar zie het dan als ruimte voor verbetering) dan zou het deze keer gaan over de hoeveelheid haring bij het voorgerecht, die ten opzichte van de bietensalade wat gering was. Maar dat is dan vooral omdat wij meer van haring dan van bieten houden :-)
We komen heel graag weer terug, voor welke gelegenheid dan ook!
Jean H.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
We hebben gisteren genoten van een overheerlijk vijfgangenmaal verrassingsmenu, met uitstekend passende wijnen uit het arrangement erbij. Het diner was inderdaad verrassend en alles was perfect klaargemaakt.
Dat de score maar een 8 is te danken aan een stukje hertensukade uit Nieuw Zeeland (?), afkomstig van een hertenfokkerij (?), waar de Heerlijckheid sponsor van is (?).
De smaak was, zoals aangekondigd (te) vlak en waarom hert vanuit de andere kant van de wereld halen? Over duurzaamheid gesproken!
De bediening was keurig, netjes, maar onze gastvrouw dreunde een soort van mantra op bij de beschrijving van de wijnen en de gerechten. Ze kwam niet authentiek op ons over.
De eigenaresse was gisterenavond duidelijk niet geïnteresseerd in de gasten en beende enkel met een sjacherijnig gezicht rondjes door de zaak. Er kon bij binnenkomst zelfs geen goedenavond vanaf. De entourage is niet spectaculair, maar wel netjes en effectief.
Carlijn A.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Al eerder hier uit eten geweest en gelukkig de derde keer hebben ze de verwachtingen weer waargemaakt. Bijzondere smaakcombinaties, mooi opgemaakte borden, leuke structuren en lekkere wijnen. Het restaurant is sfeervol ingericht en je kan de open keuken inkijken. De bediening is correct. Daar kunnen we niets op aanmerken. Het dessert was het lekkerst: crème met rozemarijn, honing granita, ananas en een schuim van lavendel. Echt leuk om naartoe te gaan als je iets te vieren hebt, want het is altijd weer een bijzondere ervaring om hier te dineren. Wij raden het restaurant dan ook zeker aan bij collega's, familie en vrienden.
Wim G.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Omdat we enige dagen in Noord Limburg en Oost Brabant wat fietstochtjes gepland hadden zijn we altijd op zoek naar leuke restaurants die veel aandacht aan het eten en de gasten besteden.
Zo vernamen wij dat Herberghe in de Heerlijckheid hoog genoteerd staat.
Wij zijn afgelopen woensdag avond prettig verrast bij 6 gangenmenu.
Heerlijke gerechten (complimenten aan de keukenbrigade), smakelijke huiswijnen zowel de droge witte wijn uit de Friuli als de Rosso Toscane uit San Gimignano en een super bediening door de dames die ondanks dat er geen tafel onbezet was voor iedereen voldoende aandacht gaven.
Wij kunnen iedereen de Herberghe in de Heerlijckheid sterk aanbevelen.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Op zaterdagavond een mooi samengesteld 6-gangenmenu gegeten. Verrassende lekkere ingrediënten in combinatie met uitstekende gastvrije bediening gekoppeld aan een mooi prijsniveau maken beeld compleet. Gastvrouw is uiterst vriendelijk en bediening zeer correct en heeft aandacht voor de gasten. De wijnkaart heeft diverse mooie wijnen die zeer aan te bevelen zijn. Kortom, zeker aanbevelen waard!
Startaster .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Gelukkig in Deurne een restaurant die écht aandacht schenkt aan de combinatie spijs én wijn. Hier ga je niet voor een snelle hap naar toe maar om echt lekker te genieten. Met name in de seizoenen (wild en kreeft) dan moet je hier zijn. Mooie gerechten met nog mooiere wijnen. De eigenaars kunnen hier bevlogen over vertellen. Leuke sfeer, zeker als het restaurant wat voller is. Jammer dat je op het terras het spoor nét iets te goed hoort maar dat doet niet echt afbreuk aan de totaalbeleving.
gbos .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Geweldig restaurant waar heerlijke uitgebalanceerde gerechten worden geserveerd. Vlotte en aardige bediening. Of je nu een volledig verzorgde avond wilt of gewoon even "een hapje eten".
We komen hier vaker en het is gewoon altijd erg goed.
zeer gewaardeerde gast
hartelijk dank voor uw recensie.
wij blijven altijd ons uiterste best doen om onze gasten een culinaire avond te bieden.
wij vinden daarom eerlijke recensies altijd welkom.

met vriendelijke groet
leon & Brigitte Barents