Meer informatie over restaurant Herberghe de Coeckepanne

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Herberghe de Coeckepanne

Ad V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Was afgelopen zondag weer een echte déjà vu toen ik met mijn kleinzoon na enige tijd terug in Brabant gezellig pannenkoeken ben gaan eten. Als vanouds op naar Lierop, bij binnenkomst, het is er altijd even vol, voel je meteen de gemoedelijke Brabantse sfeer. Wij begonnen met een aperitiefje met abdijbrood en kruidenboter. Gevolgd door de traditionele Abrahamsoep, een oeroud eigen recept met andijvie, spekkies en mosterd. Een must en hij was weer precies zoals in mijn gedachten; in één woord verrukkelijk. Daarna waar wij samen voor kwamen de ambachtelijk gebakken pannenkoek. Kleinzoon de kinderversie appel en rozijnen met poedersuiker. Volgens hem zo lekker dat hij de volgende keer een grote mensen pannenkoek wil. Ik zelf houd het hier altijd bij de spek, champignons met stroop versie, mijn favoriete klassieker, zeker met een goed getapt pilsje erbij. We eindigden samen met een ijs dessert, Ditmaal een verrassingsbeker met aardbeienijs en een tweede klassieker de Dame Blanche. Het was volop genieten voor ons 'mannen' onder elkaar en de vriendelijke bediening in authentieke klederdracht droegen daaraan bij!
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Gemoedelijke authentieke sfeer. Prettige vriendelijke bediening. Aandacht voor details. Onze dochter van 4 vertelde dat zij jarig was en hier werd heel leuk op gereageerd met een klein presentje en een muziek taart. Overheerlijke pannenkoeken! Wij hoefden hier bovendien niet lang op te wachten, wat fijn is als je kleine kindjes aan tafel hebt. Voor de kinderen waren er kleurplaten. Goede prijs / kwaliteit verhoudingen. Naast pannenkoeken heeft het restaurant een keuze aan Brabantse authentieke gerechten. Dit authentieke karakter is overal in verwerkt van de inrichting, het bestek, de strooppot met houten lepel tot aan de toilet. Wij hebben een heerlijke avond gehad.
Cilfa N.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Onderweg gepauzeerd bij dit Pannenkoekenhuis met twee volwassenen en twee kinderen. Was een gok, maar zeer goede.
De inrichting is niet mijn smaak, maar mensen zullen het vast pittoresque vinden. Maar daar gaat het dan ook niet om :-)
Het eten is geweldig! Er is een hele leuke kaart met heerlijke keuzes. De kinderpannenkoeken suggereren een kleinere versie. We hebben het verschil echter niet duidelijk kunnen zien, ze zijn enorm. Achteraf hadden we met 4 personen beter 2 pannenkoeken kunnen nemen, want het zijn echt hele grote porties.
De Lentepannenkoek is een absolute aanrader, met bieslook, kaas en ei. Maar ook de klassiekers: kaas en spek-kaas waren heel goed van smaak. De pannenkoeken licht knapperig aan de randen, en zacht maar niet melig in het midden. Het is jammer dat het voor ons zo ver weg is, anders kwamen we er zeker vaker. Misschien volgende vakantie.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2014
Op woensdagavond zijn wij met onze 2 kinderen hier een keer gaan eten. Ik was dik tevreden over alle aspecten die ik verwacht had:
-de pannenkoeken waren heerlijk en origineel (inspelend op sinterklaas), maar ook andere dingen op de kaart waren grappig, zoals een plak peperkoek met roomboter
-de bediening was uitermate correct en attent, daar kunnen vele andere restaurants nog iets van leren
-uitstekende prijs-/kwaliteitverhouding, ook de drankjes en toetjes zijn vriendelijk geprijsd, de koffie was gewoon prima heet en in kopjes met brabants design.
-brabantse sfeer en gezelligheid, het restaurant zat zelfs op deze tijd geheel vol.

Kortom, als je gewoon een keer leuk pannenkoeken wilt gaan eten is dit absoluut een aanrader. Wij gaan hier zeker naar terug. Tip, ik had niet verwacht dat het nodig was maar was blij het gedaan te hebben, reserveer vooraf maar!
Joan V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2013
Klassiek pannenkoekenrestaurant met een matige en stugge bediening, alles is moeilijk en zelf is de ober totaal niet oplossingsgericht of enigszins meedenkend bij een vegetarische menukeuze. Daardoor 5x standaard menu en 1x menukaart en dan gewoon nog bij die ene vergeten om naar een dessert te vragen.

Hetzelfde dessert, de ijstaart bij het standaardmenu is absoluut waardeloos. Ziet er chique uit maar is om terug te sturen naar de keuken.

De pannenkoek en soep waren gewoon doorsnee en goed,
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2012
Een tijdje geeden hier een pannenkoek met brie, serranoham en walnoten gehad. Pannenkoek was lekker, ook de snert vooraf. het restaurant ooigt niet heel schoon. Verder lekker gegeten en het ziet er leuk uit.
GerritV .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2012
De lekkerste pannenkoeken van brabant eet je hier. Ze worden nog gewoon in de pan gebakken en niet in zo een machine.
Verder sfeervol ingericht en de bediening in klederdracht maakt het plaatje compleet.
Op zondag avond kan het wel eens druk zijn.