Herberghe de Coeckepanne

Meer informatie over restaurant Herberghe de Coeckepanne

Maandag 13:00 - 21:00
Dinsdag t/m Vrijdag 10:00 - 21:00
Zaterdag en Zondag 11:00 - 21:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Cilfa N.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Onderweg gepauzeerd bij dit Pannenkoekenhuis met twee volwassenen en twee kinderen. Was een gok, maar zeer goede.
De inrichting is niet mijn smaak, maar mensen zullen het vast pittoresque vinden. Maar daar gaat het dan ook niet om :-)
Het eten is geweldig! Er is een hele leuke kaart met heerlijke keuzes. De kinderpannenkoeken suggereren een kleinere versie. We hebben het verschil echter niet duidelijk kunnen zien, ze zijn enorm. Achteraf hadden we met 4 personen beter 2 pannenkoeken kunnen nemen, want het zijn echt hele grote porties.
De Lentepannenkoek is een absolute aanrader, met bieslook, kaas en ei. Maar ook de klassiekers: kaas en spek-kaas waren heel goed van smaak. De pannenkoeken licht knapperig aan de randen, en zacht maar niet melig in het midden. Het is jammer dat het voor ons zo ver weg is, anders kwamen we er zeker vaker. Misschien volgende vakantie.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2014
Op woensdagavond zijn wij met onze 2 kinderen hier een keer gaan eten. Ik was dik tevreden over alle aspecten die ik verwacht had:
-de pannenkoeken waren heerlijk en origineel (inspelend op sinterklaas), maar ook andere dingen op de kaart waren grappig, zoals een plak peperkoek met roomboter
-de bediening was uitermate correct en attent, daar kunnen vele andere restaurants nog iets van leren
-uitstekende prijs-/kwaliteitverhouding, ook de drankjes en toetjes zijn vriendelijk geprijsd, de koffie was gewoon prima heet en in kopjes met brabants design.
-brabantse sfeer en gezelligheid, het restaurant zat zelfs op deze tijd geheel vol.

Kortom, als je gewoon een keer leuk pannenkoeken wilt gaan eten is dit absoluut een aanrader. Wij gaan hier zeker naar terug. Tip, ik had niet verwacht dat het nodig was maar was blij het gedaan te hebben, reserveer vooraf maar!
HDroppert .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2013
We hebben hier op een woensdagmiddag een pannenkoek gegeten. De pannenkoeken waren kaas-gember en appel-stroop. Ze waren prima. De bediening was uitstekend.
Joan V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2013
Klassiek pannenkoekenrestaurant met een matige en stugge bediening, alles is moeilijk en zelf is de ober totaal niet oplossingsgericht of enigszins meedenkend bij een vegetarische menukeuze. Daardoor 5x standaard menu en 1x menukaart en dan gewoon nog bij die ene vergeten om naar een dessert te vragen.

Hetzelfde dessert, de ijstaart bij het standaardmenu is absoluut waardeloos. Ziet er chique uit maar is om terug te sturen naar de keuken.

De pannenkoek en soep waren gewoon doorsnee en goed,
Avondje-uit .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2012
Je waant je in een herberg. Zelfs de kleding van de serveersters is aangepast.
Twee heerlijke pannenkoeken gegeten, één hartige en één zoete. Tip; vraag de kersen in een schaaltje bij de pannenkoek te serveren. Doordat de kersen mee worden gebakken blijft deze kant van de pannenkoek ongebakken.
We stootten zelf een glas drank om, wat direct werd opgeruimd en niet werd gerekend bij het afrekenen. Prima service!
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2012
Een tijdje geeden hier een pannenkoek met brie, serranoham en walnoten gehad. Pannenkoek was lekker, ook de snert vooraf. het restaurant ooigt niet heel schoon. Verder lekker gegeten en het ziet er leuk uit.
GerritV .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2012
De lekkerste pannenkoeken van brabant eet je hier. Ze worden nog gewoon in de pan gebakken en niet in zo een machine.
Verder sfeervol ingericht en de bediening in klederdracht maakt het plaatje compleet.
Op zondag avond kan het wel eens druk zijn.