Herbergh de Parel

Elte Martens Beimastrjitte 15 9261 VG Eastermar Nederland Kaart

Over het restaurant Herbergh de Parel

Gastvrij genieten in Herbergh de Parel

Deze Friese parel ligt in een mooi natuurgebied, dat bekend staat om haar landerijen met elzensingels en houtwallen. Het is een waterrijk gebied met bekende steden in de directe omgeving. Als je hier in de buurt bent, is een diner in dit gezellige restaurant aan te raden. Verse en malse gerechten worden geserveerd met duurzame kwaliteit. Dat smaakt uitstekend! Wil je wat langer van de omgeving genieten, blijf dan overnachten in één van de 11 kamers.

Meer informatie over restaurant Herbergh de Parel

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

• Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Zat. 29 juli 18.30 uur
Personeel: Wij zijn geschrokken van het verschil met andere keren. De bediening kan niet goed communiceren. Niveau bijna van vakkenvullers supermarkt. Lang op een welkomst drankje moeten wachten: 20 min tussen bestelling en opdienen hiervan. Dit gebeurde pas na mijn opm. Bent u ons vergeten? Ja, de baas had even geen tijd om een nieuw vat aan te sluiten.
Het was absoluut niet druk!
Gerechten: tussen soep en hoofdmaaltijd zat bijna een uur. Waarom? Te weinig personeel aanwezig? 18.30 uur besteld en om 19.45 nog geen hoofdmaaltijd... De Parel is voor ons een bittere teleurstelling!
A.A.M. U.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
geen commentaar, alleen een compliment. heerlijk gegeten, 3-gangenmenu van A.H. van voor-hoofd- en nagerecht kun je kiezen uit 3 gerechten.partner koos voor mosterdsoep met spekjes, ik had een huisgemaakte soep met artisjokbodems. hoofdgerecht, partner varkenshaas met bietencarpaccio,ik een quiche met spinazie.Prachtig geserveerd met sla en bloemetjes,viooltjes en komkommerkruid, zag er prachtig uit en smaakte heerlijk,
dessert;: was ook heerlijk. complimenten voor de kok
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Verrassende kwaliteit, aandacht voor servies en opmaak. De bediening mag iets attenter zijn door af en toe even langs te lopen om te kijken of er nog wensen zijn.
Charlotte R.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Gezellige plek net goed eten en vriendelijke bediening
Jacqueline S.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Heerlijk gegeten. Er was een keuzemenu van drie gangen waaruit gekozen kan worden met de ah actie. Bediening was prima. Ongedwongen sfeer.
Folkert A.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Prima keuken, bediening door jonge dames nog wat onprofessioneel. Enthourge wat aan de donkere kant zodat je meer op de smaakpupillen af moest gaan dan wat je in je bord kon zien. Ondanks de critische kanttekeningen een goed restaurant.
hanneke M.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Op vrijdagavond hier met 2 personen heerlijk gegeten. Zowel voor- hoofd- als nagerecht van hoge kwaliteit. Wijn is zeer matig, we hebben ook geen wijnkaart gezien. Bediening erg aardig. Bijzonder was dat er een bingo plaatsvond voor de plaatselijke drumband. Het zat daarom vol met gasten, die voor het overgrote deel dus voor de bingo kwamen. Wij vonden het wel vermakelijk....maar zoals gezegd het eten was voortreffelijk!
D R.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Leuke locatie en heerlijk gegeten. Twee jonge dames in de bediening. Erg vriendelijk, maar ook zeer onervaren en het lijkt ons daarom een fragiele basis voor als het al iets drukker is. Hoe dan ook; leuk nieuw adres voor ons!
gerieklomp .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
het voorrecht was zeer apart van smaak was wel lekker het hoofdgerecht wij hadden kip en de andere had rund stofpootje was ook erg lekker na gerecht was erg lekker
Sjoerd K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
zeer goed, we hebben er van genoten. komen zeker een keer terug. het eten werd goed en verzorgd op gediend.
ook de wijn was van uitstekende kwaliteit. de inrichting van het restaurant straalde rust uit. leuke bediening, en heel aardig.
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We hadden gereserveerd voor 1830 uur en het restaurant zat toen al aardig vol. De inrichting verraste ons in positieve zin: gezellig en warm (letterlijk en figuurlijk). Het duurde even voordat er iemand kwam om te vragen wat we wilden drinken. Vervolgens duurde het weer even voordat we de kaart kregen. Omdat we met een AH bon kwamen was de keuze om te bestellen beperkt maar voor ons niet hinderlijk; we waren er op voorbereidt. Waar we geen rekening mee hadden gehouden waren de extreem lange wachttijden. Mijn tafelgenoot was deze ochtend om 06 uur opgestaan en "had wel zin in wat". Na twee-en-een-half-uur hadden we het voor-en hoofdgerecht ontvangen en wachten we met smart op het nagerecht. De toetjes lieten bijna een uur op zich wachten. We hadden de bediening gevraagd of het nog lang duurde en eerst kregen we te horen: ze doen hun best in de keuken. Mensen die lang na ons waren aangeschoven kregen wel het nagerecht....(ook via dineractie). Al met al was het een avond voor de hele lange adem en zo hebben we ons meer zitten irriteren dan dat we er ontspannen hebben gezeten. Dat was en is toch niet de bedoeling lijkt mij, ook niet voor de eigenaar van deze zaak. Zo maak je absoluut geen reclame voor jezelf. Maar goed over het opgediende heb ik nog niets geschreven: over de smaken van zowel de beide soepen, als de hoofdgerechten waren we beide te spreken. Prima! Alleen het rundvlees in de curry smaakte onbeduidend. Draadjesvlees was wat we verwachten maar dit smaakte eerder naar nepvlees; gewoon niet lekker. Spruitjes en aardappeltjes als bijgerechten serveren naast Oosters eten vonden we opvallend 'vreemd'. De nagerechten liepen qua smaaksensatie nogal uiteen: de panacotta was erg goed maar de caramelcake met ijs was beduidend minder, de cake was nog erg warm van zijn rondjes door de magnetron (jammer).
De bediening was zeker vriendelijk maar wij misten wat pit en professie.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Een vriendelijk restaurant gelegen aan een dorpspleintje. Het restaurant heeft een menukaart met voldoende keuze, ook voor vegetariërs. De gerechten worden mooi opgediend op fraai aardewerk servies. Het was buiten donker, maar wij denken dat het er heel sfeervol is en dat de herberg in de zomer buiten een terras zal hebben. Het is een bezoek meer dan waard!
GGIJN .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We werden gastvrij ontvangen. Keurige bediening.
Correct antwoord op vragen over gerechten.
De keuze met AH actie is zeer minimaal,maar alle gerechten waren verrukkelijk!
Meer dan genoeg bijgerechten,wij konden lang niet alles op.
Geheel is ruim opgezet,waardoor privacy.
Inclusief fooi en drankjes,waaronder wijn,voor vijftig euro heerlijk gegeten!
Anita Z.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Op een zaterdagavond bij de Herbergh gegeten. De ontvangst was hartelijk en redelijk druk in het restaurant. Het aantal tafels is 15 waarmee je niet in een overvol restaurant stapt. De inrichting was sfeervol.
De bediening was erg vriendelijk en wachtte netjes als je met elkaar in gesprek was. De keuze is uit een speciaal geselecteerd AH-menu met 2 keuzes in het voor-, hoofd- en nagerecht. Voordeel is dat je niet lang hoeft na te denken. Het eten is met zorg en verse producten bereid, bijzonder smaakvol, warm soms bijna te heet ;-) en mooi opgemaakte borden. De totale kosten inclusief drinken was € 39,50 voor 2 personen. Zeker een aanrader !
Cynema .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
We hebben genoten van het AH-menu. Het eten was lekker ... enige nadeel is dat we na bestellen, 75 minuten ( ja echt ... 1 uur en 15 minuten ) moesten wachten voor we de soep op tafel kregen. Dit was toch wel erg vervelend. En dat terwijl het woensdag avond was en er maar drie tafeltjes bezet waren.
Voor het eten komen we terug ... en we hopen dat de bediening /. service dan beter is.
a.vd.vliet .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Het eten was perfekt,heerlijk en wel een een beetje apart. Mosterdsoep was heerlijk van smaak en goed gevuld. Ik had het stoofpotje en mijn partner de kipspiezen. Allebei de gerechten waren met grote zorg en toewijding klaar gemaakt, de Thaise rijst bij het stoofpotje en de lekkere gebakken aardappeltjes bij de spiezen. De borden waren ook mooi opgemaakt. De beide nagerechten, panna cotta en suikerbrood e.d. waren ook zeer smakelijk. We kregen van de eigenaar/kok ook een fijne uitleg. Enige puntje van kritiek zou kunnen zijn, dat de kaart voor de A/H eters tot twee keuzes beperkt was.
Gertie E.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Sfeervol, smaakvol, heerlijk gegeten, personeel jong en onervaren maar zeer enthousiast, dat komt wel goed.

Je recensie moet op zijn minst 120 tekens bevatten wat een onzin
ctravaille .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Mooi sfeervol restaurant. Heerlijk gegeten en het eten was mooi opgediend!! Vlotte bediening en mooi gelegen in een sfeervol (kerstverlichting) dorp.
wiebren W.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Dit is een echte aanrader. De ontvangst en de bediening was erg vriendelijk en correct.

De maaltijd was erg bijzonder klaargemaakt en sfeervol opgediend. Een plek om weer terug te komen.
gerben B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Hallo een aangename verrassing het AH menu, veel zorg aan besteedt en gekookt met smaak! Heerlijk een aanrader!
de nieuwe jonge uitbaters verdienen een goede rating.