Herberge De Croyse Hoeve

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 23:00

Erg voordelig
KV101 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten hier. Het was vrij druk op vrijdagavond en we hadden niet gereserveerd, maar gelukkig was er nog een tafeltje voor 3. Veel verschillende keuzes, voor dagmenu of wildmenu of actiemenu, maar de gerechten konden ook los besteld worden. Vriendelijke bediening, een beetje onervaren. Lekker herfstige stoofpot gegeten. Alle gerechten waren origineel en prima klaargemaakt. Een aanrader!
Tborrowers .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Laat ik het zo formuleren; voor dit geld kun je hier lekker eten in een prachtige omgeving en een prachtig etablissement. Zeker op maandag een 3-gangen menu voor 14,95 is natuurlijk een prikkie. Eigen gebrouwen bier op de koop toe vind je natuurlijk nergens anders. Ze zijn er op ingesteld om veel gasten te ontvangen en het kan natuurlijk wel eens misgaan maar over het algemeen kunnen wij hier lekker eten voor relatief weinig geld. Wonen 1 kilometer van deze zaak af dus komen er wat vaker dan gemiddeld.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
We moesten echt uren wachen, ruim anderlhalf uur voor we het voorgerecht hadden, en nog een uur minstens voor het hoofdgerecht. Echt vreselijk.En maar vragen of we nog iets wilden drinken, telkens weer. Het eten kwam zo leek het althans, daarbij zo uit de magnetron, behalve de frites dan. Omdat er kleine kinderen bij waren moesten er al een paar van ons zonder toetje vertrekken omdat de kleine het niet meer vol hield. Dat is toch niet wat je van een etentje verwacht.
Sissie V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
vorige week hier gegeten een tegen valler
tomatensoep/ dun soepje 1 gehaktballetje 2 stukjes lente ui en deze was lauw
snitzel zeer dungeslagen zodat het meer paneer was dan vlees
een beetje salade
de kipsaté was ook niet lekker
toetje ging wel
Doekle S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
We hadden gisterenavond een hamburger met uiensaus besteld maar wat een teleurstelling. Was van vlees van hun eigen koeien, met een speciale naam, maar smaakte als die voorgekookte bruine lappen vlees die je goedkoop in de supermarkt kunt kopen voor je bbq. Niet te vreten! Grote, grote teleurstelling.
Edith P.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Leuke entree via het winkeltje met boereneten, ziet er mooi uit. Erg groot en druk maar in een rustig hoekje hadden we nergens last van. We aten Carpaccio, echt heerlijk. Ons hoofdgerecht was een tournedos. Ik had een rood gebakken besteld, daar houd ik van. Maar toen de tournedos op tafel kwam, bleek hij helemaal doorbakken! Toen ik daar iets over zei, haalde de serveerster al het eten van tafel, ook die van mijn partner zodat we enige tijd later samen opnieuw aan de maaltijd konden beginnen, dit keer met tournedos naar mijn wens. Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt en ik vind dat klasse! Vlees en entourage smaakten goed, Ik nam ook nog een Dame blanche, zoals het hoort met warme chocoladesaus. Het eten was mild en overvloedig, de bediening top!
Camper .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
We vinden het eten de laatste tijd stukken minder vlees lauw , de vis was veel te flauw, en het stoofpotje veel saus en weinig vlees ,de snitsel is van de kaart en de groente maar minimaal op je bordje en ook niet meer apart zodat je die zelf kunt opscheppen, al met al viel het ons de laatste paar keer erg tegen
Lydia P.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Vorig week zaterdag hier met vrienden gegeten, het zat voor een keer niet helemaal vol , en dat was wel gezelliger omdat het dan niet zo lawaaiig is.
het voorgerecht forel was simpel met wat sla en mierikswortelmayonaise, het hoofd gerecht was voor mij een beenhammetje met honingtijm saus , dat was lekker gaar en goed warm , het dessert de nougatine ijstaart was erg zoet maar wel lekker . Dus voor ons voor herhaling vatbaar , de prijs/kwaliteit verhouding is voor ons oke
Joep M.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2015
We hebben vandaag prima gegeten in de croysehoeve.
Ik heerlijke asperges, die ze helaas voorzien van achter ham ( beenham was nog lekkerder geweest, tip) (tip 2:zorg ervoor dat de ham op kamertemperatuur is voor een betere smaakbeleving en mindere afkoeling asperges).
En mijn vrouw een heerlijke zalm.
Het voorgerecht, forel was ook niks mis mee en het toetje vond ik zelfs wat veel.
Amet al prima gegeten en gedronken voor 25€pp nouprima hoor!!!
Jawita .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2015
Zo nu en dan vinden we het de moeite waard om helemaal naar Aarle-Rixtel te rijden om bij de Croyse Hoeve van het 3-gangen maandmenu te genieten.
Beginnen met een lekkere tomatensoep (je kunt ook iets anders nemen en soep als 4e gerecht toevoegen). Het vispannetje (andere keer in plaats daarvan een kippannetje) is bijna vaste prik en de bijgeleverde groentegarnituur voldoende en lekker. De gebakken aardappeltjes zijn het ritje alleen al waard wat mij betreft.
Als toetje nougatine ijsgebak (nostalgisch en alweer veel te lang geleden;-)
Al met al weer een genoeglijke avond met vrienden in een gezellig (soms wat erg rumoerig) decor. Gaan we zeker nog eens doen!
Edjo-H ..
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2015
Een soepele ontvangst in deze drukke eetgelegenheid op vrijdagavond, met ongemakkelijke stoelen in een wel erg fel (ongezellig) verlichte eetzaal. Brood-kruidencreme was prima voorafje bij het Croy-bier van de tap. De voorgerechten, ragout pasteitje en salade met vis, waren prima al was er erg weinig vis verwerkt.
Het hoofdgerecht, beenham met honing-tijm saus, was echt niet goed. Saus was onnatuurlijk van smaak en al helemaal geen honing-tijm. Vlees had doorgekookte structuur (papachtig) en alleen het binnenste was nog goed warm. Alsof het al 20-30 minuten uit de oven lag te wachten. De friet en aardappelblokjes waren van dit hoofdgerecht het lekkerst....
Nagerechten waren simpel maar netjes opgemaakt en pasten in de drie-gangen menu prijs van Eur 13,95 pp (ivm kortingsbon gold dat ook deze vrijdagavond). Ondanks deze prijs niet onze keus restaurant.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2015
Ik ben toch wel enigszins verbaasd over sommige "niet zo positieve" reakties op dit restaurant...
Ik kom hier ongeveer 3 - 5 keer per jaar samen met mijn vriend Genieten (juist, met een hoofdletter "G" dus ;-)
De sfeer is knus en gezellig en past helemaal bij de Auberge.
Het eten is heerlijk en van goede kwaliteit.
De menukaart wordt elk seizoen weer aangepast.
Prijs/kwaliteit verhouding is meer dan goed!
En regelmatig zijn er leuke akties waardoor je nóg voordeliger kan eten.
Kortom: als ik niet zo ver weg zou wonen kwamen we hier zonder twijfel nog veel vaker genieten van deze Brabantse gezelligheid in combi met heerlijk eten :-)
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2014
Waren met een groep van 20 personen en hadden aangegeven bij elkaar te willen zitten. Ze hadden een tafel van 16 en een apart tafeltje van 4. We hadden toch tijdig gereserveerd. Het eten was Niet op smaak gebracht met peper en zout. Bij een van de tafelgenoten was het vlees doorbakken bij navraag bleek dat dit bewust was gedaan omdat er veel klachten waren over dat het vlees te rauw was. Dan vraag je toch hoe de gast het gebakken wil hebben? Het antwoord daarop was, ja maar ik vraag al zoveel. Dat is toch je beroep? Aangezien het vlees vanuit een centrale keuken word bereid is dat toch een kleine om het eten op smaak mee te geven. Iedereen was het ermee eens dat het geen tweede bezoek waard was.
Nanko V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Heerlijk gegeten. Bediening kon beter maar was toch goed te noemen. Af en toe niemand te zien om te bestellen. Komen zeker nog 'n keer terug. De sfeer was uitstekend en het decor ook prima.
Marcooo .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2014
Wij komen hier al jaren met erg veel plezier. De prijskwaliteitverhouding is alleszins in orde. Vandaag was de menukaart met het oog op de herfst weer behoorlijk aangepast en enkele van de nieuwe gerechten (Mosselen, yoghurt met boerenjongens) smaakten ons prima naast de al beproefde gerechten. Bediening vlot, persoonlijk een aangenaam.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Wij hebben heerlijk gegeten het pannetje was heerlijk de biefstuk was ook lekker leuke prijs
komen zeker nog een keer terug
Angela1961 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Met 3 personen lekker gegeten, vlotte bediening, prijs/ kwaliteit prima. Niet gereserveerd, toch meteen een tafel, wel boven, maar was gezellig. Gaan zeker nog eens terug
Prins N.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Terras erg leuk om te lunchen en heerlijke hamburgers van eigen koeien. Ook tostiu en 12 uurtje prima in orde en nog gewoon goedkoop te noemen. Das dan ook de kracht, goede kwaliteit, met service, voor weinig. Zeer smaakvol gegeten met een eigen Croy biertje! Gaan zeker terug
Elisa H.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2014
Mooie locatie en een gezellig restaurant, waar ik met 4 personen heb gegeten. Maar...
het eten liet te wensen over.

In de goed gevulde vissoep zat maar één stukje vis, bij iedere gang werd veel te veel saus geserveerd, de frietjes waren nog erg bleek, de asperges doodgekookt, etc.

Het menu is vrij goedkoop, maar ik zou hier toch geen tweede keer gaan eten. Jammer!
David R.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2014
Met een groep van 8 personen gegeten, prijs/kwaliteit verhouding voor het eten was prima. (3 gangen diner voor 12.95 Eur), bediening prettig en mooie ligging restaurant.