Herberg van Es

Meer informatie over restaurant Herberg van Es

Dinsdag t/m Zondag vanaf 11:30
- Lunch vanaf 12:00
- Diner vanaf 17:00

• Af te huren , Catering , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Jan.Roffel R.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Met kerst 2016 hier gegeten , ervaring leerd dat er zeer kleine porties groente geserveerd worden (rode kool en rabarber) geen gebakken aardappeltjes maar patatfriet , je moet er van houden.
In het geheel kwaliteit prijs beslist onvoldoende
janeva .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2013
Uitstekend is teveel gezegd. Prima is voldoende. De proeverij van voorgerechten is een uitstekend opgemaakte schaal met leuke gerechten maar wel stevig aan de prijs. Persoonlijk zou ik er ook brood bijgeven. Natuurlijk hadden we wel brood (lekker) maar ver voor het voorgerecht geserveerd, =op, nieuw brood werd ons niet aangeboden, wij hebben er ook niet meer om gevraagd. De bediening was vriendelijk maar gezien hun prijsstelling wat "boers" en typisch een leerling. De hoofdgerechten vlees waren prima, de vis viel ons wat tegen. Beetje een "ovenschotel" gerecht. Waarom niet spontaan een karaf leidingwater op tafel ? Waarom op een beetje slinkse wijze (met of zonder bubbels) uit gaan van flessenwater ?
De nagerechten waren erg lekker maar wel erg "groots". Kortom een prima plek om gezellig te eten maar gezien de weinig spannende variatie's op de kaart (kan veel leuker) toch wel pittig aan de prijs.
Fré S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2012
Ter gelegenheid van de verjaardag van mijn schoonvader hebben we hier met 12 personen gegeten; er werd veel aandacht aan de klanten besteed, het eten was zeer gevarieerd en vanwege de hitte werden regelmatig flessen water aangedragen; over de kwaliteit van het eten niets dan goeds, bovendien werd goed rekening gehouden met diverse voedselallergieën; er zat voldoende tijd tussen de diverse (5) gangen en de spoom was erg verfrissend; zowel voor de vlees- als de visliefhebbers waren er veel mogelijkheden en er waren diverse vegetarische gerechten; we komen hier al meer dan 10 jaar en in al die jaren zijn we hier nog nooit teleurgesteld! Voor wat betreft de ligging: ideaal om even weg te zijn uit de drukte van alledag, een fantastisch terras met dito uitzicht.